Skrevet av Emne: Høyjævel 2.0 ny og bedre  (Lest 108460 ganger)

Utlogget lokey

• Skravlekopp
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Hey Crabman!
Veldig bra, er så herlig at du har tatt i utgangspunktet "dårlig" kritikk, og klart å omstille deg og gjøre den jobben du har gjort Smiley Det står det respekt av, fortsett deffen et stykke til, og heller gå for litt mer leangains, det er hvertfall mitt råd til deg, så får du velge det du synes er hensiktsmessig selv Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

Hey Hey! Takk Grin Ja planen er minimum 10 kg til da, men ikke mer enn 15kg kg til av, vil ikke for langt under 100kg, 95-100 er målet :iallefall. Vil føle meg alt for pusslete viss jeg fjerner alt av isolasjonen woot merker det på jobben allerede alt jeg fryser lettere, jobber jo ute i 10blå hver dag så vil ha noe spekk på.

Hey "Nicht": haha morroklompen, sånn først og fremst vil jeg drive med strongman og gym trening som jeg gjør nå men bare fokus på flere strongman økter(har ikke rare utstyret), Men kanskje 10 år frem i tid og MYE MER MASSE på meg så kanskje jeg får lurt meg på en scene jeg å, hvem vet

Veldig bra, er så herlig at du har tatt i utgangspunktet "dårlig" kritikk, og klart å omstille deg og gjøre den jobben du har gjort Smiley Det står det respekt av, fortsett deffen et stykke til, og heller gå for litt mer leangains, det er hvertfall mitt råd til deg, så får du velge det du synes er hensiktsmessig selv Smiley

Hei til deg! Takker å bukker mister:)
Hehe det jeg har gjort er jo simpelt som å gi gass og egentlig bare bruke kritikk mot meg til hva det er verdt, nettop at jeg skal bli bedre, jeg skal ikke være en som blir kritisert fordi jeg skal fortsette å forbedre meg, prøver jeg iallefall på da. Takk for rådene alle sammen de kommer nok godt med selvom dere egentlig sier det som er planen min så er det fint med bekreftelse på at jeg gjør noe rett og at folk følger med:D

Mvh

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

30 dager siden diett start, 13kg er tatt av, 27kg kylling er spist, 6kg havregryn,27Liter melk.. Fulgt  matplanen strickt i 30 dager uten et eneste avvik,  eller eneste var et måltid hvor jeg lot skinnet på kyllingen være på istede for å fjerne det beste på hele kyllingen Ohmy men tok det igjen på å minske mengden med havregryn til kvelds.

Leker med tanken om å stille på en scene om 7-10år, Men ser ikke helt vitsen med å stille da nivået vil være så høyt da så jeg vil ikke hevde meg noe, Da steroider ikke er noe tema engang,  Ser ikke vitsen med å konkurere for å tape viss dere skjønner tankegangen, Så vil nok bare trene for å lage den beste utgaven av meg som mulig da genene bør absolutt være til stede.

Da vil jeg heller trene meg opp mot god nok styrke til å delta i noen små strongman show å konkuranser på mitt nivå å hevde meg der.
 Og holde meg skadefri da det er noe jeg setter veldig høyt, Da livet allerede er så kort, så vil jeg ikke ødelegge den lille tiden jeg har her med å ødelgge kroppen.

Mvh Høyjævel

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Ble en heller tung pumpe økt i dag, veldig kos Kiss

TRICEPS
Smalbenk
Franskpress
Dips

BICPES
Ez curl
hammercurl

Følgt opp med kylling og ris

mvh

Utlogget Jobbe

• Aktivt medlem
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

Utrolig bra jobba! Sunns du ser kjempebra ut allerede! Smiley

Slenger mef noennspørsmål jeg Smiley

-1 : tenkte du å deffe til du er x antall kg,eller har du ett utgangspunkt som f.eks 60dager?

-2 : laga du kostholdsplanen selv,eller bruker du en av de mange diettene som finnes online?

Maser litt jeg,men du skjønner at jeg tenkte å ta en diety på 60dager selv da,å jeg vil gjerne spise ilag med samboeren,så derfor lurte jeg på om du laga din diett selv. Ser jo det har fungert perfekt for deg,så da bør vel jeg klare å mikse til noe evt. med litt hjelp Smiley

Lykke til videre i dietten! Smiley
Min bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=80315.0

Benk : 12x100, mark 10x145, bøy 10x100

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Utrolig bra jobba! Sunns du ser kjempebra ut allerede! Smiley

Slenger mef noennspørsmål jeg Smiley

-1 : tenkte du å deffe til du er x antall kg,eller har du ett utgangspunkt som f.eks 60dager?

-2 : laga du kostholdsplanen selv,eller bruker du en av de mange diettene som finnes online?

Maser litt jeg,men du skjønner at jeg tenkte å ta en diety på 60dager selv da,å jeg vil gjerne spise ilag med samboeren,så derfor lurte jeg på om du laga din diett selv. Ser jo det har fungert perfekt for deg,så da bør vel jeg klare å mikse til noe evt. med litt hjelp Smiley

Lykke til videre i dietten! Smiley

Hei, først tusen takk, flott å høre !
jeg kjører dietten til jeg er fornøyd med alt, eller jeg skal ned på ca 100kg men om det tar 60 eller 40 dager det legger jeg ikke så mye tanker i, grunnen til at dietten passer meg er fordi den er skreddersydd til meg av meg, med utgangspunkt i forbruk osv. I utgangspunktet så skulle jeg spise tunfisk men jeg begynte å kaste det opp, så jeg kommer ikke til å spise mer tunfisk i mitt liv, jeg bare la om etter første uka fra tunfisk til kylling.

Men klart en diett trenger overhode ikke å se så ensformig ut som den her, men jeg liker rutiner og ikke variasjon:)
 Send meg gjerne en PM viss du trenger noe hjelp eller lurer på noe

Mvh

Utlogget Jobbe

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

Tar helt sikkert kontakt Smiley må få tak i skikkelig badevekt og matvek først nå,så må jeg finne på 5-10 middager med bra innhold av protein osv,finne ut hvor mye jeg forbruker per dag og litt sånt.

Takk for kjappe svar Smiley

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Update mens jeg venter på kylling og liis!  Grin

merker det går av litt spekk her å der

Mvh

Utlogget Jobbe

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

Synes det ser ut som brystmusklene blir rå! Smiley

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

hehe, takk! Grin  håper på det iallefall, håper de ikke blir så ille små da :O

Merker at underarmene mine har forsvunnet HELT  så de er noe jeg må jobbe mye mer med, men vanskelig når jeg muligens har noen eldre brudd i hvert  håndledd, så de slår seg helt vrange med den minste belastning

Utlogget Jobbe

• Aktivt medlem
  • Utlogget Utlogget

Sliter med stive og ømme håndledd jeg. Derfor trener jeg ikke spesifikt på underarmer,men er jo noen øvelser som river brukbart der og. F.eks franskpress med smalt grep og stanga mot panna,og ikke minnst roing. Dette er mulugens individuelt,men jeg får go pump i underarmene av dette Smiley

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Hehe, ja Smiley men savner direkte press på under armene, men joa de får mer enn nok kjørt seg.

Utlogget Blackday

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

Tung økt i dag

Knebøy:
60kg x 10
70kg x 10
100kg x 8

140kg x 8
145kg x 7
155kg x 4
155kg x 4
155kg x 3

Militærpress:

30kg x 10
40kg x 10

55kg x 7
62kg x 5
70kg x 3
70kg x 3
75kg x 2

Shrugs:

100kg x 10
140kg x 10
140kg x 10
160kg x 5
110kg x 12

Utlogget sviske62

• Leieboer
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

ser fremgangen, dette begynner jo å bli kjempe bra! Cheesy hva ligger vekta på nå?

Utlogget storegutt

• Aktivt medlem
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

Halla! Må først få si hvor imponerende denne fremgangen du har er, det er helt sinnsvakt hvor bra du har gjort det! Dette står det massiv respekt av! Lurer på om du kanskje ikke kunne skrevet en diettplan for en som er motsatt side av skalaen.

Jeg er 181 høy
veier 104 (gikk fra 105kg fett til 97 kg og opp 7kg muskler på en kort periode .
trener tirs,tors,fre,lør og søndag til tider.

Er ganske alt etende om en ser bort ifra fisk som jeg ikke heelt takler

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!