Skrevet av Emne: Nå skjer det igjen, trening = uønsket vetktøkning  (Lest 4323 ganger)

Utlogget TSE

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 19

  • Ikkje umuligt, bare en utfordring!
Sv: Nå skjer det igjen, trening = uønsket vetktøkning
« #15 : 08. oktober 2010, 17:47 »
Mangen opplever vannoppsamling i kroppen, når ein går ifrå ein lat kvardag til ein aktiv kvardag... Dette pga ved fysisk aktivitet så krever kroppen eindel meir veske og når du går ifrå ikkje aktiv til aktiv brått, så vil ofte kroppen lagre/spare på noe veske) men dette vil gå seg te øve tid, bare husk og tilfør rikelig med vatn slik at kroppen skjønner at den skal få (alle skal få  :Smiley
Du kan feks sjekke om det er dype spor etter sokkestrikk på leggene, eller ved og trykke feks ved ankel i 10sek og se om det blir et søkk i huden... dette kan tyde på litt vann oppsamling.
Ellers så finnes det eindel kjærringråd mot vann fordrivelse... grønn te, kjerringrokk te... og nyere kurer som Bio-drain osv.
Unngå mat med mye salt, drikk masse vann og spis rein mat!
Med eit mål om og bli betre!

Utlogget anno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Nå skjer det igjen, trening = uønsket vetktøkning
« #16 : 08. oktober 2010, 19:55 »
Hm, kanskje dette er svaret på mitt 'problem'. Har faktisk hatt veldig sokkemerker i det siste og lurt på hvorfor i alle dager... når jeg også tenker over det drikker jeg ikke særlig mye mer enn ved latmannslivet, unntatt akkurat under selve treningen (går gjerne med en halvliter da, men ved latmannslivet hadde jeg gjerne drukket et par glass på samme tiden...). Skal drikke mye vann fremover Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!