Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 127739 ganger)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #225 : 26. oktober 2010, 09:30 »
Argumentet ditt er invalid. Enten er melk en helt unik form for doping som ikke ligner på noen andre prestasjonsfremmende medikamenter, eller så er ikke melk doping. Melkedrikkere blir nemlig ikke tatt for doping.

Denne logiske bristen kommer du deg ikke unna.
Melken er unik, som du selv sa. Dopinglista har forøvrig aldri vært fullkommen. Vi får kontakte ADN Smiley

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #226 : 26. oktober 2010, 09:46 »
Melken er unik, som du selv sa. Dopinglista har forøvrig aldri vært fullkommen. Vi får kontakte ADN Smiley

Uansett hva du sier så tror jeg du fleiper!

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #227 : 26. oktober 2010, 10:01 »
Det store spørsmålet nå er: hvor mange liter melk drikker pastoren daglig?
Fant, ikke uventet, en erkjennelse om pastorens dopingbruk i tråden hans Smiley

Jeg spiser 7 ganger om dagen og da sikrer jeg meg 1000 kcal til hvert måltid. Stort sett egg, melk, brød, ost, makrell i tomat og div middager i kantina. Etter trening drikker jeg en liter melk.
Det er på tide at kjepphøye styrkeløftere nå feier for egen dør Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #228 : 26. oktober 2010, 10:09 »
Fant, ikke uventet, en erkjennelse om pastorens dopingbruk i tråden hans Smiley
Det er på tide at kjepphøye styrkeløftere nå feier for egen dør Smiley

Det står også at han spiser makrell i tomat, en kilde til farlige tungmetaller som kvikksølv. Dette må du slutte med, da det kan skade treningen din(og tankesettet Wink )
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget cagesnake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #229 : 26. oktober 2010, 11:05 »
Hva er det å klage på? Ikke har han blitt tatt for doping, og ikke løfter han under ipf? Bare fordi han benytter sjansen til å ha sin egen frie vilje som menneske blir det helt feil av styrkeløfterne å anklage noe som helst! Synes det blir for dumt når halvfeite styrkeløftere (pastoren) absolutt skal rakke ned på andre bare fordi de selv har dedikert 10000vis av timer til noe, og fremdeles ikke har oppnådd noe som helst innen sin respektive gren. Men jeg forstår det veldig godt, jeg hadde også blitt sur og bitter hvis jeg hadde trent knallhardt i mange år, og aldri helt nådd opp i en av norges minst utbredte idretter!

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #230 : 26. oktober 2010, 11:17 »
Hva er det å klage på? Ikke har han blitt tatt for doping, og ikke løfter han under ipf? Bare fordi han benytter sjansen til å ha sin egen frie vilje som menneske blir det helt feil av styrkeløfterne å anklage noe som helst! Synes det blir for dumt når halvfeite styrkeløftere (pastoren) absolutt skal rakke ned på andre bare fordi de selv har dedikert 10000vis av timer til noe, og fremdeles ikke har oppnådd noe som helst innen sin respektive gren. Men jeg forstår det veldig godt, jeg hadde også blitt sur og bitter hvis jeg hadde trent knallhardt i mange år, og aldri helt nådd opp i en av norges minst utbredte idretter!
Ja å du er vel verken strongman eller halvfeit styrkeløfter. så du vet vel ikkje ka du snakker om en gang. Å vil no ikke si at Grizzly ikke har nådd opp i idretten sin. ikke veldi mange som løfter 235 i benk uten utstyr i Norge heller!!!!

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #231 : 26. oktober 2010, 11:29 »
Hva er det å klage på? Ikke har han blitt tatt for doping, og ikke løfter han under ipf? Bare fordi han benytter sjansen til å ha sin egen frie vilje som menneske blir det helt feil av styrkeløfterne å anklage noe som helst! Synes det blir for dumt når halvfeite styrkeløftere (pastoren) absolutt skal rakke ned på andre bare fordi de selv har dedikert 10000vis av timer til noe, og fremdeles ikke har oppnådd noe som helst innen sin respektive gren. Men jeg forstår det veldig godt, jeg hadde også blitt sur og bitter hvis jeg hadde trent knallhardt i mange år, og aldri helt nådd opp i en av norges minst utbredte idretter!
Står om deg her kiz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Idiot
he he Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget jonasv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #232 : 26. oktober 2010, 11:30 »
Hvorfor hater alle på Grizzly? Å si at han er svak og at han ikke har oppnådd noe i styrkeløft er vel bare reinspikka vås. Han er vel ansett for en av de sterkeste i landet? ikke mange som benker 300...
hard work and dedication!

Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #233 : 26. oktober 2010, 11:37 »
Side opp og side ned med...... MELK? Tragisk sammenligning, tragisk humor, tragisk fyr!

Utlogget cagesnake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #234 : 26. oktober 2010, 11:45 »
Ja å du er vel verken strongman eller halvfeit styrkeløfter. så du vet vel ikkje ka du snakker om en gang. Å vil no ikke si at Grizzly ikke har nådd opp i idretten sin. ikke veldi mange som løfter 235 i benk uten utstyr i Norge heller!!!!

Korrekt at jeg ikke er noen av delene, og takk gud for det:) Hvorfor skulle jeg ikke vite hva jeg snakker om? Og det at du klarte å trekke ut det der fra teksten min, og totalt overse det faktum at pastoren fremstår som en bitter og hakkete fyr som også sporer helt av fra hovedpoenget rundt Magnussons fantastiske markløft er relativt imponerende. Og når det kommer til 235 i rawbenk: Vel, det er fler enn du tror Smiley Men dette er selvfølgelig ikke godkjent fra styrkeløfternes side, men når alt kommer til alt er det vel ingen andre enn styrkeløftere selv som bryr seg om det:)

Utlogget cagesnake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #235 : 26. oktober 2010, 11:45 »
Står om deg her kiz:
http://en.wikipedia.org/wiki/Idiot
he he Wink

hehehe i was goin for it;)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #236 : 26. oktober 2010, 11:57 »
Side opp og side ned med...... MELK? Tragisk sammenligning, tragisk humor, tragisk fyr!
Tomt for melk i kjøleskapet, LofusLarsen?

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #237 : 26. oktober 2010, 12:06 »
Tomt for melk i kjøleskapet, LofusLarsen?

Værre kan man ikke ha det
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #238 : 26. oktober 2010, 13:13 »
Og når det kommer til 235 i rawbenk: Vel, det er fler enn du tror Smiley Men dette er selvfølgelig ikke godkjent fra styrkeløfternes side, men når alt kommer til alt er det vel ingen andre enn styrkeløftere selv som bryr seg om det:)
Hvis det selvsagt ikke er godkjent av styrkeløftere så er det declinebenk (rumpa opp fra benken) eller assistløft (en kroppsbygger som markløfter vekta mens en annen ligger på en benk og hjelper han som markløfter). 235 kg i rawbenk er det nok færre enn du tror som tar. Og hvis man tar bort de som har brukt dop (ikke inkludert melk) så tror jeg antallet kan telles på én hånd.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget cagesnake

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #239 : 26. oktober 2010, 13:35 »
Hvis det selvsagt ikke er godkjent av styrkeløftere så er det declinebenk (rumpa opp fra benken) eller assistløft (en kroppsbygger som markløfter vekta mens en annen ligger på en benk og hjelper han som markløfter). 235 kg i rawbenk er det nok færre enn du tror som tar. Og hvis man tar bort de som har brukt dop (ikke inkludert melk) så tror jeg antallet kan telles på én hånd.

Declinebenk og assistløft er det ikke, men stort sett alle rawløftene jeg har sett på 200+ ble gjort med en real sprett, noe styrkeløftreglene selvfølgelig ikke tillater. Jeg har sett mange løft på godt over 200, og også et par over 250, men jeg kan selvfølgelig ikke bevise/motbevise dopbruk, så jeg holder meg for god til å kommentere det Smiley Poenget med posten min var at jeg ser mange styrkeløftere er veldig raskt ute med å rakke ned på prestasjoner med påstander mot doping og utstyr som ikke tillates i ipf. Jeg synes det er et stort lavmål å i det hele tatt kommentere dette. Det virker som at enkelte har et stort behov for å gjentatte ganger sette et skille mellom seg selv og disse løfterne, ved å rette fokus mot reglene i de ulike forbundene.

Styrkeidretter som styrkeløft og strongman er svært lite utbredt i Norge, og det å rakke på hverandre fra den ene siden til den andre fører svært lite godt med seg. Jeg ser ALDRI Espen Aune, Arild Haugen, Richard Skog eller noen av de andre strongmangutta kommentere negativt mot løft gjort av ipf-styrkeløftere. Andre veien er enkelte utrolig raske til å rette fokus mot noe annet enn idrettsprestasjonen i seg selv. Jeg blir nesten kvalm av å se hvordan en person som presterer middelmådig i en så liten idrett rakker ned på andre og ser på seg selv som en samfunnshelt. Spesielt i en alder av 25-26(?) år.

Dette er ikke ment mot alle styrkeløfterne, men en liten gruppe av de som til tider påtar seg oppgaven å snakke på alles vegne.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!