Skrevet av Emne: Høyjævel 2.0 ny og bedre  (Lest 108468 ganger)

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: 17åring 197cm 122kg
« #210 : 18. desember 2011, 22:19 »
hade tf, det her gidder jeg faen ikke mer, jævla jungel med neandertalere, kiss my ass!

Utlogget Power8lethic

• Aktivt medlem
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

« #211 : 18. desember 2011, 22:23 »
LoL Wuut?
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget believe93

• Tungvekter
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

« #212 : 18. desember 2011, 23:05 »
Sa jeg noe galt Huh  what
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

« #213 : 18. desember 2011, 23:21 »
Tror nok ikke han mente å skrive noe imot deg, men jeg syns du ikke bør reagere såpass om ditt innlegg var rettet mot den forrige posten som ble skrevet.

Men jeg syns du bør holde deg på den vekten du føler deg komertabel med, ingenting er bedre enn å trives med seg selv Smiley

Uansett vil jeg savne deg om du drar  Sad
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #214 : 18. desember 2011, 23:27 »
Nei. Det handler ikke om noe som ble skrevet i denne posten. Men i en annen post. Takker adrian. Kommer tilbake når jeg er stor å sterk nok og for å ikke glemme lav nok fett prosent så visse personer på dette forumet er fornøyde.. hvem vet det er jo vinter....

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #215 : 18. desember 2011, 23:41 »
Nei. Det handler ikke om noe som ble skrevet i denne posten. Men i en annen post. Takker adrian. Kommer tilbake når jeg er stor å sterk nok og for å ikke glemme lav nok fett prosent så visse personer på dette forumet er fornøyde.. hvem vet det er jo vinter....

Sånne ting er nok lite å ta seg nær av, det er nok bare en liten gutt på 45 kg som ikke har noen mulighet til å legge på seg, og derfor er rakker han ned på andre som har ting han aldri kan få !

Men i denne hendelsen, er det VIRKELIG det dummeste du kan gjøre er å slutte, du gir opp loggen din, og din aktivtet på TF på grunn av 1 person ? Det er ikke viljestyrke, ingen vinnere gir opp vet du, tapere gir opp, og du er ikke noen taper Smiley
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #216 : 18. desember 2011, 23:47 »
Jeg kommer tilbake... Bigger and better, nei jeg vet den som gir seg er en dritt. Takk for utrolig motiverende ord påsan;) aldri gi opp.

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #217 : 18. desember 2011, 23:54 »
Jeg kommer tilbake... Bigger and better, nei jeg vet den som gir seg er en dritt. Takk for utrolig motiverende ord påsan;) aldri gi opp.

Hehe, la igjen en hilsen til karen i posten nå Smiley
Bare hyggelig, ikke noe er bedre enn at ting fungerer for andre Smiley
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• From scratch to scratch
« #218 : 20. desember 2011, 20:03 »
Hei Høyjævel. Har ikke fulgt med i loggen din, men har lest en del av det du skriver av tips til nybegynnere osv. Syns det er trist hvis en person som deg forsvinner fordi det er enkelte 5åringer her på forumet som ikke har et bedre liv enn at de skal hakke på andre.

Hva er en fin kropp? Alle mennesker har ulike preferanser, og det du syns er fint er ikke nødvendigvis det jeg syns er fint. Hva andre mener om kroppen din er revnende likegyldig for deg og ditt. Så lenge du trives med kroppen din, ser jeg ingen problemer med at du skal ha den som den er. At enkelte andre mener du har for høy fettprosent, er vel strengt tatt ikke viktig Smiley? Om fettprosent var det eneste kriteriet for popularitet på TF, ville vel ikke Fenrikflink og Einar Gilberg vært de som har blant de mest leste loggene?

Det er kaldt på toppen, er det noe som heter. Sannheten er vel at veien til toppen er enda kaldere. Mennesker i Norge har en egen evne til å frykte at andre blir bedre enn hva de selv er. Ta den patetiske personen med nicket Rævslikker som eksempel. Vedkommende har sannsynligvis omtrent like mye ryggrad som en vannmanet, og har opplevd at gymmet er skremmende. Han tror sikkert at sixpack er det eneste viktige i livet og at armene hans på 20cm ikke gjør noe så lenge magen er flat.

Selv veier jeg 96kg på 191cm og er ca 10kg fra den formen jeg ideelt sett ønsker å være i. Den positive bieffekten av 10kg kroppsøkning er at jeg løfter mye mer enn tidligere, jeg føler meg bedre hver eneste dag og jeg har mer trykk på treninger nå enn noensinne før. Så om du ønsker å bli sterk: bli sterk. Om du ønsker å bli stor: bli stor. Om du ønsker å bli ripped: bli ripped. Om du ønsker å være som du er: fortsett som du gjør. Det er ingen fasit på hva som er rett, og med trening er det sjelden en endestasjon. Det ser ut til at du har forstått at veien er målet, og ikke la tapere sette deg ut av kurs.

Jeg kjenner jeg blir grenseløst provosert på dine vegne, og målet med innlegget er at du skal vite at det er mennesker her som beundrer treningen du har lagt ned og fremgangen du har hatt.

Keep up the good work og innse at rævslikkern kan gjøre som millioner av fluer: spise dritt

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #219 : 21. desember 2011, 16:48 »
Ja som sikkert flere av dere har fått med dere forsvinner jeg fra forumet her på en uviss periode etter flere hendelser, trenger ikke å gå noe spesielt nærmere inn på det da de som er interessert sikkert allerede har fått det med seg. Men til det alle fokuserer så ille på, Nei er ikke tynn, ja er er kanskje feit, jeg ser det jeg er jo ikke blind.

men som flere har sagt så fint her så har jeg mine grunner, å andre har kanskje grunner for å nesten sulte seg ihjel bare for å få frem 6 stusslige fittemagneter. Jeg vil ikke bli assosiert med dem over noen omstendigheter men med kroppsfasongen min nå om dagen så trenger jeg vel neppe det.

For de som faktisk tar seg bryet å lese denne "loggen" så kan jeg jo godt skrive ned grunnen min for å legge på meg, hvor jeg fant ut etterhvert hvor/hva målet er. Det var en varmsommerdag, jeg å noen kompiser var i byn, å jeg følte meg sånn passe "biff" og veltrent på 69kg der jeg sto for et år sia, så dukker noen jeg har hatt problemer med før opp, jeg trekker unna å "kompisene" mine stikker som skygger til alle kanter, jeg prøver å stikke vekk men ender opp med å gå i en blindgate totalt stengt, så svinger 2 mørke biler opp rundt  meg, dum som jeg er stopper jeg opp å ser på den, ut av bilene hopper 7-8 "afrikanere" ut sinna som faen kommer de mot meg, noen plukker opp store steiner, mens andre nøyde seg med å bare gå løs på meg som om de aldri hadde gjort annet, videre detaljer kan dere forestille dere, men jeg endre opp 6 fortenner mindre,noen mindre kuttskader flere plasser og noen knekte fingre, en knekt verdighet, og en smadret selvtillit, er sikker på at jeg lå igjen der i flere timer å bare prøvde å tenke ut hva jeg hadde gjort galt, hvor i livet jeg hadde gjort noe feil, å hva jeg kunne gjøre for å unngå det igjen, Jeg var så langt nede mentalt at jeg tror de færreste av dere kan forstå det.  jeg fant svaret på hva jeg måtte gjøre å går den vei jeg gravde ut mens jeg lå der. Ha dette i bakhodet  neste gang du har lyst til å kritisere hva jeg gjør, hva jeg gjør med kroppen min, å hvorfor.

Å til deg Mercenary, viss det gikk ann å voldta honnør knappen nå så hadde jeg gjort det.
Du aner ikke hvilken støtte ordnene dine har gitt meg, Det gjelder også generellt alle her på loggen som har kommet med gode tilbake meldinger, takk alle.
Nei dere blir ikke kvitt meg, ingen blir kvitt meg, hat meg så mye dere vil, jeg er som pesten.

Å det var det.

Ha en fortreffelig jul, nyttår og vår alle sammen! tren hardt!
Mvh Høyjævel

Utlogget mike93

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #220 : 21. desember 2011, 18:01 »
Trist opplevelse..   vet ikke helt hva jeg skal si, men støtter deg fullt i valgene hvertfall.

Men nå, se bort ifra noe høy fettprosent, se på styrken!  Ingen kan si at 200 kg i mark, da er du utrent..
200 kg i mark og 17 år er konge Cheesy  Forøvrig er alle løftene bra uansett alder Wink

God jul og godt nyttår Wink

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #221 : 21. desember 2011, 21:12 »
Det kan ikke være noe moro nei, slike ting glemmer man jo ikke, det er mange som har slike ting godt planta i bakhodet.

Jeg håper iallefall at du kommer tilbake snarest, jeg håper også at du fortsetter med den instillingen å gjøre det du trives med så lenge du har mulighet, det er det viktigste, det er jo det man skal.

Mange folk blir endret av slike ting, de vil være som andre, gjøre som andre, og bli som andre, fordi det er personer de ser opp til, som de syns er kule, min oppfatning av "kule" er de som tørr å være seg selv, og viser hvem de er, og ikke viser en annen person. Det er jo en grunn til at du har egne meninger, og de meningene er det en grunn til at du har fått.

Iallefall, ha en fin fin jul og et veldig godt nytt år Smiley
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• From scratch to scratch
« #222 : 22. desember 2011, 12:34 »
God jul til deg og høyjævel Smiley

Sånn apropos det å være godt trenet: en funksjonell kropp er i mine øyne bedre enn en "pen" kropp. Hvis du må ha en pen kropp for å få jenter, bør du kanskje jobbe litt med personligheten din. Selv ville jeg følt meg temmelig langt nede om jeg måtte brukt kroppen min for å få napp hos det motsatte kjønn. Men har man ikke personlighet, forstår jeg at det er føles som eneste utvei.

Fortsett treningen og kom tilbake når du føler deg klar for det. Sett deg klare mål for 2012 og fortsett like dedikert som du har gjort hittil. Ikke mange 17åringer som besitter den styrken du besitter Smiley

Ift afrikanerene: shit happens. Det er selvfølgelig dritkjipt og det setter en støkk i en. Men det kunne vært verre; de kunne gjort deg lam, eller i verste fall tatt livet ditt. Prøv å se lyst på det Smiley

Utlogget DannY GuettA

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

• Raw power & Natural Strength
« #223 : 22. desember 2011, 14:27 »
håper svartingene får som fortjent etterhvert.

Hva med å trene litt boksing ellernoe ved siden av styrketreninga? Wink med den rekkevidden du har på armene burde du kunne bli ganske god i boksing med trening.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

EmyR

• Gjest
« #224 : 22. desember 2011, 14:35 »
Du virker som en kjernekar Smiley Ønsker deg alt godt og kom tilbake her på TF med loggingen.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!