Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576248 ganger)

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2325 : 27. april 2013, 20:22 »
Er Sarah-Nymfoman tilbake?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2326 : 28. april 2013, 21:38 »
Er Sarah-Nymfoman tilbake?
Javisst, og det er bra at hennes nærvær blir balansert av deg.  Jeg tipper at du ikke har hatt ereksjon på år og dag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2327 : 28. april 2013, 21:48 »
HVORFOR ER DET SÅ MANGE IDIOTER HER? SOM APPSOLUTT SKAL TRENE!!! Å BYGGE SELVTILLITTEN SIN PÅ FASADEN! ELLER Å LØFTE TUNGE TING FRA A TIL B, SLIK AT TISSEN DRUKNER I MAGAN!

STADIG NYE MEDLEMMER!!1 SOM KOMMER Å SPØR "HVILKET PROTEIN ER BEST". SOM TROR AT HVIS DE FÅR DRØMMEKROPPEN, SÅ VIL DE DRA MAD PUSSEY. EN BØNSJ SJENERTE NYBULKA UNGFOLER MED KREATINBLOAT I TRYNET, OG SVENSKESVEIS. MAN SKULLE JO TRO DE HAR LEVD PÅ EN DIETT AV SALTSTENGER OG FARRIS I ET ÅR.

DE KAN FAEN IKKE KOMME LENGER FRA SANNHETEN. ISTEDET VIL DE LIGGE DER I FOSTERSTILLING, NÅR FASADEN EN DAG FÅR SEG EN TRØKK!

JEG BLIR SÅ IRRITERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2328 : 29. april 2013, 15:47 »
Herregud Heaton, ta  ADHD medisinene dine og kryp tilbake i det hølet du kom ut fra. Ingen som orker å høre på sytinga di allikavæl.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2329 : 29. april 2013, 18:02 »
Er Sarah-Nymfoman tilbake?

Savnet meg? Kiss

Javisst, og det er bra at hennes nærvær blir balansert av deg.  Jeg tipper at du ikke har hatt ereksjon på år og dag.

De få gangene den ynkelige penisen din har hatt ereksjon, tviler jeg på at har vært merkbart.

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2330 : 29. april 2013, 18:21 »
Savnet meg? Kiss

De få gangene den ynkelige penisen din har hatt ereksjon, tviler jeg på at har vært merkbart.

Sarah, har du ikke lyst til å finne ut om tvilen din er berettiget eller ikke?


Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2331 : 29. april 2013, 18:50 »
Sarah, har du ikke lyst til å finne ut om tvilen din er berettiget eller ikke?



Ikke alle har like lav standard som deg, så du får den for deg selv. Rulatoren er nok ikke fornøyd med det, med tanke på hvor stygg du er. Men, dere ser jo begge ut som et oppbrukt dasspapir etter Fleksnes.

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2332 : 29. april 2013, 18:54 »
Ikke alle har like lav standard som deg, så du får den for deg selv. Rulatoren er nok ikke fornøyd med det, med tanke på hvor stygg du er. Men, dere ser jo begge ut som et oppbrukt dasspapir etter Fleksnes.

Det kan nevnes at jeg ser ut som en blanding av Justin Bieber og Boston-bomberen, hvis du lurte..

Vet ikke om det er noe som "floats your boat"?

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2333 : 29. april 2013, 18:59 »
Det kan nevnes at jeg ser ut som en blanding av Justin Bieber og Boston-bomberen, hvis du lurte..

Vet ikke om det er noe som "floats your boat"?

Trodde dette var en tråd der det var ment å skjelle ut andre, og ikke seg selv?

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2334 : 29. april 2013, 19:09 »
Hvordan er det å skjelle ut seg selv?

Jeg er jo både ekstremt badboy og drøyt fløtepus..

Nymfomane sarah ass...

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2335 : 29. april 2013, 21:54 »
Herregud Heaton, ta  ADHD medisinene dine og kryp tilbake i det hølet du kom ut fra. Ingen som orker å høre på sytinga di allikavæl.

Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ ska trøkke, din satans gjeddepeis. Va det opp te mæ skulle du ha vært på ishave og ronka kobbekuk, førbainna søring-satan, så kunne du ha sotte å knulla dæ sjøl så utavhælvettes langt opp i den utpulte ræva di at du måtte sjite utav øran neste gang du måtte på dass, og når du va ferdi me det, så sku æ pærsonli ha kommen å formatert tryne dett, og innstallert skankan oppi baillhånka di sånn at du kom tel å pesse røde serienummer. Skulle det ennu spenne liv i dæ etter detta, så sku æ ha plugga og pløyd dæ så utavhælvettes langt inn i det største rævhållet æ har funne. Og da sku det ha lokta mainnskjit av dæ heilt te du daua. Førr fan steike innst inn i det heiteste utsvidde hælvette for satan, la mæ få tak i dæ. Æ har da vel førr hælvete slette hauet av hysjævla før, hælvettes skallfettape.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2336 : 30. april 2013, 08:58 »
Kom fan ikkje hit å lur mainnskit på folk, å førtælle ka æ ska trøkke, din satans gjeddepeis. Va det opp te mæ skulle du ha vært på ishave og ronka kobbekuk, førbainna søring-satan, så kunne du ha sotte å knulla dæ sjøl så utavhælvettes langt opp i den utpulte ræva di at du måtte sjite utav øran neste gang du måtte på dass, og når du va ferdi me det, så sku æ pærsonli ha kommen å formatert tryne dett, og innstallert skankan oppi baillhånka di sånn at du kom tel å pesse røde serienummer. Skulle det ennu spenne liv i dæ etter detta, så sku æ ha plugga og pløyd dæ så utavhælvettes langt inn i det største rævhållet æ har funne. Og da sku det ha lokta mainnskjit av dæ heilt te du daua. Førr fan steike innst inn i det heiteste utsvidde hælvette for satan, la mæ få tak i dæ. Æ har da vel førr hælvete slette hauet av hysjævla før, hælvettes skallfettape.

Aner jeg meg at du ikke liker meg?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jokke101

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2337 : 30. april 2013, 09:26 »
Forsiktig nå Heaton85 er sint kan jo få fatale konsekvenser når man blir så sint  Tongue

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2338 : 30. april 2013, 09:39 »
Hvordan er det å skjelle ut seg selv?

Jeg er jo både ekstremt badboy og drøyt fløtepus..

Nymfomane sarah ass...

Med andre ord så er du en kombinasjon av ei lesbe fanget i en guttekropp, og en fyr med mangel på fungerende hjerneceller. Ja, den beskrivelsen passer nok deg ypperlig!

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2339 : 30. april 2013, 09:45 »
Jævla morsomt, har du problemer meg nyrene eller? Hvis ikke Fleksnes ennå har lært seg kunsten å drite seg selv i trynet. Går du frem som kongen av det å drite seg selv i trynet.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!