Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576441 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2145 : 26. mai 2012, 15:36 »
Rulatoren:
Husker du hu gamle hobbit-dama som rister på hodet av Gandalfs fyrverkeri i begynnelsen av Fellowship of the ring? Mange her på forumet sier at det er dama di, som også er mora di.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2146 : 27. mai 2012, 08:29 »
Rulatoren:
Husker du hu gamle hobbit-dama som rister på hodet av Gandalfs fyrverkeri i begynnelsen av Fellowship of the ring? Mange her på forumet sier at det er dama di, som også er mora di.

Få deg litt mer honnør a..... DIN ULTIMATE ÜBERTAPER! (Og, nei! Jeg er ikke interessert å høre mer svada fra deg nå.... (u)hyggelig at du stakk innom, men nå er din tid kommet for å forlate dette forumet. Din plass: barnehagen)...
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2147 : 27. mai 2012, 11:15 »
Som om folk synes det er moro at du kommer og spyr ut edder og galle fra ditt innerste sjelsliv her! Jeg har kommet for å bli, takler du ikke det kan du gå og fornekte sannhetene om deg selv et annet sted.
Honnørene mine er i alle fall ærlige, alle skjønner at du har opprettet et flertall profiler for å gi deg selv honnører, samtalepartnere, og komplimenter.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2148 : 27. mai 2012, 22:59 »
Jeg blir nesten litt rørt over at Beistet endelig har funnet en samtalepartner på samme intellektuelle nivå.  Ymse sammenslutninger som gir råd i ideologiske og politiske spørsmål, kalles gjerne tenketanker.  Dere burde kalles en septikktank.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2149 : 28. mai 2012, 12:15 »
Jeg blir nesten litt rørt over at Beistet endelig har funnet en samtalepartner på samme intellektuelle nivå.  Ymse sammenslutninger som gir råd i ideologiske og politiske spørsmål, kalles gjerne tenketanker.  Dere burde kalles en septikktank.

I så fall hadde vi huset deg til alle døgnets tider. Skjønner? Skjønner? Du er en bæsj! I neste avsnitt avsløres, hvem skjuler seg egentlig bak nicket "Rulatoren"?  Zombie-Saddam? Al Gore? Faren til Eric Cartman? Følg med!
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2150 : 30. mai 2012, 07:05 »
I så fall hadde vi huset deg til alle døgnets tider. Skjønner? Skjønner? Du er en bæsj! I neste avsnitt avsløres, hvem skjuler seg egentlig bak nicket "Rulatoren"?  Zombie-Saddam? Al Gore? Faren til Eric Cartman? Følg med!

Hva er det som feiler deg?  Du må jo være veldig psykisk syk!  Tilregnelig kan du iallefall ikke være!

Først kommer du her i kjent veslevoksen stil og formaner om hvordan de som skriver i tråden burde skamme seg, og om hvordan du har rapportert tråden til moderator slik at den kan bli slettet.

Og umiddelbart etterpå, så er det som om alt dette er glemt, du kaster deg inn i utskjellingsgamet og prøver å dominere andre utskjellere med kloakk kommentarene dine.

I tillegg begynner du å legge ut om ditt eget sex-liv, som ifølge deg selv innvolverer fungien som bor under forhuden din.  Nøyaktig hva som tar plass og hvordan når du holder på å har deg vil jeg virkelig ikke håpe du går inn for å beskrive, du har jo alt sagt betraktelig mer enn noen her inne er interresert i å høre.

Jeg kan rett og slett ikke komme til noen annen konklusjon enn at du er sinnslidende.  Ikke den typen tilstand som en psykolog kan ta seg av, det er nok mye verre enn som så.  Selv ikke en psykiater ville kunne fikse situasjonen, uansett hvor tungt han medisinerte.  Nei, vi trenger nok tyngre skyts for å hanskes med denne situasjonen.  Jeg foreslår at den eneste løsningen på problemet ditt er at du tar kontakt med en god og pålitelig bøddel(Av den gamle sorten, kraftig kar med tildekt ansikt og stor øks). 

En slik en kunne nok kurert tilstanden din.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2151 : 30. mai 2012, 14:56 »
Rulatoren:
Mange her på forumet sier at det er dama di, som også er mora di.

Det er feil. Han har en "livspartner" som også er far hans.

Mor hans er en genmanipulert sjømannsbrud.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2152 : 30. mai 2012, 15:19 »
med andre ord, Fleksnes er mora til Rulatoren.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2153 : 30. mai 2012, 19:12 »
Først kommer du her i kjent veslevoksen stil og formaner om hvordan de som skriver i tråden burde skamme seg, og om hvordan du har rapportert tråden til moderator slik at den kan bli slettet.

Og umiddelbart etterpå, så er det som om alt dette er glemt, du kaster deg inn i utskjellingsgamet og prøver å dominere andre utskjellere med kloakk kommentarene dine.
Akkurat det mønsteret gjentar seg om og om igjen, med stadig nye deltakere.  Såvidt jeg husker, var det sånn du startet ditt nærvær i denne tråden også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2154 : 30. mai 2012, 19:15 »
med andre ord, Fleksnes er mora til Rulatoren.
Det er to muligheter her.
Alternativ 1: Steele har rett, og setningen sitert over er sann.
Alternativ 2: Påstanden er hentet fra en av Steeles mange perverse seksuelle fantasier.  Resten av fantasien involverer et par barberte rotter, selvangivelsen til Pestloppa, Landbruksmeldingen, ræva til Beistet, tre tonn fersk kaktus og en septikktank.

Jeg heller til at alternativ 2 er mest sannsynlig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2155 : 30. mai 2012, 20:01 »
Akkurat det mønsteret gjentar seg om og om igjen, med stadig nye deltakere.  Såvidt jeg husker, var det sånn du startet ditt nærvær i denne tråden også.

Den er jeg faktisk villig til å debatere deg på.

Jeg mener å huske jeg kom brasende inn med en bråkjekk tone som indikerte at jeg eide tråden(Hvilket var sant). 

Har aldri kommet med med noe som helst svada om at tråden må slettes. 

Tror det er du som roter litt igjen her jeg, begynner å bli mye av det nå, de forskjellige oppfatningene dine av virkeligheten er iferd med å blande seg sammen igjen....

Edit:  Forøvrig har enda IKKE EN KJEFT kommet med noensomhelst form for motbevis for det ryktet jeg hørte på bussen for ett par ukers tid siden.  Det om at du hadde innledet ett seksuelt forhold med din egen mor.

Nesten like før vi kan vedta det som en sannhet her nå, FY FAEN isåfall har du litt å forklare....
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2156 : 30. mai 2012, 20:13 »
Han trenger da ikke forklare noen ting. Du er vel ikke faren hans!? Isåfall ville jo det klart opp i alt...

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2157 : 30. mai 2012, 20:20 »
Det er vel derfor han er sjalu på sønnen sin, fordi sønnen puler eksen hans som er mora til sønnen. Og en hobbit.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2158 : 30. mai 2012, 20:25 »
Den er jeg faktisk villig til å debatere deg på.

Jeg mener å huske jeg kom brasende inn med en bråkjekk tone som indikerte at jeg eide tråden(Hvilket var sant). 

Har aldri kommet med med noe som helst svada om at tråden må slettes. 
Jeg tror du begynte å spre dine gullkorn sånn ca. side 100 til 105 her i tråden.  Ta en kikk på det mølet du lira av deg på side 104.  Det er jo nettopp den typen sur og furten moralisme som er typisk for debutanter her inne.

Sitat
Tror det er du som roter litt igjen her jeg, begynner å bli mye av det nå, de forskjellige oppfatningene dine av virkeligheten er iferd med å blande seg sammen igjen....

Edit:  Forøvrig har enda IKKE EN KJEFT kommet med noensomhelst form for motbevis for det ryktet jeg hørte på bussen for ett par ukers tid siden.  Det om at du hadde innledet ett seksuelt forhold med din egen mor.

Nesten like før vi kan vedta det som en sannhet her nå, FY FAEN isåfall har du litt å forklare....
Bevisbyrden hviler på deg, din hjernedøde lille dritthaug.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2159 : 30. mai 2012, 20:36 »
Jeg tror du begynte å spre dine gullkorn sånn ca. side 100 til 105 her i tråden.  Ta en kikk på det mølet du lira av deg på side 104.  Det er jo nettopp den typen sur og furten moralisme som er typisk for debutanter her inne.
Bevisbyrden hviler på deg, din hjernedøde lille dritthaug.

Greit, du har rett.

Det blir første og siste gang.

Nyt det mens det varer.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!