Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576709 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2055 : 26. mars 2012, 22:53 »
Jasså, så du kommer trekkende med FACE 2 FACE nå.  La meg minne her Fleksnes om følgende: Du har tidligere annonsert hagefest for utskjellingstrådens medlemmer.  Men du feiga ut etterpå.  Så det ble ikke noe FACE 2 FACE der, nei.  Din trussel er omtrent like nifs som den bedritne elimineringsrunden til kjønnsleppa.  Jeg tipper at du skvetter når det knitrer i morgenavisa.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2056 : 26. mars 2012, 23:19 »
Hi all. Im only talking english, i dont know how to talk your ugly language, just stopped by to say that you are all losers and your parents doesnt love you.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2057 : 26. mars 2012, 23:22 »
Ich spreche nur franzøsich.  Ta ordboka di i norsk-engelsk og stapp den opp i tolvfingertarmen din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2058 : 26. mars 2012, 23:41 »
Hi all. Im only talking english, i dont know how to talk your ugly language, just stopped by to say that you are all losers and your parents doesnt love you.

Tror du at du er kul nå? Jeg er skråsikker på at din egen shemale-mor ikke engang vedkjenner deg seg. Ikke spesielt overraskende når man tenker på hvordan du voldtok din egen mor i rassen når bare var 12år. Jævla bruntupp.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2059 : 27. mars 2012, 00:23 »
Jasså, så du kommer trekkende med FACE 2 FACE nå. 

Når Fleksnes sier FACE 2 FACE, så mener han egentlig FACE 2 KEYBOARD 2 INTERNET 2 KEYBOARD 2 FACE.

Så det ble ikke noe FACE 2 FACE der, nei.  Din trussel er omtrent like nifs som den bedritne elimineringsrunden til kjønnsleppa. 

Jeg begynner faen å lure på hva som egentlig feiler deg.

Jeg har sagt 100 ganger at du tiltaler meg POWER LOPPA.  Ja, jeg er klar over de kognitive begrensningene du sliter med, men noe så fundamentalt enkelt som det burde det være mulig å forstå?

Jeg sa forresten også at eliminerings runden ble litt utsatt pga at folk som Pungen/Nullkrutt-corebakken kom å blandet seg inn.

Må jo si ting 750 ganger for at du skal få det med deg.  Det er vel en bi-effekt av å være Gandalv uten å ha de magiske kreftene.  Dvs, surre rundt med skjegg, langt hår, morgenkåpe og en rar hatt mens du holder på å snakker tøv og vas til deg selv samtidig som du faktisk tror at du har magiske krefter.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2060 : 27. mars 2012, 08:30 »
Tror du at du er kul nå? Jeg er skråsikker på at din egen shemale-mor ikke engang vedkjenner deg seg. Ikke spesielt overraskende når man tenker på hvordan du voldtok din egen mor i rassen når bare var 12år. Jævla bruntupp.

kungen? hvorfor har du bilde av deg selv til avataren? trodde det var bare store gutter med mye muskler som hadde det jeg. ikke små pingler som deg

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2061 : 27. mars 2012, 11:46 »
kungen? hvorfor har du bilde av deg selv til avataren? trodde det var bare store gutter med mye muskler som hadde det jeg. ikke små pingler som deg

Det er nok ikke meg din jævla jødetamp.
Selvsagt forventet jeg for mye av en dum liten hore som deg når jeg faktisk trodde at dette var ganske enkelt å forstå.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2062 : 27. mars 2012, 18:34 »
Det er nok ikke meg din jævla jødetamp.
Selvsagt forventet jeg for mye av en dum liten hore som deg når jeg faktisk trodde at dette var ganske enkelt å forstå.

Hehe, om noen faktisk tror at DU, ser ut som mannen i din avatar, ja da har man jaggu bomma!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2063 : 27. mars 2012, 21:16 »
Hehe, om noen faktisk tror at DU, ser ut som mannen i din avatar, ja da har man jaggu bomma!

Han ligner ihvertfall mer på meg enn deg.
Jeg skjønner at slike skitne degos som deg selv ikke har de beste fysiske forutsetninger for å bli sterk, men det får da være grenser.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2064 : 27. mars 2012, 21:23 »
Han ligner ihvertfall mer på meg enn deg.
Jeg skjønner at slike skitne degos som deg selv ikke har de beste fysiske forutsetninger for å bli sterk, men det får da være grenser.
Det er enda mer åpenbart at du ikke har de mentale forutsetningene til å prestere en eneste tanke som det er verd å ta vare på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2065 : 27. mars 2012, 21:42 »
Når Fleksnes sier FACE 2 FACE, så mener han egentlig FACE 2 KEYBOARD 2 INTERNET 2 KEYBOARD 2 FACE.
Jeg er enig her.  Jeg tror nok også en god del av Fleksnes sine drømmer er FACE 2 MIRROR.  Jeg tipper han ser seg i speilet mens han dagdrømmer om en dag da en fjott som han tar hevn over alle dem som er penere, glupere og på alle måter bedre enn han.

Sitat
Jeg begynner faen å lure på hva som egentlig feiler deg.
Jeg sliter med en helt ubegrunnet lav selvtillitt, ikke annet.

Sitat
Jeg har sagt 100 ganger at du tiltaler meg POWER LOPPA.  Ja, jeg er klar over de kognitive begrensningene du sliter med, men noe så fundamentalt enkelt som det burde det være mulig å forstå?
Jeg tiltaler deg akkurat som jeg vil, bossmoppa.

Sitat
Jeg sa forresten også at eliminerings runden ble litt utsatt pga at folk som Pungen/Nullkrutt-corebakken kom å blandet seg inn.
Jeg tipper at samtlige svarte hull i universet vil fordampe på grunn av Hawking-stråling før du får igang den elimineringsrunden.  Jeg tror også at ingen vil merke det når den starter.

Sitat
Må jo si ting 750 ganger for at du skal få det med deg.  Det er vel en bi-effekt av å være Gandalv uten å ha de magiske kreftene.  Dvs, surre rundt med skjegg, langt hår, morgenkåpe og en rar hatt mens du holder på å snakker tøv og vas til deg selv samtidig som du faktisk tror at du har magiske krefter.
Er det OK om jeg får beholde den fine hatten?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2066 : 28. mars 2012, 09:21 »
Merkelig at ingen i familien til rulatoren har røska ut pluggen fra respiratoren hans ennå. Her er jo åpenbart alt håp ute.

Må være den eneste i verden som klarer å skrive på internett samtidig som man ligger siklende uten surstoff til hjernen i ei sjukeseng.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2067 : 28. mars 2012, 10:40 »
kungen så stygg du ikke kan ha bilde deg selv engang. og jeg vet når du er foodt du er foodt i 1993 og jeg er en gammel kjenning av din mor

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2068 : 28. mars 2012, 14:36 »
kungen så stygg du ikke kan ha bilde deg selv engang. og jeg vet når du er foodt du er foodt i 1993 og jeg er en gammel kjenning av din mor

For du har sikkert bilde av deg selv du? Isåfall god dag Arnold.
Men måten du skriver på vitner mer om en somalisk innvandrer som arbeider på den lokale kebabsjappa til sin far, mens faren ligger under disken og slikker kundene på pungen for en 50lapp.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2069 : 28. mars 2012, 17:02 »
Merkelig at ingen i familien til rulatoren har røska ut pluggen fra respiratoren hans ennå. Her er jo åpenbart alt håp ute.
Derimot er det ikke merkelig at familien til Fleksnes enstemmig vedtok å få Fleksnes lobotomert som nyfødt.  Det kom også opp et forslag om å bruke Fleksnes som erstattning for nyttårskalkun, men dette ble nedstemt med knepen margin.  Fleksnes fikk isteden tildelt oppgaver som dørstopper, bokstøtte, fotskammel og liknende.

Sitat
Må være den eneste i verden som klarer å skrive på internett samtidig som man ligger siklende uten surstoff til hjernen i ei sjukeseng.
Du har rett i at jeg er helt særegen.  Men bruk positive karakteristikker når du skal beskrive hvorfor.  Det setter deg på det rette sporet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!