Skrevet av Emne: Hva er DHT?  (Lest 8035 ganger)

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva er DHT?
« #15 : 27. september 2010, 19:12 »
Dette er extrem versjonen, den skal være fri for PH. Det var den gamle JW som inneholdt PH ( og som trådstarter har )

"skal være fri for" ja.....det er derfor han forsøker å forklare den "ikke homonelle androgene virkningen"
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Hva er DHT?
« #16 : 27. september 2010, 19:14 »
"skal være fri for" ja.....det er derfor han forsøker å forklare den "ikke homonelle androgene virkningen"

:Smiley

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Hva er DHT?
« #17 : 27. september 2010, 19:21 »
en androgen virkning som ikkje er hormonell x) Den var fin!
Westside disciple

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva er DHT?
« #18 : 27. september 2010, 19:32 »
alt som produseres av slike kosttilskudd inneholder stort sett en eller annen innovativ form for potent hormon eller prohormon, det er derfor det selger som varmt hvetebrød før FDA stopper det, så kommer det ett nytt produkt.....som stoppes...og enda ett...

Uten dette vil ikke dette selge, man finner ikke noen nye urter, kornprodukter eller sopp som gjør at du legger på deg 15 kg på 4 uker i muskelmasse eller styrke for den saks skyld, og det er litt naivt å tro at man gjør det av noe "som er helt uten hormoner", det vitner om liten innsikt i hvordan kroppen fungerer. Da synes jeg heller pengene kan brukes på ett årskurs i fysiologi. Halvparten av de som kjøper dette aner ikke hva de putter i seg en gang, og når du da etter å ha fullført boksen lurer på hva DHT betyr så synes jeg man fremstår som tett i pappen.

Så har du de som skal safe og kjøpe noe som skal øke kroppens egenproduksjon av testosteron "i stedet for å putte i seg noe farlig", noe som også er katta i sekken. I markedsføringen vet produsentene å bruke ord som unge treningsspirer googler på nettet og prater om på nettfora i kampen mot å ta 100 kg i benken uten å måtte jobbe for det. Så man vil hele tiden se ord som "steroids, cycles, anabolic" etc. noe som appelerer til de som trenger enkle løsninger, og noen ganger får de faktisk det...og den utarter seg gjerne i to stadier:

1. lykken over å ha økt med 15 kg i benken

2.nedturen over at du for 3 mnd siden tok 15 kg mer i benken, og nå mest sannsynlig må bruke 680 kr til for å komme tilbake igjen og gidde å trene.
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: Hva er DHT?
« #19 : 27. september 2010, 20:17 »
Dette er extrem versjonen, den skal være fri for PH. Det var den gamle JW som inneholdt PH ( og som trådstarter har )

hmm ja sjekket boksen,, står ikke extreme på den Tongue  heldigvis ;P

men ja  jeg tar  mariattristel som beskytter leveren,, tar kapslene med mye fett ( udos choice)
ligger godt i kalorioverskudd, ca. 500-750kcal.

å jeg har pct... men holder det med zeus testo booster ? eller bør jeg heller kjøpe noe pct fra sverige som f.eks  ALRI Restore,, / Novadex XT,, eller noe sånt?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: Hva er DHT?
« #20 : 27. september 2010, 20:23 »
alt som produseres av slike kosttilskudd inneholder stort sett en eller annen innovativ form for potent hormon eller prohormon, det er derfor det selger som varmt hvetebrød før FDA stopper det, så kommer det ett nytt produkt.....som stoppes...og enda ett...

Uten dette vil ikke dette selge, man finner ikke noen nye urter, kornprodukter eller sopp som gjør at du legger på deg 15 kg på 4 uker i muskelmasse eller styrke for den saks skyld, og det er litt naivt å tro at man gjør det av noe "som er helt uten hormoner", det vitner om liten innsikt i hvordan kroppen fungerer. Da synes jeg heller pengene kan brukes på ett årskurs i fysiologi. Halvparten av de som kjøper dette aner ikke hva de putter i seg en gang, og når du da etter å ha fullført boksen lurer på hva DHT betyr så synes jeg man fremstår som tett i pappen.

Så har du de som skal safe og kjøpe noe som skal øke kroppens egenproduksjon av testosteron "i stedet for å putte i seg noe farlig", noe som også er katta i sekken. I markedsføringen vet produsentene å bruke ord som unge treningsspirer googler på nettet og prater om på nettfora i kampen mot å ta 100 kg i benken uten å måtte jobbe for det. Så man vil hele tiden se ord som "steroids, cycles, anabolic" etc. noe som appelerer til de som trenger enkle løsninger, og noen ganger får de faktisk det...og den utarter seg gjerne i to stadier:

1. lykken over å ha økt med 15 kg i benken

2.nedturen over at du for 3 mnd siden tok 15 kg mer i benken, og nå mest sannsynlig må bruke 680 kr til for å komme tilbake igjen og gidde å trene.

skal gi en full anmeldelse om produktet jeg Smiley)

men viss jeg skal ta blodprøve for å sjekke testo nivå ,, lever verdier osv,,, når bør jeg sjekke det?? halveis inni "kuren" og f-eks etter Pct??
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Hva er DHT?
« #21 : 27. september 2010, 20:57 »
skal gi en full anmeldelse om produktet jeg Smiley)

men viss jeg skal ta blodprøve for å sjekke testo nivå ,, lever verdier osv,,, når bør jeg sjekke det?? halveis inni "kuren" og f-eks etter Pct??

Du burde ha sjekket før, under og etter. Gjerne flere ganger under, slik at du kan avbryte om leververdiene går i taket ( ALAT; ASAT )

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Hva er DHT?
« #22 : 27. september 2010, 21:25 »
skal gi en full anmeldelse om produktet jeg Smiley)

men viss jeg skal ta blodprøve for å sjekke testo nivå ,, lever verdier osv,,, når bør jeg sjekke det?? halveis inni "kuren" og f-eks etter Pct??

Selv om jeg prinsipielt er imot det du stapper i deg, så skal jeg ihvertfall bidra med noe konstruktivt siden du først er igang og mest sannsynlig kommer til å fortsette uansett. Akkurat nå så vet du lite om hva du får i deg og hvor mye, at det på pakningen står at man skal unngå å bruke produkter som skal hindre konvertering av tesosteron til dihydrotestosteron og dens binding til androgene reseptorer, antar jeg er fordi produsenter legger sin lit til at du skal nyte effekten av høyere nivåer av DHT under "kuren" din. Disse høye nivåene med DHT skal da skape en økt anabol effekt i cellene dine, men som jeg har sagt tidligere så er høye nivåer av DHT også relatert til en rekke bivirkninger. Det vil si at når du er ferdig vil du få ett relativt stort fall i serumkonsentrasjon av både testosteron og DHT i blodet, og til sammenlikning relativt høye nivåer av østrogen. Dette fordi inntak av kunstige hormoner nedregulerer kroppens egenproduksjon av testo, noe som tar tid å få opp igjen, og inntil det skjer vil kroppen være i en katabol fase og man mister en del av det man fikk under kuren. I tillegg er det vanligvis bare en liten del av testosteronet i en normal kropp som konverteres til DHT ( som har 20-30 ganger så høy affinitet/bindingsstyrke/effekt på androgene reseptorer). Det vil da være lite som stimulerer androgene reseptorer og skaper en anabol virkning, og til sammenlikning større andel testosteron som konverteres til østrogen. Totalt sett så er dette negativt for deg, og er også årsaken til en del negative virkninger (f.eks de populære bitchtits'ene) som man får av å bruke slike produkter under og etter en kur.


Grunnen til at du anbefales blodprøver er fordi du ikke aner hva du putter i deg, og hvilken effekt det har på leveren din. Det er ikke uvanlig at slike produkter skaper skade på levercellene, forårsaker kardiovaskulære sykdommer (f.eks fettlevring i blodårer og koronararterier), hypertrofi av hjertet som følge av økt belastning på hjertet, oppregulering av reseptorer og signalstoffer som øker hjerterytmen etc. etc.

Vær ærlig med legen din under legebesøket så han/hun vet hva man skal sjekke. HDL/LDL, total kolesterol, triglyserider, total protein og albumin (lever funksjon), ALAT/ASAT (leverfunksjon, leverskade), testosteron, østrogener, LH etc.

zeus testo booster fungerer ikke som pct, da har du misforstått hva pct er og hvordan testobooster (ikke) virker.

Ellers så kan jeg anbefale alle som leser dette til å bruke tiden på trening og ett sunt kosthold, som i mine øyne er en mye bedre investering i fremtiden. De 15 ekstra kiloene du tok i benken som 18-åring har null verdi når du nærmer deg 30 og har funnet meningen med livet;-)



190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget zuppah

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 123

Sv: Hva er DHT?
« #23 : 27. september 2010, 21:48 »
Ok,, men bør jeg trene like mye under Pct og etter? :p eller ha f.eks en ukes opphold ?
20 år.  bp: 165  kb: 200  ml: 235

Utlogget Mats_

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Hva er DHT?
« #24 : 28. september 2010, 20:53 »
jaja, jeg blir vel lynsjet for å poste denne her men den kan ihvertfall gi det et godt innblikk p hva pct er og hvor essensielt det er å ha en god pct. Dette er godt forklart og skal være grei lesing om du behersker engelsk.
God lesing Smiley

http://anabolicminds.com/forum/post-cycle-therapy/66113-no-excuses-no.html

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Hva er DHT?
« #25 : 28. september 2010, 23:18 »
jaja, jeg blir vel lynsjet for å poste denne her men den kan ihvertfall gi det et godt innblikk p hva pct er og hvor essensielt det er å ha en god pct. Dette er godt forklart og skal være grei lesing om du behersker engelsk.
God lesing Smiley

http://anabolicminds.com/forum/post-cycle-therapy/66113-no-excuses-no.html

Den går vel godt utenfor reglene, men det var en god tråd, ingen tvil om det.

Ellers kan jeg anbefale boken anabolics 9th edition ( fåes kjøpt på discount supplements )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!