Skrevet av Emne: Jan Thomas innrømmer steroidebruk  (Lest 114675 ganger)

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #105 : 12. oktober 2010, 13:05 »
Har lest han tok 180 i benk på sitt beste, så var faktisk litt styrke på karen også. Ikke at 180 er noe spesielt sykt, men er nok av folk som ikke klarer det

AAS-biten var mens han var modell i USA var det ikke?
Så ... hvis noen tar one-eighty-over-there ... så blir det nok 180 lbs tenker jeg Smiley

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #106 : 12. oktober 2010, 13:20 »
With great power, comes great responsobility! Han har ENORM makt med sine uttaleser, så det kan ikke sammenlignes i det hele tatt! Hadde ingenting imot Jan-Thomas før denne saken, men dette er moralsk forkastelig.

Omtrent like moralsk forkastelig som det at du ikke angrer på forrige helgs grøftefyll ...

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #107 : 12. oktober 2010, 13:27 »
AAS-biten var mens han var modell i USA var det ikke?
Så ... hvis noen tar one-eighty-over-there ... så blir det nok 180 lbs tenker jeg Smiley
Han e norsk(korfor sko han oppgje vekt i lbs?Huh) og han har nok løfta over 80kg i benkpress (spessielt mtp han skrøyt av dt i et intervju?!)

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #108 : 12. oktober 2010, 13:37 »
Tipper han tok seg en kur etter han kom tilbake til Norge for noen år siden. Da det var medieblest rundt hans vektoppgang og endrede utseende. Han kan umulig ha gått opp 30kg den perioden som fitnessmodell i USA. Hva var utgangspunktet i så måte? 40kg?

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #109 : 12. oktober 2010, 13:42 »
Han e norsk(korfor sko han oppgje vekt i lbs?Huh) og han har nok løfta over 80kg i benkpress (spessielt mtp han skrøyt av dt i et intervju?!)


Jeg vet ikke hvilket intervju det refereres til, men dog ... jeg tror det ikke før jeg får se det Smiley

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #110 : 12. oktober 2010, 14:07 »
Middelmådige skiløpere løfter vel rundt 80kg i benken Tongue

Utlogget firsthandomg

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #111 : 12. oktober 2010, 15:31 »
Middelmådige skiløpere løfter vel rundt 80kg i benken Tongue

Synes det er veldig veldig umodent av deg å rakke ned på skiløpere og si at de har "middelmådige" kropper. Nå trener Petter Northug ski, og jeg og alle vet at han er et "hav" bedre trent enn det du er. Northug har fokus på utholdenhet og kondisjon. Du skjønner, man trenger ikke veie 100 kg for å være mann. Virker som du er veldig lite voksen for å være ærlig!  Undecided. Du linker bildet av Northug akkurat som om han er en tynn liten gutt. Du burde ta deg sammen. Jeg er ingen Northug fan, men du bruker bare han som et eksempel.. Du kan vel dra inn Lance Armstrong og alle "de middelmådige" når du først er i gang...

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #112 : 12. oktober 2010, 15:43 »
Synes det er veldig veldig umodent av deg å rakke ned på skiløpere og si at de har "middelmådige" kropper. Nå trener Petter Northug ski, og jeg og alle vet at han er et "hav" bedre trent enn det du er. Northug har fokus på utholdenhet og kondisjon. Du skjønner, man trenger ikke veie 100 kg for å være mann. Virker som du er veldig lite voksen for å være ærlig!  Undecided. Du linker bildet av Northug akkurat som om han er en tynn liten gutt. Du burde ta deg sammen. Jeg er ingen Northug fan, men du bruker bare han som et eksempel.. Du kan vel dra inn Lance Armstrong og alle "de middelmådige" når du først er i gang...
heheh så sinnsykt hvor seriøs folk er. tror ikke du har lest hele tråden siden du skriver som du gjør Wink men heller aldri sagt jeg er voksen. ska alltid beholde barnet i meg Tongue enten jeg er 10kg eller 100kg.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #113 : 12. oktober 2010, 16:24 »
Han e norsk(korfor sko han oppgje vekt i lbs?Huh) og han har nok løfta over 80kg i benkpress (spessielt mtp han skrøyt av dt i et intervju?!)

1. Den benkpressaken har blitt gjennomgått tidligere. Han har selv fortalt at det var 90 på hver side, og det stod 45 på hver av de to platene på hver side... da måtte det vel bli 180 tilsammen det da, sa han og lo...

Selvfølgelig er det LBS altså pounds han snakket om. 45lbs er vanlige skiver i statene. Han har aldri tatt 180kg i benkpress. og han kommer aldri til å gjøre det.

2. Du skrev tidligere om lavmålet på innlegg.. Nå er det faktisk slik at folk får lov til å skrive og kommentere ganske mye her på tf. Årsaken er at dette er et forum med aldresgrense, og folk må tåle litt spissformuleringer og krass tale.

3. Det som ikke tåles, er at man ikke skriver på norsk. Så dialekt, sms språk og rare forkortelser er ikke tillatt i regelverket. Wink

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #114 : 12. oktober 2010, 20:22 »
1. Den benkpressaken har blitt gjennomgått tidligere. Han har selv fortalt at det var 90 på hver side, og det stod 45 på hver av de to platene på hver side... da måtte det vel bli 180 tilsammen det da, sa han og lo...

Selvfølgelig er det LBS altså pounds han snakket om. 45lbs er vanlige skiver i statene. Han har aldri tatt 180kg i benkpress. og han kommer aldri til å gjøre det.

2. Du skrev tidligere om lavmålet på innlegg.. Nå er det faktisk slik at folk får lov til å skrive og kommentere ganske mye her på tf. Årsaken er at dette er et forum med aldresgrense, og folk må tåle litt spissformuleringer og krass tale.

3. Det som ikke tåles, er at man ikke skriver på norsk. Så dialekt, sms språk og rare forkortelser er ikke tillatt i regelverket. Wink
SLEMMING! Cheesy
Nej men har faktisk troen på jan thomas eg.. Like han mye bedre enn mange andre bare av den enkle grunn han e seg selv! Så eg hadde nå håpt at idolet mitt hadde 180kg i benk

Utlogget Auk89

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 068
  • Honnør: 348
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 068

  • If doing your best aint good enough, get better!!
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #115 : 12. oktober 2010, 20:24 »
SLEMMING! Cheesy
Nej men har faktisk troen på jan thomas eg.. Like han mye bedre enn mange andre bare av den enkle grunn han e seg selv! Så eg hadde nå håpt at idolet mitt hadde 180kg i benk

Sykt enig, ikke med at han er idolet mitt hehe, men at han faktisk er seg selv 100%. Uansett hva haters skal si eller klage på er han seg selv og sier det han mener, major respekt! Cheesy
Proteinfabrikken.no

Norges 2. sterkeste mann -105kg 2013
7. plass VM -105kg 2013
1. plass Exhale strongmankonk +100kg 2014
1. plass Gjøvik strongmankonk 2014
1. plass Europas sterkeste mann u105kg 2014

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #116 : 12. oktober 2010, 20:46 »
Da fikk vel alle høre at den mannen ikke har fått så  mye ut av steroidebruket sitt Wink å at en som ikke bruker kan komme like langt >Cheesy

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #117 : 12. oktober 2010, 21:01 »
Hvis han bruker Thorkildsen teknikk i benk skal du ikke se bort i fra at han klarer det )

Det er forøvrig mer sannsynlig at han tar 180 kg enn 180 pounds i benken. En kar med fyrstikk armer skulle klart å presse opp 180 pounds...

You know I like your style, I really do.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #118 : 12. oktober 2010, 21:03 »
Hvis han bruker Thorkildsen teknikk i benk skal du ikke se bort i fra at han klarer det )

Det er forøvrig mer sannsynlig at han tar 180 kg enn 180 pounds i benken. En kar med fyrstikk armer skulle klart å presse opp 180 pounds...


Men andre ord, Jan Thomas trener feminint Wink derfor klarer han ikke 180KG

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #119 : 12. oktober 2010, 21:07 »
Sier du at jeg har samme, om ikke bedre potensiale til å bli like rå som Jan Thomas?  Shocked
Tenker du e mye bedre allerede jeg Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!