Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 127418 ganger)

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #240 : 26. oktober 2010, 13:51 »
Melken er unik, som du selv sa. Dopinglista har forøvrig aldri vært fullkommen. Vi får kontakte ADN Smiley

Dette blir som å si at en tekanne flyr rundt jorden. Det er vanskelig å motbevise. Jeg velger nå å tenke rasjonelt, og tippe at melk sannsynligvis ikke intereagerer med kroppen på en unik måte som ikke gir utslag på konvensjonelle dopingtester, og heller ikke har noen av kjennetegnene til vanlig doping.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #241 : 26. oktober 2010, 14:19 »
Melken er unik, som du selv sa. Dopinglista har forøvrig aldri vært fullkommen. Vi får kontakte ADN Smiley

Gjelder dette for melken til alle pattedyr, eller er det spesielt hos kyr?
Hva med geit, hare og mus?
For ikke å glemme melk fra mennesker? (Les:hunkjønn  Wink)
Er spedbarna våre bolere hele gjengen?!
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #242 : 26. oktober 2010, 14:31 »
Declinebenk og assistløft er det ikke, men stort sett alle rawløftene jeg har sett på 200+ ble gjort med en real sprett, noe styrkeløftreglene selvfølgelig ikke tillater. Jeg har sett mange løft på godt over 200, og også et par over 250, men jeg kan selvfølgelig ikke bevise/motbevise dopbruk, så jeg holder meg for god til å kommentere det Smiley
Bare spør de du ser. Hvis du ordlegger deg godt og snakker med respekt så vil de aller fleste være åpen om hva de evt. måtte bruke.

Sitat
Poenget med posten min var at jeg ser mange styrkeløftere er veldig raskt ute med å rakke ned på prestasjoner med påstander mot doping og utstyr som ikke tillates i ipf. Jeg synes det er et stort lavmål å i det hele tatt kommentere dette. Det virker som at enkelte har et stort behov for å gjentatte ganger sette et skille mellom seg selv og disse løfterne, ved å rette fokus mot reglene i de ulike forbundene.
Jeg skjønner tankegangen din, men grunnen til denne stadige poengteringen er at folk er så uvitende om både utstyr og doping at presisering av hva de egentlig ser aldri kan bli gjort nok. Du må huske på at IPF er det største, første multinasjonale og mest annerkjente forbundet i verden. Alle som driver med styrkeløft setter IPF veldig høyt. Når da freaks som bruker doping i massevis, bruker drakter som er så stive og tykke at de står av seg selv, knebind som er en halv meter lengre, monolift slik at man slipper å gå ut og inn med vekta, regler som tillater at man ikke går like langt ned i knebøy som i IPF og stang som er så lang at den bøyer ser i markløft så synes mange det blir feil at dette sirkuset skal bli omtalt uten at dette blir nevnt. For den gjengse leser her inne vet som sagt ikke forskjellen, eller tror ikke den er så stor, og da blir en slags sammenligning gjort enten bevisst eller ubevisst.

Det er nesten som at jeg burde ha skrevet en guide på dette. Kunne tatt utgangspunkt i 200 kg i knebøy helt naken:

200 kg naken med styrkeløftstang=
220 kg naken med vektløfterstang=
220 kg naken med styrkeløftstang og belte=
240 kg naken med vektløfterstang og belte=
260 kg med styrkeløftstang, belte og knebind=
290 kg med styrkeløftstang, belte, knebind og drakt=
340 kg med styrkeløftstang, belte, 2,5 m knebind og WPC-drakt=
380 kg med styrkeløftstang, belte, 2,5 m knebind, WPC-drakt og doping

eller

160 kg i styrkeløftbenk=
170 kg i sprettbenk=
200 kg i decline sprettbenk=
205 kg i skjortebenk IPF=
205 kg i benk med doping=
220 kg i decline sprettbenk med doping=
220 kg i WPC-skjortebenk=
250 kg i WPC-skjortebenk med doping

eller

300 kg markløft naken med styrkeløftstang=
320 kg markløft med styrkeløftstang og belte=
335 kg markløft med vektløfterstang med belte=
340 kg markløft med wpc-stang med belte=
350 kg markløft med drakt=
360 kg markløft med avlastning på lårene=
400 kg markløft med drakt og doping

Ting varierer litt fra person til person og noe av dette er kanskje litt feil den ene eller andre veien, men poenget består ; et fåtall her inne, selv styrkeløftere, vektløftere, strongmen, vet forskjellene på de ulike måtene og redskapene. Og når gode løft eller resultater blir nevnt så er jeg sikker på at en eller annen sammenligning bevisst eller ubevisst skjer til alle de som leser.


Sitat
Styrkeidretter som styrkeløft og strongman er svært lite utbredt i Norge, og det å rakke på hverandre fra den ene siden til den andre fører svært lite godt med seg. Jeg ser ALDRI Espen Aune, Arild Haugen, Richard Skog eller noen av de andre strongmangutta kommentere negativt mot løft gjort av ipf-styrkeløftere.
Selvsagt kommenterer "de" ikke negativt mot løft gjort av ipf-løftere om løftene er gjort etter "boka". Det er jo denne "boka" som er definisjonen på det som er riktig.

Sitat
Andre veien er enkelte utrolig raske til å rette fokus mot noe annet enn idrettsprestasjonen i seg selv. Jeg blir nesten kvalm av å se hvordan en person som presterer middelmådig i en så liten idrett rakker ned på andre og ser på seg selv som en samfunnshelt. Spesielt i en alder av 25-26(?) år.
Å rakke ned på andre er nok ikke så veldig fint, eller politisk korrekt, men det er litt tøft også synes jeg. Å si ting som de er, er respektabelt uansett alder og eget nivå. Så av og til blir jeg stolt av de(n) samme som du blir kvalm av.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #243 : 26. oktober 2010, 15:44 »
Selvsagt kommenterer "de" ikke negativt mot løft gjort av ipf-løftere om løftene er gjort etter "boka". Det er jo denne "boka" som er definisjonen på det som er riktig.
Å rakke ned på andre er nok ikke så veldig fint, eller politisk korrekt, men det er litt tøft også synes jeg. Å si ting som de er, er respektabelt uansett alder og eget nivå. Så av og til blir jeg stolt av de(n) samme som du blir kvalm av.

Det er jo denne boka som er """"definisjonen""" på det som er riktig.   Halllellluuja!

Det er jo ikke det Gilberg, det er "definisjonen" på hva som er riktig i IPF!  Flere av IPF løfterne er som besatt av IPF bibelen, nærmest hjernevasket. Det er vel og bra det, for det er jo der dere hører hjemme. Altså dere konkurerer under forutsetningene og retningslinjene i denne bibelen.

WPC og andre forbund løfterne har sin "bibel" som de forholder seg til.

Tøft å rakke ned på andre ja? Det finnes flere måter å vise hvor tøff man er på da i stedet for å skrive ned samme dritten hver gang ett løft er foretatt av en ikke IPF religiøs "løfter". Og ting blir jo ikke sagt som de er? Det er jo bare svada og provokasjon fra ende til annen. Jeg synes ting er greit hvis man sier at man antar det ene eller det andre, det for faan ingen som VET noe. Hvis det i det hele tatt er nødvendig i det hele tatt. Trodde dere gutta i IPF konkurerte mot andre i IPF??

Du bla gjør antagelser på at Magnusson er dopet uttifra to løft fra utube, det blir vel litt tynt? Der han bommer på 380 og hvor han ett år senere drar 442.5kg. Du dro vel ikke 300kg på midt norsk som var Gilberg? Du var vel ikke i toppform på markløften?


Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Frazzy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 25
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 25

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #244 : 26. oktober 2010, 15:53 »
Hva er drivkraften til personer som alltid må være negativt mot folk som evt er dopet, løfter for et annet forbund, løfter på "ikke-godkjente" måter osv.. ? Smiley Er det misunnelse og tanken om at dem selv aldri kommer til og klare noe i nærheten av det samme som noen gjør?.. Hmm..

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #245 : 26. oktober 2010, 16:08 »


Det er nesten som at jeg burde ha skrevet en guide på dette. Kunne tatt utgangspunkt i 200 kg i knebøy helt naken:

200 kg naken med styrkeløftstang=
220 kg naken med vektløfterstang=
220 kg naken med styrkeløftstang og belte=
240 kg naken med vektløfterstang og belte=
260 kg med styrkeløftstang, belte og knebind=
290 kg med styrkeløftstang, belte, knebind og drakt=
340 kg med styrkeløftstang, belte, 2,5 m knebind og WPC-drakt=
380 kg med styrkeløftstang, belte, 2,5 m knebind, WPC-drakt og doping

eller

160 kg i styrkeløftbenk=
170 kg i sprettbenk=
200 kg i decline sprettbenk=
205 kg i skjortebenk IPF=
205 kg i benk med doping=
220 kg i decline sprettbenk med doping=
220 kg i WPC-skjortebenk=
250 kg i WPC-skjortebenk med doping

eller

300 kg markløft naken med styrkeløftstang=
320 kg markløft med styrkeløftstang og belte=
335 kg markløft med vektløfterstang med belte=
340 kg markløft med wpc-stang med belte=
350 kg markløft med drakt=
360 kg markløft med avlastning på lårene=
400 kg markløft med drakt og doping





[/quote]er denne listen bare for og disse alt og ale utenom dine egne løft? ligg ut noen videoer på denne link av dine egne perfekte løft:) der du tar 300kg mark naken med styrkeløft stang og kan stå får at det er like tungt som 400kg med drakt og doping:)  syntes bare det var litt tidig og lese den listen der Smiley
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #246 : 26. oktober 2010, 16:15 »
Mye drittprat her jah, men å si att grizzly ikke har oppnådd noe må nåvære riv ruskende gale, han har 235kg uten drakt, 200x5 m stopp, og slår CYC i benkpress(?). Dette blir bare for dumt-
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #247 : 26. oktober 2010, 16:19 »
Det er jo denne boka som er """"definisjonen""" på det som er riktig.


ER DET MULIG?Huh?Kjenner en VEEEEEEEEElDIG fanatisk religiøs person i livets ord.
Han bruker di orda om en an bok..

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #248 : 26. oktober 2010, 16:36 »
kan ikke noen som kan programmere litt, lage ett program som regner ut fra strongman/wpc/hva det måtte være kilo til "O HELLIGE IPF" kilo så slipper vi disse diskusjonene mer.
Gilberg har jo kommet med formelen her.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #249 : 26. oktober 2010, 16:46 »
Gjelder dette for melken til alle pattedyr, eller er det spesielt hos kyr?
Hva med geit, hare og mus?
For ikke å glemme melk fra mennesker? (Les:hunkjønn  Wink)
Er spedbarna våre bolere hele gjengen?!
Dette er gode spørsmål, men ingen entydige svar da det finnes mange nyanser.
Når jeg preiker om denne melka, så mener jeg moderne melk. I det legger jeg melk fra nye storferaser (hybrider) som er avlet fram til å produsere slik industrien ønsker. Videre finnes det et viktig aspekt i fôret til kyrne våre. Dette har endret seg veldig fra det opprinnelige, og mye kraftfôr (som dyra egentlig ikke er tilpasset å spise) lesses innpå. Den fulle virkningen av dette er uviss. Videre har vi medisineringen; bl.a. antibiotika og hormoner (der dette brukes).
Behandlingen av melken gjennom homogenisering og pasteurisering gir den andre egenskaper enn naturlig, rå melk. Melk er og skal være et rå-produkt. Spesielt er homogeniseringen satt i sammenheng med økt hormonell påvirkning.
Summen av alle disse tingene gir et melkeprodukt som er bevist å likne et mangehodet troll. Ingen oppegående mor ville i hvert fall homogenisert brystmelka si før barnet fikk slippe til Smiley

Hvor mange liter til dagen går det hos deg, STORMTRIGGER?

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #250 : 26. oktober 2010, 16:48 »
Det er jo denne boka som er """"definisjonen""" på det som er riktig.


ER DET MULIG?Huh?Kjenner en VEEEEEEEEElDIG fanatisk religiøs person i livets ord.
Han bruker di orda om en an bok..
Poenget er vel at man kan ikke utsette noe på et løft som er gjort under de stricteste forhold som finnes. Hvis man løfter 300 kg i knebøy uten utstyr,  på en slik måte at det ville blitt godkjent på et IPF-stevne så er det ikke noe mer å snakke om da det ikke finnes "værre" forhold å løfte under. Ingen fra en annen sport kan utsette noe på et slikt løft, da alle alternativer (WPO/WPC, strongman, gymløft, etc.) har en betydelig fordel med tanke på dop og krav til å få løftet godkjent.

Hvis man derimot gjør 300 raw i WPC, eller som strongman, så kan IPF-løftere, med rette, påpeke at dette ikke på noen måte er en sammenlignbar prestasjon med det å løfte 300 i IPF. Hvorvidt IPF er den rette veien å gå eller ikke, får bli opp til den enkelte. Men ingen fra noe annet forbund kan komme å klage på prestasjoner i IPF, da alle som ikke er i IPF har det mye lettere på alle måter.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #251 : 26. oktober 2010, 16:50 »
Dette er gode spørsmål, men ingen entydige svar da det finnes mange nyanser.
Når jeg preiker om denne melka, så mener jeg moderne melk. I det legger jeg melk fra nye storferaser (hybrider) som er avlet fram til å produsere slik industrien ønsker. Videre finnes det et viktig aspekt i fôret til kyrne våre. Dette har endret seg veldig fra det opprinnelige, og mye kraftfôr (som dyra egentlig ikke er tilpasset å spise) lesses innpå. Den fulle virkningen av dette er uviss. Videre har vi medisineringen; bl.a. antibiotika og hormoner (der dette brukes).
Behandlingen av melken gjennom homogenisering og pasteurisering gir den andre egenskaper enn naturlig, rå melk. Melk er og skal være et rå-produkt. Spesielt er homogeniseringen satt i sammenheng med økt hormonell påvirkning.
Summen av alle disse tingene gir et melkeprodukt som er bevist å likne et mangehodet troll. Ingen oppegående mor ville i hvert fall homogenisert brystmelka si før barnet fikk slippe til Smiley

Hvor mange liter til dagen går det hos deg, STORMTRIGGER?

La meg gjette, du er tilhenger av rawfood?

Utlogget kubein

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 806
  • Honnør: 316
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 806

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #252 : 26. oktober 2010, 16:54 »
Poenget er vel at man kan ikke utsette noe på et løft som er gjort under de stricteste forhold som finnes. Hvis man løfter 300 kg i knebøy uten utstyr,  på en slik måte at det ville blitt godkjent på et IPF-stevne så er det ikke noe mer å snakke om da det ikke finnes "værre" forhold å løfte under. Ingen fra en annen sport kan utsette noe på et slikt løft, da alle alternativer (WPO/WPC, strongman, gymløft, etc.) har en betydelig fordel med tanke på dop og krav til å få løftet godkjent.

Hvis man derimot gjør 300 raw i WPC, eller som strongman, så kan IPF-løftere, med rette, påpeke at dette ikke på noen måte er en sammenlignbar prestasjon med det å løfte 300 i IPF. Hvorvidt IPF er den rette veien å gå eller ikke, får bli opp til den enkelte. Men ingen fra noe annet forbund kan komme å klage på prestasjoner i IPF, da alle som ikke er i IPF har det mye lettere på alle måter.

Vektløftere vil kunne utsette litt på på en IPF-bøy, som fortsatt er ett stykke unna "full" bøy, tihi Smiley

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #253 : 26. oktober 2010, 16:55 »
Tror poenget her er; Om noen ikke KLARER å se et løft av en strongman, bygger, eller styrkeløfter som ikke deltar i det "hellige" IPF, som er sterkere en deres eget, så kanksje de bør heller holde kjeft, en å måtte hakke angripe og unnskylde at DE ikke klarer det samme.

Ok; De som løfter i IPF, sammenlign gjerne med andre som gjør det samme, da er jo "forutsetningene klare", og dere kan dra det som for dere vil føles som en "rettferdig sammenligning"..

MEN; Hvor dette gikk over til å bli "drit på alle som ikke gjør akkurat det samme som meg", er det jeg lurer på.

Kan dere om dere har så store problemer med Benedikts løft for eksempel, se på det som et "sirkusløft" da? Men dere VET ikke at NOEN er dopet med mindre de sier det, eller er tatt.. For drar du den at "tvilen" skal gå i negativ retning på alle, så vil du se at 99% av alle nordmenn tror ikke det går an å løfte f.eks 2-300kg mark, 150kg+ benk, 2-300kg bøy UANSETT rent..

"kan ikke dere komme med rene dopingprøver på alle i strongman da..."- Hvor mange ganger skal det poengteres, at hvorfor i svarte skulle de gjøre ditt og datt, bare for at en handfullt grinete fjortiser på TF skal bli fornøyde??

De er i sin idrett. Er de dopet? Uskyldig intil det motsatte er bevist.. Det å rakke ned på hele grupper av mennesker, bare fordi de får mer oppmerksomhet en dere (merk; de få,) som lever av å pisse på andre, og heve seg over alle andre er enda mer latterlig!

Hvorfor bry seg? Hold dere i deres egen idrett, og se på alt annet som "underholdning", men døm aldri folk og hele grupper basert på antagelser!

Kanskje er alle innvandrere kriminelle? Eller bare flesteparten? Nordmenn er jo BEDRE en alle andre... Sant???

Skulle en gått med slike meninger, så ville en faktisk fortjene litt hagl, for det er en ting med personlige tvil, men å ikke kan se en ENESTE idrettsprestasjon som er gjort utenfor "det gode selskap" i IPF, uten å skrike å hyle og rakke ned på folk... Det er ganske enkelt PATETISK.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #254 : 26. oktober 2010, 16:56 »
La meg gjette, du er tilhenger av rawfood?
Langt ifra. Jeg er bare motstander av inuistri-mat. Melk er da ikke så værst om den hadde vært hentet ut naturlig, men dagens melk representerer noe helt annet.

Så nå håper jeg styrkeløftere snart erkjenner dette, og ikke lengre roser sine løft som "naturlige". Dem er like lite naturlige som melka selv. Keiko88 har gått fram som et godt eksempel Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!