Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576665 ganger)

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1350 : 17. november 2011, 00:01 »
Faen til mas her. jeg prøver å slappe av litt.



Hold kjeft.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1351 : 17. november 2011, 00:11 »
Ryu: Ref. ditt "verdens seneste comeback. ever" til meg i "mer kjøtt på kuken tråden"

Heldigvis har jeg mer å gjøre enn å konstant sitte å se om noen svarer meg på treningsforum.

Du er derimot en kommunistisk snilepikk som tror du er tøff i trynet fordi du har trent lav maga ett par ganger. Rimelig sikker på at du sitter hjemme på gutterommet og runker til streetfighter på en finn.no kjøpt xbox mens mora di maser om at du må komme deg ut fordi hu ikke orker å ha det støgge trynet ditt hjemme.

Far din er i fengsel, alkis eller mislykket gambler.

Du er sikker på mye, men du har aldri rett. Dette er en statistisk utrolighet av en annen verden, da til og med sokkene dine har rett fra tid til annen. Jeg synes oppriktig synd på deg som har måttet leve så lenge.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1352 : 17. november 2011, 00:13 »
.

Å fy faen, nå må du skjerpe deg din løk. Vær snill å holde eventuelle punktumtegn du har dratt ut av dåsa di unna denne tråden.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1353 : 17. november 2011, 00:15 »
Å fy faen, nå må du skjerpe deg din løk. Vær snill å holde eventuelle punktumtegn du har dratt ut av dåsa di unna denne tråden.

Teiting!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1354 : 17. november 2011, 09:42 »
Du er sikker på mye, men du har aldri rett. Dette er en statistisk utrolighet av en annen verden, da til og med sokkene dine har rett fra tid til annen. Jeg synes oppriktig synd på deg som har måttet leve så lenge.

Ser at jeg traff spikeren rett på hodet ja.

Anarkist hore!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1355 : 17. november 2011, 09:49 »
Dere er alle noen forbaskede horer!

Jeg får daglig inn tilbud på pm. Der dere forteller hvor patetiske livene deres er og dere vil betale MYE for mitt samvær og berikelse av hverdagen.

For en trist gjeng!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1356 : 17. november 2011, 14:27 »
Jeg vil si de tilbudene faktisk er hakket bedre enn de 13 sjimpansene du har lenket på dass.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1357 : 17. november 2011, 14:28 »
Anarkist hore!

Se der ja, mine to favorittord.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1358 : 17. november 2011, 15:44 »
Se der ja, mine to favorittord.
Du vet, når du prøver deg på sånn overbærende tone for å liksom bare være voksen tilbake, så ender du bare opp med å eie deg selv.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1359 : 17. november 2011, 17:21 »
Du vet, når du prøver deg på sånn overbærende tone for å liksom bare være voksen tilbake, så ender du bare opp med å eie deg selv.

Sier du, som bare ved å være deg selv, blir eid av ALLE!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1360 : 17. november 2011, 19:44 »
Faen til mas her. jeg prøver å slappe av litt.
Hold kjeft.
Du er sikker på mye, men du har aldri rett. Dette er en statistisk utrolighet av en annen verden, da til og med sokkene dine har rett fra tid til annen. Jeg synes oppriktig synd på deg som har måttet leve så lenge.
Jeg vil si de tilbudene faktisk er hakket bedre enn de 13 sjimpansene du har lenket på dass.
Teiting!
Du vet, når du prøver deg på sånn overbærende tone for å liksom bare være voksen tilbake, så ender du bare opp med å eie deg selv.
Sier du, som bare ved å være deg selv, blir eid av ALLE!
For en krampaktig og desperat gjeng.  Det er trist å måtte knuse illusjonene deres, men dere vil aldri, aldri, aldri nå Rulatoren opp til anklene.  Det er Rulatoren som har timingen, viddet og trøkket i utskjellingene.  Dere kan anstrenge dere alt dere kan, men bæsj er og blir bæsj, selv om dere polerer bæsjen aldri så mye.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1361 : 17. november 2011, 20:35 »
Du vet, når du prøver deg på sånn overbærende tone for å liksom bare være voksen tilbake, så ender du bare opp med å eie deg selv.

Se der ja, du er en jævla amøbe som får mongoloide feministkjønnshår til å se delikate ut.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1362 : 17. november 2011, 21:56 »
Se der ja, du er en jævla amøbe som får mongoloide feministkjønnshår til å se delikate ut.

Sa han som har parringsklare bendelormer stikkende ut av analpåpningen. I say no more...

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1363 : 17. november 2011, 23:26 »
Sa han som har parringsklare bendelormer stikkende ut av analpåpningen. I say no more...

Når du er inne på et forum og kommuniserer med andre likesinnede, tørrskodde flodhester (meg ekskludert) kaller man faktisk det fenomenet hvor man bruker trykte bokstaver for å uttrykke personlige meninger for skriving. Ved å referere til ditt talentløse innlegg, hvor du har skrevet "I say no more...", mener du derimot at du snakker med de andre her inne via verbal kommunikasjon.
Klart; at noen som deg skulle finne ut dette er jo for mye å forlange, men du kunne i det minste spurt din stebror idet han dytta mengder med møkk innover i den slappe kullgruva di!   yoyo
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1364 : 17. november 2011, 23:37 »
Når du er inne på et forum og kommuniserer med andre likesinnede, tørrskodde flodhester (meg ekskludert) kaller man faktisk det fenomenet hvor man bruker trykte bokstaver for å uttrykke personlige meninger for skriving. Ved å referere til ditt talentløse innlegg, hvor du har skrevet "I say no more...", mener du derimot at du snakker med de andre her inne via verbal kommunikasjon.
Klart; at noen som deg skulle finne ut dette er jo for mye å forlange, men du kunne i det minste spurt din stebror idet han dytta mengder med møkk innover i den slappe kullgruva di!   yoyo
Men hører det som du selv presterer hjemme i kategorien skriving?  Det er vel tøye definisjonen vel langt.  Skal man dømme utifra innholdet i innlegget ditt, ser det mest ut som om du satte deg på tastaturet og dreit.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!