Skrevet av Emne: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo  (Lest 119793 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #225 : 08. oktober 2010, 14:28 »
Ifølge Ståle Wadworth har folk dødd av å bruke underground steroider så litt ressurser må vel være greit å bruke på dette også. Eller er det bare tøys det Ståle hevder? Når enkelte typer er overdosert med 450% er det vel ikke helt utenkelig.

Utlogget Raggis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #226 : 08. oktober 2010, 14:33 »
Ifølge Ståle Wadworth har folk dødd av å bruke underground steroider så litt ressurser må vel være greit å bruke på dette også. Eller er det bare tøys det Ståle hevder? Når enkelte typer er overdosert med 4,5% er det vel ikke helt utenkelig.

en liten kommafeil, 450% er vel det riktige
Styrkeløfter som for tiden pleier skader
Stevnepers:
Bøy:250kg Benk:180kg Mark:240kg - Total:662,5kg
Raw:
Bøy:3x200kg Benk:150kg Mark:3x230kg

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #227 : 08. oktober 2010, 15:04 »
Har forslag til nytt slagord for skiforbundet(eller andre utholdenhetsidretter): Seig - Blid og Epofri!

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #228 : 08. oktober 2010, 15:17 »
en liten kommafeil, 450% er vel det riktige

Ja selvfølgelig. Rettet. Fredag ettermiddag vettu.

Utlogget Odd A Mekvik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #229 : 08. oktober 2010, 17:02 »
Jeg sitter på jobb og måtte gå vekk fra der jeg er fordi jeg gapskrattet så høyt når jeg leste dette. Tusen takk Raymond, for at du gjorde min ellers glimrende dag til fantastisk!

En hykler, Raymond, er en person som sier at man ikke skal gjøre en ting (for eks dope seg), men gjør det selv. Jeg sier at det er feil å dope seg utansett om man driver idrett eller deltar på sirkus (strongman). Du sier at man skal kunne dope seg fritt uansett? På den måten unngår du hykler stemplet, men et annet stempel ligger rett ved siden av.
virker som om du har noe spesielt imot raymond.? hva har du bidratt med i denne diskusjonen annet enn å kritisere og forsøke å latterligjøre ray.? du får helt sikkert møte han og latterligjøre han under 4 øyne hvis det er det som er din store lidenskap.?hvis du måtte hyle av latter pga det ray skrev,så har du et jævla stort problem,kan umulig være helt frisk,jævla raring.

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #230 : 08. oktober 2010, 17:10 »
mye haters blant styrkeløftere og politi gitt!
ser ikke problemet i at folk koser seg litt...

bad-boy

  • Gjest
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #231 : 08. oktober 2010, 17:13 »
Jeg sitter på jobb og måtte gå vekk fra der jeg er fordi jeg gapskrattet så høyt når jeg leste dette. Tusen takk Raymond, for at du gjorde min ellers glimrende dag til fantastisk!

En hykler, Raymond, er en person som sier at man ikke skal gjøre en ting (for eks dope seg), men gjør det selv. Jeg sier at det er feil å dope seg utansett om man driver idrett eller deltar på sirkus (strongman). Du sier at man skal kunne dope seg fritt uansett? På den måten unngår du hykler stemplet, men et annet stempel ligger rett ved siden av.
Fy faen du er den største tosken jeg noen sinne har sett skrevet..Jeg doper meg ikke lengre men har brukt..Og uten om idrett til personelig formål må det være lov..Så lenge tobakk og sprit er det.Du som er super  hykler når du holder med,jern injeksoner,camping vogner under trykk så dem bor osv..Dette er juks det og..Du holder med en ting men ikke en annen som er akkurat det samme..For min del spiller det ingen rolle hva som blir gjort i idrett.:For slik det er nå jukser alle uanstt..Så alle er juksere på mere eller minde..Så enten holder med alt som jeg gjør..Når reglene er som dem er...Snakker vi for sammfunnets del,hadde vi kunne kuttet ut tobakk og sprit.Hadde jeg gjerne gått inn for og kutte ut aas.Ellers er det dobbelt moral.
Norske ski løpere jukser akkurat like mye som andre som bruker epo.Dem har samme blodverdiene..Så da spiller det ingen rollle om man ligger i camping vogner under trykk for og få det,eller sitter en  sprøyte..Så hykleren er du..Ser at måle ditt er og provosere meg.Men før du gjør det personlig.Anser jeg deg som en super klovn...Tøff bak tastaturet!!!.Jeg mener at alt aas må være lov.Når vi bruker andre ting hver dag som er akkurat det samme..Spiller ingen rolle hvordan man får det..Så lenge det er unaturlig..HYKLERE ER DEM SOM SIER NEI MOT EPO,MEN HØYDEHUS TRYKK VOGNER OG SENGER ETC ER OK...!!!
Skulle tatt deg en kur og fått bort 40kg flesk og sett 20 år yngre..Kanskje du hadde slutte med og kun poste for å provosere..

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #232 : 08. oktober 2010, 17:27 »
Ifølge Ståle Wadworth har folk dødd av å bruke underground steroider så litt ressurser må vel være greit å bruke på dette også. Eller er det bare tøys det Ståle hevder? Når enkelte typer er overdosert med 450% er det vel ikke helt utenkelig.

Ståle er en idiot som har tjent seg rik på å snakke om hvor farlig steroider er!Idioten kjørte høy dose roids uten å trene og nå klager han om hvor farlig aas er.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #233 : 08. oktober 2010, 19:34 »
Ståle er en idiot som har tjent seg rik på å snakke om hvor farlig steroider er!Idioten kjørte høy dose roids uten å trene og nå klager han om hvor farlig aas er.

Hadde han bare vært litt ærlig hadde jeg tatt han seriøst. Poenget er at mannen brukte ting som er 10 gang så hardt på pumpa som roids, og dette nevner han ikke med et eneste ord i sutrehistorien sin.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #234 : 08. oktober 2010, 19:38 »
Hadde han bare vært litt ærlig hadde jeg tatt han seriøst. Poenget er at mannen brukte ting som er 10 gang så hardt på pumpa som roids, og dette nevner han ikke med et eneste ord i sutrehistorien sin.
Kanskje et litt vel elementært spm., men hva er verre enn steroider som har effekt i treningssammenheng?

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #235 : 08. oktober 2010, 19:45 »
Hadde han bare vært litt ærlig hadde jeg tatt han seriøst. Poenget er at mannen brukte ting som er 10 gang så hardt på pumpa som roids, og dette nevner han ikke med et eneste ord i sutrehistorien sin.

YES!!!!!

Folk må slutte å høre på han tullingen!

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #236 : 08. oktober 2010, 19:46 »
Jeg sitter på jobb og måtte gå vekk fra der jeg er fordi jeg gapskrattet så høyt når jeg leste dette. Tusen takk Raymond, for at du gjorde min ellers glimrende dag til fantastisk!

Setter en hundrings på at mora di amma deg alt for kort tid.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #237 : 08. oktober 2010, 19:47 »
Kanskje et litt vel elementært spm., men hva er verre enn steroider som har effekt i treningssammenheng?

Amf, cola, knips, effedrin, clenbuterol etc etc.

Utlogget Zuul

Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #238 : 08. oktober 2010, 19:49 »
vil tro amfetamin og andre sentralstimulerende midler er verre

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Rekordbeslag av dopingmidler i Oslo
« #239 : 08. oktober 2010, 19:52 »
Amf, cola, knips, effedrin, clenbuterol etc etc.
Point taken! En ganske herlig cocktail med andre ord.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!