Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576916 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1845 : 29. januar 2012, 07:00 »
Reiser du hendene dine høyt og jubler på samme viset, vist du skremmer vekk alle jentene på en fest?


Nei det er jo din jobb.


Ikke at du er på sosiale sammenkomster, andre en besøkene på NAV såklart.

Du anser altså NAV besøkene dine som sosiale sammenkomster? 

Ba jeg deg ikke forlate tråden? 

Problemer med å lese eller?

Hvordan smakte forresten tommelen etter mitt forrige verbal angrep sendte deg i fosterstilling?  Du klarte altså å komme deg ut av komaet, for så å logge på TF å late som om du ikke ble affesert av angrepene mine.

Forresten, fikk du med deg at jeg planlegger og bruke deg og execute som hoffnarrer?  Har allerede bestilt klovnedrakt til deg, størrelse extra extra small Grin

EID

NESTE
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1846 : 29. januar 2012, 12:23 »
Det som virkelig kommer i størrelse extra extra small her, er hjernen til Pestloppa.  Og det ER han som trenger profesjonell hjelp.  Klovnedrakter til xecute og Marmarius er passende, men enda mer passende er tvangstrøye til Pestloppa.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1847 : 29. januar 2012, 15:58 »
Nei det er jo din jobb.

NESTEN

Hva er det som skuer mitt åsyn?

Ikke siden jeg gikk i barnehagen har jeg hørt dette argumentet. "den som seier det først er det sjølv!"
En av uendelige bekreftelser på at Pestloppa burde krangle med likesinnede, eneste problemet er at han har forbud mot å være i nærheten av barnehager.


*Ps: jeg kommer til og se bedre ut enn deg i en klovnedrakt i XS! Uansett hva du måtte kle på deg.   
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1848 : 29. januar 2012, 19:55 »
Hehe,

Ser dere rotter dere sammen mot meg Grin

Dette liker jeg, beviser teorien min om at jeg er ansett som trussel nummer 1 i tråden, og dere er klar over at den eneste måten dere har nubbtjangs mot utskjellingene miner er å stå sammen. 

En annen fordel er at dete blir litt som å slå 2 fluer i en smekk når jeg beslutter å eliminere dere fra tråden.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1849 : 29. januar 2012, 20:03 »
Hehe,

Ser dere rotter dere sammen mot meg Grin

Dette liker jeg, beviser teorien min om at jeg er ansett som trussel nummer 1 i tråden, og dere er klar over at den eneste måten dere har nubbtjangs mot utskjellingene miner er å stå sammen. 

En annen fordel er at dete blir litt som å slå 2 fluer i en smekk når jeg beslutter å eliminere dere fra tråden.
Du har skrytt av at du kan eliminere deltakere fra denne tråden.  Så langt har det vært mye skryt, mye tomme ord, mye skrik og særdeles lite ull.  La oss få se hva du har å by på. 

Når det er sagt, så har du faktisk muligheten til å eliminere en teltaker fra denne tråden, nemlig deg selv.  Klarer du det?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1850 : 31. januar 2012, 20:43 »
Hva er det som skuer mitt åsyn?
Ja, du kan så si...

HVA GLOR DU PÅ, DIN JÆVLA KLOAKKSKALLE?!?!?!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1851 : 01. februar 2012, 20:46 »
Ja, du kan så si...

HVA GLOR DU PÅ, DIN JÆVLA KLOAKKSKALLE?!?!?!

Den deilige blondinen som sitter over bordet for meg, er man 18 er man 18!

Kos deg med 50 år gamle hengepupper!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1852 : 01. februar 2012, 21:43 »
Den deilige blondinen som sitter over bordet for meg, er man 18 er man 18!

Kos deg med 50 år gamle hengepupper!
Så du glor på en deilig blondine.  Glor hun på deg?  Det må i såfall være av skrekkblandet medisinsk interesse.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1853 : 02. februar 2012, 07:27 »
Hva er det som skuer mitt åsyn?

Ikke siden jeg gikk i barnehagen har jeg hørt dette argumentet. "den som seier det først er det sjølv!"
En av uendelige bekreftelser på at Pestloppa burde krangle med likesinnede, eneste problemet er at han har forbud mot å være i nærheten av barnehager.


*Ps: jeg kommer til og se bedre ut enn deg i en klovnedrakt i XS! Uansett hva du måtte kle på deg.  

Hohoho!!
Du ble amper nå ja, lett og se på måten innlegget ditt er skrevet, motiverende å avdekke hvor effektive utskjellningene mine er.

Om man går head2head med ordmagikeren Power loppa, så sies det seg selv at man kommer til og holde en stø kurs nedover, helt til man er ute av tråden og i fosterstilling.

Du har skrytt av at du kan eliminere deltakere fra denne tråden.  Så langt har det vært mye skryt, mye tomme ord, mye skrik og særdeles lite ull.  La oss få se hva du har å by på. 

Når det er sagt, så har du faktisk muligheten til å eliminere en teltaker fra denne tråden, nemlig deg selv.  Klarer du det?

Tenkte faktisk å starte elimineringsrunden i dag, men når jeg ser at du BER meg eliminere deg kommer jeg jo selvsagt til å vente litt til, jeg tar jo faen ikke ordre fra Rulatoren.

Jeg lurte på en ting;

Da du ble født og jordmora slo deg i svime pga at hun så hvor stygg du var;  skjønte du allerede da at du var dømt til å bli en taper for resten av livet?  Eller var dette noe du ble klar over litt seinere?

Dra til helvete med deg,

Mvh

POWER Loppa.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1854 : 02. februar 2012, 12:09 »

Ser dere rotter dere sammen mot meg Grin


Det er du som er rotta.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1855 : 02. februar 2012, 19:12 »

Du ble amper nå ja
Dra til helvete med deg,

Mvh

Pestloppa.

Hvem er det som er amper her?

Hvor gammel er du egentlig? Du spør Rulatoren om minner fra sin egen fødsel, vist du ser så ung at du husker din egen, vil det forklare de slagkraftige argumentene dine!


Det er du som er rotta.

Det er derfor vi kaller han pestloppa.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1856 : 03. februar 2012, 15:44 »
"Power" Loppa, du er en stygg taper, en misslykka spontan abort og et dedikert mobbeoffer.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1857 : 03. februar 2012, 20:14 »
"Power" Loppa, du er en stygg taper, en misslykka spontan abort og et dedikert mobbeoffer.
Joda, dette er sant.  Men den virkelig uhyggelige sannheten er at du er VELLYKKET.  Du var nøye planlagt, og du er blitt akkurat det som Satan planla at du skulle bli.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1858 : 05. februar 2012, 23:48 »
Sitat fra: Power loppa
Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Trener du i det heletatt?? hvor mange år siden var det du satt de persene egentlig?
8*145/7*80/7*135

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1859 : 06. februar 2012, 09:06 »
Trener du i det heletatt?? hvor mange år siden var det du satt de persene egentlig?

Selvsagt trener jeg, hva hadde du trodd da?

Persene er fra 2010.  Har siden den gang holdt på med en god del prosjekter som ble litt mislykkede, stilte blant annet intervalene for høyt på ett av oppkjøringsprogramene jeg kjørte og toppa formen i uke 10 av 12 med en trippel på 70 kg i benk.  Sier seg selv at man blir utslitt etter og ha behandlet slike vekter, så på maksdagen klarte jeg kun å tangere persen på 72.5.

Etter dette bomma jeg litt da jeg kjørte ett Sheiko program som var stilt inn litt feil å jeg fikk skade tendenser under programmet og måtte avbryte.  Nå har jeg derimot hatt en god mengde periode og jeg er godt igang med oppkjøringen, maksdag planlegges i April.  Merker at framgang blir en del mer krevende når en er ferdig med nybegynner framgangen slik jeg er.

Målet er selvfølgelig og realisere drømmen om og gå over en total på 300 kg i de 3 store, dette uten noen form for dopingmiddler eller utstyr, altså 100% raw.

Ser du har løfta 60 kg x 5 i benk.  Det er jammen ikke til og kimse av, og du kan nok forvente og få en god del respekt fra de fleste her på forum og også i denne tråden for denne prestasjonen.  Du kan virkelig med god grunn gjøre narr av andre sin styrke med tanke på hva for en kraftkar du er.  Mark med 110 kg x 3 til og med!  Det var vel med drakt? 
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!