Skrevet av Emne: Høyjævel 2.0 ny og bedre  (Lest 108779 ganger)

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Sv: 17åring 198cm 122kg
« #225 : 26. desember 2011, 19:23 »
De fleste har vel nå skjønt at jeg aldri greide denne pausen jeg snakka så fint om med logginga, mye grunnet pent snakk fra alle dere  :Smiley
Men jeg skal holde det jeg lovte, skal bli bigger and better, ikke noen tvil på det, kan bare gå oppover fra der jeg er nå fysisk sett.
La også ut et nytt bilde som "avatar" bilde i dag etter trening, Hadde en hard pumpe økt på skuldre, triceps, og biceps i dag. Fokuserer mye på skuldre fremover da jeg er lei av at når jeg går i dress så stikker tricepsen lenger ut på sidene enn skuldrene.. ser ut som en jævla klovn..
men Må si det gir en helt annen følelse å trene alene, Hjemme kontra ett trenings senter, for tiden så trener jeg på et lite kaldt uisolert loft med utstyr som er over 40år gammelt fra glans tiden til både fattern og onkel. Utstyret er hjemmelaga så jeg vet aldri nøyaktig hvor mye jeg løfter med mindre jeg veier det på badevekta først..men er ikke så nøye så lenge det fortsatt blir plass på stanga.
men ha en fortsatt fin dag.

Utlogget Harald_G

• Erfaren bruker
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

Sv: 17åring 197cm 122kg
« #226 : 27. desember 2011, 03:11 »
Har vært utfor nesten det samme, bare at jeg ikke på langt nær ble like skada. Pakkisgjeng 7-8 stk. Feige fuckers som de er. "Ledern" slår meg flere ganger, jeg er stup drita og de andre i gjengen hjelper til. Klarte å løpe og komme meg unna, så ble ikke så ille heldigvis, men kjenner følelsen. Endte bare opp med et hovent ansikt. Var på den tiden 70-75 kg, hadde trent i 4 mnd ca. Man tenker jo at det hadde vært deilig å sette seg selv i samme situasjon, edru og med den treningsbakgrunn jeg har både innen styrke og kampteknikk i dag.

Dessverre er vi høye ganske utsatte for sånne gjenger på byen. Jeg har opplevd å bli skuddpremie flere ganger, og selvfølgelig kommer de i gjenger. Hvis jeg møter de i kø, eller andre steder hvor de er maks 1-3 stk så viker de, slipper meg frem i køen osv. fordi jeg er høy. Jævlig feige, ikke til å stole på. Nå snakker jeg ikke om utlendinger generelt, bare så det er sagt, snakker om gjengene som lager bråk.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #227 : 27. desember 2011, 16:55 »
Nå har jeg hatt en dårlig opplevelse med vold generellt fra barndommen og livet generellt har vært mye av det, mye stygt.. knokene ser ikke ut den dag i dag, aldri vært en voldsøker aldri likt vold men det er vel som du sier, de går etter de høye.. har ikke hørt noe eller sett noe til noen av dem på lenge nå etter jeg brakk nesa på en av dem på 2 tomanns hånd, etter noen kommentarer og noen gestikuleringer. Men de kommer vel innom snart igjen. Haha heldig du! Tenner er dyrt jo fan.. men setter en støkk i en.

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Fra "yngel" til "hval", 17år, 198cm
« #228 : 01. januar 2012, 19:01 »
/mål for 2012 innen trening:
130kg benk
235kg mark
190kg bøy
=550kg

altså 550kg sammenlagt som mål iløpet av 2012.Tror dette skal bli et bra år, har sugd til meg mest mulig kunnskap de siste årene så ser på dette året som mitt første "gro" år. I det siste så har treningen gått veldig hardt for seg som jeg liker det. Maten har jeg hatt god "koll" på også, litt lite søvn den siste uka men ingen krise.

Sånn ellers så har jeg bestemt meg for å starte 2012 med å skeie ut første dagen, så nå er en kompis å henter 15cheesburgere og  2 pomfritt til meg. å det var det!

som alltid Mvh Høyjævel

EmyR

• Gjest
« #229 : 01. januar 2012, 23:22 »
Sykt saftige mål du har satt deg der ass. Blir nok sykt beast hvis du klarer det Smiley LYKKE TIL, det tror jeg du klarer!

Utlogget Adrian.k

• Superavhengig
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

« #230 : 01. januar 2012, 23:31 »
/mål for 2012 innen trening:
130kg benk
235kg mark
190kg bøy
=550kg

altså 550kg sammenlagt som mål iløpet av 2012.Tror dette skal bli et bra år, har sugd til meg mest mulig kunnskap de siste årene så ser på dette året som mitt første "gro" år. I det siste så har treningen gått veldig hardt for seg som jeg liker det. Maten har jeg hatt god "koll" på også, litt lite søvn den siste uka men ingen krise.

Sånn ellers så har jeg bestemt meg for å starte 2012 med å skeie ut første dagen, så nå er en kompis å henter 15cheesburgere og  2 pomfritt til meg. å det var det!

som alltid Mvh Høyjævel

Stå på sjefen ! Dette klarer du nok ! Wink
21 år
95 kg
177 høy

Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget mike93

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #231 : 02. januar 2012, 13:58 »
Stå på, dette klarer du !
Skal prøve å få fulgt med litt her Wink

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Sv: Fra "yngel" til "hval", 17år, 198cm
« #232 : 02. januar 2012, 21:01 »
hmm.. Nå sitter jeg her å veier for og imot en deff, for å så fortsette med leangain, og sjekke nøyaktig hvor mye utbytte jeg har fått av bulken, men et spørsmål til dere der ute.. som har deffa, har dere merket noen drastisk nedgang i styrke eller var styrken uforandret? mister jeg noe styrke så stopper jeg deffen umiddelbart.

mvh

Utlogget believe93

• Tungvekter
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

« #233 : 02. januar 2012, 21:03 »
hmm.. Nå sitter jeg her å veier for og imot en deff, for å så fortsette med leangain, og sjekke nøyaktig hvor mye utbytte jeg har fått av bulken, men et spørsmål til dere der ute.. som har deffa, har dere merket noen drastisk nedgang i styrke eller var styrken uforandret? mister jeg noe styrke så stopper jeg deffen umiddelbart.

mvh

Hei du Smiley  Jeg var 140kg,, og er ca 105kg nå... Og jeg mista ikke styrke først før jeg var nede i ca 120kg.. Så altså 20kg nedgang og null styrke mistet... Bare spis masse proteiner
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget mike93

• Aktivt medlem
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

« #234 : 02. januar 2012, 21:06 »
Jeg har selv aldri deffet, men en kompis som deffer, øker i styrke, og går ned i vekt.
Han bruker lang tid på deffen og går ned 1-2 kg i måneden Wink

Skal du deffe fort, mister man sannsynligvis litt styrke, men tror ikke det er vanskelig å få tilbake den, når du begynner med overskudd igjen.

Noen fordeler ved deff som jeg kommer på i farten er:
Man blir slankere/ mer fit
Mindre mat = mindre penger å bruke
kroppsvektøvelser blir lettere
Kan få bedre selvbilde, men det avhenger jo av personen

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #235 : 02. januar 2012, 21:08 »
hehe, ja.. Jeg vet ossen jeg skal legge opp deffen osv er ikke det som er problemet, for meg så er det styrken som gjelder, tenker å komme meg ned på 100 ish å se ossen jeg ser ut da og holde meg der, Eller for å si det sånn.. jeg har vilje av stål jeg kan veie 180kg for min del med masse fett så lenge styrken er der uten at jeg bryr meg, men "Fru Høyjævel" ønsker nå en litt mer fit høyjævel,  såå jaa..

Utlogget believe93

• Tungvekter
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

« #236 : 02. januar 2012, 21:10 »
hehe, ja.. Jeg vet ossen jeg skal legge opp deffen osv er ikke det som er problemet, for meg så er det styrken som gjelder, men begynner å bli lei av den "dvasne" kroppen bare. tenker å komme meg ned på 100 ish å se ossen jeg ser ut da og holde meg der

Jeg tror faktisk det er veldig smart HøyJævel... Legg deg rundt 95-100ish, og bygg styrke der ifra.. Prøv å hold deg der, og øker vekta så legger du bare til en cardio økt i uka for ¨holde kroppsvekta stabil Smiley
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

« #237 : 02. januar 2012, 21:17 »
skal planlegge og skrive og ordne litt, bestille litt mer pulver og slikt til deffen, Så skal dere få høre litt mer utover om når deff-start er  Mvh

Utlogget Harald_G

• Erfaren bruker
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

« #238 : 02. januar 2012, 21:39 »

Dersom du er motivert nok, vil jeg anbefale Ultimate Diet 2.0 av McDonald. Denne deffen bør du dog kjøre på de siste 8-10 kg som skal av, ettersom den er beregnet for folk som har litt lavere fettprosent, og den bør heller ikke kjøres i lengre enn ca 8 uker for den er relativt hard, med fullkropp 4 ganger i uka.

Forrige gang jeg kjørte dietten mistet jeg 8-9 kg, 8-10 cm rundt livet og økte i styrke (Jepp!). Det er tungt og ikke en deff du vil være lenge på, men den fungerer som faen.

Du må skaffe boka Ultimate Diet 2.0 og bør lese hele som er ca 80-100 sider om dietten og begrunnelser for hvorfor dietten er lagt opp slik den er.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• From scratch to scratch
« #239 : 03. januar 2012, 00:40 »
Heisann Høyjævel. Deffet fra August ifjor til mai i år. Gikk fra 104.8kg til 87.1kg. Som du ser var det ingen monsternedgang på kort tid. Det var med vilje, ettersom jeg ikke ønsket å miste for mye muskelmasse/styrke.

Det jeg merket meg, som selvfølgelig ikke er sikkert at er gjeldende for alle, var at styrken først forsvant da jeg bikket under 10 i fettprosent. Pressøvelser begynte å bli tunge ved 12-13%, men resten holdt seg overraskende bra.

Rent estetisk er det jo selvfølgelig digg når man får av vinterkåpen og ser hva som ligger under, og så lenge man ikke mister altfor mye styrke, er det jo ikke stress. Det som kan være smart å tenke på er at du sannsynligvis vil bli sterkere om du legger på deg over tid(min personlige mening, ingen fasit). Det å rase opp i vekt vil kanskje gjøre det vanskeligere å bli sterkere når du ønsker å gå enda lenger opp, ettersom magen til slutt kan gjøre det nær sagt umulig å utføre markløft Smiley Rådet mitt blir derfor å deffe deg ned, for så å leangaine oppover.

Jeg tror det er veien å gå, men jeg vet at det er andre som er av en annen oppfatning. Uansett får du ha masse lykke til. Og husk at kjæresten din neppe går fra deg for at du ikke har sixpack Wink Tipper  det er andre verdier du har som er relativt mye viktigere for henne enn magen din, og godt er det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!