Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575299 ganger)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1125 : 16. oktober 2011, 23:36 »
Da må jeg seriøst anbefale en brasiliansk voksing!!!!! (siden mitt hodehår går ett godt stykke ned på ryggen!!!!)

Du er vell nærmere skallet, din stygge merr.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1126 : 16. oktober 2011, 23:37 »
Du er vell nærmere skallet, din stygge merr.

kanskje han finner snurrebassen da Tongue

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1127 : 16. oktober 2011, 23:38 »
Du er vell nærmere skallet, din stygge merr.
Nå må du slutte å blande meg inn i dine sexfantasier!!! Hør etter nå, det kommer aldri til å skje!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1128 : 16. oktober 2011, 23:40 »
Da må jeg seriøst anbefale en brasiliansk voksing!!!!! (siden mitt hodehår går ett godt stykke ned på ryggen!!!!)
Han kjørte kuken inn i hekken på et skotsk høylandsfe en gang, og hadde smørt på aralditt i den tro at det var glidemiddel.  Derfor går han rundt med en halv meter langt stinkende ragg fastlimt i skrevet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1129 : 16. oktober 2011, 23:46 »
Han kjørte kuken inn i hekken på et skotsk høylandsfe en gang, og hadde smørt på aralditt i den tro at det var glidemiddel.  Derfor går han rundt med en halv meter langt stinkende ragg fastlimt i skrevet.
Den der var så god at den skal jeg ikke svare på. Honnør!
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1130 : 16. oktober 2011, 23:50 »
Den der var så god at den skal jeg ikke svare på. Honnør!

Honnør til deg for at du gidder å snakket dritt om andre istedetfor å gjøre noe fornuftig hehehe!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1131 : 17. oktober 2011, 11:52 »
  Tanken på Jølsrud, Beistet og Junkfoodmannen på et og samme sted ble rett og slett for mye for deg.

.....og for deg mener du at dette ville vært en god ide eller?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1132 : 17. oktober 2011, 12:44 »
Felksnes er så dum at han får samtlige kommentatorer her inne til å fremstå som genier!


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1133 : 17. oktober 2011, 18:52 »
.....og for deg mener du at dette ville vært en god ide eller?
Nei, jeg ser helt klart visse problemer og risikofaktorer.  Men så ville jeg aldri finni på å love dette vanvittige klientellet en fest i min hage heller.  Å samle disse typene i Alcatraz kunne muligens gått an.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1134 : 17. oktober 2011, 21:48 »
Felksnes er så dum at han får samtlige kommentatorer her inne til å fremstå som genier!
Er Felksnes virkelig så teit?  Han må i såfall være dummere enn Fleksnes også, og det skal en del til.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1135 : 18. oktober 2011, 14:46 »
Nei, jeg ser helt klart visse problemer og risikofaktorer.  Men så ville jeg aldri finni på å love dette vanvittige klientellet en fest i min hage heller.  Å samle disse typene i Alcatraz kunne muligens gått an.

Har de gitt deg egen hageflekk på Madla?

Felksnes er så dum at han får samtlige kommentatorer her inne til å fremstå som genier!

Du eier kun deg selv ditt sjølgående dysleksianfall.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1136 : 18. oktober 2011, 20:20 »
Du eier kun deg selv ditt sjølgående dysleksianfall.

Skulle jeg liksom hatt et ønske om å eie deg!? Neitakk!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1137 : 19. oktober 2011, 09:15 »
Skulle jeg liksom hatt et ønske om å eie deg!? Neitakk!!!

The prosecution rests your honor.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1138 : 20. oktober 2011, 21:50 »
Nå må du slutte å blande meg inn i dine sexfantasier!!! Hør etter nå, det kommer aldri til å skje!!!
Hun husket ikke når det begynte, når hun merket det første gangen.  Seinere tenkte hun nok at det allerede hadde vart en stund da hun ble bevisst og klar over at det var der.  Det var en slags dyp og nagende uro, en rastløshet som ikke hadde vært der før.  Når hun var alene, kunne hun av og til føle at noen sto bak henne og stirret henne i nakken.  Til å begynne med hadde hun snudd seg og sett etter, men etterhvert hadde hun prøvd å riste den kilende følelsen av seg, og trassig fortsatt med sine daglige gjøremål.

Etter hvert følte hun at disse glimtene av snikende uhygge ble hyggpigere og sterkere når hun var på nettet.  For en uke eller deromkring hadde hun vært på treningsforum.no og kikket innom noe som ble kalt utskjellingstråden.  Hun mente å huske at vinden utenfor vinduene hadde økt i styrke da hun hadde begynt å lese i utskjellingstråden, men hun var ikke sikker.

Den neste dagene syntes hun at tegneseriefiguren Hulken hadde dukket opp merkelig ofte som vedlegg i e-post, i youtube-klipp og i animerte reklamebannere i nettavisene.  Hun forsto ikke hvorfor det gjorde henne urolig, men urolig og engstelig var ganske visst det hun ble.  Så en kveld hadde hun gått inn på utskjellingstråden igjen, og kjent et lite, men skarpt sjokk da hun så Hulken som avater til en av tråddeltakerene.  Hun bladde litt opp og ned i tråden, og leste flere av innleggene.  Så kikket hun på Hulk-avataren igjen.  Nå virket det som om den stirret direkte på henne.  Hun beveget litt på hodet, og de små, stikkende øynene lot til å følge etter henne.  Et gufs av kulde strømmet ned over ryggen hennes, og hun skrudde brått av datamaskinen.  Hun måtte smile av seg selv, og tenkte at det er rart hvordan barndommens mørkredde fantasier kommer tilbake igjen når man er alene på kveldstid.  Forresten burde hun snart skifte harddisk.  Den harddisken hun hadde nå, hadde begynt å gi fra seg en merkelig snerrende lyd i det siste.

Hun fant senga etter midnatt, slukket lyset og la seg til å sove.  Brått satte hun seg opp i sengen, og stirret med store øyne mot skapet.  Hun mente å ha hørt en lav snerring fra skapet, den samme snerringen som hun hadde hørt da hun slo av datamaskinen.  Hun ble sittende i sengen lenge, helt stiv mens hun holdt pusten.  Men hun hørte ingenting mer, og la seg langsomt ned i sengen igjen, lukket øynene og gled inn i en døs.  Med ett åpnet hun øynene igjen, brått og intenst.  Hun hadde hørt snerringen igjen, denne gangen fra et sted under sengen.  Hun prøvde å lytte der hun lå helt stiv og stille i mørket, men nå begynte hjerteslagene å hamre i ørene hennes, og gjorde det vanskelig å høre noe.  Hun hadde en fornemmelse av at hun merket en hes, langsom pust der nede under sengen, og det gjorde henne kvalm og svimmel.  Med en voldsom viljemobilisering brøt hun transen, og bestemte seg for å reise seg og slå på taklyset. 

Hun la hånden på kanten av sengen, og ble grepet hardt om håndleddet av en kald, klam, grønn hånd med lange mørke hår og krumme, knudrete klør.  Opp og fram over kanten av sengen kom deretter et ansikt så grufullt at det totalt paralyserte alle tanker om kamp eller flukt.  Munnen hadde ujevne, spisse, brunaktige tenner, og neseborene var vendt framover, nærmest som på et kranium.  Verst av alt var øynene.  De var store og vasne, med blårøde blodårer på kryss og tvers.  Pupillene var kullsvarte, og ikke større en knappenålshoder.  De lyste av en ufattelig ondskap, blodtørst og vilje til å ødelegge alt liv. 

Ansiktet kom nærmere.  Pupillene boret seg inn i hennes, og kjentes som glødende strikkepinner som stakk like inn i hjernen hennes.  Og tennene  ... tennene ...

----------------------

Beistet slikket seg om munnen og rapet fornøyd.  Jammen ble det middag i dag også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1139 : 20. oktober 2011, 22:44 »

Beistet slikket seg om munnen og rapet fornøyd.  Jammen ble det middag i dag også.



Noe sier meg at din nåværende omgangskrets ikke gir deg tilstrekkelig intellektuell stimulans.
Og jo, Fleksnes er en bæsj.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!