Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576717 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1980 : 09. mars 2012, 21:02 »
Kan hende ja.
Hun var faktisk ganske brukbar når jeg begynte å pumpe skjønner du, men når jeg ble ferdig var det bare skjelettet igjen.

Uansett rart at noe så ufattelig stygt som redman kunne ha kommet derifra.
Dette er lett å forklare.  Det dreier seg om en oppblåsbara Barbara som du fant på søppeldynga bak huset til Suppemannen, og pumpinga ble utført med en sykkelpumpe som du stjal fra Prompeloppa.  Det forklarer både hvordan hun var da du var ferdig, og hvordan redman ble unnfanget.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1981 : 09. mars 2012, 22:19 »
Nei nå har vi det koselig gutta. En flaske whiskey, utskjellingstråden og morra til Fleksnes som jobber nattskift under pc-bordet.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1982 : 10. mars 2012, 20:17 »
Der ble flatlusa eid, gitt.  Honnør er avgitt.

For det første, du tiltaler meg POWER LOPPA.

Er dette vanskelig for deg å skjønne?

Sekundært vil jeg legge til at jeg syns det er ganske underholdende å se at du trenger hjelp fra Suppemann for å stå imot meg.

Kan gratulere dere begge med at dere nettop reserverte en plass på topp 5-hit lista mi når jeg starter elimineringsrunden.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1983 : 10. mars 2012, 21:59 »
Nei nå har vi det koselig gutta. En flaske whiskey, utskjellingstråden og morra til Fleksnes som jobber nattskift under pc-bordet.
Kikket du nøye nok under PC-bordet?  Saken er den at det er morra til Fleksnes som tar imot bestillinger, men Fleksnes selv som gjør selve jobben.  Jeg skyndte meg å avbestille da jeg fant ut det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1984 : 10. mars 2012, 22:02 »
For det første, du tiltaler meg POWER LOPPA.

Er dette vanskelig for deg å skjønne?
Jaddda, jadda, pestloppa, prompeploppa, kjønsleppa, snusleppa, flatlusa.  Kjært barn har mange navn.

Sitat
Sekundært vil jeg legge til at jeg syns det er ganske underholdende å se at du trenger hjelp fra Suppemann for å stå imot meg.

Kan gratulere dere begge med at dere nettop reserverte en plass på topp 5-hit lista mi når jeg starter elimineringsrunden.
Den elimineringsrunden har vi hørt lenge om nå.  Du har erklært hellig krig tidt og ofte, men det er lite ild og svovel over resultatene.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1985 : 11. mars 2012, 07:21 »
Jaddda, jadda, pestloppa, prompeploppa, kjønsleppa, snusleppa, flatlusa.  Kjært barn har mange navn.
Den elimineringsrunden har vi hørt lenge om nå.  Du har erklært hellig krig tidt og ofte, men det er lite ild og svovel over resultatene.

Ja jeg vet, men er en del administrative ting som må ordnes før jeg kan sparke igang selve elimineringsrunden.  Jeg må blant annet rangere hvem som ryker når osv.

Om du fortsetter med denne oppførselen din så blir det faktisk DU som ryker først.  Anse det som en siste advarsel.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1986 : 11. mars 2012, 21:55 »
Ja jeg vet, men er en del administrative ting som må ordnes før jeg kan sparke igang selve elimineringsrunden.  Jeg må blant annet rangere hvem som ryker når osv.

Om du fortsetter med denne oppførselen din så blir det faktisk DU som ryker først.  Anse det som en siste advarsel.

Jeg er i utlandet for å hjelpe andre i 3 uker, og det er dette jeg får se når jeg kommer hjem igjen?

Pestloppa tror fortsatt at han er Triana Iglesias, bare fordi han har sex med skittene fiskere fra ukjente øyer på sunnmøre.

Tror nesten jeg må ta meg 3 nye uker og bygge Italia!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1987 : 11. mars 2012, 23:24 »
Jeg er i utlandet for å hjelpe andre i 3 uker, og det er dette jeg får se når jeg kommer hjem igjen?

Pestloppa tror fortsatt at han er Triana Iglesias, bare fordi han har sex med skittene fiskere fra ukjente øyer på sunnmøre.

Tror nesten jeg må ta meg 3 nye uker og bygge Italia!
Det høres ut som en god plan.  Ta gjerne med deg de som befolker Hat-tråden, og bruk dem som fyllmasse i hovercraftplatformer langs den italienske kysten, så blir både Italia og Norge bedre steder å være.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1988 : 11. mars 2012, 23:30 »
Jeg er i utlandet for å hjelpe andre i 3 uker, og det er dette jeg får se når jeg kommer hjem igjen?


Å dra til Thailand i 3 uker for å ha sex med gutter som enda ikke er myndige er IKKE å hjelpe andre.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1989 : 12. mars 2012, 01:33 »
Så dette er tråden der treningsforums berme samler seg. Jeg beærer dere et lite besøk, nyt det enn så lenge.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1990 : 12. mars 2012, 07:01 »
Så dette er tråden der treningsforums berme samler seg. Jeg beærer dere et lite besøk, nyt det enn så lenge.

HOHO!

Selveste Hardcore tilbake i aksjon!!

Hva har skjedd?  Moderatorene var i så godt humør at de besluttet å gi deg tilbake forums privilegiene dine?

Joda, skjønner godt at du ikke skriver mer enn ett innlegg i denne tråden, du har jo ikke tid til å holde på aktivt her med tanke på at du til vanlig har 17 krangler gående samtidig her på forumet, og dette kombinert med at du må pumpe ut med tips og råd angående ett tema du har null peiling på, les;  Trening.

Hadde egentlig sett på denne tråden som en frisone hvor jeg slipper å lese innleggene dine, kjipt at du stikker innom men enda bra at du ikke kommer tilbake igjen.

Lykke til med å ikke bli banna av moderator innen det første døgnet iallefall Wink
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1991 : 12. mars 2012, 15:52 »
kombinert med at du må pumpe ut med tips og råd angående ett tema du har null peiling på, les;  Trening.

Den må jeg si kom fra rett kjeft.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1992 : 12. mars 2012, 18:55 »
Ja jeg vet, men er en del administrative ting som må ordnes før jeg kan sparke igang selve elimineringsrunden.  Jeg må blant annet rangere hvem som ryker når osv.

Om du fortsetter med denne oppførselen din så blir det faktisk DU som ryker først.  Anse det som en siste advarsel.

Hold kjeften på deg din skitne dego!
Absolutt ingen som bryr seg om hva den uflidde indianerkjeften din spyr ut uansett!
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1993 : 12. mars 2012, 19:13 »
Kvartetten SoftCoreBakken, Pestloppa, hgd og Kris 92 er faktisk høyere på rangstigen enn containersnadderet i Hat-tråden.  Det er ganske fantastisk å tenke på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1994 : 12. mars 2012, 20:33 »
Kvartetten SoftCoreBakken, Pestloppa, hgd og Kris 92 er faktisk høyere på rangstigen enn containersnadderet i Hat-tråden.  Det er ganske fantastisk å tenke på.

At du til gjengjeld er LAVERE på rangstigen er ganske ufyselig å tenke på.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!