Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576835 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1905 : 11. februar 2012, 23:21 »
Det gjelder vel deg også!
Denne 'deg også'-varianten teller som en bombesikker innrømmelse.  Du er herved avslørt og outa.  Vi kjenner nå ditt viktigste tidsfordriv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1906 : 12. februar 2012, 01:11 »
128 sider bare? IQ'en min er høyere enn dette. Og av de 128 sidene er det bare et par sider tilsammen som er på et akseptabelt nivå. (Mine innlegg red.anm.)

Men jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Skuffet over meg selv selvsagt, dere hadde jeg ikke forventet noe mer av.



Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1907 : 12. februar 2012, 01:15 »
Før du skal være belærende om staving, så burde du kanskje lære og stave selv?  Det heter LATINSKE språk.  Ikke latiske slik du selv fomlet fram der du satt med 60 iq hjernen din og tasta.  Prøv og skrive det UTEN og kopiere ordet jeg skrev.

Forøvrig traff du faktisk ett godt poeng der med hvordan Marmarius tror han kommuniserer på Latinsk når han står å gjør homo-erotiske bevegelser på hoftene mens han tror han er Ricky Martin.

NEI Marmarius, og oppføre seg slik betyr IKKE at du kan Latinsk.

Ny bom på deg igjen det, gå å vrikk på hoftene for Rulatoren du nå, skal vedde på at han hadde likt det.

Håper for din del du skrev denne grammatikk-bomba ironisk, men tok meg forøvrig friheten til å merke dine "ironiske" feil med tykk skrift.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1908 : 12. februar 2012, 06:19 »
Håper for din del du skrev denne grammatikk-bomba ironisk, men tok meg forøvrig friheten til å merke dine "ironiske" feil med tykk skrift.

Jeg tok meg den frihet å lese det orginale innlegget mitt som du siterte....

Fant ingen av feilene du markerte.

Hvilket kun betyr en ting;  Utskjellingsteknikken din er å sitere ett innlegg, for så å redigere det ved å legge inn og/å feil. 

Ja med den teknikken vil du virkelig komme langt i denne tråden....

Jeg vil forresten minne deg på at dette er et åpent forum og ikke et formelt brev.  Folk flest gidder ikke korrekturlese innleggene sine.  Å bry seg om småfeil her og der er dernest noe kun meget tilbakestående personer gidder holde på med.

Du koser deg godt når du leser tråden å spotter en og annen liten gramatisk feil da eller?  Gir virkelig godt materiale for utskjelling det vet du...

Dra tilbake til den vanlige biten av forumet kanskje?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1909 : 12. februar 2012, 12:03 »
128 sider bare? IQ'en min er høyere enn dette. Og av de 128 sidene er det bare et par sider tilsammen som er på et akseptabelt nivå. (Mine innlegg red.anm.)

Men jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Skuffet over meg selv selvsagt, dere hadde jeg ikke forventet noe mer av.
Din vurdering av egen IQ blir mer realistisk om du flytter desimalpunktet et par plasser til venstre.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1910 : 12. februar 2012, 12:05 »
Jeg tok meg den frihet å lese det orginale innlegget mitt som du siterte....

Fant ingen av feilene du markerte.

Hvilket kun betyr en ting;  Utskjellingsteknikken din er å sitere ett innlegg, for så å redigere det ved å legge inn og/å feil. 

Ja med den teknikken vil du virkelig komme langt i denne tråden....

Jeg vil forresten minne deg på at dette er et åpent forum og ikke et formelt brev.  Folk flest gidder ikke korrekturlese innleggene sine.  Å bry seg om småfeil her og der er dernest noe kun meget tilbakestående personer gidder holde på med.

Du koser deg godt når du leser tråden å spotter en og annen liten gramatisk feil da eller?  Gir virkelig godt materiale for utskjelling det vet du...

Dra tilbake til den vanlige biten av forumet kanskje?
Nå sliter du tungt, Pestloppa.  Problemet er at du ikke har doktorgrad.  Du er intenst klar over denne mangelen, og det gnager i sjelen din når du prøver å sovne om kveldene.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1911 : 12. februar 2012, 20:38 »
Powerloppa har kanskje ikke en doktorgrad. Men noen kommer definitivt til å få én av å forske på psyken hans.

Og Fleksnes er en dritt, Ryû en nerd og alt det der..

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1912 : 13. februar 2012, 18:27 »
Jeg tok meg den frihet å lese det orginale innlegget mitt som du siterte....

Fant ingen av feilene du markerte.

Hvilket kun betyr en ting;  Utskjellingsteknikken din er å sitere ett innlegg, for så å redigere det ved å legge inn og/å feil. 

Ja med den teknikken vil du virkelig komme langt i denne tråden....

Jeg vil forresten minne deg på at dette er et åpent forum og ikke et formelt brev.  Folk flest gidder ikke korrekturlese innleggene sine.  Å bry seg om småfeil her og der er dernest noe kun meget tilbakestående personer gidder holde på med.

Du koser deg godt når du leser tråden å spotter en og annen liten gramatisk feil da eller?  Gir virkelig godt materiale for utskjelling det vet du...

Dra tilbake til den vanlige biten av forumet kanskje?

Du kan se på det slik: Du skriver, jeg påpeker, du går inn og endrer på feilene dine. Det er forståelig at du med en gang retter opp i leifene dine, men å nekte for det etterpå, det er lavmål!
(Du har fortsatt noen etterslengere her som jeg har markert med tykk skrift. Gjerne gå inn og endre på dem)
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1913 : 13. februar 2012, 19:20 »
Du kan se på det slik: Du skriver, jeg påpeker, du går inn og endrer på feilene dine. Det er forståelig at du med en gang retter opp i leifene dine, men å nekte for det etterpå, det er lavmål!
(Du har fortsatt noen etterslengere her som jeg har markert med tykk skrift. Gjerne gå inn og endre på dem)
Du kan også se det slik: Finn fram slektstreet ditt, og gå inn for å endre det som burde endres der.  Det blir nokså radikale endringer, vil jeg tro.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1914 : 13. februar 2012, 22:10 »
Jeg tok meg den frihet å lese det orginale innlegget mitt som du siterte....



Jeg hører du er en smart mann.
Kan du forklare med kjerneregelen for derivasjon?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1915 : 14. februar 2012, 00:06 »
.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1916 : 14. februar 2012, 01:20 »
Du kan se på det slik: Du skriver, jeg påpeker, du går inn og endrer på feilene dine. Det er forståelig at du med en gang retter opp i leifene dine, men å nekte for det etterpå, det er lavmål!
(Du har fortsatt noen etterslengere her som jeg har markert med tykk skrift. Gjerne gå inn og endre på dem)

Du sliter greit med virkelighetsoppfattelsen.

I tillegg:

Utskjellingsmetoden din er å quote innlegg for så å påpeke ett par og/å, et/ett feil her og der??

Du er klar over at dette er utskjellingstråden og ikke den store førskolelærertråden?

Din stupide retard!

Du kan også se det slik: Finn fram slektstreet ditt, og gå inn for å endre det som burde endres der.  Det blir nokså radikale endringer, vil jeg tro.

Så var det nok en av de grusomme dagene da, hvor jeg faktisk må innrømme at Rulatoren har kommet med ett godt poeng.  Får vondt i marg og bein bare ved tanken på og si det;  Men det Rulatoren sier her er faktisk sant.  RADIKALE endringer må i til i slektstreet for at EkkelRomeo skulle blitt tilnærmet normal.

Ikke gå med hodet høyt i en sky fordi jeg sa du hadde rett Rulatoren, jeg annser deg likevel ikke som en skapning med menneskeverd bare fordi du hadde rett en gang.  Kjenner jeg deg rett så var det sikkert ikke du selv som skrev det men du leide inn noen for å skrive det for deg.  Beviset for denne påstanden er simpelthen at hjernen din klarer neppe å tenke ut slike gode poenger som det med EkkelRomeo sitt slektstre.



Jeg hører du er en smart mann.
Kan du forklare med kjerneregelen for derivasjon?

Jeg syns du og EkkelRomeo burde slå dere sammen å lage en egen tråd hvor dere kan holde dere on topic, ser for meg tittelen på tråden allerede;

"Idioter diskuterer derivasjonsregler og førskolerettskrivning"

Syns egentlig at det toppet seg med dette herlige sitatet fra Ekkel Romeo:

.

Først utfører han utskjellinger ved å korrigere og/å feil.

Deretter drar slår han virkelig på stortromma ved å bruke ett punktum til å skjelle ut.

En kan bare lure på hva den neste heavy hiten fra dette tilbakestående individet blir, kanskje blir det ett komma neste gang?


There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1917 : 14. februar 2012, 09:36 »
.

Hyggelig at du delte resultatet ditt på IQ testen med oss andre.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1918 : 14. februar 2012, 14:37 »
Jeg syns du og EkkelRomeo burde slå dere sammen å lage en egen tråd hvor dere kan holde dere on topic, ser for meg tittelen på tråden allerede;

"Idioter diskuterer derivasjonsregler og førskolerettskrivning"





Den der begynner å bli gammel og oppbrukt nå loppa. Det var ikke moro første gangen engang! Ta deg et år fri fra utskjellingstråden slik at du kan sette deg ned i ro og fred å komme på noe nytt med litt tæl i. Ikke kom tilbake før du har utvidet det skarve ordforrådet ditt samt kommer med nye ting du ikke har brukt 13 ganger før..

Man kan klè en geit i en dress, men det er fortsatt en geit...
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1919 : 14. februar 2012, 16:06 »
Du sliter greit med virkelighetsoppfattelsen.

I tillegg:

Utskjellingsmetoden din er å quote innlegg for så å påpeke ett par og/å, et/ett feil her og der??

Du er klar over at dette er utskjellingstråden og ikke den store førskolelærertråden?

Din stupide retard!

Jeg syns du og EkkelRomeo burde slå dere sammen å lage en egen tråd hvor dere kan holde dere on topic, ser for meg tittelen på tråden allerede;

"Idioter diskuterer derivasjonsregler og førskolerettskrivning"


..Eller lovende menn, opp og frem! (..imens "andre" blir sittende igjen)

Enkelt, greit og forståelig, også får stryk-kandidater i norsk.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!