Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576073 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1590 : 03. desember 2011, 19:47 »
Vitsen med og bli sletta?  Kan jo bare slutte og logge på istedet...



Jeg har gjort det... Jeg er på et annet forum der jeg oppfører meg og er den virkelige meg!

men synes det er så moro å irritere sitronsaft! Er vel like før han går på veggen! Jeg har skjønt for lenge siden at folk har noe imot meg.... men det driter jeg i!

Sier hva jeg vil når jeg vil!



Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1591 : 03. desember 2011, 19:52 »
Så hvem er det du legger ut filmer om da? Blir lettet jeg nå, om det ikke er deg. Har hatt mareritt siden jeg så det stygge trynet på hun ekkle jenta. (Har også baksnakket deg med flere her på tf.)
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1592 : 03. desember 2011, 19:55 »
Så hvem er det du legger ut filmer om da? Blir lettet jeg nå, om det ikke er deg. Har hatt mareritt siden jeg så det stygge trynet på hun ekkle jenta. (Har også baksnakket deg med flere her på tf.)

ja du er flink til det!

hvem er det du ikke snakker dritt om? deg selv? sitronsaft er best! han er flinkest han er tøffest!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1593 : 03. desember 2011, 19:58 »
ja du er flink til det!

hvem er det du ikke snakker dritt om? deg selv? sitronsaft er best! han er flinkest han er tøffest!

Så vidt jeg vet om er det bare jeg som er perfekt her på forumet ja. Jeg og "Slank-kropp-ønskes" hadde vært ett fint par, hun er langt i fra perfekt som meg, men hadde vært noe å kose seg med av og til.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1594 : 03. desember 2011, 20:00 »
Så vidt jeg vet om er det bare jeg som er perfekt her på forumet ja. Jeg og "Slank-kropp-ønskes" hadde vært ett fint par, hun er langt i fra perfekt som meg, men hadde vært noe å kose seg med av og til.

så du blir aldri baksnakket av folk her? alle liker deg?

Du har faen høyere tanker om deg selv en breivik!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1595 : 03. desember 2011, 20:04 »
Vil påstå det at alle liker meg ja. Tviler på at noen misliker meg, hvorfor skulle noen gjøre det?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1596 : 03. desember 2011, 20:05 »
Vil påstå det at alle liker meg ja. Tviler på at noen misliker meg, hvorfor skulle noen gjøre det?



hahahahah nei si det... Har du blitt utestengt noen gang? og hvorfor?

Jeg vil bli utestengt med vilje! Jeg er kun frekk i tryne med deg

Om folk som du og andre vil baksnakke med så kan jeg heve meg over det!

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1597 : 03. desember 2011, 20:08 »
cupcake, vær så snill...


“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1598 : 03. desember 2011, 20:11 »


hahahahah nei si det... Har du blitt utestengt noen gang? og hvorfor?

Jeg vil bli utestengt med vilje! Jeg er kun frekk i tryne med deg

Om folk som du og andre vil baksnakke med så kan jeg heve meg over det!

Jeg ble utestengt en gang pga jeg drev med ulovlig selging av hjemmelaget varer, ikke pga noen mislikte meg.

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1599 : 03. desember 2011, 20:11 »
ok skal stoppe! for jeg vet at mangen hater meg hahahahahahah! men hvorfor kan ikke folk si noe til meg da? sitronsaft er iallefall ærlig! setter pris på at folk er ærlige!

Jeg ser at folk reagerer, men folk har jo ikke guts til å si hva de mener! Det har sitronsaft!

Jeg bryr meg lite om hva han sier!

Sier sannheten til alle andre enn ham!

men skal slutte nå!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1600 : 03. desember 2011, 21:25 »
Jeg har gjort det... Jeg er på et annet forum der jeg oppfører meg og er den virkelige meg!

men synes det er så moro å irritere sitronsaft! Er vel like før han går på veggen! Jeg har skjønt for lenge siden at folk har noe imot meg.... men det driter jeg i!

Sier hva jeg vil når jeg vil!




Selfølgelig sier du hva du vil, du er jo i utskjellingstråden!!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1601 : 03. desember 2011, 22:03 »
Selfølgelig sier du hva du vil, du er jo i utskjellingstråden!!

hønnor for den hehe.. du har helt rett. men gikk for langt når sant skal sies.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1602 : 04. desember 2011, 13:06 »
Ja det er alltid større operasjoner på kvinner!! Du kan jo bare stappe pikken i ræva så den hjernen du til vanlig bruker kortslutter!! Så kan du jo prøve og bruke den andre som var ment at du skulle bruke!!

Da måtte jeg vært skallet noe jeg ikke liker på hode Wink
Du er bare misunnlig.  Jeg tenker klarere og skarpere med kuken min enn det du gjør med hjernen din.  Jeg løser trippelintegraler og optimaliseringer med tilleggskrav med hjernen, men takler det meste av lineær algebra ganske greit ved å dra fra utstyret mitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1603 : 04. desember 2011, 13:13 »
Du er bare misunnlig.  Jeg tenker klarere og skarpere med kuken min enn det du gjør med hjernen din.  Jeg løser trippelintegraler og optimaliseringer med tilleggskrav med hjernen, men takler det meste av lineær algebra ganske greit ved å dra fra utstyret mitt.
Fordi du er flink til og google deg frem til flotte ord så betyr ikke det at du er smart...Og at du klarer og treffe tastene med pikken din når du gooler sier jo sitt om størrelsen på den!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1604 : 04. desember 2011, 13:58 »
Fordi du er flink til og google deg frem til flotte ord så betyr ikke det at du er smart...Og at du klarer og treffe tastene med pikken din når du gooler sier jo sitt om størrelsen på den!
Gooling?  At du er en  pervers pestrotte er en kjent sak.  Det er bare å lese den kloakken som du har spydd ut i dette forumet.  Jeg er usikker på om jeg skal be om en forklaring av begrepet gooling.  Jeg har en mistanke om at det er noe så forferdelig at hele internett vil kollapse dersom du forklarer det i detalj.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!