Skrevet av Emne: Trailer - Dokumentar om det Norske styrkeløft landslaget  (Lest 23490 ganger)

Utlogget Vrimmel

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Venter fortsatt i spenning her .
Noen som vet når den kommer?

Den er planlagt å komme samtidig med utgivelsen av Half-Life 3.

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Den er planlagt å komme samtidig med utgivelsen av Half-Life 3.
Både Duke Nukem Forever og Chinese Democracy dukket opp til slutt, jeg har fortsatt troen! Grin

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Tipper den kommer i 2013....

Kanskje, kanskje ikke?

Må bli en enorm dokumentar. Nesten 3 år siden tråden her ble opprettet.

Håper den ikke er lagt på is, for jeg har gledet meg til enda en dokumentar som omhandler styrkeløft-miljøet. Kanskje Midtby kan prøve fiske litt etter informasjon igjen?

http://vimeo.com/36542695
Smil med det smilet du har.

n0xious

  • Gjest
Både Duke Nukem Forever og Chinese Democracy dukket opp til slutt, jeg har fortsatt troen! Grin

Har du prøvd Duke Nukem Forever?

Utlogget Cfilorvy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Skrevet 12. mars:

"Da jeg begynte på denne filmen var målet å føle noen utvalgte løftere over en periode. Mange av disse la opp før jeg fikk sjangs til å gjøre opptak med dem. Det var heldigvis ikke vanskelig å finne andre som ville stille opp! Jeg takker ærbødigst for all hjelp og støtte (og tolmodighet) jeg har fått!

Det kanskje viktigste målet mitt med filmen var å gjøre styrkeløft interessant for andre en styrkeløftere. Her må jeg være ærlig å si at dette hadde vert mye lettere hvis sporten hadde sin "Petter Nordthug"!

Jeg har testet fem forskjellige måter og lage en "fortelling" ut av materialet, men har slitt veldig med å gjøre det spennende for utenforstående. Dette har ført til stadige forandringer og omklippinger! Klippingen av denne filmen har altså vert, hva skal man si... en helsikes prosess...

Men nå har jeg en versjon som det får briste eller bære med. I løpet av uka som kommer vil jeg sende ut invitasjoner til en lukket premiere på kinoen her i stavanger rett over påske, og så slippes den på Youtube, vimeo, Facebook, og med torrent på TPB dagen etter!

Jeg vet enda ikke hvilken sal jeg får låne, så antallet premierebilletter er ennå litt i det blå.

Onar"

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Den vante leser av TF legger alltid til ca 3 år på alt av lanseringsdatoer fra Onar. Så legger man til +- 6 mnd for naturlige forsinkelser, ytterligere 2-3 mnd for valutaforskjeller og vårjevndøgn hvorpå man så innkalkulerer 3dagers egenmelding og VIPS så er dagen kommet!

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Onar, master of sirup?
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Cfilorvy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Venter i spe.... Nei, nå er det ikke spenning lenger. Nå håper jeg bare at denne dokumentaren noen gang kommer.

Utlogget Kristoffer Eikeland

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 818
  • Honnør: 246
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 818

  • Evigt
Hentet fra forumet på styrkeloft.no:

På grunn av manglende levering og stadig brutte tidsfrister, har Styret i NSF valgt å terminere avtalen med Onarfilm om levering av den mye omtalte Styrkeløftdokumentaren. Jobben med dokumentaren ble startet i 2010 og det meste av materialet er fra nettopp 2010 og er rett og slett i stor grad utdatert. Det har ikke lykkes dokumentarselskapet å produsere et produkt verken de selv eller NSF sitt styre har vært fornøyd med.
NSF overtar alt råmateriale og ser på mulighetene til hvordan vi kan bruke deler av dette til ett mer oppdatert og tilsvarende prosjekt.

NSF´s Styre beklager dette

Alexander Kirketeig
Profileringsansvarlig
Landslagsløfter i styrkeløft

Knebøy 352,5kg
Benkpress 285kg
Markløft 342,5kg
Beste total 970kg

Europamester og verdensmester i markløft for junior 2012
http://www.youtube.com/watch?v=D3hNIFIzUyc

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=35474.0


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!