Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575136 ganger)

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1860 : 06. februar 2012, 16:27 »
Ser du har løfta 60 kg x 5 i benk.  Det er jammen ikke til og kimse av, og du kan nok forvente og få en god del respekt fra de fleste her på forum og også i denne tråden for denne prestasjonen.  Du kan virkelig med god grunn gjøre narr av andre sin styrke med tanke på hva for en kraftkar du er.  Mark med 110 kg x 3 til og med!  Det var vel med drakt? 

Takker for svar Smiley da var det oppklart Wink viste jeg ville få (trenings)løftene mine tilbake i fleisen, synes likevel det er litt rart og gå 1.5 år med gjevn? trening uten noe som helst av økt styrke.

Kan liksågreit gå på defensen og nevne at jeg ALDRI har makset, mye og gå på i allt, har kun trent i 4 måneder hvor jeg startet lavt for å få inn teknikk, har hatt problemer med håndledd derfor ingen benk på over en måned (nettopp begynt igjen), at jeg nettopp har fått til skikkelig spenn i benk og allt er 100% raw, liker derimot og bruke belte på nest siste/siste arbeidssett for ekstra sikkerhet/lettere og for ikke å føkke opp teknikken på slutten, og ja rævva er så lavt det er fysisk mulig for knærne mine i bøy. (slenger ut video i loggen snart)

Og vet jeg er en svak jævel likevel, masse femtenåringer som løfter mye tyngre enn meg i allt på første treningsøkt men, om 1.5-2 år løfter jeg likevel mye, mye mer enn det jeg gjør nå, uansett hvor mange skadefornemmelser/dårlig planlagte programmer jeg kommer over iløpet av den tiden, om du ikke har gener fra helvette kan du umulig legge sjæla skikkelig i hva du driver med.

8*145/7*80/7*135

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1861 : 06. februar 2012, 17:24 »
Takker for svar Smiley da var det oppklart Wink


Kan ikke dere to gå å leke med den rosa curl maskinen, isteden for og forpeste tråden med homofilt kosesnakk?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1862 : 06. februar 2012, 18:53 »
Takker for svar Smiley da var det oppklart Wink viste jeg ville få (trenings)løftene mine tilbake i fleisen, synes likevel det er litt rart og gå 1.5 år med gjevn? trening uten noe som helst av økt styrke.

Kan liksågreit gå på defensen og nevne at jeg ALDRI har makset, mye og gå på i allt, har kun trent i 4 måneder hvor jeg startet lavt for å få inn teknikk, har hatt problemer med håndledd derfor ingen benk på over en måned (nettopp begynt igjen), at jeg nettopp har fått til skikkelig spenn i benk og allt er 100% raw, liker derimot og bruke belte på nest siste/siste arbeidssett for ekstra sikkerhet/lettere og for ikke å føkke opp teknikken på slutten, og ja rævva er så lavt det er fysisk mulig for knærne mine i bøy. (slenger ut video i loggen snart)

Og vet jeg er en svak jævel likevel, masse femtenåringer som løfter mye tyngre enn meg i allt på første treningsøkt men, om 1.5-2 år løfter jeg likevel mye, mye mer enn det jeg gjør nå, uansett hvor mange skadefornemmelser/dårlig planlagte programmer jeg kommer over iløpet av den tiden, om du ikke har gener fra helvette kan du umulig legge sjæla skikkelig i hva du driver med.



La meg forklare deg hvordan ting fungerer her.

Det er jeg som er Power Loppa, mitt ord er lov her i treningsforums undergrunn, noe du kjapt vil oppdage.  Du vil finne mange verderstyggelige folk her, som f.eks Rulatoren og Marmarius. 

Jeg vil oppfordre deg til å fordufte med en gang.


Kan ikke dere to gå å leke med den rosa curl maskinen, isteden for og forpeste tråden med homofilt kosesnakk?

Hold kjeft din retarderte faen av en hoffnarr.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1863 : 06. februar 2012, 19:08 »
Kan ikke dere to gå å leke med den rosa curl maskinen, isteden for og forpeste tråden med homofilt kosesnakk?
Har enda bare sett den mytiske curlmaskinen i youtubevideoer og guido & luigi striper men jeg vil anta jeg tar mer en loppa i den. Men det kan jo bare være en konge av curlmaskinen.
La meg forklare deg hvordan ting fungerer her.

Det er jeg som er Power Loppa, mitt ord er lov her i treningsforums undergrunn, noe du kjapt vil oppdage.  Du vil finne mange verderstyggelige folk her, som f.eks Rulatoren og Marmarius. 

Jeg vil oppfordre deg til å fordufte med en gang.
Pffth Rulatoren og Marmarius trener iallefall Wink
8*145/7*80/7*135

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1864 : 06. februar 2012, 19:19 »
Har enda bare sett den mytiske curlmaskinen i youtubevideoer og guido & luigi striper men jeg vil anta jeg tar mer en loppa i den. Men det kan jo bare være en konge av curlmaskinen.Pffth Rulatoren og Marmarius trener iallefall Wink

Marmarius sier han trener ja.

Rulatoren trente på 80-90 tallet.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1865 : 06. februar 2012, 19:54 »
Himmel og hav.  Hvor kommer egentlig sånt biologisk spesialavfall som Pestloppa, Kris 92 og Marmarius fra?  Det stinker mental sykdom og alvorlige personlighetsforstyrrelser av de semialfabete skribleriene deres. 

Blir dere produsert på samlebånd i den bunkersen der Beistet og Fleksnes er innlosjert?  Eller blir dere verpet og ruget ut av BF/AF-2083, Sarah-Naut og Slank-kropp-er-urealistisk?  Jeg har problemer med å se for meg et normal og dagligdags bakgrunn for sånne minusvarianter som dere.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1866 : 06. februar 2012, 22:01 »
Himmel og hav.  Hvor kommer egentlig sånt biologisk spesialavfall som Pestloppa, Kris 92 og Marmarius fra?  Det stinker mental sykdom og alvorlige personlighetsforstyrrelser av de semialfabete skribleriene deres. 

Blir dere produsert på samlebånd i den bunkersen der Beistet og Fleksnes er innlosjert?  Eller blir dere verpet og ruget ut av BF/AF-2083, Sarah-Naut og Slank-kropp-er-urealistisk?  Jeg har problemer med å se for meg et normal og dagligdags bakgrunn for sånne minusvarianter som dere.

Og det sir du som tror og skrive i denne tråden er likestilt med og være fulltidsansatt i en jobb?

Spørsmål til deg:

Hvordan foregår ferieaviklingen?  Tar du deg en 3-4uker i året hvor du IKKE skriver i tråden, mens du fortsatt hever trygd, men istedet for og da refferere til trygda som lønn, så kaller du den feriepenger?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1867 : 06. februar 2012, 22:21 »
Ferieavviklingen min går helt greit.  Jeg har faktisk en full stilling i en ordentlig og seriøs jobb, noe som nok er ganske urealistisk for deg.

Føler du at det å skrive i uskjellingstråden krever full arbeidsuke for deg?  Bruker du timevis på å taste inn en setning som består av fem-seks korte ord?  Jobb og ferie er neppe meningsfylte begreper i din tilværelse.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1868 : 07. februar 2012, 00:55 »
Ferieavviklingen min går helt greit.  Jeg har faktisk en full stilling i en ordentlig og seriøs jobb, noe som nok er ganske urealistisk for deg.


Å skrive innlegg i utskjellingstråden er IKKE en ordentlig og seriøs jobb.  Hvor mange ganger skal jeg si dette?

Du må virkelig ha det inn med teskje...

Jeg tipper IQ nivået ditt ligger sånn ca på 60.

Mye tull du finner på forresten.  Det neste blir vel at du forteller meg at du har doktorgrad, og at dette var en av kvalifiseringskravene for og få 100% stilling i denne tråden. 

Litt usikker på hva jeg skal gjøre med sånne som deg, gi deg de stygge nyhetene om at hele din karriere ikke eksisterer, og at det er vi andre i samfunnet som finansierer lønna di(trygda), eller la deg seile din egen sjø, nemmelig la deg fortsette og tro at du faktisk gjør en reel jobb når du poster innleggene dine her.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1869 : 07. februar 2012, 19:35 »
Å skrive innlegg i utskjellingstråden er IKKE en ordentlig og seriøs jobb.  Hvor mange ganger skal jeg si dette?

Du må virkelig ha det inn med teskje...

Jeg tipper IQ nivået ditt ligger sånn ca på 60.

Mye tull du finner på forresten.  Det neste blir vel at du forteller meg at du har doktorgrad, og at dette var en av kvalifiseringskravene for og få 100% stilling i denne tråden. 

Litt usikker på hva jeg skal gjøre med sånne som deg, gi deg de stygge nyhetene om at hele din karriere ikke eksisterer, og at det er vi andre i samfunnet som finansierer lønna di(trygda), eller la deg seile din egen sjø, nemmelig la deg fortsette og tro at du faktisk gjør en reel jobb når du poster innleggene dine her.
Dette kaller jeg å eie seg selv helt spektakulært hardt.  Jeg HAR nemlig doktorgrad, nærmere bestemt i fysikalsk kjemi.  Skriv innlegget ditt ut på porøst papir og smør det inn med bringebærsyltetøy.  Så kan du fore bendelormen din med det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1870 : 08. februar 2012, 11:10 »
Loppa, du er en forbanna idiot og komplett ubrukelig! Kan ikke brukes som et dårlig eksempel engang...
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1871 : 08. februar 2012, 15:10 »
Jeg HAR nemlig doktorgrad, nærmere bestemt i fysikalsk kjemi. 

Og hva faen så? Tror du ikke den gemene hop driter en lang marsj i den nerdete doktorgraden din, ditt rævskjegg.

Kan jo ikke brukes til noe som helst annet enn å oppta CO2.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1872 : 08. februar 2012, 18:37 »
Og hva faen så? Tror du ikke den gemene hop driter en lang marsj i den nerdete doktorgraden din, ditt rævskjegg.

Kan jo ikke brukes til noe som helst annet enn å oppta CO2.
Jeg skryter uhyre sjelden av doktorgraden min.  Den blir småtterier i forhold til de alle de andre fenomenale egenskapene som jeg har.  Men Pestloppa dreit åpenbart ikke en lang marsj i det.  Han har tydeligvis hørt om noe som heter doktorgrad, og som er skikkelig vakkert og fint.

Du skal forresten ha honnør for kraftuttrykket rævskjegg.  Det er bedre enn det meste av hva noldusene her inne klarer.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1873 : 08. februar 2012, 18:59 »
Trener håndledd 8 sett x 24 reps.
For styrke 3x3, har pers på 1x30kg i håndledd.

Og til dere bolere som bare trenger å stikke en sprøyte for å ta 300 i knebøy, fuck off...
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1874 : 08. februar 2012, 20:25 »
Trener håndledd 8 sett x 24 reps.
For styrke 3x3, har pers på 1x30kg i håndledd.

Og til dere bolere som bare trenger å stikke en sprøyte for å ta 300 i knebøy, fuck off...
Skal man dømme ut ifra kvaliteten på innlegget ditt, har du selv satt opptil flere sprøyter før du satte deg til ved tastaturet. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!