Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576390 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2250 : 25. oktober 2012, 14:09 »
Begynte å grave, men så kom mor di over for en kjapp en. Siden hu var så sjølsprengt i begge høla at fitta og ræva hadde sprukket opp og blitt til et høl måtte jeg ta a med beinet tilslutt.
Innen vi var ferdige hadde pikk lusa kommet forbi, driti i hølet jeg begynte å grave og lagt seg til å sove i det. Pakka bare jorda over han før jeg dro.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2251 : 25. oktober 2012, 14:18 »
HAHAHAA!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2252 : 25. oktober 2012, 14:19 »
Forresten så finnes det en eldre tråd hvor hardcorebakken og noen andre går i strupen på hverandre rimelig bra. Klipper og limer litt snacks fra denne tråden her;


" Hva er det med folk på dette forumet?? Seriøst, i hver tråd der en person ikke har en vekt som tilfredstiller ett gitt krav i fra enkelte brukere her på forumet så får de slengt i trynet at de er for tynne?
Finnes flere tråder der folk spør om hjelp til ett spesifikt mål og veldig ofte mål om å få frem sixpack, de blir møtt med gå opp i vekt, tren tyngre osv. Hadde trådstarter ønsket å få en vurdering på om han veier nok ut i fra en treningsforum standard med en hovedvekt av småfeite bulkere så han han vell spurt om dette??

quoten er ett typisk eksempel på hva jeg snakker om.
 
Beefcake sin tilnærming har en helt annen vinkling der han faktisk forklarer hvordan han lettere kan få sixpack og ikke kun poengterer at trådstarter veier for lite.

SVARET HAN FIKK FRA HARDKÅRBAKKEN:
Kanskje fordi denne personen allerede ser ut som en pinne, og ønsker å bli en enda mindre pinne, bare at denne ønskede pinneformen har noen tærninger over navlen. "

MER SNACKS FRA SAMME TRÅD( BAKKEN FÅR SVAR FRA TRÅDSTARTER) :
"Kanskje fordi denne personen allerede ser ut som en pinne, og ønsker å bli en enda mindre pinne, bare at denne ønskede pinneformen har noen tærninger over navlen.

hold kjeften din a jævla idiot. skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a. du ser ut som en jævla utsulta tulling på bildet ditt btw "


"Oi, du er skikkelig kul. Kan du si det en gang til, face 2 face?. Hvis jeg ser ut som en utsulta tulling, hva er du da, som både er høyere og lettere?. Du kan kunsten å drite deg sjøl i trynet.
Hva slags fakta skulle jeg ha skaffet meg forresten?. "

b.solstad kommer inn og prøver å redde dagen:
"Skjønte godt hva du mente, prøvde å slå et poeng i bakken for kjære sinnatagg"

Og får følgende glimrende svar fra HardCoreBakken:
"Skjønte det, skulle bare prøve å banke det litt hardere inn i nøtta til mr.verystrongbehindascreen"

Etter det ble alle venner, dessverre. Men man var på god vei!


Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2253 : 25. oktober 2012, 19:55 »
Begynte å grave, men så kom mor di over for en kjapp en. Siden hu var så sjølsprengt i begge høla at fitta og ræva hadde sprukket opp og blitt til et høl måtte jeg ta a med beinet tilslutt.
Innen vi var ferdige hadde pikk lusa kommet forbi, driti i hølet jeg begynte å grave og lagt seg til å sove i det. Pakka bare jorda over han før jeg dro.
Jeg fikk en situasjonsrapport fra morra mi om dette i dag tidlig.  Hun har prøvd litt av hvert, men dette var ny bunnrekord.  Hun hadde svart på kontaktannonsen din, og ble en smule overrasket over å støte på en psykisk utviklingshemmet orangutang.  Det gjorde ikke saken bedre at du tilbød det morkene trebeinet ditt da du (som vanlig) ikke fikk opp mikropenisen din.  Prøv å date Steele isteden.  I hans øyne er du kanskje superelskeren.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2254 : 25. oktober 2012, 22:55 »
Hold kjeften på deg din innknulla sadoprest!
Må gå å legge deg i senga di du å rull litt i sædflekkene og rævhårene du har samlet oppigjennom årene, med dine blinde døvstumme venner.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2255 : 26. oktober 2012, 22:41 »
Hei Küken.  Denne kraftsalven var sitert i Dagbladet i dag:

- Jeg ønsker ikke å være for fordømmende, men Donald Trump kunne ikke vært dummere om du hogget av ham hodet, skriver Politico-spaltist Roger Simon på nettstedet (Twitter, min anmerkning).

Den synes jeg var ganske god, og den passer på deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2256 : 27. oktober 2012, 07:50 »
Livet går sin vante gang her i treningsforums dystre undergrunn ser jeg, som mark i ei bøtte kravler utskjellingsdeltakerne rundt omkring, helt uten mål og mening.

Næmmen, er du er enda Pulver Padda? Smiley

Hva faen hadde du trodd da?

Spørsmålet burde vel heller være retta mot deg, kraftsalven jeg avfyrte mot deg under vår forrige verbal duel var så vel komponert at den sendte deg hodestups ut av tråden i mange måneder.

Akkurat nå ble 'Det absolutte bunnivået' også sagt.  Jepp, det er Marmarius og Fleksnes oppsummert kort og greit.  

Din stakkars idiot.  Det absolutte lavmål er det jo selvsagt Hallvard Lavmål som står ansvarlig for, hans siste lavmål var så drøyt at han eliminerte seg selv fra tråden.  Og takk høyere makter for det.


Innen vi var ferdige hadde pikk lusa kommet forbi, driti i hølet jeg begynte å grave og lagt seg til å sove i det. Pakka bare jorda over han før jeg dro.

Hvem er Pikk Lusa?  Kan ikke huske at denne figuren en gang har deltatt her i tråden.  Innlegget ditt sier litt om din manglende forståelse for hva som skjer i den virkelige verden.

Hei Küken.  Denne kraftsalven var sitert i Dagbladet i dag:

- Jeg ønsker ikke å være for fordømmende, men Donald Trump kunne ikke vært dummere om du hogget av ham hodet, skriver Politico-spaltist Roger Simon på nettstedet (Twitter, min anmerkning).

Den synes jeg var ganske god, og den passer på deg.

Sitatet passer forøvrig perfekt for deg og.

Fikk forresten en nøytral tredjepart til å gjøre en resultat analyse av alle gangene jeg og du har gått i duel.

Resultatet han kom fram til var følgende:

Power Loppa:  57  Rulatoren:  1

Ikke akkurat sjokkerende, en Helt OK seiers ratio i min favør for å si det mildt.  

Kom dere over til den store hater tråden hele gjengen.  
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2257 : 28. oktober 2012, 20:59 »
Så du har fått en nøytral tredjepart til å vurdere duellene våre.  Det MÅ være softcorebakken som kom med det resultatet som du viser til.  Jeg skulle like å vite hvilke tjenester som du tilbød softcorebakken for at han skulle fise ut de tallene der. 

Nei, forresten: Ved nærmere ettertanke vil jeg helst IKKE vite hva softcorebakken fikk av deg.  Jeg er en sart og sensitiv person, nærmest et kunstnersinn.  Pervoaktivitetene til Loppa og softcorebakken blir for sterke saker for meg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2258 : 29. oktober 2012, 07:34 »
Drittsekk.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2259 : 29. oktober 2012, 09:21 »
Sjøleide bavian.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2262 : 30. oktober 2012, 11:35 »
Jeg skulle ønske jeg var en gammal kjerring. Da hadde jeg kjørt meg sjæl i dåsa med hjulvispa hver kveld.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2263 : 30. oktober 2012, 18:23 »
Vi ønsker med dette å informere deg om at Fleksnes har vunnet kr. 23 346 000 på et av Norges vanligste pengespill denne uken.  Etter konsultasjoner med PST og den militære E-tjensten, holder vi tilbake denne pengepremien.  Det er ikke sikkerhetsmessig forsvarlig at den angitte mottaker får en så stor pengesum til disposisjon.  Allmennpreventive hensyn må veie tungt i ekstreme tilfeller som dette.

Vi har den glede å fortelle at det isteden er deg som er blitt valgt ut som vinner av den aktuelle pengepremien.  Dette er gjort etter en nøye og grundig vurdering av de mest egnede norske statsborgere.  Gevinsten vil gjøres tilgjengelig for deg i nær framtid.  Vi gratulerer så mye!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2264 : 31. oktober 2012, 13:49 »
Hadde planer om å donere hele gevinsten til en ny sesong med Tangerudbakken uansett, og på denne måten blir det jo uansett mennesker med downs syndrome og mangelfullt utviklede sjelsevner som får nytte av pengene.

Prøv å ikke kast bort alt på slikkerier og brus nå da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!