Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575305 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2340 : 30. april 2013, 09:51 »
Jævla morsomt, har du problemer meg nyrene eller? Hvis ikke Fleksnes ennå har lært seg kunsten å drite seg selv i trynet. Går du frem som kongen av det å drite seg selv i trynet.

Kongen av riktig punktum og tegnsetting var jo opptatt av deg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2341 : 30. april 2013, 10:02 »
Kongen av riktig punktum og tegnsetting var jo opptatt av deg.

Skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2342 : 30. april 2013, 10:40 »
Jævla morsomt, har du problemer meg nyrene eller? Hvis ikke Fleksnes ennå har lært seg kunsten å drite seg selv i trynet. Går du frem som kongen av det å drite seg selv i trynet.

Sjokkerende at du faktisk vet hva nyrer er. Moren din prøvde å selge deg på «the black market», da hun innså at det overhode ikke var et sjakktrekk å ha seg med invalide aper, (noe som var hennes levebrød). Resultatet ble deg, men det skulle vise seg at det var vanskeligere å få solgt deg enn antatt, da trynet ditt minnet om kjønnsvortene på Rulatorens testikler. De ville derfor bare ha nyrene dine, det resterende som var igjen av deg ble kastet i en container for brukte bind.

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2343 : 30. april 2013, 11:55 »
Sjokkerende at du faktisk vet hva nyrer er. Moren din prøvde å selge deg på «the black market», da hun innså at det overhode ikke var et sjakktrekk å ha seg med invalide aper, (noe som var hennes levebrød). Resultatet ble deg, men det skulle vise seg at det var vanskeligere å få solgt deg enn antatt, da trynet ditt minnet om kjønnsvortene på Rulatorens testikler. De ville derfor bare ha nyrene dine, det resterende som var igjen av deg ble kastet i en container for brukte bind.

Det gikk et lys opp for meg da jeg kom i containeren å snuste på DITT brukte bind, det viste seg at jeg kjente igjen lukta fra fødselen av. MAMMA

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2344 : 30. april 2013, 13:06 »
Med andre ord så er du en kombinasjon av ei lesbe fanget i en guttekropp, og en fyr med mangel på fungerende hjerneceller. Ja, den beskrivelsen passer nok deg ypperlig!

Ja, det er sant..

Men er hvertfall ikke kvinne da Cheesy Og det er hvertfall bra!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2345 : 30. april 2013, 15:01 »
Det gikk et lys opp for meg da jeg kom i containeren å snuste på DITT brukte bind, det viste seg at jeg kjente igjen lukta fra fødselen av. MAMMA

Det skrives "og snuste". Slike grammatikkfeil viser klinkende klart at jeg ikke er moren din. Det er lov å drømme, men dette ble bare ekkelt. Er vel ikke så mye annet å forvente fra en bindspisende fyr.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2346 : 30. april 2013, 18:34 »
Skaff deg fakta før du skriver masse random bullshit a!
Ahem... Er det deg, HardCoreBakken?  Stilen din minner sterkt om stilen til SoftCoreBakken.  Du har den samme IQ-gjelden, den samme mangelen på empati, den samme attityden som smaker av Jeg-er-fire-år-og-steintøff.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2347 : 30. april 2013, 18:46 »
Sjokkerende at du faktisk vet hva nyrer er. Moren din prøvde å selge deg på «the black market», da hun innså at det overhode ikke var et sjakktrekk å ha seg med invalide aper, (noe som var hennes levebrød). Resultatet ble deg, men det skulle vise seg at det var vanskeligere å få solgt deg enn antatt, da trynet ditt minnet om kjønnsvortene på Rulatorens testikler. De ville derfor bare ha nyrene dine, det resterende som var igjen av deg ble kastet i en container for brukte bind.
Du viser en komplett mangel på estetisk sans.  Vortene på testiklene mine er smellvakre.  Jeg har eksperimentert med å dyppe ballene mine i kongeblå farge, og klemme dem mot eksklusivt kunsttrykkpapir.  Jeg kan love alle at resultatene banker Marianne Aulies klovnebilder sønder og sammen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2348 : 30. april 2013, 19:09 »
Ja, det er sant..

Men er hvertfall ikke kvinne da Cheesy Og det er hvertfall bra!
Jeg er temmelig sikker på at alle tror deg når du forsikrer at du ikke er kvinne.  Men kan du bevise for oss at du er mann?  Jæ trukke de gitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2349 : 30. april 2013, 19:13 »
Jeg er temmelig sikker på at alle tror deg når du forsikrer at du ikke er kvinne.  Men kan du bevise for oss at du er mann?  Jæ trukke de gitt.

Kan du bevise for oss at du ikke er en soper som gomler i deg kukk og sæd?

Jeg har badet i plaskevåt kuse gjentatte ganger siden 9. klasse...


Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2350 : 30. april 2013, 19:14 »
Kan du bevise for oss at du ikke er en soper som gomler i deg kukk og sæd?

Jeg har badet i plaskevåt kuse gjentatte ganger siden 9. klasse...



Har faktisk også shottet en del kusesaft, sånn til info....

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2351 : 30. april 2013, 19:16 »

Jeg har badet i den plaskevåte kusa til morra mi gjentatte ganger siden 9. klasse...



Har faktisk også shottet en del kusesaft fra morra mi, sånn til info....

Ikke rart du ser ut som du gjør..

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2352 : 30. april 2013, 19:19 »
Kan du bevise for oss at du ikke er en soper som gomler i deg kukk og sæd?

Jeg har badet i plaskevåt kuse gjentatte ganger siden 9. klasse...
Har faktisk også shottet en del kusesaft, sånn til info....
Vakuum-intellektet Greger1997 var fullstendig tom for ord og resonnementer, men fikk en lys ide: Han stormet inn på nærmeste offentlige dass, og skriblet ned alt som sto på veggen der.  Riktignok måtte han spørre en lokal åtteåring om å lese høyt fra doveggen for seg, men et slags resultat ble det i alle fall.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2353 : 02. mai 2013, 07:57 »
Rulatoren: Syklet Trondheim-Oslo? Ikke mye å skryte av det, da det kun er nedoverbakke

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2354 : 02. mai 2013, 09:53 »
Han har rulla ned på den bleikfeite kroppen sin. Hver gang det kom en flate og han stoppa opp kom lokale helter og sparkan videre nedover. "du ska itj værra her di rasspamp" skreik de og tuppan ned til Oslo igjen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!