Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 119239 ganger)

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #45 : 06. oktober 2010, 08:38 »
For det første så er det ikke opp til Politiet å vurdere hvilke typer lovbrudd som skal prioriteres. Justisdepartementet legger føringene her, og Politiet gjør som de blir bedt om.

For det andre så har jeg sett en del av dem som blir tatt for å koke GHB eller steroider i kjelleren, og felles for dem alle er at jeg aldri i livet ville spist maten de lager på kjøkkenet sitt, langt mindre injisert noe de har kokt i kjelleren eller garasjen.

Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #46 : 06. oktober 2010, 09:05 »


Sikkert kjempe bra hygiene

Alle kan ha sin mening om div dopingmidler, og lovtekstene det refereres til stemmer sikkert. Men når det gjelder denne spesielle saken, så er det et stort men.. Og det er at dette er hjemmeproduserte varer som to gutter i starten av 20-årene, produserer selv. Og kunnskap og hygiene er kanskje så som så. Derfor for de som velger å bruke dop og mener det er ok, bør de vel også være interessert at det de putter i seg er laget på forsvarlig vis, av folk som er utdannet til å lage slike preparater, og i hygieniske forhold?

For det første så er det ikke opp til Politiet å vurdere hvilke typer lovbrudd som skal prioriteres. Justisdepartementet legger føringene her, og Politiet gjør som de blir bedt om.

For det andre så har jeg sett en del av dem som blir tatt for å koke GHB eller steroider i kjelleren, og felles for dem alle er at jeg aldri i livet ville spist maten de lager på kjøkkenet sitt, langt mindre injisert noe de har kokt i kjelleren eller garasjen.



Word!
Kanskje det beste som kan gjøres preventivt er å legge ut bilder av disse "fabrikkene" og "kokeriene"... samt tatt noen bakteriesjekker.. da ville noen tenkt se get par ganger om.. hehe! Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #47 : 06. oktober 2010, 10:05 »
For det første så er det ikke opp til Politiet å vurdere hvilke typer lovbrudd som skal prioriteres. Justisdepartementet legger føringene her, og Politiet gjør som de blir bedt om.

For det andre så har jeg sett en del av dem som blir tatt for å koke GHB eller steroider i kjelleren, og felles for dem alle er at jeg aldri i livet ville spist maten de lager på kjøkkenet sitt, langt mindre injisert noe de har kokt i kjelleren eller garasjen.



Sant det,men nå har det seg at alle varer som er underground er ordnet slik..
Med rett forhold mellom ba og bb etc..
Vil dette være helt fine steroider og bruke!
Den tab pressen der skulle ikke brukes i det skuret...
Sto der til lagring..Men hygene angående tabs er ikke så "farlig" som ved oljer..
Da det er bindemiddel ev farge etc som skal trykkes sammen..Verre med injecten..
Om varene er dårlige elller bra..
Merker man etter første stikk,og man ser det på betendelser i kroppen ved blodprøve :-).
Men når det kommer til og ordne varer,er ikke det noe hokuspokus visst man gjør det rett..
Og noen lunde sterilt.Ghb spiller det ingen rolle hvor det er ordnet så lenge ph er ca 7..
Det som spiller inn der!!Men sant det du sier..Er masse dritt varer!

Utlogget haraldaa

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 591
  • Honnør: 192
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 591

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #48 : 06. oktober 2010, 10:08 »
Sant det,men nå har det seg at alle varer som er underground er ordnet slik..
Med rett forhold mellom ba og bb etc..
Vil dette være helt fine steroider og bruke!
Den tab pressen der skulle ikke brukes i det skuret...
Sto der til lagring..Men hygene angående tabs er ikke så "farlig" som ved oljer..
Da det er bindemiddel ev farge etc som skal trykkes sammen..Verre med injecten..
Om varene er dårlige elller bra..
Merker man etter første stikk,og man ser det på betendelser i kroppen ved blodprøve :-).
Men når det kommer til og ordne varer,er ikke det noe hokuspokus visst man gjør det rett..
Og noen lunde sterilt.Ghb spiller det ingen rolle hvor det er ordnet så lenge ph er ca 7..
Det som spiller inn der!!Men sant det du sier..Er masse dritt varer!

Jeg syns det er imponerende at du har fått 157 honnører
Stevneperser: 240-200-270. 
Norsk mester i vektklassehopping.
Treningsperser: Benk 207,5kg (Videos s 75) . Mark 285kg. Perser uten utstyr 200 i benk, 260 i mark.
Sølv i benk-Nm -09 M5 82,5kg klassen. 7.plass NSM 2000 (listefyll). Sykla "Den store styrkeprøven" Trondheim-Oslo for lenge siden.  Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=82315.1110

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #49 : 06. oktober 2010, 10:09 »
http://www.asiapharma.com/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=58


Denne filmen viser hvordan man skal ordne det..Så bruke hår nett og frakk etc..koster ikke så mye mere og gjøre det skikkelig når man først skal gjøre det Smiley

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #50 : 06. oktober 2010, 10:11 »
Jeg syns det er imponerende at du har fått 157 honnører Smiley

Hhehehe..Synes jeg og..Er ikke bare jeg som mener det jeg skriver tydeligvis..
Men snakker fra levra jeg vettu..

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #51 : 06. oktober 2010, 10:17 »
Takk til raymond for å legge ut instruksjoner for hvordan man lager varer... hehehehehe!!

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #52 : 06. oktober 2010, 10:30 »
Takk til raymond for å legge ut instruksjoner for hvordan man lager varer... hehehehehe!!

Sånn at folk skjønner at det faktisk ikke er noe kjemi,eller noe alvorlige kunnskaper..
Annet en og ha en oppskrift og ha sterile forhold som man ser der...!!!Alle som har brukt varer,eller bruker..Vet at det er ikke noe hokus pokus Smiley

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 777
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 777

  • Taper aldri på trening.
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #53 : 06. oktober 2010, 10:51 »
Jeg har bevisst holdt meg unna alle diskusjoner som involverer dop og bruk av dop. dette fordi jeg blir så jævlig provosert. VOLDTEKT! DRAP! UTLENDINGER! ALKOHOL! TOBAKK! Alltid dreier det inn på at det er dette politiet skulle brukt penger på. eller at dette er minst like ille, eller verre. Og så kommer noen med at det er lovlig å bruke dop. Ja, hva så?

Jeg gir faen i om det er lovlig å bruke eller ikke. Jeg gir faen i om det finnes verre ting her i verden. Jeg hater doping! Jeg hater alt som har med dop å gjøre, på alle nivåer. Fra toppidrettsutøvere til hobbybolere på det lokale gymmet. Selgere, produsenter og smuglere. Var det opp til meg skulle det være forbudt å innføre, produsere, selge, kjøpe, gi bort, ta i mot, være i besitelse av og bruke dop. Steroider, bloddoping og alt annet dop er legemidler som skal brukes for å hjelpe mennesker som er syke. Ikke for å bli unaturlig sterk, bli sterk unaturlig raskt, få unaturlig mange røde blodceller osv...

Hvis noen fortsatt er i tvil: JEG HATER DOPING! Jeg synes det er en fantastisk nyhet at de blir tatt. Om ikke annet så for signaleffekten sin skyld. Selv om det er lovlig å bruke,er det faktisk forbudt å produsere.

Hilsen en aktiv utøver i en idrett jeg intenst håper er dopfri her i landet, en som har trent på gym med bolere,  mannen i gata.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #54 : 06. oktober 2010, 11:16 »
Jeg har bevisst holdt meg unna alle diskusjoner som involverer dop og bruk av dop. dette fordi jeg blir så jævlig provosert. VOLDTEKT! DRAP! UTLENDINGER! ALKOHOL! TOBAKK! Alltid dreier det inn på at det er dette politiet skulle brukt penger på. eller at dette er minst like ille, eller verre. Og så kommer noen med at det er lovlig å bruke dop. Ja, hva så?

Jeg gir faen i om det er lovlig å bruke eller ikke. Jeg gir faen i om det finnes verre ting her i verden. Jeg hater doping! Jeg hater alt som har med dop å gjøre, på alle nivåer. Fra toppidrettsutøvere til hobbybolere på det lokale gymmet. Selgere, produsenter og smuglere. Var det opp til meg skulle det være forbudt å innføre, produsere, selge, kjøpe, gi bort, ta i mot, være i besitelse av og bruke dop. Steroider, bloddoping og alt annet dop er legemidler som skal brukes for å hjelpe mennesker som er syke. Ikke for å bli unaturlig sterk, bli sterk unaturlig raskt, få unaturlig mange røde blodceller osv...

Hvis noen fortsatt er i tvil: JEG HATER DOPING! Jeg synes det er en fantastisk nyhet at de blir tatt. Om ikke annet så for signaleffekten sin skyld. Selv om det er lovlig å bruke,er det faktisk forbudt å produsere.

Hilsen en aktiv utøver i en idrett jeg intenst håper er dopfri her i landet, en som har trent på gym med bolere,  mannen i gata.

Men jeg blir jævlig provosert av at du har en dobbelt moral med at du synes det er ok med alkohol og tobakk og..For jeg hater fulle dryge mongolide folk jeg og..Og volds bruk som blir begått i fylla.Og jeg hater tobakk for at det øddelegger lungene til en i familien min etc..Derfor så håper jeg dem som mener det om doping.;Mener det samme om alkohol.Siden du hater det..Så hater du vel også andre onder som er verre!!!

Aktive idretts utøvere burde hvertfal ikke støtte tobakk og sprit industrien.

Og at høyde hus etc,for da får man også unaturlig høye verdier..Som nordmenn egentlig ikke har!!.
Man kan ikke jukse på noen måter og si det ok,men andre som gjør akkurat det samme,bare at det er en sprøyte.Da er det dobbelt moral.Til di grader at man blir kvalm!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #55 : 06. oktober 2010, 11:19 »
Honnør til lundefuglen!

Din rett til å ytre meningen din er like stor som andres Smiley

JEg velger å skille mellom følelser og prinsipper på den ene siden, og ressursbruk på den andre.

Når det kommer til kriminalitetsbekjempelse, altså... Med et slikt ressursbilde at det ikke er råd og mulighet til å ta alt, så bør det prioriteres forbrytelser hvor det er en evil intent, forbryteske handlinger mot andre mennesker og som har skadefølge...

Mishandling, barnemishandling, misbruk, vold, voldtekt, drap, terror, ran, ... og så tyverier, svindel, smugling, narko, økonomisk krim osv osv...

Men det er bare meg... Jeg tror det beste er at alt som er ulovlig på en eller annen måte blir forsøkt straffeforfulgt, slik at ingen lover skal oppfattes som "passive" eller ikke virksomme pga at det aldri blir tatt noen for lovbruddet. Smiley

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 777
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 777

  • Taper aldri på trening.
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #56 : 06. oktober 2010, 11:25 »
Men jeg blir jævlig provosert av at du har en dobbelt moral med at du synes det er ok med alkohol og tobakk og..For jeg hater fulle dryge mongolide folk jeg og..Og volds bruk som blir begått i fylla.Og jeg hater tobakk for at det øddelegger lungene til en i familien min etc..Derfor så håper jeg dem som mener det om doping.;Mener det samme om alkohol.Siden du hater det..Så hater du vel også andre onder som er verre!!!

Aktive idretts utøvere burde hvertfal ikke støtte tobakk og sprit industrien.

Jeg har ikke nevnt et eneste ord om hva jeg mener om alkohol og tobakk. Det er et helt bevisst valg. Jeg er overhodet ikke interessert i å ta den diskusjonen. Jeg vil egentlig ikke diskutere i det hele tatt. Bare understreke at jeg hater doping.

Hvordan du får det til at jeg synes alkohol og tobakk er ok utifra det jeg skriver, skjønner ikke jeg. Med den logikken er jeg for drap og voldtekt også. Jeg kan avsløre såpass som at det er jeg overhodet ikke.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #57 : 06. oktober 2010, 11:56 »
Sånn at folk skjønner at det faktisk ikke er noe kjemi,eller noe alvorlige kunnskaper..
Annet en og ha en oppskrift og ha sterile forhold som man ser der...!!!Alle som har brukt varer,eller bruker..Vet at det er ikke noe hokus pokus Smiley

Det er tydeligvis ikke så lett siden en del av disse undergroud produsentene sliter både med å få riktig dosering av virkestoffet, og dopet fritt for giftige tungmetaller (bly, kvikksølv, arsenikk osv..). Her er en link til en test som ble gjort av 14 ulike stoffer ifra 12 forskjellige underground produsenter. Hele 21% av de 14 stoffene innehold for høye mengder tungmetaller. 64% av stoffene hadde feil mengde av virkestoff, avvik på 20% eller mer i henhold til etiketten. Ett stoff de testet inneholdt hele 4,5 gang så mye som det skulle. 

Sitat
A total of 14 underground steroid samples were selected for laboratory testing, which included products from Amplio Labs, British Dragon, Diamond Pharma, Generic Anabolics, Generic Pharma, Lizard Laboratories, Medical Inc., Microbiological Labs, Nordic Supplements, Shark Laboratories, SWE Supplements, and Troy Labs. Included in this list were drugs that were made from small underground manufacturers, mid-level operations, and even producers large enough to have their items assembled under contract by drug manufacturing facilities. All 14 samples were analyzed at a registered and licensed facility in the U.S
.

http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4478

Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #58 : 06. oktober 2010, 12:07 »
Det er tydeligvis ikke så lett siden en del av disse undergroud produsentene sliter både med å få riktig dosering av virkestoffet, og dopet fritt for giftige tungmetaller (bly, kvikksølv, arsenikk osv..). Her er en link til en test som ble gjort av 14 ulike stoffer ifra 12 forskjellige underground produsenter. Hele 21% av de 14 stoffene innehold for høye mengder tungmetaller. 64% av stoffene hadde feil mengde av virkestoff, avvik på 20% eller mer i henhold til etiketten. Ett stoff de testet inneholdt hele 4,5 gang så mye som det skulle. 
.

http://www.bodyofscience.com/forum/showthread.php?t=4478



Stemmer dette..Er jo lett viss man får rett rå stoff osv..
Men probleme er ofte kinesiske leverandørene på rå stoffet!!!Og rett blandingsforhold..
Men opptimalt blir det jo ikke..Man pleier og overdosere med vilje..For og få sterkere varer som funker bedre..!!!

doomapple

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #59 : 06. oktober 2010, 12:29 »
Men jeg blir jævlig provosert av at du har en dobbelt moral med at du synes det er ok med alkohol og tobakk og..For jeg hater fulle dryge mongolide folk jeg og..Og volds bruk som blir begått i fylla.Og jeg hater tobakk for at det øddelegger lungene til en i familien min etc..Derfor så håper jeg dem som mener det om doping.;Mener det samme om alkohol.Siden du hater det..Så hater du vel også andre onder som er verre!!!

Aktive idretts utøvere burde hvertfal ikke støtte tobakk og sprit industrien.

Og at høyde hus etc,for da får man også unaturlig høye verdier..Som nordmenn egentlig ikke har!!.
Man kan ikke jukse på noen måter og si det ok,men andre som gjør akkurat det samme,bare at det er en sprøyte.Da er det dobbelt moral.Til di grader at man blir kvalm!

Herregud, måten du indirekte prøver å forsvare steroidebruk på et jo helt utrolig Cheesy Sammenligningen din mellom dop og høydebruk gjør meg helt sinnsykt kvalm, er det mulig å være så dum:D

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!