Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575149 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1095 : 16. oktober 2011, 22:59 »
Noen som har premenstruelt syndrom eller?
Jeg truer hvertfall ikke med å forlate TF fordi om jeg får litt smekk Tongue

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1096 : 16. oktober 2011, 23:01 »
Jeg leser det dere skriver, men har ennå ikke sett noen utskjellinger som det virkelig er punch over, skjer med det ladyboys?
Så du stikker som snarest innom denne tråden, og klager over kvaliteten på utskjellingene?  Kom opp med noe bra selv, din funksjonelle analfabet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1097 : 16. oktober 2011, 23:02 »
Jeg truer hvertfall ikke med å forlate TF fordi om jeg får litt smekk Tongue


sorry but this bulimic lier is here to stay! sowwy!

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1098 : 16. oktober 2011, 23:03 »
Wow, dette var et imponerende comeback. Nå gråter nok "furtesitronen" seg til sengs med en såpass nedverdigende kommentar. IQ'en din er unormalt lav og fettprosenten din er usedvanlig høy, men likevel er det eksakt samme tall på begge: 50. Logg av forumet og gjør noe med det.
Siden du er så stor i kjeften er sikkert pikken din usedvanlig liten?? Noe må vel den flotte ordbruken din kompangsere for.. Logg av å prøv og gjøre noe med det du!!!

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1099 : 16. oktober 2011, 23:04 »
Så du stikker som snarest innom denne tråden, og klager over kvaliteten på utskjellingene?  Kom opp med noe bra selv, din funksjonelle analfabet.

Hvordan gikk det hos det daglige legebesøket? Fikk du plaster på pikken etter du kjørte rullatoren over den da du forvekslet laksen din med lilletåa? Fikk du også krympesalve for rektum etter du tok rullatorhåndtaket litt for langt oppi der?

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1100 : 16. oktober 2011, 23:06 »
Hvordan gikk det hos det daglige legebesøket? Fikk du plaster på pikken etter du kjørte rullatoren over den da du forvekslet laksen din med lilletåa? Fikk du også krympesalve for rektum etter du tok rullatorhåndtaket litt for langt oppi der?

EMYR : er mammas yngste roslekopp!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1101 : 16. oktober 2011, 23:07 »
Jeg truer hvertfall ikke med å forlate TF fordi om jeg får litt smekk Tongue

Det er bare en person her inne som har høyere fettprosent enn meg, og det er deg. Du registrerte deg her i mai, og kalte deg "Slank-kropp-ønskes" men fortsatt ser du ut som ett fleskeberg de fleste gutter ikke hadde tatt om de så fikk betalt. Kanskje du burde vurdere å komme deg ut av sofaen, legge fra deg potetgullposen og kanskje gi en liten innsats på trening?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1102 : 16. oktober 2011, 23:07 »
Siden du er så stor i kjeften er sikkert pikken din usedvanlig liten?? Noe må vel den flotte ordbruken din kompangsere for.. Logg av å prøv og gjøre noe med det du!!!

Har du god erfaring med folk som er store i kjeften og har liten pikk? Er det en fellesnevner, eller er det bare alle disse miserable blind-datene du fant i din lokale avis som har gått i vasken siden ingen av karene kunne tilfredsstille huleåpningen din på 10cm?

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1103 : 16. oktober 2011, 23:10 »
Det er bare en person her inne som har høyere fettprosent enn meg, og det er deg. Du registrerte deg her i mai, og kalte deg "Slank-kropp-ønskes" men fortsatt ser du ut som ett fleskeberg de fleste gutter ikke hadde tatt om de så fikk betalt. Kanskje du burde vurdere å komme deg ut av sofaen, legge fra deg potetgullposen og kanskje gi en liten innsats på trening?
He he... Selv om jeg tiltrekker meg mer menn enn det du klarer så ikke furt for det også da.. Sikkert mange menn som vil ha den feite ræva di også vettu Wink

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1104 : 16. oktober 2011, 23:11 »
Siden du er så stor i kjeften er sikkert pikken din usedvanlig liten?? Noe må vel den flotte ordbruken din kompangsere for.. Logg av å prøv og gjøre noe med det du!!!
Når jeg leser det utrolige mølet som du lirer av deg, lurer jeg på hvor du er stor hen.  Jeg tipper at dåsa di er like diger som en luftskipshangar, og like full av mikroorganismer som en strandet blåhval som har ligget og råtnet i en måned.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1105 : 16. oktober 2011, 23:12 »
He he... Selv om jeg tiltrekker meg mer menn enn det du klarer så ikke furt for det også da.. Sikkert mange menn som vil ha den feite ræva di også vettu Wink

Whatever makes you sleep at night - både jeg, du og alle andre her i tråden vet at du er, og vil alltid forbli jomfru.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1106 : 16. oktober 2011, 23:13 »
Hvordan gikk det hos det daglige legebesøket? Fikk du plaster på pikken etter du kjørte rullatoren over den da du forvekslet laksen din med lilletåa? Fikk du også krympesalve for rektum etter du tok rullatorhåndtaket litt for langt oppi der?
Disse sexfantasiene er dine, og bare dine.  Jeg registrerer at du har fått forhåpninger om litt kos med Slank-kropp-søkes i og med at hun åpenbart har en fetisj for mikroskopiske snabeler.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1107 : 16. oktober 2011, 23:14 »
Har du god erfaring med folk som er store i kjeften og har liten pikk? Er det en fellesnevner, eller er det bare alle disse miserable blind-datene du fant i din lokale avis som har gått i vasken siden ingen av karene kunne tilfredsstille huleåpningen din på 10cm?
Nææ ikke i det hele tatt, men det passer til beskrivelsen av mine pasienter!! Så regnet med at du var en av dem... Du får håpe på parkinson så du hvertfall holder runkingen i gang, og en nogenlunde blodtilførsel!!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1108 : 16. oktober 2011, 23:14 »
Trodde først jeg var komt til www.barnsligedrittungerbablersomhønerpåspeed.no

18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1109 : 16. oktober 2011, 23:15 »
Whatever makes you sleep at night - både jeg, du og alle andre her i tråden vet at du er, og vil alltid forbli jomfru.

Da er jeg ikke den eneste da! no dick Sad hahahhhahaha

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!