Skrevet av Emne: Jan Thomas innrømmer steroidebruk  (Lest 114642 ganger)

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #30 : 11. oktober 2010, 22:22 »
Ja å du e en mislykket kroppsbygger som liker menn Smiley eg liker kakene mine Smiley

Nei, nei. Jeg er ikke en mislykket kroppsbygger. Jeg er en mislykket garasjeboler. Stor forskjell.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #31 : 11. oktober 2010, 22:24 »
Nei, nei. Jeg er ikke en mislykket kroppsbygger. Jeg er en mislykket garasjeboler. Stor forskjell.
Enda verre!!! så stygg at man ikke kan vise seg ute en gang >Cheesy

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #32 : 11. oktober 2010, 22:25 »
http://www.tv2underholdning.no/gkn/slik-faar-du-jan-thomas-muskelkropp-2995068.html

Han trener ikke optimalt akkurat, men skiløper, det er han ikke Smiley

EDIT: Det var da som satan til dritslenging her da  what
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #33 : 11. oktober 2010, 22:27 »
Tenk at han faktisk presterer å komme med kommentaren om at han IKKE ANGRER PÅ DET. Han fortjener grisebank for det utsagnet, tenk alle stakkars barn/ungdommer som søker forbilder i dagens usikre og dårlig informerte treningsmiljø, som får ett forskrudd inntrykk av at det er umulig å bli LITT bøs og LITT sterk (som Jan-Thomas er) UTEN Å BRUKE MEDIKAMENTER. Jeg misliker han STERKT bare pga den kommentaren! Skulle ikke vært lov!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #34 : 11. oktober 2010, 22:27 »
http://www.tv2underholdning.no/gkn/slik-faar-du-jan-thomas-muskelkropp-2995068.html

Han trener ikke optimalt akkurat, men skiløper, det er han ikke Smiley
Nei ikke SKILØPER!!! AMATØRSKILØPER kropp Wink skiløper kan både du e jeg kalle oss for Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #35 : 11. oktober 2010, 22:29 »
Tenk at han faktisk presterer å komme med kommentaren om at han IKKE ANGRER PÅ DET. Han fortjener grisebank for det utsagnet, tenk alle stakkars barn/ungdommer som søker forbilder i dagens usikre og dårlig informerte treningsmiljø, som får ett forskrudd inntrykk av at det er umulig å bli LITT bøs og LITT sterk (som Jan-Thomas er) UTEN Å BRUKE MEDIKAMENTER. Jeg misliker han STERKT bare pga den kommentaren! Skulle ikke vært lov!

På samme måte som du nettopp ytret din mening. så burde Jan Thomas få lov til å ytre Wink
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #36 : 11. oktober 2010, 22:29 »
EDIT: Det var da som satan til dritslenging her da  what

I know. Enkelte er bare så hissige. Tror det er roid rage

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #37 : 11. oktober 2010, 22:30 »
På samme måte som du nettopp ytret din mening. så burde Jan Thomas få lov til å ytre Wink
With great power, comes great responsobility! Han har ENORM makt med sine uttaleser, så det kan ikke sammenlignes i det hele tatt! Hadde ingenting imot Jan-Thomas før denne saken, men dette er moralsk forkastelig.

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #38 : 11. oktober 2010, 22:31 »
Enda verre!!! så stygg at man ikke kan vise seg ute en gang >Cheesy

Mindreverdighetskomplekser på grunn av manglende høyde eller? Lavere enn DAMA mi jo! Kan jo ikke kalle andre for pinglete homser når du er sååå lav? Hvor lang er penisen a? Korrelerer den til høyden så erre jaggu ikke mye å skryte av!

Fra "spøk" til alvor. Greit at DU har tatt valget å være en liten blikkboks, like brei som du er høy, og jeg forstår deg godt. Hadde jeg vært så lav hadde jeg også sørget for å bli jævla brei. Men for oss over 165, og da gjerne over 179 (gotcha back Bobby!) kan hvile litt på høyden også, uten å måtte kalle alle andre for pingler, homser, tapere osv. Grunnen til at jeg mobber deg nå er kun fordi du fortjener det. Det går nok bra skal du se! Finnes piller for å vokse i høyden også, samt penisvekst. Smiley
Sa brura

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #39 : 11. oktober 2010, 22:32 »
With great power, comes great responsobility! Han har ENORM makt med sine uttaleser, så det kan ikke sammenlignes i det hele tatt! Hadde ingenting imot Jan-Thomas før denne saken, men dette er moralsk forkastelig.

Sitat
Anbefales ikke
Jan Thomas gikk kraftig opp i vekt da han brukte steroidene.

– Jeg la på meg 25-30 kilo på ett år. Det er veldig mye, men jeg gjorde det under legeoppsyn. Jeg ble passet på, og kroppen min ble passet på. Men det er overhodet ikke noe jeg står og anbefaler i dag.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #40 : 11. oktober 2010, 22:33 »
I know. Enkelte er bare så hissige. Tror det er roid rage
Hos meg er det Konditor RAGE mot mislykkede garasje bolere, som liker feminine menn som tenker på gutter. å eneste grunnen til at de støtter Jan Thomas. er at de ikke kan trene selv sikkert, å ikke greier å få en bedre kropp enn en middelmådig skiløper selv  >Cheesy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #41 : 11. oktober 2010, 22:35 »


Sitat
– Jeg angrer overhodet ikke. Det er en liten bit av puslespillet som har gjort sitt til at jeg har blitt den jeg er, forteller han

Han sier det senere i intervjuet JA, men det er ikke det målgruppen jeg snakker om leser. Han uttaler seg på en måte i sitatet over som er helt feil hvis jeg skulle støtte ditt poeng ryü!

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #42 : 11. oktober 2010, 22:36 »
Tenk at han faktisk presterer å komme med kommentaren om at han IKKE ANGRER PÅ DET. Han fortjener grisebank for det utsagnet, tenk alle stakkars barn/ungdommer som søker forbilder i dagens usikre og dårlig informerte treningsmiljø, som får ett forskrudd inntrykk av at det er umulig å bli LITT bøs og LITT sterk (som Jan-Thomas er) UTEN Å BRUKE MEDIKAMENTER. Jeg misliker han STERKT bare pga den kommentaren! Skulle ikke vært lov!

Hvis han ikke angrer må han jo nesten få lov til å si det hehe. Sier ikke at jeg er for bruk, men selv om jeg mener noe må andre få lov til å mene det de vil. Er greit for meg at du missliker han, men mener det blir for trangsynt å bare godta og respektere det du mener er riktig i verden.
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #43 : 11. oktober 2010, 22:37 »
Mindreverdighetskomplekser på grunn av manglende høyde eller? Lavere enn DAMA mi jo! Kan jo ikke kalle andre for pinglete homser når du er sååå lav? Hvor lang er penisen a? Korrelerer den til høyden så erre jaggu ikke mye å skryte av!

Fra "spøk" til alvor. Greit at DU har tatt valget å være en liten blikkboks, like brei som du er høy, og jeg forstår deg godt. Hadde jeg vært så lav hadde jeg også sørget for å bli jævla brei. Men for oss over 165, og da gjerne over 179 (gotcha back Bobby!) kan hvile litt på høyden også, uten å måtte kalle alle andre for pingler, homser, tapere osv. Grunnen til at jeg mobber deg nå er kun fordi du fortjener det. Det går nok bra skal du se! Finnes piller for å vokse i høyden også, samt penisvekst. Smiley
Hehe eneste grunnen til at du nevner penis er nok sikkert for at du sliter me den selv. å tror at folk som er lavere enn deg har enda mindre igjen Wink så da syns jeg litt synd på deg siden du snakker om utstyr til gutter. at det ska gjøre slik at du ska føle deg stor Cheesy er kanskje lavere enn dama di, men skulle jaggu tilfredstilt henne bedre enn deg. å ja det går nok sikkert ann å få ting for å få penis til å vokse. du har vel kanskje prøvd det >Cheesy

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Education is important, but big biceps are importanter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!