Skrevet av Emne: Høyjævel 2.0 ny og bedre  (Lest 107766 ganger)

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #450 : 20. august 2012, 17:56 »
jepp, har vært borte lenge,  gidder ikke å ha en lng avhandling, men  løper / jogger MYE, 2-3 turer om dagen, 3km'ern ligger på 13 min, vekta er 87,3kg og ripped.. løper en tur om morgenen ca i 5 tiden, en tur før middag og en på kvelden, terrenget er skogen for det meste, langt faen i vold inn i skogen, men dette kommer bare i tillegg til styrke og bygge trening som igjen kommer ved siden av en høyst aktiv jobb med mye tunge løft. det vart det, kommer sikkert mer siden. mvh

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #451 : 26. august 2012, 03:48 »
Før var TF en litt inspirerende/ motiverende faktor, men etter min mening har TF passert sin "gull alder" for en god stund siden, kommer da ikke til å ta meg bryet med å oppdatere denne loggen noe mer.... ( iallefall ikke på en god stund, hvem vet kanskje jeg finner lysta til å logge her igjen..)

Som jeg nevnte ved tidlgere oppdatering så ligger jeg stødig rundt 87/88 kg, noe som får meg til å føle meg ekstremt tynn, men nå kan vi ta en liten tanke storm, jeg veide 69kg med litt fett, kontra nå 88 kg med fett % på under/rundt 10% har ikke målt men er det jeg tipper, det er 17kg med muskelmasse på 2 år, reint naturligvis. å slik ser hendelse forløpet ut 69kg-75kgpause- 89kg liten pause- 101kg liten pause- 113kg- 124kg-NED!!- Fra 124kg til 107kg på 1,5mnd- 95kg- 88kg...

Alt i alt, all denne treningen,planleggingen,tankegangen og alt sinne jeg har fokusert mot treningene har gjort meg til en mer reflektert person å du lærer deg selv bedre å kjenne.

skal være litt ærlig med dere, så var grunnen til at jeg gikk ned fra den flapsete vekta på 124kg at jeg vil ikke ofre ungdoms tia mi å leve i sølibat den beste tia av mitt liv bare for en sterk drøm om å bli stor å sterk, for face it er ikke mange damer som er spessielt interessert i deg når du ser ut som ei  låve dør med en hval unge på magan på byn, å viss det nå skulle komme ei dame nå å komentere å si at det ikke er sant men det er personligheten som teller, di reglene gjelder i allefall ikke på byn, så piss off  Tongue, i've been there,


ja, så er det noen som lurer på noe, så er jeg på innmellom for å ta kontakt viss det er noen igjen av "gammle gutta" Tongue

som alltid mvh


Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #452 : 26. august 2012, 19:03 »
Sad Kommer til å savne deg!

Men kan du ihvertfall laste opp et bilde av kroppen din nå før du går? Smiley
Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #453 : 26. august 2012, 19:03 »
Før var TF en litt inspirerende/ motiverende faktor, men etter min mening har TF passert sin "gull alder" for en god stund siden, kommer da ikke til å ta meg bryet med å oppdatere denne loggen noe mer.... ( iallefall ikke på en god stund, hvem vet kanskje jeg finner lysta til å logge her igjen..)

Som jeg nevnte ved tidlgere oppdatering så ligger jeg stødig rundt 87/88 kg, noe som får meg til å føle meg ekstremt tynn, men nå kan vi ta en liten tanke storm, jeg veide 69kg med litt fett, kontra nå 88 kg med fett % på under/rundt 10% har ikke målt men er det jeg tipper, det er 17kg med muskelmasse på 2 år, reint naturligvis. å slik ser hendelse forløpet ut 69kg-75kgpause- 89kg liten pause- 101kg liten pause- 113kg- 124kg-NED!!- Fra 124kg til 107kg på 1,5mnd- 95kg- 88kg...

Alt i alt, all denne treningen,planleggingen,tankegangen og alt sinne jeg har fokusert mot treningene har gjort meg til en mer reflektert person å du lærer deg selv bedre å kjenne.

skal være litt ærlig med dere, så var grunnen til at jeg gikk ned fra den flapsete vekta på 124kg at jeg vil ikke ofre ungdoms tia mi å leve i sølibat den beste tia av mitt liv, for face it er ikke mange damer som er spessielt interessert i deg når du ser ut som ei  låve dør med en hval unge på magan på byn, å viss det nå skulle komme ei dame nå å komentere å si at det ikke er sant men det er personligheten som teller, di reglene gjelder i allefall ikke på byn, så piss off  Tongue, i've been there,


ja, så er det noen som lurer på noe, så er jeg på innmellom for å ta kontakt viss det er noen igjen av "gammle gutta" Tongue

som alltid mvh



Kjedelig å se at du ikke kommer til å logge mere, veldig synd Sad
Er godt enig med deg om hvordan ting går for seg på byen, noen kan jo si at det ikke er alt, men det hjelper faktisk på, hehe..

Kommer iallefall til å savne logginga di, moro så lenge det varte iallefall ! Får håpe ting går bra for seg for deg videre i tid, så får du slå av en prat på facebook ellernoe om du skulle falle for fristelsen ! Smiley

Mvh Meg.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #454 : 10. september 2012, 15:29 »
http://open.spotify.com/user/sykkelfaen/playlist/6AjyBGGvOIrhnd0SupSAiu

17 timer med hardcore trenings musikk for de som liker det hardcore, Subscribe that shit!

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Høyjævel 2.0 ny og bedre
« #455 : 30. september 2012, 21:55 »
Har vel aldri "logget" noe spesielt her kanskje? ja det får vi prøve å endre på. Har veldig lyst til å klemme til å gjør ting riktig denne vinteren men denne gangen fokus på størrelse, så klart også på styrke men all den tiden jeg har trent har jeg på en måte gått etter styrke, men hadde vært tøft å sett litt ordentlig grov ut. 

jobber nå med dietten nå, sitter å vurderer om jeg skal sette opp eget program siden jeg har vært igjenomm så mye forskjellig, noen som kanskje har kjørt eller kjører et godt program å anbefale?

kommer til å prøve å fokusere litt ekstra på skuldre å rygg. mvh

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!