Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575148 ganger)

Utlogget Greger1997

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 38

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2355 : 02. mai 2013, 11:37 »
Han har rulla ned på den bleikfeite kroppen sin. Hver gang det kom en flate og han stoppa opp kom lokale helter og sparkan videre nedover. "du ska itj værra her di rasspamp" skreik de og tuppan ned til Oslo igjen.

Han har jo urettferdige fordeler også!

All vekten hjelper han jo faktisk nedover. han triller mye raskere enn de tynne og senete "proff"-rytterne.  Derfor kan det ikke omtales som en bragd.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2356 : 02. mai 2013, 15:28 »
Det som faktisk er en bragd er at mor di klarte å føde deg analt uten bruk av smertestillende.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2357 : 02. mai 2013, 20:52 »
Det som faktisk er en bragd er at mor di klarte å føde deg analt uten bruk av smertestillende.
Jeg tipper at du er full av beundring, du som aldri noensinne har gjort noe som med beste godvilje kan kalles en bragd.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2358 : 03. mai 2013, 12:48 »
Jeg tipper at du er full av beundring, du som aldri noensinne har gjort noe som med beste godvilje kan kalles en bragd.

Største bragden til Fleksnes, er at han har så tynne bein at han må gå med truger på stranden.

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2359 : 03. mai 2013, 13:01 »
Største bragden til Fleksnes, er at han har så tynne bein at han må gå med truger på stranden.

 rofl
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2360 : 07. mai 2013, 09:57 »
Største bragden til Fleksnes, er at han har så tynne bein at han må gå med truger på stranden.

At du anser det å ta på seg et par truger som en bragd sier sitt om deg. Ikke overraskende, all den tid du dytter brødskiver opp i ræva di som pre-workout.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2361 : 07. mai 2013, 10:22 »
At du anser det å ta på seg et par truger som en bragd sier sitt om deg. Ikke overraskende, all den tid du dytter brødskiver opp i ræva di som pre-workout.

Nå, der har vi deg på plass igjen ja.

Pga noe begrenset tid(arbeid), og at jeg nettop brukte alt for lang tid på ett innlegg i Nigeria tråden så slipper du faktisk unna billig denne gangen.

Men hvil ikke så alt for godt på laurbærene, for jeg kommer tilbake, og da skal jeg faen meg ta både deg og Rulatoren og alle andre svina her inne så jævlig at dere vil ønske at dere aldri hadde blitt født!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2362 : 07. mai 2013, 11:41 »
At du anser det å ta på seg et par truger som en bragd sier sitt om deg. Ikke overraskende, all den tid du dytter brødskiver opp i ræva di som pre-workout.
Bragden var ikke trugene, men de tynne beina Grin Brødskiver funker fett mot anorektiske ben 

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2363 : 07. mai 2013, 13:45 »
Du skulle fått det ene beinet mitt i asle ditt du, så skulle vi sett om du fortsatt skreik at det var så tynt!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2364 : 07. mai 2013, 13:52 »
Du skulle fått det ene beinet mitt i asle ditt du, så skulle vi sett om du fortsatt skreik at det var så tynt!
Fisting har jeg prøvd, bein er neste steget. Men husk trugene, ellers kommer det under kategorien fingring.  what

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2365 : 07. mai 2013, 13:53 »
En annen ting Northsteel. Når du presterer å spørre om "Hva er en godkjent pull up." inne på TF så avslører du deg som den utrente lille myggen du er. Det er ingenting Nord eller Stål med deg, du kan bytte navn til Sør fitte først som sist.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2366 : 07. mai 2013, 14:06 »
En annen ting Northsteel. Når du presterer å spørre om "Hva er en godkjent pull up." inne på TF så avslører du deg som den utrente lille myggen du er. Det er ingenting Nord eller Stål med deg, du kan bytte navn til Sør fitte først som sist.
Problemet var at jeg så teknikken din, og lurte på hvordan det egentlig skulle gjøres da jeg ble noe usikker.
Jumping pull-ups er ikke riktig teknikk Fleksnes, du kan ihvertfall holde igjen på negativen. lol

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2367 : 07. mai 2013, 20:48 »
Nå, der har vi deg på plass igjen ja.

Pga noe begrenset tid(arbeid), og at jeg nettop brukte alt for lang tid på ett innlegg i Nigeria tråden så slipper du faktisk unna billig denne gangen.

Men hvil ikke så alt for godt på laurbærene, for jeg kommer tilbake, og da skal jeg faen meg ta både deg og Rulatoren og alle andre svina her inne så jævlig at dere vil ønske at dere aldri hadde blitt født!

Hi Hi
Ho Ho
He He
Ha Ha
Ho Ho Ho
Hiii Hiiii
Ho Ho Ho
Hee Hee
Ho Ho Ho
He He He He
Hah Hah Hah
Haa Haa Haa Haa
Hi Hi Hi Hi Hi
Haaaaaa Haaaaaa Haaaaaaaa
Hooooooooooooooooo Hooooooooooooooooo
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2368 : 08. mai 2013, 07:36 »

Hi Hi
Ho Ho
He He
Ha Ha
Ho Ho Ho
Hiii Hiiii
Ho Ho Ho
Hee Hee
Ho Ho Ho
He He He He
Hah Hah Hah
Haa Haa Haa Haa
Hi Hi Hi Hi Hi
Haaaaaa Haaaaaa Haaaaaaaa
Hooooooooooooooooo Hooooooooooooooooo


Faen du ler av da?

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Northsteel

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2369 : 08. mai 2013, 08:01 »
Faen du ler av da?



Han satt pipestilkene dine fast i halsen

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!