Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575236 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2415 : 20. juni 2013, 07:14 »
Så ferska jeg Rulatoren i løgn igjen da:

Jeg trener løping nå om dagene.  Jeg fant ut at jeg rett og slett ble FOR SEXY av å løfte jern, og har valgt å justere min personlige tiltrekningskraft ørlite grann ned.  Men at jeg fortsatt får opp et tresifret antall kilo i benken, er jeg nokså sikker på.


 Tynn i armene er jeg blitt, og maksimum på singel i benkpress er nok blitt tosifret igjen.  Men det får våge seg.


Han hevder han tar over 100 i benk, for deretter å fortelle sannheten senere, en skriftlig innrømmelse om at han ikke en gang klarer 100 i benk etter 40 år med styrkeløft.

PATETISK!!

Eid av Loppa igjen.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2416 : 20. juni 2013, 09:17 »
Bankan i toern på dama igår, og tenkte på dere når jeg gjorde det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2417 : 20. juni 2013, 20:51 »
Så ferska jeg Rulatoren i løgn igjen da:

Han hevder han tar over 100 i benk, for deretter å fortelle sannheten senere, en skriftlig innrømmelse om at han ikke en gang klarer 100 i benk etter 40 år med styrkeløft.

PATETISK!!

Eid av Loppa igjen.
Jeg vil tro at maks på singel i benkpress ligger nær 100 kg akkurat nå.  Så det som jeg skrev, var sant og riktig.  At benken kanskje har falt 5-10 kilo siden februar, virker rimelig.  Så dette er det vanlige: Loppa eide seg selv igjen.  Det er blitt rutine etterhvert.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2418 : 20. juni 2013, 20:54 »
Bankan i toern på dama igår, og tenkte på dere når jeg gjorde det.
Det tror jeg så gjerne.  Jeg tipper at du fantaserte om BJJ-øktene til Ironmad.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2419 : 21. juni 2013, 10:10 »
Loppa eide seg selv igjen.  .

Dere er to stykk sjøleide bavianer begge to. Selv har jeg ikke tatt benk på et års tid pga vonde skuldre, men hamrer opp 100kg easy-peasy allikevel - siden jeg IKKE er ei FITTE.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2420 : 21. juni 2013, 15:50 »
Dere er to stykk sjøleide bavianer begge to. Selv har jeg ikke tatt benk på et års tid pga vonde skuldre, men hamrer opp 100kg easy-peasy allikevel - siden jeg IKKE er ei FITTE.
Jeg tipper at du beholder benkstyrken din uten å trene fordi du er feitere og styggere enn Christer Tromsdal.  Jeg har faktisk skaffet meg en brukbar kondis i løpet av et år uten vekttrening - siden jeg IKKE er en 400 kg tung giftpadde.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2421 : 24. juni 2013, 09:38 »
hAH! Har bedre kondis enn på veldig, veldig lenge sjæl. Løpetur sammen en dag? Å, glemte det, du løper på VESTKANTEN du. Redd for å bli rana av ungdom under 13 år med blåserør i groruddalen antar jeg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2422 : 25. juni 2013, 07:20 »
Bankan i toern på dama igår, og tenkte på dere når jeg gjorde det.

Det faktum at du fantaserer om utskjellingsdebatantene mens du har analsex finner jeg direkte urovekkende.

Jeg vil tro at maks på singel i benkpress ligger nær 100 kg akkurat nå.  Så det som jeg skrev, var sant og riktig.  At benken kanskje har falt 5-10 kilo siden februar, virker rimelig.  Så dette er det vanlige: Loppa eide seg selv igjen.  Det er blitt rutine etterhvert.

Nær 100 ja, dvs UNDER 100.  Helt utrolig dårlig etter 40 år med styrkeløft.  At du har tatt en og annen løpetur i ny og ne er ingen unnskyldning for denne legendarisk dårlige prestasjonen.

Dere er to stykk sjøleide bavianer begge to. Selv har jeg ikke tatt benk på et års tid pga vonde skuldre, men hamrer opp 100kg easy-peasy allikevel - siden jeg IKKE er ei FITTE.

Tja, nå har du vel trent styrke i en 10-15 års tid selv, så å faktisk skryte over at du klarer 100 i benk er rimelig patetisk.

Uansett:

Vi nærmer oss nå halveismarkøren for dette utskjellingsåret.  I Januar erklærte jeg at jeg hadde MEGET lave forhåpninger for denne tråden iløpet av 2013.  Det faktum at en av de store fanesakene er hvem som klarer å benke i området 100 kg beviser at jeg hadde rett. 

Vi fortsetter nå korstoget mot både høst og jul, og denne evigvarende møkka av en verdiløs tråd vil rulle videre med alle de forpinte antisosiale taperne ombord. 

Faen hvor jeg hater denne tråden.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2423 : 25. juni 2013, 20:15 »
hAH! Har bedre kondis enn på veldig, veldig lenge sjæl. Løpetur sammen en dag? Å, glemte det, du løper på VESTKANTEN du. Redd for å bli rana av ungdom under 13 år med blåserør i groruddalen antar jeg.
Vi kan ta en løpetur sammen, men i såfall må det kombineres med øyensyn og evaluering av de kolossale øktene til pestloppa (powerbasert trening, som han kaller det).  Etter å ha lest oppgulpet i de siste innlegget til loppa, så forventer jeg voldsomme tall fra loppa i alle tre styrkeløftøvelser.

Forresten ville jeg aldri i verden løpt sammen med deg i Groruddalen.  Jeg vil ikke være vitne til at du blir sugd av ungdom under 13 år.
Sitat
Vi fortsetter nå korstoget mot både høst og jul, og denne evigvarende møkka av en verdiløs tråd vil rulle videre med alle de forpinte antisosiale taperne ombord. 

Faen hvor jeg hater denne tråden.
En uhyggelig tanke slo meg mens jeg leste dette utbruddet.  Kan det faktisk være sånn at medlemmene av denne tråden er kremen og eliten på Treningsforum?  Kan det være tilfelle at TF-medlemmene utenfor Utskjellingstråden er enda dummere, styggere og ondere enn dere her inne?  Innholdet i enkelte andre tråder kan tyde på det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2424 : 26. juni 2013, 11:50 »
DIGGER Å VÆRE PÅ FORSIDEN AV TF.NO
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2425 : 27. juni 2013, 19:21 »
DIGGER Å VÆRE PÅ FORSIDEN AV TF.NO
Jasså gitt.  Jeg prøvde www.tf.no, men så ikke deg der.  Eller er du en liten hundebæsj på fortauet foran kontorbygningen på bildet?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget minimaSS

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 853
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 853

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2426 : 28. juni 2013, 01:53 »
Mulig at noen har tatt opp dette tidligere, men jeg gidder f**n meg ikke lese igjennom 162 sider for å finne ut av det.

Jeg HATER middelaldrende menn som kommer ut av dusjen i garderoben og gjør ting i følgende rekkefølge
1: Tørker seg i flertallige  min (Har gjerne null intimsone og står helst helt oppå deg)
2: Legger fra seg håndkleet på benken og bøyer seg naken inn i det nederste skapet for å finne klær.
3: Tar så på seg SOKKER
4: Tørker håret
5: Reiser seg opp for å ta på deo
6: Tar på seg t-skjorte
6: Plukker så opp håndkleet for å få klemt ut det siste vannet i håret
7: TAR PÅ SEG BOKSER!

Om DU føler deg truffet av det her... Ja, da HATER jeg deg
Mål 2013: Fullføre Berlin maraton
Startvekt Nov-2012 : 160kg
Loggbok

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2427 : 28. juni 2013, 07:57 »
Mulig at noen har tatt opp dette tidligere, men jeg gidder f**n meg ikke lese igjennom 162 sider for å finne ut av det.

Jeg HATER middelaldrende menn som kommer ut av dusjen i garderoben og gjør ting i følgende rekkefølge
1: Tørker seg i flertallige  min (Har gjerne null intimsone og står helst helt oppå deg)
2: Legger fra seg håndkleet på benken og bøyer seg naken inn i det nederste skapet for å finne klær.
3: Tar så på seg SOKKER
4: Tørker håret
5: Reiser seg opp for å ta på deo
6: Tar på seg t-skjorte
6: Plukker så opp håndkleet for å få klemt ut det siste vannet i håret
7: TAR PÅ SEG BOKSER!

Om DU føler deg truffet av det her... Ja, da HATER jeg deg

Hvordan er det mulig?

Er du stokk fakkings dum??

Dette er UTSKJELLINGSTRÅDEN og IKKE HATER TRÅDEN!

Dette sier jo litt om hva slags folk denne tråden tiltrekker.

Ser for meg at du er typen til å dele ut bursdagsgaver på juleaften.

Fy faen, nesten Hallvard Lavmål nivå dette her...
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2428 : 28. juni 2013, 08:18 »
DIGGER Å VÆRE PÅ FORSIDEN AV TF.NO

Er vel bare naturlig å gå ut ifra at du reffererer til han fyren som raste ned i vekt, som tidligere har løfta 200 x 4 i benk, 175 x 3 i skulderpress og 320 x 5 i dyp IPF godkjent knebøy.

Vel jeg går ut ifra om at du ljuger her.  Aldri i verden om du hadde latt deg intervjue om egne prestasjoner uten å nevne noe om dvergkast rekordene dine.

Nice try da.


En uhyggelig tanke slo meg mens jeg leste dette utbruddet.  Kan det faktisk være sånn at medlemmene av denne tråden er kremen og eliten på Treningsforum?  Kan det være tilfelle at TF-medlemmene utenfor Utskjellingstråden er enda dummere, styggere og ondere enn dere her inne?  Innholdet i enkelte andre tråder kan tyde på det.

Her begynner vi å snakke ja, når vi først er inne på temaet uhyggelige ting.  Det mest uhyggelige med dette er at jeg selv har tenkt tanken før du skrev at du tenkte det, ergo jeg har hatt samme tanker som deg, slikt er ubehaglig for en person for meg å tenke på.

Men ja, når en gang etter gang etter gang må lese tråder som:

-"Kan jeg gå på hardfylla før maksdag og likevel prestere maks?" - (NEI)
-"Hvor mye kreatin skal jeg ta?" - (DET STÅR PÅ PAKKEN DIN IDIOT)
-"Hvordan skal jeg gå opp i vekt?" - (DU SKAL SPISE MER MAT!!)
-"Jeg har vondt i kneet, hva er det som feiler meg?" - (SNAKK MED LEGE OG IKKE SPØR FORUMET!!)
-"Jeg skatter 2 mill i året og er på jakt etter jobb mens jeg spiller poker, hva skal jeg jobbe som?" - (SPØR DU DETTE FORUMET OM NOE SOM HELST SOM HAR MED KARRIERE Å GJØRE MÅ DU SPONTAN HENRETTE DEG SELV PGA AT DU VED Å HOLDE DEG SELV I LIVE KASTER BORT OKSYGEN SOM KUNNE VÆRT PUSTET AV ANDRE MENNESKER!!)
-"Er det en god ide at jeg bruker Havoc" - (NEI)
-"Er Deca Durabolin bra for helsa?" - (NEI NEI OG ATTER NEI)
-"Jeg vil øke i benkpress, burde jeg trene kun med manualer?" - (NEI, DU BØR TRENE BENK!!)
-"Jeg har veldig vondt i ryggen og kan knapt gå, burde jeg makse i mark?" - (NEI FOR FAEN)
-"Hvor kan jeg få kjøpt Jack3d, funker det?" - (HOLD KJEFT OM JACK3D!!)

Osv osv osv.

Når en stakkar må lese slikt, og det går i sykluser som blir repetert måned ut og måned inn, i det uendelige, så er det jo klart at kvaliteten på forumet er så lav at det nesten er på nivå Med Hallvard Lavmål sine snittinnlegg, som igjen medfører at det generelle forumet er så dårlig at det relativt sett får Uskjellingstråden til og virke som ett slags paradis.  Og DET sier jo litt, FOR UTSKJELLINGSTRÅDEN ER JO SÅ FAENS DÅRLIG AT DET ER MER LÆRERIKT OG UNDERHOLDENDE Å SE PÅ REPRISER AV NRK SIN LØRDAGSUNDERHOLDNING FRA 80 TALLET!!

Men ja Rulatoren, kvaliteten her inne er bedre enn kvaliteten ellers på forumet har vært siden grovt regna 2009.

Hvilket bringer meg til mitt neste poeng:  Vi kan bare be og håpe om at en moderator snart tar tak, og ikke bare sletter Utskjellingstråden, men at han samtidig DEAKTIVERER HELE DETTE KREFT INFISERTE FORUMET EN GANG FOR ALLE SLIK AT OSS FORPINTE SJELER SLIPPER Å SITTE HER INNE Å LESE SØPPEL OG AVFALL DAG UT OG DAG INN!!!

Takk.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2429 : 28. juni 2013, 08:54 »
Godt innlegg Loppa.

Når jeg henviser til at jeg digger å være på forsiden, så er det fordi nå synes de seneste innleggene til høyre, på forsiden av tf. Ingen av dere fikk det med dere, men det overrasker ikke. Har sikkert øya i ræva alle mann.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!