Skrevet av Emne: DMT  (Lest 26366 ganger)

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

DMT
« : 05. oktober 2010, 12:47 »
Dmt (Dimethyltryptamine) er et meget interessant stoff som jeg har fått interesse for. DMT produseres naturlig i hjernen mens du sover, rett før du dør/har nær døden opplevelser og når du har sterke religiøse opplevelser. Det kan også feks røykes eller tas i pilleform.
Etter det jeg har lest og hørt så er det slik at hvis du røyker det varer det kanskje i 10 minutter, der du har en blanding av de sykeste drømmene og religiøse opplevelsene. I denne perioden er kroppen og hjernen din så godt som bokstavelig talt i to forskjellige dimensjoner!
Hvis jeg har forstått ting rett er dette også ufarlig og ikke avhengighetsdannende.

Så det jeg lurer på er om noen av dere vet mer om dette? Som for eksempel om det virkelig ikke har bivirkninger, om det er lovlig/hvor det er lovlig, hvordan det produseres og kanskje personlige erfaringer? 

Her snakker joe rogan om det han vet om det, og hva han opplevde når han brukte det. (Høres vilt ut!)   Grin
http://www.youtube.com/watch?v=grcqs9cDuN8

Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Sv: DMT
« #1 : 05. oktober 2010, 13:05 »
Selv om en brukerdose kanskje ikke er fysisk skadelig eller giftig, blir det feil å kalle det ufarlig. Dette går vel under kategorien sterkt psykedelisk stoff og er absolutt noe man bør ha respekt for. Det kan gå hardt på psyken din. Selv om dette varer i bare 10 minutter kan du få sterke inntrykk som kan bli tunge å fordøye, så les deg i så fall godt opp og føl deg så klar som mulig om du har tenkt å prøve.

Om du vil finne personlige erfaringer kan du søke etter "triprapporter" og dmt på google. Mye å lese der om folks erfaringer. Erowid og norsk freakforum er noen steder du kan lete. Har ikke prøvd dmt, men enig med deg i at det er interessant å lese/høre om. Joe Rogan er en fin fyr Smiley

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: DMT
« #2 : 05. oktober 2010, 20:20 »
Har lest en del, og det virker ikke som om det er noen farlige direkte bivirkninger. Men den dimensjonen du opplever er så sterk og kan gi så stort inntrykk at det kan virke til og med mer virkelig enn denne dimensjonen. (Hva vet vel vi, kanskje den er??)
Jeg synes det høres ut som et ufattelig interessant stoff. Det har jo blitt kalt for "Gud på pille". Og alle intervjuene jeg nå har sett av folk som har prøvd det sier at det de opplever er så intenst og sterkt at det er umulig å være i nærheten av å kunne beskrive. Det blir som om en skal beskrive en "intens" solnedgang til en blind..

(Må bare si jeg aldri har tenkt å prøve det så lenge det er ulovlig.)

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: DMT
« #3 : 07. november 2010, 02:28 »
(Må bare si jeg aldri har tenkt å prøve det så lenge det er ulovlig.)

Har du har lest deg godt opp på DMT via "forskning" som boken: The spirit molecule av Rick Strassmann og rapporter fra Erowid.org?
Da er det svært rart at du fortsatt har denne konservative holdningen.
Det at DMT er ulovlig bør ikke være hovedgrunnen for å bruke/ikke bruke det.
Den største bivirkningen av en DMT trip er nok (som du sikkert har lest) at brukeren ofte opplever en ekstrem ego død som resulterer i at man ser seg selv, menneskene rundt seg og verden fra helt nye øyne.
Dette kan føre til sterke personlighetsforandringer, på godt og vondt.

Anbefaler deg å lese disse:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=110859&highlight=dmt
http://freak.no/forum/showthread.php?t=99044&highlight=dmt

Tenk deg godt om før du evt prøver DMT (ulovlig eller ei).

Offtopic: Det at man i år 2010 setter mennesker i fengsel for at de velger å utforske sitt eget sinn med hjelp fra psykedelika som dmt (som trossalt eksisterer i nærmest ALT av planter) er jævelig trist.
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!