Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 127620 ganger)

Utlogget OlavMG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #300 : 26. oktober 2010, 23:53 »
hehe, trur nok benni har mer enn baller nok til å trene hardt. skal ikke se bortifra at han tilogmed kanskje trener hardere enn deg Wink å ha baller er vel egentlig et begrep på mot, som ikke har en dritt med trening å gjøre.. kall det heller tålmodighet.

det å bruke steroider eller ikke har ikke noe med å være et svakt menneske eller noe som helst å gjøre. det er et personlig valg på lik linje med røyking og drikking. og viktigst av alt, det er full lovlig i henhold til norsk lov.

 akkurat som ipf definerer hva en godkjent knebøy er, definerer tydeligvis den yngre delen av tf hva å være mann med ære og baller er Tongue
Han trener helt sikkert mye hardere enn meg. Unnskyld da, han har ikke nok tålmodighet til å trene dopfritt. Benedikt er ikke norsk, så norsk lov har vel fint lite med saken å gjøre. Men det å bruke steroider mener jeg vitner om svakhet, i hvertfall når det blir gjort for å få oppmerksomhet, du skal få være så uenig du vil, men det er min mening.

Jeg har ikke prøvd å definer noe som helst annet at jeg mener doping er forkastelig, og at jeg ikke skjønner at så mange kan hylle dopere. Ordvalgene mine kunne sikkert vært bedre, men frustrasjon tok overhånd.
 
trur du zydrunas zavickas er dopet??

Ja. Og jeg skjønner hvor du vil, og at du kommer til å si at Savickas har baller og er sterk og trener hardt, ja men han doper og da ødelegger man hele prestasjonen i mine øyne. Hvorfor ha i seg kunstige midler når man kan bli sterk uansett, med hardt arbeid og tid?

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #301 : 26. oktober 2010, 23:55 »
Det er fortsatt mange kilo ja, men det er ikke gjort bare ut av egen styrke, det er gjort med andre midler. Det fortjener ingen oppmerksomhet, det fortjener å bli forbigått i stillhet mener jeg.
Sitat

Ser ut som det kunne vært hentet fra en utstyrsdebatt. (Ikke min mening dog, bare sånn at det er sagt).

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #302 : 26. oktober 2010, 23:57 »
Det er fortsatt mange kilo ja, men det er ikke gjort bare ut av egen styrke, det er gjort med andre midler. Det fortjener ingen oppmerksomhet, det fortjener å bli forbigått i stillhet mener jeg.
Han trener å jobber sikkert like hardt som deg når det gjelder trening. selvom han spiser smurfedrops Cheesy
Men heldigvis så stiller alle i IPF likt Smiley

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #303 : 27. oktober 2010, 00:01 »
Han trener helt sikkert mye hardere enn meg. Unnskyld da, han har ikke nok tålmodighet til å trene dopfritt. Benedikt er ikke norsk, så norsk lov har vel fint lite med saken å gjøre. Men det å bruke steroider mener jeg vitner om svakhet, i hvertfall når det blir gjort for å få oppmerksomhet, du skal få være så uenig du vil, men det er min mening.

Jeg har ikke prøvd å definer noe som helst annet at jeg mener doping er forkastelig, og at jeg ikke skjønner at så mange kan hylle dopere. Ordvalgene mine kunne sikkert vært bedre, men frustrasjon tok overhånd.
 
Ja. Og jeg skjønner hvor du vil, og at du kommer til å si at Savickas har baller og er sterk og trener hardt, ja men han doper og da ødelegger man hele prestasjonen i mine øyne. Hvorfor ha i seg kunstige midler når man kan bli sterk uansett, med hardt arbeid og tid?

alle har jo rett til sin mening ang steroider, men det man må tenke på med de gutta her er at det er dette her de tjener penger på. freakshow. bare se på mariusz, hvordan hadde det funka å hatt ca 300 oppvisninger/konkurranser i året uten varer? sier ikke at det nødvendigvis er det eneste riktige å gjøre, men skal man tjene penger på kropp/styrke må man basere seg på meningene til mange andre enn styrkeløftere.

forresten, nevn en norsk styrkeatlet som tjener GODE penger på sitt talent som er beviselig rein?

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #304 : 27. oktober 2010, 00:03 »

Ja. Og jeg skjønner hvor du vil, og at du kommer til å si at Savickas har baller og er sterk og trener hardt, ja men han doper og da ødelegger man hele prestasjonen i mine øyne. Hvorfor ha i seg kunstige midler når man kan bli sterk uansett, med hardt arbeid og tid?

Fordi han ville bli verdens sterkeste mann, og kanskje bli husket som den sterkeste noensinne?

Om du hadde møtt Savickas hadde du 1) tatt han i handa og spurt om et bilde i lag, 2) latet som ingenting og kanskje gitt han ett stygt blikk, 3) tegnet en plakat oversatt til latvisk på google translate med "Du er feig og har kastet bort talentet ditt!"?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #305 : 27. oktober 2010, 00:05 »
alle har jo rett til sin mening ang steroider, men det man må tenke på med de gutta her er at det er dette her de tjener penger på. freakshow. bare se på mariusz, hvordan hadde det funka å hatt ca 300 oppvisninger/konkurranser i året uten varer? sier ikke at det nødvendigvis er det eneste riktige å gjøre, men skal man tjene penger på kropp/styrke må man basere seg på meningene til mange andre enn styrkeløftere.

forresten, nevn en norsk styrkeatlet som tjener GODE penger på sitt talent som er beviselig rein?
Alle går vel ikke for å tjene penger selvom de står for en sport de elsker å drive med Wink

Utlogget OlavMG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #306 : 27. oktober 2010, 00:05 »
Han trener å jobber sikkert like hardt som deg når det gjelder trening. selvom han spiser smurfedrops Cheesy
Men heldigvis så stiller alle i IPF likt Smiley

Han trener nok tusen ganger hardere enn meg, og er mer seriøs med alt. Jeg mener bare det at når man putter i seg smurfedrops, så tar man bort en stor del av det som faktisk er gleden ved styrketrening. Man tar bort det at styrken man oppnår er et resultat av egen innsats, og kun egen innsats. Men det er vel bare jeg som mener det at det som er imponerende med alle former for styrkeprestasjoner er de timene, alt det harde arbeidet, som til slutt munner ut i et resultat, et resultat som baserer seg kun på egen innsats. Når man hiver i seg dop, så faller liksom en del av det bort, og det blir vanskelig å se hva som er resultat av egen innsats, og hva som er resultat av bedre dop. Derfor mener jeg at dopere ikke burde hylles.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #307 : 27. oktober 2010, 00:08 »
Han trener nok tusen ganger hardere enn meg, og er mer seriøs med alt. Jeg mener bare det at når man putter i seg smurfedrops, så tar man bort en stor del av det som faktisk er gleden ved styrketrening. Man tar bort det at styrken man oppnår er et resultat av egen innsats, og kun egen innsats. Men det er vel bare jeg som mener det at det som er imponerende med alle former for styrkeprestasjoner er de timene, alt det harde arbeidet, som til slutt munner ut i et resultat, et resultat som baserer seg kun på egen innsats. Når man hiver i seg dop, så faller liksom en del av det bort, og det blir vanskelig å se hva som er resultat av egen innsats, og hva som er resultat av bedre dop. Derfor mener jeg at dopere ikke burde hylles.
er enig med deg angående egeninnsatsen å alt dette. liker å se det jeg selv gjør. å at jeg har fått noe igjen for det. men syns fortsatt det er imponerende at det går ann å bli så sykt sterk. selv med smurfedrops. for alle kan ikke komme der med det Smiley

Utlogget OlavMG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 226
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 226

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #308 : 27. oktober 2010, 00:13 »
Fordi han ville bli verdens sterkeste mann, og kanskje bli husket som den sterkeste noensinne?

Om du hadde møtt Savickas hadde du 1) tatt han i handa og spurt om et bilde i lag, 2) latet som ingenting og kanskje gitt han ett stygt blikk, 3) tegnet en plakat oversatt til latvisk på google translate med "Du er feig og har kastet bort talentet ditt!"?
Jeg ser den, men hadde det ikke vært mye større å være verdens sterkeste mann kun ut av egen innsats? Og ikke ved hjelp av doping? Folk som doper seg, tenker de aldri på hva de ville oppnådd uten dop? Hvor stort deres talent er uten sånne hjelpemiddler?

Det hadde vært sånne spørsmål jeg ville likt å spurt han. Viss jeg hadde turt og spurt han om det, for det virker som de fleste som doper seg ikke liker at man snakker om at de doper seg. Og han kunne nok drept meg med lillefingeren.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #309 : 27. oktober 2010, 00:16 »
OlavMG; så hvis alle hadde vært åpen rundt dopingbruken hadde det vært ok, er det det du sier? Gliste for øvrig litt når jeg leste denne setningen;
"for å oppnå noen man kanskje ikke ellers ville oppnådd"
Kan ikke styrkeløftutstyr i essens oppsummeres akkurat likedan eller skal du fortelle meg at du klarer deg fint uten og klarer de samme vektene utstyrsfritt (nå vet jeg for øvrig ikke om du løfter raw eller ikke)?

PS: Nå svarer sikkert noen at "raw teller ikke, vi bruker utstyr fordi sånn er reglene", akkurat som at noen bruker doping der det er tillatt i følge reglene (i begge tilfeller er det også frivillig). De fleste strongmen på høyt internasjonalt nivå later til å være i mot doptesting akkurat på samme måte som styrkeløftere stort sett er kraftig mot RAW stevner. Så lenge begge deler (utstyr og doping) gjør en i stand til å løfte vekter en ellers ikke ville hatt sjangs på og begge deler er fullt lovlig i sine respektive grener så ser ikke jeg problemet for å være ærlig.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #310 : 27. oktober 2010, 00:20 »
Det er nok det tyngste raw markløft noengang uansett forbund, men det er likevel lov å presisere at det er gjort med doping. Det er gjort ved å ta den letteste veien, den veien bare de som ikke har ballene til å trene ordentlig, hardt og lenge for å bli sterk tar, det er gjort på en moralsk forkastelig måte, og vitner mer om svakhet enn om styrke. Dette er faktisk ikke på noen som helst måte en prestasjon verdt å rose.


hentet fra din logg, ikke person angrep men som eksempel..

   
OlavMG's logg
« på: 31. Oktober 2008, 23:23 »
   Svar med sitatSitat
Har lenge tenkt på å lage meg en loggbok, så here it goes:

Personlig info:

Alder: 19
Høyde: 1,94/5
Vekt: ca98

Trent siden April 06, trente da veldi lett styrke og ikke veldig strukturert, var da 85kg etter en intensiv slankekur der jeg hadde mistet 25 kg. Var derfor temmelig svak og klarte knapt 55kg i bekpress. Trente 2-3 ganger i uka bare sånn slapping trening frem til januar i år. Da tok jeg 92,5kg i benkpress, bøy og mark hadde jeg ikke en gang hørt om. Fikk da et benkprogram fra treningsveilederen på det lokale treningssenteret mitt og økte til 100kg i benkpress på 12 uker, noen som jeg synes var veldig mye:D Første mål var nådd. Etter det ble det lett mengdetrening gjennom sommeren, og i høst skulle jeg satse og trene hardt, men på grunn av litt sykdom og hybelkosthold så har det ikke blitt det helt store. HElt til nå, for  nå skal det satse, det skal løftes tunge vekter ofte. Så nå har jeg begynnt med bøy og markløft og skal trene hardt.


her ser vi da at du brukte ett år på å komme deg til 100kg i benkpress..
 og nå løfter du 215 kg i mark med drakt går jeg utifra og har trent i 4 år?
l

en på treninga nå som akkurat har fylt 16 år og ikke trent ett år en gang dro forholdsvis lett 200kg i markløft og 110kg i benkpress  for 2 uker siden..  sterk i alt annet å så han er ett skikkelig bra talent.. gleder meg til å se fremover nå som han har begynt å følge ett program..

svend karlsen tok 100 kg i benkpress 2 gangen han prøvde det som 14 åring.. åsså ett bra talent i styrke kan vi si,..

med det du løfter da så ser det jo ganske svart ut i forhold til ditt talent innen styrke i forhold og må komme med slike uttalelser som i det jeg quota...   for det fins folk som har vanvittig bra talent og klarer det du løfter uten trening nærmest.. og du har trent i 4 år.. men er gjerne de som har slike talent som også legger sykt mye arbeid i treninga si for de har virkelig funnet det DE kan

handler om å finne det en har talentet sitt i.. noen er gode i fotball, andre i svømming og er gjerne de som når toppen som virkelig driver med den sporten hvor de har talent..!!

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #311 : 27. oktober 2010, 00:24 »
hentet fra din logg, ikke person angrep men som eksempel..

   
OlavMG's logg
« på: 31. Oktober 2008, 23:23 »
   Svar med sitatSitat
Har lenge tenkt på å lage meg en loggbok, så here it goes:

Personlig info:

Alder: 19
Høyde: 1,94/5
Vekt: ca98

Trent siden April 06, trente da veldi lett styrke og ikke veldig strukturert, var da 85kg etter en intensiv slankekur der jeg hadde mistet 25 kg. Var derfor temmelig svak og klarte knapt 55kg i bekpress. Trente 2-3 ganger i uka bare sånn slapping trening frem til januar i år. Da tok jeg 92,5kg i benkpress, bøy og mark hadde jeg ikke en gang hørt om. Fikk da et benkprogram fra treningsveilederen på det lokale treningssenteret mitt og økte til 100kg i benkpress på 12 uker, noen som jeg synes var veldig mye:D Første mål var nådd. Etter det ble det lett mengdetrening gjennom sommeren, og i høst skulle jeg satse og trene hardt, men på grunn av litt sykdom og hybelkosthold så har det ikke blitt det helt store. HElt til nå, for  nå skal det satse, det skal løftes tunge vekter ofte. Så nå har jeg begynnt med bøy og markløft og skal trene hardt.


her ser vi da at du brukte ett år på å komme deg til 100kg i benkpress..
 og nå løfter du 215 kg i mark med drakt går jeg utifra og har trent i 4 år?
l

en på treninga nå som akkurat har fylt 16 år og ikke trent ett år en gang dro forholdsvis lett 200kg i markløft og 110kg i benkpress  for 2 uker siden..  sterk i alt annet å så han er ett skikkelig bra talent.. gleder meg til å se fremover nå som han har begynt å følge ett program..

svend karlsen tok 100 kg i benkpress 2 gangen han prøvde det som 14 åring.. åsså ett bra talent i styrke kan vi si,..

med det du løfter da så ser det jo ganske svart ut i forhold til ditt talent innen styrke i forhold og må komme med slike uttalelser som i det jeg quota...   for det fins folk som har vanvittig bra talent og klarer det du løfter uten trening nærmest.. og du har trent i 4 år.. men er gjerne de som har slike talent som også legger sykt mye arbeid i treninga si for de har virkelig funnet det DE kan

handler om å finne det en har talentet sitt i.. noen er gode i fotball, andre i svømming og er gjerne de som når toppen som virkelig driver med den sporten hvor de har talent..!!
honnør Smiley
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #312 : 27. oktober 2010, 00:27 »
Kan dere ikke bare konkludere med att doping er for de som tar trening hakket mer seriøst og tørr å ofre mye mer for ekstra kg på totalen?
Jeg kan være enig i det Holten. At vedkommende bruker steroider trenger absolutt ikke bety at han/ hun ikke tar kosten seriøst, eller treningen seriøst. På en måte er det veldig beundringsverdig å se hvor mye enkelte er villig til å satse for å komme dit de måtte ønske. Dette er tøft gjort. Det er disse som har en tendens til å lykkes (i form av å oppnå det de måtte ønske). Dette gjelder jo ikke bare i denne leken, men også i livet selv. Utdanning, jobb osv.
Tørre å satse, til tross for at det absolutt kanskje ikke er den tryggeste veien å gå.

Like fult står det stor respekt av de som også velger å gå den litt tryggere stien. Smiley
Jeg forstår denne siden av saken, men jeg mener en bedre sammenligning er å analogisere med det å bli rik:

1. Man har arbeidsjernene som jobber dag inn og dag ut ; kjedelige folk med uattraktive jobber - disse tjener ikke så mye men jobber knallhardt. Klarer man å bli rik på denne måten så er man utrolig dyktig. Da har man jobbet hardt og lenge og ikke sløst bort penger på veien.

2. Gründere ; disse tør å ta sjanser, noen jobber også veldig mye men det meste er kontorjobbing. Det er ikke like fysisk slitsomt men det kan være psykisk hardt. Man risikerer mer og kan vinne mer. De bruker mere hodet enn arbeidsjernene på grasrota.

3. Pappaguttene ; de arver alt og gjør nesten ingenting. Rike fra fødselen av og blir sett opp til av damer og kompiser. Uten å ha fortjent noe av det.

4. Kjeltringene ; disse tør virkelig å ta sjanser. De jukser og trikser. Kanskje raner de en bank? Eller selger narkotika? De blir rike uten å egentlig skape noe selv. Uten å drive med verdiskapende arbeid. De risikerer fengsel, ja kanskje livet, på å bli rik.

Dopere som har kommet langt er som kjeltringene som har blitt rik ; begge har tatt sjanser og kan forsåvidt beundres for dét, men skal man egentlig beundre eller hylle noe så forkastelig? Grunnen til at de som er dopfrie faktisk velger denne veien er ikke alltid fordi man ikke er villig til å gjøre "det som skal til" eller er redd for å ta sjanser. Grunnen er ofte det moralske. Det samfunnet som en helhet ser på som moralsk riktig.

Det Grizzly mente i sitt innlegg med "vi er best" var nemlig at eksempel 1 var bedre enn eksempel 4 selv om sistnevnte hadde større sjanse til å bli rik raskt mens eksempel 1 sjelden ble rik.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget høggern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 77

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #313 : 27. oktober 2010, 00:36 »
Jeg forstår denne siden av saken, men jeg mener en bedre sammenligning er å analogisere med det å bli rik:

1. Man har arbeidsjernene som jobber dag inn og dag ut ; kjedelige folk med uattraktive jobber - disse tjener ikke så mye men jobber knallhardt. Klarer man å bli rik på denne måten så er man utrolig dyktig. Da har man jobbet hardt og lenge og ikke sløst bort penger på veien.

2. Gründere ; disse tør å ta sjanser, noen jobber også veldig mye men det meste er kontorjobbing. Det er ikke like fysisk slitsomt men det kan være psykisk hardt. Man risikerer mer og kan vinne mer. De bruker mere hodet enn arbeidsjernene på grasrota.

3. Pappaguttene ; de arver alt og gjør nesten ingenting. Rike fra fødselen av og blir sett opp til av damer og kompiser. Uten å ha fortjent noe av det.

4. Kjeltringene ; disse tør virkelig å ta sjanser. De jukser og trikser. Kanskje raner de en bank? Eller selger narkotika? De blir rike uten å egentlig skape noe selv. Uten å drive med verdiskapende arbeid. De risikerer fengsel, ja kanskje livet, på å bli rik.

Dopere som har kommet langt er som kjeltringene som har blitt rik ; begge har tatt sjanser og kan forsåvidt beundres for dét, men skal man egentlig beundre eller hylle noe så forkastelig? Grunnen til at de som er dopfrie faktisk velger denne veien er ikke alltid fordi man ikke er villig til å gjøre "det som skal til" eller er redd for å ta sjanser. Grunnen er ofte det moralske. Det samfunnet som en helhet ser på som moralsk riktig.

Det Grizzly mente i sitt innlegg med "vi er best" var nemlig at eksempel 1 var bedre enn eksempel 4 selv om sistnevnte hadde større sjanse til å bli rik raskt mens eksempel 1 sjelden ble rik.


bra sammenligning, selv om det er noen hull i den..

jobber man hardt som kjeltring, jobber man forstatt hardt;) var det ikke henki som sa "ladies love outlaws"

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #314 : 27. oktober 2010, 00:38 »
Han trener nok tusen ganger hardere enn meg, og er mer seriøs med alt. Jeg mener bare det at når man putter i seg smurfedrops, så tar man bort en stor del av det som faktisk er gleden ved styrketrening. Man tar bort det at styrken man oppnår er et resultat av egen innsats, og kun egen innsats. Men det er vel bare jeg som mener det at det som er imponerende med alle former for styrkeprestasjoner er de timene, alt det harde arbeidet, som til slutt munner ut i et resultat, et resultat som baserer seg kun på egen innsats. Når man hiver i seg dop, så faller liksom en del av det bort, og det blir vanskelig å se hva som er resultat av egen innsats, og hva som er resultat av bedre dop. Derfor mener jeg at dopere ikke burde hylles.

En kan ikke bare smelle på med en trailerturbo så går kjerra di fra å ha 140 hk til 740 hk. Det er mange kroner som må brukes, og det er mye arbeid som må gjøres. 
Det blir noe av det samme for oss. Det er mye mat som må spises, det er mange timer som må tilbakelegges på treningssenteret.
Dette er mennesker som gjør en like stor innsats, om ikke en større innsats enn vi som velger å trene reint. De tar ingen snarvei på noen som helst måte. De presser seg minst like mye som det vi gjør. Det eneste som er forskjellen er at de bruker steroider.
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!