Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 115582 ganger)

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #210 : 08. oktober 2010, 10:48 »
Tror man opererer med hemoglobinverdider på 17,5 og 16 for mann/kvinne i langrenn. Dt gir vel i første omgang en bitteliten karantene på noen få dager.
edit: Mulig man kun ser på utvikling i blodprofiler nå, men har vel også noen "helsegrenser"

Tror det er 17 ja hos men...
Ja,det er noe man kan diskutere lenge..Men ja,dem burde ikke fokusert på og få det høyere i det heletatt..Spør du meg..Mange ligger og sover i trykk kammer har jeg lest og..
Allerede ved masse forhøyde blod verdier..Burde man begynne og lure uansett..
Og når nordmenn bruker andre medisiner hos legen for og få ned igjen dette..
For og få gå..Synes alt dette er juks jeg!!!Vær normal..tren normalt..Ikke bruk noen medisiner noen veier for og prestere bedre..Da det er juks.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #211 : 08. oktober 2010, 11:24 »
Vær normal..tren normalt..Ikke bruk noen medisiner noen veier for og prestere bedre..Da det er juks.

Hykler

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #212 : 08. oktober 2010, 11:30 »
Man vil alltid få bivirkninger av bol. Det mest utbredde er dysleksi.

...og med det utsagnet fikk jeg endelig en alternativ forklaring på hvorfor den dyslektiske elgen Helge satt i toppen av ei gran! Den opprinnelige forklaringen er at han etter sigende hadde lest en plass at han var skogens kongle. Den virkelige forklaringen er nå at den dopede elgrakker'n rett og slett bedrev høydetrening!
 
Slik må det henge sammen!


...forøvrig en fornøyelig tråd dette her....om enn noooooe gjentagende....

klem
Ø

PS! Så vidt jeg husker ble vel "høydehus" fjernet pga all kritikken mens jeg ennå hadde et snev av farge i hårveksten på toppen av kroppen? Riktig? Galt?


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #213 : 08. oktober 2010, 11:31 »
Tror det er 17 ja hos men...
Ja,det er noe man kan diskutere lenge..Men ja,dem burde ikke fokusert på og få det høyere i det heletatt..Spør du meg..Mange ligger og sover i trykk kammer har jeg lest og..
Allerede ved masse forhøyde blod verdier..Burde man begynne og lure uansett..
Og når nordmenn bruker andre medisiner hos legen for og få ned igjen dette..
For og få gå..Synes alt dette er juks jeg!!!Vær normal..tren normalt..Ikke bruk noen medisiner noen veier for og prestere bedre..Da det er juks.

Helt enig i at samfunnet og idretten er stappfull av dobbeltmoral og gråsoner.
Norske helter har eksperimentert med bruk av div. astmamedisin, o2flasker, høydehus, sodium bicarbonat, jerninjeksjoner ++ og andre ting for å bedre idrettsprestasjon i kondisjonsidretter feks.
Masse idrettsledere som sitter og vifter med pekefingeren nå, som sjøl var dopa under egen karriere.
Idrettsorganisasjoner som "roter bort" dopingprøver til kjente helter osv.
Dette gjenspeiler vel egentlig bare verden slik den er på alle områder som innen politikk, forretningsliv osv.
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #214 : 08. oktober 2010, 12:19 »
PS! Så vidt jeg husker ble vel "høydehus" fjernet pga all kritikken mens jeg ennå hadde et snev av farge i hårveksten på toppen av kroppen? Riktig? Galt?

Høydehus ble forbudt å bruke i Norge etter en avstemming på idrettstinget for en del år tilbake. Wada kom fram til at det ikke skulle forbys, så tror det bare er vi i Norge som har dette forbudet.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #215 : 08. oktober 2010, 12:30 »
Høydehus ble forbudt å bruke i Norge etter en avstemming på idrettstinget for en del år tilbake. Wada kom fram til at det ikke skulle forbys, så tror det bare er vi i Norge som har dette forbudet.

oki - takk! Da husket jeg noenlunde riktig for en gangs skyld da. Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #216 : 08. oktober 2010, 12:40 »
Vil bare si at jeg er enig med deg Raymond på veldig mange punkter. Jeg irriterer meg også enormt over folks hyklerske og dømmende tankemåte. Jeg er selvfølgelig ikke for juks i organisert idrett, what so ever!

Jeg er en av dem som tror på informasjon, åpenhet og debatt. Propagandaen har bare ført til at staten har mistet troverdighet. Mennesker vil jo aldri slutte å ruse seg/dope seg. Ved å kriminalisere brukere flytter vi bare problemene. Folk med rusproblemer trenger hjelp! Ikke straff med pekefingeren høyt hevet. Prioriter kriminalitet med et offer!

At brukere uten resept av AAS er tvunget til å oppsøke det kriminelle markedet er paradoksalt da bruk i seg selv ikke er ulovlig!

Mennesker som ruser seg på de patetiske stoffene alkohol og tobakk har ingen rett til å moralisere ovenfor brukere av AAS. Og disse stoffene brukes av nesten alle i samfunnet. Det er allmen aksepter å ofte glorifisert.

så en kommentar til roid rage: Er man en idiot, blir man nok ikke en mindre idiot av å bruke AAS. Det samme gjelder alkohol.

 Med regulering ville vi hatt kvalitetskontroll,inntekter i form av avgifter, oppfølgning og ikke minst en nedgang av kriminalitet! (ressursfrigjøringer)

Nå har jeg uttalt meg litt bredere enn bare rundt AAS, men jeg føler at argumentene fortsatt er aktuelle. Tenk nytt i narkotikapolitikken nå!
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #217 : 08. oktober 2010, 12:54 »
Hykler

HYKLER?KAN DU VÆRE SELV.Du som er i mot enkelte ting,men andre ting er lov..
Så du som er HYKLEREN her!!!

Er ikke int og se hva som er poenget.. I det heletatt..Kan du bare la være og blande deg inn!!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #218 : 08. oktober 2010, 12:57 »
Fint å få litt debatt om dette temaet igjen. Til å være en såpass stor del av sporten er det få som tør å utale seg på offentlige forum. Honnør til Raymond ( ikke vanskelig å gjette hvem du egentlig er da) for å tørre å si sin mening. Sist dette ble debattert var vel etter uttalelser fra Sondre på hans blogg som ble lagt inn her (eller var det på iform?). Den debatten ble morsom etterhvert.

Utlogget pergronn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 212
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 212

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #219 : 08. oktober 2010, 12:57 »
Man vil alltid få bivirkninger av bol. Det mest utbredde er dysleksi.

Man kan altså få dysleksi av bol? Så vidt meg bekjent så er dysleksi en lese (og eller) skrivevanske med opphav i arv (gener). Hadde vært interessant å se hvor du hadde hentet dette fra? Kilder, takk?
KK-67

neonX

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #220 : 08. oktober 2010, 13:03 »
Man kan altså få dysleksi av bol? Så vidt meg bekjent så er dysleksi en lese (og eller) skrivevanske med opphav i arv (gener). Hadde vært interessant å se hvor du hadde hentet dette fra? Kilder, takk?

Det var ment som spøk...

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #221 : 08. oktober 2010, 13:35 »
Fint å få litt debatt om dette temaet igjen. Til å være en såpass stor del av sporten er det få som tør å utale seg på offentlige forum. Honnør til Raymond ( ikke vanskelig å gjette hvem du egentlig er da) for å tørre å si sin mening. Sist dette ble debattert var vel etter uttalelser fra Sondre på hans blogg som ble lagt inn her (eller var det på iform?). Den debatten ble morsom etterhvert.

Debatt og debatt fru Blom. Det har vel mer vært en merkverdig "diskusjon" utenfor det tråden startet med, der enkelte gnager om og om igjen på samme utgnagde bein.... Hva pokker har Bjørn Dæhlies forhenværende høyderom med et beslag i et "produksjonsanlegg" der målet var å produsere ulovlige "legemidler" lissom? Ja ja ja jeg vet jo at tråder har en tendens til å utvikle seg i ville retninger, men før eller siden så blir det på en måte "litt" over bakketoppen... Smiley

Det festlige er i grunn at dersom den hadde stoppet etter side 2 eller 3 eller så, så hadde det meste vært belyst. Dersom en i tillegg leser innleggene noenlunde nøye, så er pokker i meg ytterkantene her nokså enige også....sånn bortsett fra det surret med å dra inn pils og Prince mild i noe som handler om noe helt annet - again......
Blir nesten som om jeg skulle laget et helvete for å bli stoppet i en fartskontroll fordi jeg mener at å kjøre 10-20km over fartsgrensa er mindre alvorlig enn å pløye over den irriterende naboen min med gressklipperen.
Ingen grunn til suttring enten en dømmes for det ene eller andre lovbruddet slik jeg ser det. Er en med på leken så er en stort sett innstilt på at det kan få konsekvenser om en tas for det også. Smiley



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #222 : 08. oktober 2010, 13:43 »
Helt enig i det du skriver men underholdende er det ihvertfall. At diskusjonen gikk over til å dreie seg om høydehus når tråden startet med at en undergorund AAS produsent har blitt tatt er jo litt merkelig kanskje ja.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #223 : 08. oktober 2010, 14:08 »
HYKLER?KAN DU VÆRE SELV.Du som er i mot enkelte ting,men andre ting er lov..
Så du som er HYKLEREN her!!!

Er ikke int og se hva som er poenget.. I det heletatt..Kan du bare la være og blande deg inn!!

Jeg sitter på jobb og måtte gå vekk fra der jeg er fordi jeg gapskrattet så høyt når jeg leste dette. Tusen takk Raymond, for at du gjorde min ellers glimrende dag til fantastisk!

En hykler, Raymond, er en person som sier at man ikke skal gjøre en ting (for eks dope seg), men gjør det selv. Jeg sier at det er feil å dope seg utansett om man driver idrett eller deltar på sirkus (strongman). Du sier at man skal kunne dope seg fritt uansett? På den måten unngår du hykler stemplet, men et annet stempel ligger rett ved siden av.

Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #224 : 08. oktober 2010, 14:13 »
skønner ikke hvorfor alle skal være så negative til aas, vis man vil putte dette i kroppen sin så må vel det være opptil vær enkelt. er man profosjonel idretsutøver så er det noe annet,da man skal konkurere på lik linje. jeg skal ikke si at det ene er verre en det andre,
men alt med måte, det er forskjel på å barbere seg og skjære av seg hodet. Det må jo være bedre at politiet bruker ressurser på litt grovere kriminalitet enn fremstilling av aas.Politiet er jo på tv vær uke og sier at de mangler penger til etterforsking av grov kriminalitet(narko,organisert) da er det litt rart at de skal bruke så mye penger på dette, når de som har blitt tatt ikke kommer til å mer en maks 1 år i fengsel. de burde heller etterforske all den narkoen som kommer til landet vårt  

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!