Skrevet av Emne: DC eller vanlig 4 split??  (Lest 2597 ganger)

Utlogget kAI2

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

DC eller vanlig 4 split??
« : 11. mai 2004, 08:58 »
Skal legge på meg muskelmasse etter deff  Knebøy og lurer litt på hvilket program jeg skal velge..
Det står mellom en vanlig 4 splitt eller doggcrap..
Jeg har aldri prøvd doggcrap, men har jo hørt en del bra om det på forumet.

Noen som har noen meninger om dette?

Utlogget Birger

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

SV: DC eller vanlig 4 split??
« #1 : 11. mai 2004, 10:01 »
Om du forklarer hva "dogcrap"-program er for noe, så går det sikkert bedre å hjelpe deg Wink
The ultimate symmetri!

Utlogget ambiguous

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

SV: DC eller vanlig 4 split??
« #2 : 11. mai 2004, 11:28 »
Hvis du er interessert i Doggcrapp-trening ligger min norske oversettelse av hans treningsprinsipper en eller annen plass her på forumet. Den ligger også på et konkurrerende norsk forum under artikler. Jeg vil anbefale å lese "cycling for pennies" om du klarer å finne den. I tillegg anbefaler jeg sterkt å lese den pågående tråden kalt "The Dogg Logg" på www.musclemayhem.com

Som jeg har sagt mange ganger, så er Doggcrapp-trening meget ekstremt, tenker spesielt på kostholdsopplegget som følger, og i tillegg er stretchinga sett på som meget kontroversiell. Jeg følger selv Doggcrapp (og Iron Addicts) lære når det gjelder trening, og har ikke angra. Spørsmålet du må stille deg er ganske enkelt "How bad do you want it?" For jeg må gjøre det klart med en gang, doggcrapp-trening er en egen livsstil (det er jo selvsagt kroppsbygging i seg selv også), spesielt pga at livet ditt plutselig baserer seg på å spise spise spise!

Så hvorfor ikke legge 4-splitten til side, og heller prøve noe nytt denne gangen?

Lykke til Smiley

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: DC eller vanlig 4 split??
« #3 : 11. mai 2004, 11:35 »
Hvis du har grunnlag for det, og dette er en forutsetning, så kan DC være verdt ett forsøk. Tror du skal lese instruksjonene nøye, og være obs på skader.

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: DC eller vanlig 4 split??
« #4 : 11. mai 2004, 17:59 »
doggcrap er ikke dumt i det hele tatt det ass. trener etter de prinsippene nå og har hatt ganske heftig framgang i det siste (men man må eta en del mat da)
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: DC eller vanlig 4 split??
« #5 : 11. mai 2004, 21:01 »
doggcrap er ikke dumt i det hele tatt det ass. trener etter de prinsippene nå og har hatt ganske heftig framgang i det siste (men man må eta en del mat da)

Du føyer deg pent inn i rekken av de som er veldig fornøyd med DC - har du noe imot å fortelle oss om fremgangen og hvordan du opplever treninga-sikkert noe som mange kan ha nytte av å lese Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!