Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575203 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2445 : 14. juli 2013, 18:15 »
Jøye meg, så dette det beste Pestloppa klarer av illustrerende klipp fra YouTube.  Han viser til en tufsete fjott av en fyr som kropper litt foran publikum før han går like på snørra i første runde.  Denne retorikken er svak, Lusa!  Den blir ekstra svak i og med at klippet er satt sammen av to forskjellige boksekamper.  Den teatralske introduksjonen er ikke fra samme kamp som utslagningen i 1. runde.

Dersom jeg virkelig er representert ved denne karen, så må jeg i alle fall si en ting: Den introen hans er alt for ydmyk og beskjeden til å være meg.  Dersom det skulle vært noe som på noe vis ville stått i forhold til hvor bra Rulatoren er, så burde hele den kvinnelige delen av publikum gått gravide hjem da kvelden var omme.

Åh nei, Loppa.  Inrøm først som sist at du hører hjemme blant økosystemets sørgeligste utvekster, på nivå med Küken, Softcorebakken, Fleksnes og Lavmål.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2446 : 19. juli 2013, 07:03 »
Jøye meg, så dette det beste Pestloppa klarer av illustrerende klipp fra YouTube.  Han viser til en tufsete fjott av en fyr som kropper litt foran publikum før han går like på snørra i første runde.  Denne retorikken er svak, Lusa!  Den blir ekstra svak i og med at klippet er satt sammen av to forskjellige boksekamper.  Den teatralske introduksjonen er ikke fra samme kamp som utslagningen i 1. runde.


Han har forskjellig farge på boksehanskene i den teatralske introen enn hva han har i ringen.  Dette kombinert med at det står i kommentarfeltet at det er to klipp gjør det jo ganske opplagt at det er to forskjellige klipp som er redigert sammen.  Du skjønner Rulatoren, av og til blir klipp redigert sammen til noe som kalles "filmer", ett konsept du tydeligvis ikke helt forstår.

Ser for meg du går på kino og at midt i filmen går det opp for deg:  Filmen er ikke ekte, det er jo bare en haug med klipp som er satt sammen slik at det skal virke om om det er en film.  Du reiser deg opp i salen og begynner å peke mot kino skjermen mens du hyler "DET ER IKKE EKTE DET ER IKKE EKTE!!".  Intensjonen med utbruddet er å opplyse kinogjestene om en regjeringssammensvergelse som går ut på at filmer som ikke er ekte blir vist mot penger.  Du fortsetter å hyle helt til en av vaktene innser at du er schizofren, for deretter å gi deg en albue rett i pæra slik at du holder kjeft. 

Å poengtere at Usman klippet er redigert sammen blir like poengløst som å kommentere at en film man ser på kino er redigert.  

Minus poeng til deg for den enorme tabben du nettop begikk.


Dersom jeg virkelig er representert ved denne karen, så må jeg i alle fall si en ting: Den introen hans er alt for ydmyk og beskjeden til å være meg.  Dersom det skulle vært noe som på noe vis ville stått i forhold til hvor bra Rulatoren er, så burde hele den kvinnelige delen av publikum gått gravide hjem da kvelden var omme.


Ikke faen, du er ikke viril nok til å befrukte en skokk med damer.  Du er en veldig gammel mann og det har sine konsekvenser, jeg tviler på at du i det heletatt klarer å opprettholde en hard nok ereksjon til at du faktisk klarer å penetrere disse damene du snakker om at du skal befrukte.  

Litt vanskelig å befrukte damer når lemmet som skal overføre arvematerialet har en ereksjonskapasitet likestilt med ett dødt fiskehode.

.
Åh nei, Loppa.  Inrøm først som sist at du hører hjemme blant økosystemets sørgeligste utvekster, på nivå med Küken, Softcorebakken, Fleksnes og Lavmål.

Jeg forlangte for lenge siden at DU skulle innrømme at du var en pervers aviker.  Jeg har enda ikke fått denne innrømmelsen, og IKKE FAEN om jeg innrømmer noesomhelst før du svart på hvitt har lagt kortene på bordene angående deg selv.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2447 : 21. juli 2013, 23:30 »
Han har forskjellig farge på boksehanskene i den teatralske introen enn hva han har i ringen.  Dette kombinert med at det står i kommentarfeltet at det er to klipp gjør det jo ganske opplagt at det er to forskjellige klipp som er redigert sammen.  Du skjønner Rulatoren, av og til blir klipp redigert sammen til noe som kalles "filmer", ett konsept du tydeligvis ikke helt forstår.

Ser for meg du går på kino og at midt i filmen går det opp for deg:  Filmen er ikke ekte, det er jo bare en haug med klipp som er satt sammen slik at det skal virke om om det er en film.  Du reiser deg opp i salen og begynner å peke mot kino skjermen mens du hyler "DET ER IKKE EKTE DET ER IKKE EKTE!!".  Intensjonen med utbruddet er å opplyse kinogjestene om en regjeringssammensvergelse som går ut på at filmer som ikke er ekte blir vist mot penger.  Du fortsetter å hyle helt til en av vaktene innser at du er schizofren, for deretter å gi deg en albue rett i pæra slik at du holder kjeft. 

Å poengtere at Usman klippet er redigert sammen blir like poengløst som å kommentere at en film man ser på kino er redigert. 

Minus poeng til deg for den enorme tabben du nettop begikk.
For noe tull og vas.  Filmhistorie er noe som jeg interesserer meg for.  Har du sett 'Birth of a Nation' og 'Intolerance' av filmpioneren David Wark Griffith?  Det har jeg.  Jeg er temmelig sikker på at jeg har glemt mer filmhistorie enn det du noen gang vil lære deg i løpet av tapertilværelsen din.  Så kom ikke her for å yppe deg.  Tenk i det hele tatt ikke på å ta opp kampen med meg når det gjelder allmennkunnskap og intellektuelle emner.  Selvsagt kjenner jeg til klippeteknikk når deg gjelder film.  Det var ikke poenget her.  Poenget var at YouTube-klippet ble presentert som om det var dokumentarisk.  Her snakker vi om nyanser som nok er litt for avanserte for stakkars hjernedøde Pestloppa.

Sitat
Ikke faen, du er ikke viril nok til å befrukte en skokk med damer.  Du er en veldig gammel mann og det har sine konsekvenser, jeg tviler på at du i det heletatt klarer å opprettholde en hard nok ereksjon til at du faktisk klarer å penetrere disse damene du snakker om at du skal befrukte. 

Litt vanskelig å befrukte damer når lemmet som skal overføre arvematerialet har en ereksjonskapasitet likestilt med ett dødt fiskehode.
Tenker du mye på ereksjonene mine?  Ligger du våken om natta og fantaserer om dem?  Interessen din er mistenkelig sterk.  Jeg kan forsikre deg at jeg kan presentere et massivt, stivt jern på kort varsel.  Det får holde om dette for i kveld.

Sitat
Jeg forlangte for lenge siden at DU skulle innrømme at du var en pervers aviker.  Jeg har enda ikke fått denne innrømmelsen, og IKKE FAEN om jeg innrømmer noesomhelst før du svart på hvitt har lagt kortene på bordene angående deg selv.
Tja...  Hva skal jeg innrømme?  Jeg ringte på hos naboen og gjemte meg bak hushjørnet en gang.  Scorer dette høyt på pervoskalaen?  Jeg har en sterk minstanke om at du har adskillig sykere lyster og lengsler enn det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2448 : 22. juli 2013, 10:05 »
For noe tull og vas.  Filmhistorie er noe som jeg interesserer meg for.  Har du sett 'Birth of a Nation' og 'Intolerance' av filmpioneren David Wark Griffith?  

Har selvsagt sett disse filmene.  Blant samtidens mesterverker utvilsomt.  Ingenting som å sitte i sofakroken å margkose seg med 3 timer lange stumfilmer som er grovt regna 100 år gamle.  Vi snakker her EKTE filmglede.  

Må spesielt si at etter min mening er 'Birth of a Nation' hans desidert beste verk, dette på tross av de rassistiske undertonene hvor negre framstilles som evneveike samtidig som Ku Klux Klan medlemmer nærmest forhelliges.  

Det faktum at negrene i filmen var hvite menn med brun maling i ansiktet fikk meg også til å reagere, kunne han ikke brukt ekte negere?  Var ikke de verdige å få bli med som skuespillere i hans filmer?  Jeg finner det rett og slett litt provoserende, dog tilgir jeg ham disse rassistiske pregene pga tidsæraen han opererte i.

Følte meg også litt provosert over hvordan Griffith har en tendens til å framstille krig og konflikt i positivt lys, men han er vel noe unnskyldt for dette i og med at hans far jo tjenestegjorde som offiser i hæren, og at Griffith pga dette av sin far kun fikk høre solskinnshistorier fra det militære liv mens han vokste opp, liten tvil om at dette påvirket ham både som menneske og regisør.  

Nå er jo Griffith ansett som en av verdenshistoriens desidert mest annerkjente filmskapere og jeg må innrømme at selv om jeg setter pris på filmene hans så blir de fort litt vel mainstream for min smak.  Å sitte og lovprise filmer som mer eller mindre alle oppegående personer har fått med seg og allerede lovpriset er ikke helt min stil.

Personlig har jeg faktisk mer forkjærlighet for verkene til Alexandr Dovzhenko, hans mestervek 'Zemlya' fra 1930 er jo en av de helt store.  

Kanskje ikke fullt så populær som blockbuster filmene du nevner, dog minst like underholdende for folk som virkelig setter pris på film, intensiteten i dette mesterverket er jo rett og slett til å ta og føle på.  Måten Dovzhenko klarer å skildre desperat maktkamp og opprør er rett og slett legendarisk.  Har du sett den?  Jeg vil da iallefall håpe du har det, er jo filmhistorikk på basalnivå for personer som liker å slappe av med en god film.



Tenker du mye på ereksjonene mine?  

Nei.

Ligger du våken om natta og fantaserer om dem?

Nei

Det får holde om dette for i kveld.


Enda bra.



There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2449 : 22. juli 2013, 19:53 »
Har selvsagt sett disse filmene.  Blant samtidens mesterverker utvilsomt.  Ingenting som å sitte i sofakroken å margkose seg med 3 timer lange stumfilmer som er grovt regna 100 år gamle.  Vi snakker her EKTE filmglede.
Jeg må si at du overrasker med dette innlegget.  Du har åpenbart sånn ca. 15-20 flere aktive hjerneceller enn huntonittskaller som Küken og Lavmål.  Stor tenkning er det ikke akkurat snakk om, men dog...
Sitat
Må spesielt si at etter min mening er 'Birth of a Nation' hans desidert beste verk, dette på tross av de rassistiske undertonene hvor negre framstilles som evneveike samtidig som Ku Klux Klan medlemmer nærmest forhelliges.
Ja, 'Birth of a Nation' ble ikke uten grunn stilskapende for veldig mange av de typiske actionfilmene som er laget etterpå, like til våre dager.  Jeg synes faktisk at opplevelsen av filmen STYRKES av det motbydelige budskapet.  Å se 'Birth of a Nation' er nærmest som å se en skikkelig bra skrekkfilm.  Andre høyreekstreme filmer som 'Triumf des Willens' og 'The Green Beret' når etter mitt skjønn ikke BOAN opp til knærne.  BOAN er virkelig et mesterstykke innen propaganda.
Sitat
Det faktum at negrene i filmen var hvite menn med brun maling i ansiktet fikk meg også til å reagere, kunne han ikke brukt ekte negere?  Var ikke de verdige å få bli med som skuespillere i hans filmer?  Jeg finner det rett og slett litt provoserende, dog tilgir jeg ham disse rassistiske pregene pga tidsæraen han opererte i.
Griffith er ofte blitt beskrevet som politisk naiv.  Det tror jeg ikke et sekund på.  Thomas Dixon hadde skrevet det materialet som Griffith baserte BOAN på, og Griffith kjente Thomas Dixon godt.  Han må ha visst at den uttalte hensikten med Dixons bøker var å spre propaganda.  Hvite menn med svart sminke (blackface) var uten tvil et bevisst valg fra Griffith sin side.  Han ville at publikum skulle legge merke til dette, for å framheve budskapet ytterligere.
Sitat
Følte meg også litt provosert over hvordan Griffith har en tendens til å framstille krig og konflikt i positivt lys, men han er vel noe unnskyldt for dette i og med at hans far jo tjenestegjorde som offiser i hæren, og at Griffith pga dette av sin far kun fikk høre solskinnshistorier fra det militære liv mens han vokste opp, liten tvil om at dette påvirket ham både som menneske og regisør.
Ja, Griffith var nok sterkt påvirket av faren.  Legg merke til den riddeligheten som sørstatssoldatene og nordstatssoldatene viser hverandre på slagmarken tidlig i filmen.  Den er helt fraværende når de seinere er forent i kampen mot de fæle niggerene.
Sitat
Nå er jo Griffith ansett som en av verdenshistoriens desidert mest annerkjente filmskapere og jeg må innrømme at selv om jeg setter pris på filmene hans så blir de fort litt vel mainstream for min smak.  Å sitte og lovprise filmer som mer eller mindre alle oppegående personer har fått med seg og allerede lovpriset er ikke helt min stil.

Personlig har jeg faktisk mer forkjærlighet for verkene til Alexandr Dovzhenko, hans mestervek 'Zemlya' fra 1930 er jo en av de helt store.  

Kanskje ikke fullt så populær som blockbuster filmene du nevner, dog minst like underholdende for folk som virkelig setter pris på film, intensiteten i dette mesterverket er jo rett og slett til å ta og føle på.  Måten Dovzhenko klarer å skildre desperat maktkamp og opprør er rett og slett legendarisk.  Har du sett den?  Jeg vil da iallefall håpe du har det, er jo filmhistorikk på basalnivå for personer som liker å slappe av med en god film.
Jeg må passe der, for jeg har ikke sett den.  Jeg har selvsagt sett 'Panserkrysseren Potemkin' av Eisenstein og i tillegg 'Moren' av Pudovkin.

Har du sett 'Krig og fred' av Bondarchuk?  Det er saker!

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2450 : 25. juli 2013, 21:39 »
Jeg må si at du overrasker med dette innlegget.  Du har åpenbart sånn ca. 15-20 flere aktive hjerneceller enn huntonittskaller som Küken og Lavmål.  Stor tenkning er det ikke akkurat snakk om, men dog...Ja, 'Birth of a Nation' ble ikke uten grunn stilskapende for veldig mange av de typiske actionfilmene som er laget etterpå, like til våre dager.  Jeg synes faktisk at opplevelsen av filmen STYRKES av det motbydelige budskapet.  Å se 'Birth of a Nation' er nærmest som å se en skikkelig bra skrekkfilm.  Andre høyreekstreme filmer som 'Triumf des Willens' og 'The Green Beret' når etter mitt skjønn ikke BOAN opp til knærne.  BOAN er virkelig et mesterstykke innen propaganda.Griffith er ofte blitt beskrevet som politisk naiv.  Det tror jeg ikke et sekund på.  Thomas Dixon hadde skrevet det materialet som Griffith baserte BOAN på, og Griffith kjente Thomas Dixon godt.  Han må ha visst at den uttalte hensikten med Dixons bøker var å spre propaganda.  Hvite menn med svart sminke (blackface) var uten tvil et bevisst valg fra Griffith sin side.  Han ville at publikum skulle legge merke til dette, for å framheve budskapet ytterligere.Ja, Griffith var nok sterkt påvirket av faren.  Legg merke til den riddeligheten som sørstatssoldatene og nordstatssoldatene viser hverandre på slagmarken tidlig i filmen.  Den er helt fraværende når de seinere er forent i kampen mot de fæle niggerene.Jeg må passe der, for jeg har ikke sett den.  Jeg har selvsagt sett 'Panserkrysseren Potemkin' av Eisenstein og i tillegg 'Moren' av Pudovkin.

Har du sett 'Krig og fred' av Bondarchuk?  Det er saker!



Megahore.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2453 : 26. juli 2013, 19:34 »
Tusen takk, din parasitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2454 : 27. juli 2013, 03:26 »
Tusen takk, din parasitt.
værsågod sexy  Kiss

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2455 : 27. juli 2013, 17:56 »
værsågod sexy  Kiss
Du har god smak.  Det skal du ha.  Det er da også det eneste forsonende trekket som du har.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2456 : 28. juli 2013, 00:39 »
Du har god smak.  Det skal du ha.  Det er da også det eneste forsonende trekket som du har.
Ja jeg syns det, har andre fine trekk du liker også  Kiss

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2457 : 28. juli 2013, 13:08 »
Ja jeg syns det, har andre fine trekk du liker også  Kiss
Jeg aner en aldri så liten homoerotisk tilnærming.  Det er bare hyggelig at du kommer ut av skapet, men jeg vil foreslå at du legger din elsk på Fleksnes isteden.  Det er nok større mulighet for å få snøret i bånn der i gården.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ironmad

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 946
  • Honnør: 142
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 946

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2458 : 29. juli 2013, 01:49 »
Jeg aner en aldri så liten homoerotisk tilnærming.  Det er bare hyggelig at du kommer ut av skapet, men jeg vil foreslå at du legger din elsk på Fleksnes isteden.  Det er nok større mulighet for å få snøret i bånn der i gården.
Ooooooooo Fleksnes it is  
Men vi kan vel fremdeles kose ?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2459 : 29. juli 2013, 16:30 »
Ooooooooo Fleksnes it is 
Men vi kan vel fremdeles kose ?
Det er klart vi kan kose fortsatt.  Men jeg vil nok foretrekke at det er minst en ti meter tjukk blyisolert og absolutt lydtett murvegg mellom deg og meg når vi koser (på hver vår kant).
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!