Skrevet av Emne: Intervju med Øyvind Fjeldtseth  (Lest 15946 ganger)

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« : 30. september 2010, 09:07 »
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Børge A. Fagerli

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 595
  • Honnør: 156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 595

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #1 : 30. september 2010, 10:55 »
Selvfølgelig har du fans, Øyvind! En rå fysikk og en meget sympatisk mann som burde være forbilde for mange der ute, meg inkludert. Har begynt å gå i dameundertøy til og med.

Respect og lykke til på NM, jeg krysser fingrene og har på lykketrusa (hvite blonder, selvfølgelig) for 1.plass  Cool
Personlig Trener
MyRevolution.no - sjekk våre nettsider for gode tilbud

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #2 : 30. september 2010, 11:34 »
Selvfølgelig har du fans, Øyvind! En rå fysikk og en meget sympatisk mann som burde være forbilde for mange der ute, meg inkludert. Har begynt å gå i dameundertøy til og med.

Respect og lykke til på NM, jeg krysser fingrene og har på lykketrusa (hvite blonder, selvfølgelig) for 1.plass  Cool

Oi, se der ja - det der hadde jeg ikke fått med meg i dag. Usjameg så mange lange og håpløse setninger jeg hadde sendt i deffetåka da... Vel vel pytt pytt Smiley

Litt dameundertøy i festlige lag skal en ikke kimse av serru! Akkurat i det nevnte tilfellet hadde jeg vel mer et festlig lag all by my lonesome forran speilet, men vi får nå se hva fremtiden bringer...både av dameundertøy og annet Smiley

Takker så mye for hyggelige ord Børge, og for at jeg nå av alle ting kommer til å tenke på trusa di lørdag..... Livet er herlig! Smile
Jeg har nå uansett  fått på det første strøket maling, og gleder meg veldig til lørdag. Så lenge en gjør det så blir det uansett en fin, om enn slitsom, dags ferd mot natt! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #3 : 30. september 2010, 13:11 »
Du har nok flere fans enn du tror Øyvind Wink Kul artikkel om deg.

Enig med det om at publikum må heie. Hjelper veldig på psyken og humøret når man står der og hører noen rope navnet sitt.

Første laget brunfarge på allerede ja. Jeg venter til i morgen før innveiing. Skal bli spennende å se de forskjellige nyansene folk kommer ut med denne helgen og.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Lille trille 86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 952
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 952

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #4 : 30. september 2010, 15:30 »
Jeg har sagt det flere ganger og sier det igjen: Du er en inspirasjon for oss alle! Dine prioriteringer i livet, ydmykheten, trenings mentaliteten, ja alt. Det er mange her i byggerverdenen som kunne lært en ting og 2 av deg når det kommer til det å oppføre seg utad. Selv håper jeg en dag å kunne få det avslappede forholdet du har til denne litt spesielle hobbyen som ofte lett tar overhånd over livet. Merker selv at etter en diett bruker jeg noen uker på å bli "normal" / få distansert meg fra kropp å bare ta livet med ro. Det kommer vel med alderen, men så lenge èn er bevisst på det kan en jobbe med seg selv mot det å bli en bedre person på alle måter Smiley

Lykke til i helga Cheesy Jeg og frua skal heie som en gal på deg Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #5 : 30. september 2010, 22:19 »
Jeg har sagt det flere ganger og sier det igjen: Du er en inspirasjon for oss alle! Dine prioriteringer i livet, ydmykheten, trenings mentaliteten, ja alt. Det er mange her i byggerverdenen som kunne lært en ting og 2 av deg når det kommer til det å oppføre seg utad. Selv håper jeg en dag å kunne få det avslappede forholdet du har til denne litt spesielle hobbyen som ofte lett tar overhånd over livet. Merker selv at etter en diett bruker jeg noen uker på å bli "normal" / få distansert meg fra kropp å bare ta livet med ro. Det kommer vel med alderen, men så lenge èn er bevisst på det kan en jobbe med seg selv mot det å bli en bedre person på alle måter Smiley

Lykke til i helga Cheesy Jeg og frua skal heie som en gal på deg Wink

Smiley En blir jo uansett ofte litt asosial i forhold til en del ting på slutten av en diett. En avsondrer seg gjerne fra en del av de tingene andre tar for gitt at de skal/bør delta på........en blir bl.a. en real festbrems Smiley ....og en kommer heller ikke unna at en blir drøyt opptatt av sin egen kropp og hvordan den ligger ann i forhold til kjøreplanen - så også jeg.
Men når konkurransen(e) er over så er de i hvertfall over for min del. Litt stress med å komme i normalt leie kostholdsmessig er det jo for oss alle, men det går nå på et vis det også Smiley

Alder har kanskje ikke så alt for mye å si, men en roer vel kanskje ting litt mer ned med årene, og tar de mer som de kommer. En blir mer og mer en gammel gubbe lissom Smile

Min greie er vel også at jeg paradoksalt nok knapt har en konkurransegen i kroppen, og da blir det kanskje litt lettere å ha en litt mer laidback holdning til det hele også. Så det er mer treninga enn det å vinne som er hovedmålet med akkurat denne "hobbyen". Hobby i hermetegn, for det er vel mer blitt en livsstil enn en hobby i mine øyne Smiley
Fluefiske derimot - det er hobbyen min det! Wink ......og den hobbyen har lidi fryktelig under denne denne dietten også Sad
En føler at en bare mååå trene strukturert når en er et stykke ut i deffen, og når en omsider har tid så er en ofte helt dau i kropp og hode, og det dreper mye annen aktivitet.....enten det nå er en fest eller en fisketur ... Sad


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #6 : 30. september 2010, 22:38 »
Var du på nm i isfiske på skummsjøen lagkonk?. Mener jeg så deg der. Du har vell vært avbildet i flere villmarkskataloger og bladet villmarksliv, AoF og jakt&Fiske?.. Bare lurer siden du ligner veldig på "han"
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #7 : 30. september 2010, 22:41 »
Var du på nm i isfiske på skummsjøen lagkonk?. Mener jeg så deg der. Du har vell vært avbildet i flere villmarkskataloger og bladet villmarksliv, AoF og jakt&Fiske?.. Bare lurer siden du ligner veldig på "han"

Jepp - jeg var der begge dagene. Alltid trivelig hos Gjøvik og Toten Sportsfiskeklubb og selvfølgelig på Skumsjøen Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldtseth
« #8 : 30. september 2010, 22:48 »
Jepp - jeg var der begge dagene. Alltid trivelig hos Gjøvik og Toten Sportsfiskeklubb og selvfølgelig på Skumsjøen Smiley

Stilig!  Jeg så du var en høy og kraftig kar, men at du var/er bodybuilder viste jeg ikke.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Intervju med Øyvind Fjeldseth
« #9 : 01. oktober 2010, 07:46 »
Stilig!  Jeg så du var en høy og kraftig kar, men at du var/er bodybuilder viste jeg ikke.

Godt å høre hehe Smiley
Om man kler seg og ter seg som folk flest....og legger igjen singlet, melanotan, baggy-pants og katuser under armene en fjern plass....så skal det normalt ikke stå stemplet bodybuilder i panna på en serru.  ....og med klær på ser jo ofte litt store folk mer normalt overvektige ut enn veltrente lell Smiley


....men det skal vel kanskje sies at vi fiskere og friluftsfolk kanskje blir drøyt uniforme i grønn skogsbekledning eller full Simms-oppkledning også da.... Det ene er kanskje ikke verre enn det andre Smiley

.....og da penset hodet mitt inn på diverse friluftsmesser jeg er på i løpet av året.... En har jo lett for å stigmatisere styrkeløftere, kroppsbyggere og annet for å gå i treningsklær o.a. i tide og utide, men friluftsfolk er joggu ikke bedre asså!
En kan f.eks. være på Jakt- og Fiskedagene på Elverum. Det er i praksis ei salgsmesse uten en friluftsaktivitet, men joggu går ikke folk rundt i full jaktbekledningen sin i solsteika der også....og enkelte karer mangler i grunn bare vaderne før en kan si at de er klare for en runde i elva...
Uniformering og det å vise utad til andre at en har en spesifik hobby eller livsstil betyr åpenbart mye for mange! Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!