Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576411 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1770 : 03. januar 2012, 07:39 »
Har tatt meg den frihet og analysere samtlige innlegg i tråden.

Har etter nøye vurdering kommet fram til at jeg ligger best ann med utskjelling så langt.  Litt artig med tanke på at jeg ikke en gang har begynt enda.

Håper dere alle får ett totalt miserabelt år, noen mer enn andre.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1771 : 03. januar 2012, 10:00 »
Hei Fleksnes!  Jeg må få gratulerer deg med et nytt alias på nyåret.

Får gratulere deg med ny hjerne jeg da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1772 : 03. januar 2012, 10:45 »
Har tatt meg den frihet og analysere samtlige innlegg i tråden.

Har etter nøye vurdering kommet fram til at jeg ligger best ann med utskjelling så langt.  Litt artig med tanke på at jeg ikke en gang har begynt enda.

Håper dere alle får ett totalt miserabelt år, noen mer enn andre.
Ville bare si takk for analysen din meningsløse dritt, og  håper du får et totalt miserabelt år du og!Det fortjener du.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1773 : 03. januar 2012, 13:10 »
Herregud for en gjeng tapere! Har dere et liv forutenom deres eksistens? what
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1774 : 03. januar 2012, 19:17 »
Herregud for en gjeng tapere! Har dere et liv forutenom deres eksistens? what
Det spørsmålet kom fra den rette kjeften.  Mon tro hvilken mening du finner i tilværelsen din.  Jeg tipper at 2012 blir enda et år med tvungent psykiske helsevern for beistet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1775 : 03. januar 2012, 19:20 »
Får gratulere deg med ny hjerne jeg da.
Takk for det!  Jeg har nå oppgradert hjernen min til premiumversjonen av ultra universal genius.  Du skulle gjerne fått min gamle om det var fysisk mulig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1776 : 03. januar 2012, 21:42 »
Det spørsmålet kom fra den rette kjeften.  Mon tro hvilken mening du finner i tilværelsen din.  Jeg tipper at 2012 blir enda et år med tvungent psykiske helsevern for beistet.

Jeg har en haug av jenter som liker meg, er veldig populær på skolen, er festens midpunkt og  er i god form. Noe mer du lurer på?Tongue
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1777 : 03. januar 2012, 21:46 »
Jeg har en haug av jenter som liker meg, er veldig populær på skolen, er festens midpunkt og  er i god form. Noe mer du lurer på?Tongue

Når skaffa du deg The Sims?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1778 : 04. januar 2012, 12:36 »
Jeg har en haug av jenter som liker meg, er veldig populær på skolen, er festens midpunkt og  er i god form. Noe mer du lurer på?Tongue

Du har ett par feite, støgge kjerringer som har snakket til deg ett par ganger, alle står i ring og ler av deg når du er drita på flybensin på fest og du klarer akkurat å komme deg ut av senga om morran.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1779 : 04. januar 2012, 18:51 »
Du har ett par feite, støgge kjerringer som har snakket til deg ett par ganger, alle står i ring og ler av deg når du er drita på flybensin på fest og du klarer akkurat å komme deg ut av senga om morran.
Ja, dette er en beskjeden men signifikant nivåheving i forhold til der du er, Fleksnes.  Tenk deg et liv der det styggeste kvinnfolket på den nordlige halvkule faktisk tar seg tid til å hilse på deg.  Det må vel være noe å hige etter?

Et lite steg for menneskeheten, et stort steg for Fleksnes.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1780 : 05. januar 2012, 09:42 »
Så, du har begynt å ta Beistet i forsvar nå Mr Rulator. Ante meg at det ikke kom til å ta lang tid før dine homoerotiske tanker om Beistet gjorde seg synlige på forumet.

Hvorfor ikke bare sende han en PM? Ingen grunn til å være sjenert, dere tar begge alt dere kan få.
Bare husk å skru av lyset når dere kler av dere; ikke noe positivt ved å starte samleie med spying og kvalme.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1781 : 05. januar 2012, 17:34 »
Så, du har begynt å ta Beistet i forsvar nå Mr Rulator. Ante meg at det ikke kom til å ta lang tid før dine homoerotiske tanker om Beistet gjorde seg synlige på forumet.
Ble du sjalu, nå?  Jeg har forsvart Beistet her i tråden for en god stund siden.  Det var fordi han er ekte og genuint ond, antisosial og motbydelig.  Jeg sammenliknet han med de pinglene som postet ynkelige forsøk på utskjellinger i en periode her.  Men jeg føler ikke akkurat noen dragning mot Beistet.  Så du har ingen grunn til å bli sjalu, Fleksnes.
Sitat
Hvorfor ikke bare sende han en PM? Ingen grunn til å være sjenert, dere tar begge alt dere kan få.
Bare husk å skru av lyset når dere kler av dere; ikke noe positivt ved å starte samleie med spying og kvalme.
Jeg tipper at du alltid skrur av lyset når du kler av deg.  Jeg tror til og med at du skrur av lyset når du kler av deg i enerom.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1782 : 06. januar 2012, 00:05 »
Jeg sammenliknet han med de pinglene som postet ynkelige forsøk på utskjellinger i en periode her. 

Faen meg glad at de pinglene omsider tok til vett og kom seg ut av tråden.  Tror innleggene mine bidro til dette.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1783 : 06. januar 2012, 09:45 »
Tror innleggene mine bidro til dette.

Ja, du er en sånn type person som folk emigrerer for å komme seg unna.


Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1784 : 06. januar 2012, 11:59 »
Faen meg glad at de pinglene omsider tok til vett og kom seg ut av tråden.  Tror innleggene mine bidro til dette.

Såså din parasitt, noen har et liv de lever. Andre har en tråd på Internett der de prøver og fornærme folk med og være en sosialt inkompetent idiot.

Men jeg er smigret over at du synest det er kult og få folk vekk fra tråden. Den ultimate tråden for deg er en tråd du har helt alene for deg selv!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!