Skrevet av Emne: Nutrisport 90+ [VARSEL]  (Lest 52578 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #135 : 09. mars 2011, 08:40 »
Honnør, quintern

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #136 : 09. mars 2011, 11:51 »
Jeg kverulerte faktisk ikke! jeg gjentok bare noe du selv hadde skrevet, om du skriver ting du ikke mener så er det vanskelig for meg å vite.
La meg også påpeke at jeg ikke har noen som helst ting med nutrisport å gjøre, men som forbruker av div merker proteiner også nutrisport sine, så vil jeg gjerne vite mest mulig om hva jeg får i meg.
Det får vel bli som med det meste annet her i livet, man får gjøre seg opp sin egen mening og ta valg utifra det.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #137 : 09. mars 2011, 12:13 »
Slettet

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #138 : 29. mars 2011, 02:00 »
Fant fram denne tråden igjen nå. Selv har jeg sluttet å bruke tilskudd, men jeg hadde gode erfaringer med ej-shop tidligere.

jeg må bare si at de norske nettbutikkene som deltar her i tråden virker utrolig proffe, og virker som at de tar godt vare på kundene, til tross for en sikkert ikke altfor høy omsetning og overskudd. På en måte er de stikk motsatt av Nutrisport, som er så stort at de fint har mulighet til å ta vare på kundene ved å erstatte dårlige produkter og ordne opp i ting.

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #139 : 05. april 2011, 22:44 »
90+ smaker digg og har funket bra i mange år Smiley Tar faktisk litt lavere proteinandel enn skrytt på seg fremfor mye annet nasty protein som f.eks whey tech fra pf.
Ikke får jeg noen problemer med laktose fra 90+ heller!

Sitter her og koser meg med en sjokolade shake 90+ nå med digg nøtteaktig/kakao aktig sjokoladesmak, mmmm mmmm! Føler meg nesten litt "crazy" YEAH  Drikke
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #140 : 06. april 2011, 16:44 »
90+ smaker digg og har funket bra i mange år Smiley
Kan du forklare hvordan du har funnet ut at det har funket bra i mange år? Hva er det du har opplevd av positive ting i forbindelse med treningen, som du - som jeg antar at ikke er en forsker som har gjort eksperiment på dette - med sikkerhet kan si at er pga. proteinpulveret? Litt skummelt uttalelse det der, synes jeg...

Skal ikke si at det gjelder deg, men jeg vet at mange liker å si at "dette proteinpulveret funker! Har brukt det i mange år! Smaker digg gjør det også!" på internett, og jeg undrer meg over hvorfor. Så lenge man spiser normalt og tar normale doseringer med pulver pr. dag (40-80 g pr dag), er det egentlig umulig for folk selv å si noe sikkert om at et pulver funker eller ikke. Til det er det for mange medvirkende faktorer man må ta hensyn til før man kan si noe sikkert. F. eks: Hvordan spiste du med og uten pulverbruken? Hvordan har du trent med og uten pulverbruken? Hva har du opplevd av styrkeøkninger og/eller vektøkning/vektreduksjon med og uten pulverbruken? Hvordan sov du med og uten pulverbruk? Hvor lenge hadde du trent når du begynte med pulverbruken?

Her er det MANGE spørsmål du må svare på, og du kan ganske enkelt ikke finne det ut uten å gjøre forskning på det.

Faktum er nok at mange rett og slett har brukt mye penger på pulver, og sier at det funker til andre fordi de selv ikke vil tenke at de har kastet bort pengene sine. Men virkeligheten for mange er nok at de ville sett mer eller mindre helt like ut, uansett om de hadde brukt pulver eller ei.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #141 : 06. april 2011, 21:11 »
Når de har svindlet oss og løyet til oss èn gang, så er det èn gang for mye Smiley
Om det er svindel eller hva det nå er det legger jeg meg ikke opp i så det lar vi ligge.
Nå vet jeg ikke om jeg har rett men det er mulig det er en misforståelse ute og går i denne tråden, dette med de katastrofalt elendige testene er ikke noe nytt som plutselig dukket opp i høst

Første gang det ble offentliggjort tester på 90+ i Norge med 69% protein var i 2006. Det er 5år siden, så at det nå er så stor katastrofe det vet jeg ikke helt, folk bryr seg jo ikke spesielt virker det som

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #142 : 08. april 2011, 20:49 »
Kan du forklare hvordan du har funnet ut at det har funket bra i mange år? Hva er det du har opplevd av positive ting i forbindelse med treningen, som du - som jeg antar at ikke er en forsker som har gjort eksperiment på dette - med sikkerhet kan si at er pga. proteinpulveret? Litt skummelt uttalelse det der, synes jeg...

Skal ikke si at det gjelder deg, men jeg vet at mange liker å si at "dette proteinpulveret funker! Har brukt det i mange år! Smaker digg gjør det også!" på internett, og jeg undrer meg over hvorfor. Så lenge man spiser normalt og tar normale doseringer med pulver pr. dag (40-80 g pr dag), er det egentlig umulig for folk selv å si noe sikkert om at et pulver funker eller ikke. Til det er det for mange medvirkende faktorer man må ta hensyn til før man kan si noe sikkert. F. eks: Hvordan spiste du med og uten pulverbruken? Hvordan har du trent med og uten pulverbruken? Hva har du opplevd av styrkeøkninger og/eller vektøkning/vektreduksjon med og uten pulverbruken? Hvordan sov du med og uten pulverbruk? Hvor lenge hadde du trent når du begynte med pulverbruken?

Her er det MANGE spørsmål du må svare på, og du kan ganske enkelt ikke finne det ut uten å gjøre forskning på det.

Faktum er nok at mange rett og slett har brukt mye penger på pulver, og sier at det funker til andre fordi de selv ikke vil tenke at de har kastet bort pengene sine. Men virkeligheten for mange er nok at de ville sett mer eller mindre helt like ut, uansett om de hadde brukt pulver eller ei.
Vel, nå tar jeg ganske mye! Kanskje en 60g shake 3 ganger daglig. Men da jeg gløder en times tid etter så regner jeg med at det er den termogeniske effekten av proteiene som kicker inn så da "kjenner" jeg vel noe effekt? Tongue Ville jeg kjent en så klar og tydelig termogenisk effekt om det ikke var en big load med proteiner jeg nettopp fikk i meg?
Men ser poenget ditt sånn generelt ifht om andre typer ville vært like ok..
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #143 : 18. mai 2011, 18:51 »
Honnør quintriceps. Du har gjengitt dette på en veldig god måte :-)

Utlogget Bjørn Havregryn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

  • Who is Keyser Soze?
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #144 : 12. september 2011, 20:32 »
Jeg har en bøtte med 90+ Jorbær stående. har også en med skjokolade. er det bare humbugg i de eller?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #145 : 12. september 2011, 21:01 »
Jeg har en bøtte med 90+ Jorbær stående. har også en med skjokolade. er det bare humbugg i de eller?

Nei, men det kan være at det er en høyere erteprotein:melkeprotein-ratio enn hva som er oppgitt på eska.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #146 : 08. juni 2012, 00:16 »
Gammel tråd men.. Er det til å anbefale 90+ enda ?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #147 : 11. juni 2012, 02:07 »
Jeg kutta det helt ut. Kjøpte myseisolat istedenfor, og *poff*, myyye renere hud. Min erfaring.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Hardrock_ram

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 463
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 463

  • verdens beste ting er kake
Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #148 : 11. juni 2012, 03:46 »
Ser ikke helt hvorfor man skal gå for Nutrisport 90+ nå. De er tatt for å bruke erteprotein, men det er sjeldent slik at når noen lager et produkt så er de slappe på et område, mens de er ekstremt kvalitetsbevisste på et annet. Med det så mener jeg at det sikkert er spart inn på alle mulige områder i proteinpulveret deres. Slikt bør straffes så hardt at andre produsenter ikke prøver seg på lignende.

Utlogget RoBeRt0

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 410
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 410

Sv: Nutrisport 90+ [VARSEL]
« #149 : 30. juni 2012, 14:11 »
jeg kjøpte 5 kg for ei uke siden for å teste

Jeg kan si at smaken er helt rææva iforhold til hva den var for en 4-5 år siden, da var det den beste proteinen på smak etter min mening, mye som tyder på at det er "tukla" med ja

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!