Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576690 ganger)

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2295 : 09. desember 2012, 23:50 »
Den tannpirkeren der kan du få ha for deg selv. Manglende hygiene er heller ikke noe du trenger å ta opp med meg.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2296 : 09. desember 2012, 23:56 »
Den tannpirkeren der kan du få ha for deg selv. Manglende hygiene er heller ikke noe du trenger å ta opp med meg.

Ånei?? For snakka nettopp med mordi (ikke at vi vanligvis snakker så mye), og hu sa at du og hun var så og si identiske i matveien...
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2297 : 10. desember 2012, 17:56 »
Det er snart jul, EU har fått Nobels Fredspris, Beistet er tilbake og Küngen har igjen tafset på tastaturet med tentaklene sine.  Den første av disse fire nyhetene er definitivt den beste.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2298 : 19. desember 2012, 09:27 »
Det er snart jul

Ja og vi vet jo hva det betyr for debatantene i utskjellingstråden på selveste julekvelden:

Fjordland julemiddag, SKIKKELIG julemiddag med ribbe(uten svor), medisterkaker, erterstuing og annet godskap, samtidig som man sitter mutters alene og spiser mens man febrilsk trykker oppdater i uskjellingstråden i håp om at noen har posta ett nytt innlegg.

EU har fått Nobels Fredspris,

En grotesk feilutdeling av fredsprisen.

Prisen burde jo ha gått til Powerloppa for hans innsats i bekjempelse av ondskap her i tråden iløpet av året 2012.

Er du enig?

Og i og med at vi nå snart skal gå inn i ett nytt år, så kan en jo bare spørre seg selv hva det nye året vil bringe for denne tråden. 

Jeg har iallefall en personlig mening om saken, og som alltid skal jeg være ærlig:

Jeg har MEGET lave forhåpninger.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2299 : 20. desember 2012, 00:06 »
Jeg hadde aldri trodd at jeg noensinne skulle komme til å gi ros til Loppa.  Men dette innlegget skal du jammen meg ha honnør for.  Skulle jeg velge mellom å gi fredsprisen til EU eller til Loppa, vlle valget mitt helt klart falt på Loppa.  Loppa gjør alt i alt LITT mindre skade enn EU.

Jeg er enig i Loppas siste poeng også.  2013 kommer til å bli skikkelig bedritent.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2300 : 20. desember 2012, 07:32 »
Jeg hadde aldri trodd at jeg noensinne skulle komme til å gi ros til Loppa.  Men dette innlegget skal du jammen meg ha honnør for.  Skulle jeg velge mellom å gi fredsprisen til EU eller til Loppa, vlle valget mitt helt klart falt på Loppa.  Loppa gjør alt i alt LITT mindre skade enn EU.

Jeg er enig i Loppas siste poeng også.  2013 kommer til å bli skikkelig bedritent.

Da var helvete løs her inne igjen da....Fikk kalde gufs gjennom kropp og sjel da jeg logga meg på og så hva som nettop har skjedd.

Har i min tid her inne hatt ett kvalitets sikrings system på innleggene i den form av at om Rulatoren er uenig i det jeg skriver, så vet jeg at jeg har posta kvalitet.  De gangene Rulatoren faktisk er enig så VET jeg at jeg har drite på draget og at innlegget han er enig i burde slettes med umiddelbar effekt.  

Uansett Rulatoren.  Vinteren er nå i full blomst og for deg så vet vi jo hva det betyr:  Borrelås skoa parkeres bakerst i skapet og det approberte vinteranntrekket ditt taes igjen fram  Dvs, blå snowjogs, stonewashed jeans og rosa boblejakke.   Ett antrekk som var veldig moteriktig blant trygdetagere, narkomane og mentalt tilbakestående personer i den glitrende tidsepoken 1982-1989.

Og som prikken over Ièn selvsagt:  Aluminiumsfolie surra rundt hodet og festa med strikk.  For regjeringen avlytter jo hjernesignalene våre og folien blokkerer avlyttnings signalene, ikke sant Rulatoren?  

Litt paranoid schizofren eller hva Rulatoren?  Neida, ikke i det hele tatt....vinterantrekket ditt er helt normalt det og vitner ikke om noensomhelst form for sinnslidelse...





There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2301 : 20. desember 2012, 23:08 »
Da var helvete løs her inne igjen da....Fikk kalde gufs gjennom kropp og sjel da jeg logga meg på og så hva som nettop har skjedd.
Ordet nettopp staves med to p-er, ditt smalahove.

Sitat
Har i min tid her inne hatt ett kvalitets sikrings system på innleggene i den form av at om Rulatoren er uenig i det jeg skriver, så vet jeg at jeg har posta kvalitet.  De gangene Rulatoren faktisk er enig så VET jeg at jeg har drite på draget og at innlegget han er enig i burde slettes med umiddelbar effekt.
Dette er gjensidig.  Jeg blir skikkelig engstelig når Loppa har rablet ned noe som virker halvveis fornuftig.

Sitat
Uansett Rulatoren.  Vinteren er nå i full blomst og for deg så vet vi jo hva det betyr:  Borrelås skoa parkeres bakerst i skapet og det approberte vinteranntrekket ditt taes igjen fram  Dvs, blå snowjogs, stonewashed jeans og rosa boblejakke.   Ett antrekk som var veldig moteriktig blant trygdetagere, narkomane og mentalt tilbakestående personer i den glitrende tidsepoken 1982-1989.

Og som prikken over Ièn selvsagt:  Aluminiumsfolie surra rundt hodet og festa med strikk.  For regjeringen avlytter jo hjernesignalene våre og folien blokkerer avlyttnings signalene, ikke sant Rulatoren?  

Litt paranoid schizofren eller hva Rulatoren?  Neida, ikke i det hele tatt....vinterantrekket ditt er helt normalt det og vitner ikke om noensomhelst form for sinnslidelse...
Jeg synes bare det er fornuftig å ta visse forholdsregler, nå som Zalurgene fra planeten Ublork er i ferd med å overta tankene være via telepati.

Et råd til slutt med tanke på vinterantrekk: Gå aldri ut.  Fortsett som før, og hold deg i ro nede i hullet ditt i bakken.  Det er best for alle.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2302 : 24. desember 2012, 14:04 »
Til alle dere ubetalte regningene her inne:  Jeg ønsker dere en riktig

GOD JUL!

Det har dere fortjent.  Jeg tviler nemlig på at dere noensinne opplever noen vennlige ord andre steder enn her i utskjellingstråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2303 : 24. desember 2012, 15:37 »
Selv om det smerter å skrive dette; God jul til deg også Rulatoren!
Håper du får orden på dine plager; tarm-prolaps, Aids osv.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2304 : 31. desember 2012, 19:17 »
Et riktig

GODT NYTT ÅR

ønskes til alle parasittene her inne.  Skjønt utsiktene til et bra år er neppe gode for noen av dere her inne.
Küngen: Det å legge ut Beistet på finn.no var vel neppe noen stor kommersiell suksess.  Du må nok se fram til et nytt år med Beistet lokende rundt i nabolaget ditt, med alle de problemer og ubekemheter som det medfører.
Loppa: Vi vet alle at du prøver å virke intellektuell.  Dette vil feile i året som kommer også.  IQ-meteret vil ikke vise mer enn ensifrede tall i 2013 heller, uansett hvor hardt du prøver.
FatherOfAesthetic og TheBuilder: Det kommer ikke til å bli noe på dere i 2013 heller.  Dere er rett og slett for dumme, sjarmløse, illeluktende og stygge.  Gi opp først som sist.
Fleksnes: PST følger med på aktivitetene dine her på treningsforum.  Så den prøveløslatelsen i 2013 kan du bare drite i.
hallvard lønmo: 2013 vil bli for deg akkurat sånn som 2012 var, og da vet du selv at det ikke akkurat blir noen lystig piknikk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2305 : 15. januar 2013, 16:09 »
Synd ikke maya-kalenderen fikk rett så man slapp resten av dere horeungene her inne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2306 : 20. januar 2013, 11:32 »
Men mayakalenderen hadde LITT rett.  Den forutså nemlig av snabben din kom til å falle av på nytt.  Det skjedde i romjula.  Ikke nekt nå, Fleksnes.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2307 : 21. januar 2013, 07:58 »
Var du den loppebefengte kjøtern som løp forbi og snafsa den med deg fra gulvet? Heldigvis hadde jeg en gammal en i bakhånd!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2308 : 23. januar 2013, 08:06 »

Loppa: Vi vet alle at du prøver å virke intellektuell.  Dette vil feile i året som kommer også.  IQ-meteret vil ikke vise mer enn ensifrede tall i 2013 heller, uansett hvor hardt du prøver.


Feil.

Om jeg ikke husker helt feil er det DU som driver å kommer med fantasifabler om doktorgrader skaffet på Fretex, statistikk programmer, kjemi og annet vas.

Du forveksler meg med deg, noe jeg ikke akkurat er smigret over.

Du er like forvirra som alltid der du sitter på loftet(som du reffererer til som "observatoriet"), mens du titter gjennom en stjernekikkert samtidig som driver å ser alt fra ufoer til flygende tepper og andre hittil uoppdagede himmellegemer, i vitenskapens navn selvsagt.  Deretter driver du å fabler på forum om hvordan du er en slags vitenskapsmann.  For deg føles det nok ekte, men jeg kan forsikre deg, denne forskningen du driver med er kun relevant EN plass, og det er i den sinnsforvirra skallen din!

Synd ikke maya-kalenderen fikk rett så man slapp resten av dere horeungene her inne.

Hadde den hatt rett ville jo DU OG ha daua umiddelbart da.  Så i prinsippet ville det for deg blitt det samme om du bare tok å hoppa utfor ett stup.  Noe du burde vurdere kanskje?  Da hadde vi jo tross alt sluppet deg her inne.

Lønnmo gidder jeg ikke kommentere en gang, han eliminerte jeg sist gang jeg snakket med ham.  Jeg ga ham en såpass durabel kraftsalve at han fløy hodestups ut av tråden og landa i den normale delen av forumet.  Litt synd for resten av forumet men selvsagt en fordel for de av oss som trives best her i utskjellingstråden.  Ønsker han forøvrig lykke til med livsmålet hans:  Nemmelig å dra egen kroppsvekt i mark.  Hans nåværende pers er 240 kg, så han må bare øke marken med 60 kg til, så er han i mål.

For de av dere som lurer på hvordan det går med meg, så kan jeg si så mye som at treningen går som planlagt nesten.  Ble ingen perser i 2012 men jeg har hovedsaklig fokusert på mengde.  Er sterk på submaksimale vekter(kjørte en firer på 60 kg i benk her forleden) og må nå bare knekke koden for hvordan overføre repetisjons styrken min over til 1 RM og nye perser.

Vurderer å begynne å logge her inne i utskjellingstråden da jeg jo har en slags administrator rolle her inne.  Hadde jo en egen logg men den ble stengt av moderator da jeg ble beskyldt for å være en useriøs logger.  Helt utrolig og en skam for forumet at en blodseriøs styrkeløfter som meg fikk loggen stengt, men men, TF moderatorene kan bomme de også.

75 i benken skal nok fly opp iløpet av 2013, og da tenker jeg at jeg får tørka gliset av alle svina her inne som har ledd av styrken og treningsfilosofiene mine.  Skulle ikke forundre meg om det ble en aldri så liten bøy og mark pers på meg også, så dere har bare å grue dere til vi eventuelt møtes på plattingen en vakker dag.

Pungen:  Du skal seriøst ha oss til å tro at DU har løfta 280 i mark??  Hahaha Grin  la meg gjette:  Det finnes INGEN dokumentasjon på at dette har skjedd, du gjorde løftet i en kjeller med null vitner, har jeg rett?  Selvsagt har jeg det, løft har en tendens til å bli litt bedre når det løftes slik vet du.  Du har vel kjeller løfteren og sirkus klovnen Valentin Dikul som ditt store forbilde, og da er det ikke rart at løftene har en tendens til å bli ca 2-3 ganger bedre enn hva man i virkeligheten er god for.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2309 : 23. januar 2013, 17:14 »
Du får tro hva du vil din voldtatte hamster, jeg vet godt hva jeg har løftet. Selv om jeg har løftet mer i markløft enn du har i de 3 store til sammen betyr ikke at det er løgn. Det betyr kun at du er jævla svak.

Jeg er ihvertfall glad jeg klarer å løfte mer enn en 10 åring med downs syndrom. Det kan ikke du skryte av.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!