Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576812 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2265 : 31. oktober 2012, 13:51 »
Har laget en kort liten tegneserie om hva som kommer til å skje med dere fremover siden dere er så frekke i trynet ( blir også sendt på barneTV i kveld. Jeg mottok 17 millioner kroner i kunstnerstøtte for dette også, hyggelig!   )  http://lolpics.se/pics/2384.gif

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2266 : 31. oktober 2012, 22:16 »
Joda, du får en klekkelig posjon kunstnerstøtte fra det norske Kulturdepartementet, fra EU og fra FN.  Dette skyldes at du er Fleksnes, og fordi den kreative sjangeren er absurd teater.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2267 : 01. november 2012, 12:25 »

KJHKJHKJKJH:HÆLKJM_!!K;JNL_!NKL:K!NL_;!N!L:NKJ!:LKJN!L:!N!LKJN!LKJN!LK!NL!NL!NL!NL!N!LNL!NL!NL!NL!N!LNL!N!LN!LN!LNLNLNLN
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2268 : 03. november 2012, 22:11 »
Hei folkens trenger litt hjelp til å oppdra jypling i denne tråden  :Smiley
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98318.new#new
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2269 : 03. november 2012, 22:33 »
Og mora di nevnte at du har for mye hår på kukken. Du kan forresten hente trusene hennes hos meg, de er blodige men ellers brukbare.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2270 : 03. november 2012, 22:38 »
Jeg var iallfall ikke jomfru etter at jeg møtte den feite sugga du har til mor...
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2271 : 04. november 2012, 06:19 »
Hei folkens trenger litt hjelp til å oppdra jypling i denne tråden  :Smiley
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98318.new#new

Jeg måtte tørke av brillene for så å lese igjen etter at jeg leste dette innlegget.

La meg se om jeg har forstått dette korrekt:

Du spør om HJELP fra debatantene i utskjellingstråden???

Hva faen tror du vi er?  En gjeng allierte som skal komme løpende for å assistere deg når du har havna i verbal duel andre steder på forumet??  Du er faen ikke rett inne i skallen din, hva tror du dette er?  Gutteklubben grei som skal komme deg til unnsetning når du er på slitern?

Jeg leste litt i tråden du linka til og oppdaga at du blir jo like eid der som du blir her.

Har laget en kort liten tegneserie om hva som kommer til å skje med dere fremover siden dere er så frekke i trynet ( blir også sendt på barneTV i kveld. Jeg mottok 17 millioner kroner i kunstnerstøtte for dette også, hyggelig!   )  http://lolpics.se/pics/2384.gif



Denne GIFen summerer greit interressene og fritidsaktivitetene til de fleste her inne, utrolig bra tegneserie, kanskje ikke fullt så grusom som virkeligheten når du, Rulatoren og de andre setter igang, dog en ganske bra illustrasjon for hvordan dere varmer opp før dere setter igang med de SKIKKELIGE perversjonene.  

Så du har fått en nøytral tredjepart til å vurdere duellene våre.  Det MÅ være softcorebakken som kom med det resultatet som du viser til.  Jeg skulle like å vite hvilke tjenester som du tilbød softcorebakken for at han skulle fise ut de tallene der.  

Nei, forresten: Ved nærmere ettertanke vil jeg helst IKKE vite hva softcorebakken fikk av deg.  Jeg er en sart og sensitiv person, nærmest et kunstnersinn.  Pervoaktivitetene til Loppa og softcorebakken blir for sterke saker for meg.

Tenk deg litt om nå Rulatoren.  Jeg har vunnet 57 ganger, du har vunnet 1.  Totalt tilsier dette at vi har hatt 58 dueller.  Om Hardcore bakken skulle ha vurdert disse så vil jo det kreve at hjernen hans kan forstå tall så høye som 58.  Du vet vel like godt som meg at grensa hans når det kommer til tall er en 10-12 ca.  Blir det høyere enn dette mister han konsentrasjonen.  Dette eliminerer muligheten for at han har gjort vurderingen.  Du burde skamme deg grovt over å ha overvurdert evnene til Hardcorebakken på denne måten.

Dagens lavmål går dog til.....Hallvard Lavmål.  Spørre om hjelp i utskjellingstråden faktisk.....
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2272 : 04. november 2012, 11:11 »
Det gjør vondt på en søndags formiddag, men jeg må faktisk inntrømme at flatlusa har noen gode poenger her, og honnør er avgitt.  Det var virkelig naivt av meg å tro at mjuksibakken kunne forstå tall med mer enn ett siffer.  Jeg ber herved om unnskyldning til alle dere drittsekkene her i tråden for min store feilvurdering.

Ellers må jeg si at Lavmål og Fyfaenazz (har to levende skapninger noensinne hatt mer dekkende navn?) virkelig har tømt ut sin egen septikk her i tråden.  Man mister troen på stort sett alt levende liv når man leser den dritten som de lirer av seg.  Les nå her, Fyfaenazz: At du vet hvem Lavmål er, slår tilbake på deg selv.  Det sier alt som vi trenger å vite om deg.  Skam deg!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2273 : 04. november 2012, 11:58 »
hei. gjør følgende

1 ta av deg tskjorta

2 still deg foran et speil

3 spør deg selv hva du kunne gjort annerledes
Hvorfor i all verden skal jeg gjøre det?  Jeg har en deilig kropp, og jeg har et godt og samtidig realistisk selvbilde.

Her er hva du bør gjøre:
1. Ta på deg burka.
2. Gå for en gangs skyld vekk fra det speilet som du ser deg i hele dagen.
3. Spør deg selv hvilken nytte du egentlig gjør her i verden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2274 : 12. november 2012, 13:51 »
Hei folkens trenger litt hjelp til å oppdra jypling i denne tråden  :Smiley
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98318.new#new

Stakkars.

Tok uansett ansvar jeg, og knapt etter å ha tuslet ned noen linjer ble Arild Haugen-maraton tråden stengt. Sånn er det når Fleksnes kommer - drittunga stenger sjappa og løper og gjømmer seg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2275 : 12. november 2012, 22:41 »
Stakkars.

Tok uansett ansvar jeg, og knapt etter å ha tuslet ned noen linjer ble Arild Haugen-maraton tråden stengt. Sånn er det når Fleksnes kommer - drittunga stenger sjappa og løper og gjømmer seg.
Dette la jeg merke til.  For noen helt utrolige bleikfiser.  De krypene er nok ikke klare for noe så voksent, modent og gjennomtenkt som utskjellingstråden.  Honnør er avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2276 : 13. november 2012, 13:40 »
Ga deg honnør tilbake. Er det samma som å knulle.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2277 : 13. november 2012, 19:40 »
Ga deg honnør tilbake. Er det samma som å knulle.
Gir du noe tilbake når du disser med den kvapsete, stinkende kroppen din? Det tviler jeg sterkt på at du gjør.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2278 : 15. november 2012, 12:03 »
Du veit den følelsen man får, når du går gjennom en øde landevei i mørket alene, at det er noen som følger etter deg og som vil deg vondt? Det er meg som er ute og følger med på at du oppfører deg som folk når du er ute!

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2279 : 15. november 2012, 19:55 »
Du veit den følelsen man får, når du går gjennom en øde landevei i mørket alene, at det er noen som følger etter deg og som vil deg vondt? Det er meg som er ute og følger med på at du oppfører deg som folk når du er ute!
Det er godt at du følger med for å lære elementær sivilisert adferd.  Men du har et stykke igjen enda.  Du skal for eksempel IKKE tørke deg i ræva med gebisset ditt, og heller ikke snyte deg i tupeen din.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!