Skrevet av Emne: signaturer TF  (Lest 3361 ganger)

Utlogget CHN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

signaturer TF
« : 12. oktober 2010, 16:40 »
Hva som er intensjonen, og hva "folket" faktisk tolker signaturene som kan være to vidt forskjellige ting..Og det å tolke at de som har signatur med stor "Treningsforum" logo på som er representanter for TF vil for mange være veldig logisk..

Kanskje endre signatur til at det står Aktivutøver og hvilken sport man er aktivutøver innen? Da forsvinner litt av reklamen for TF, men det kommer tydeligere frem hva signaturen betyr.

Bare ett forslag,selv har jeg ikke lagt merke til eller tenkt noe over dette før nå..
Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

signaturer TF
« #1 : 12. oktober 2010, 17:07 »
Hvorfor?
Er det noe problem at et medlem med kontroversielle meninger eller historie i Treningsforum sitt forum er merket som AKTIV UTØVER, med treningsforum sin logo på det "skiltet" ?

Hva er problemet med det? Jeg ser ingen større skadefølge av at Raymond har en aktivutøver-signatur, enn at feks chn eller mr LT skulle hatt det.

Hvis nye (les: lite aktive)  medlemmer som dere skal "straffe" noen som er kontroversiell gjennom å få TF til å endre signatur-systemet sitt, så burde dere kanskje heller bruke tiden på å finne gode argumenter for deres syn fremfor å begynne med rare sanksjoner... Wink

Utlogget CHN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

signaturer TF
« #2 : 12. oktober 2010, 17:45 »
Hvorfor?
Er det noe problem at et medlem med kontroversielle meninger eller historie i Treningsforum sitt forum er merket som AKTIV UTØVER, med treningsforum sin logo på det "skiltet" ?

Hva er problemet med det? Jeg ser ingen større skadefølge av at Raymond har en aktivutøver-signatur, enn at feks chn eller mr LT skulle hatt det.

Hvis nye (les: lite aktive)  medlemmer som dere skal "straffe" noen som er kontroversiell gjennom å få TF til å endre signatur-systemet sitt, så burde dere kanskje heller bruke tiden på å finne gode argumenter for deres syn fremfor å begynne med rare sanksjoner... Wink

Dette er jo HELT urelevant for det jeg skrev..det jeg skrev var generelt og ikke knyttet til noen bestemt diskusjon eller bestemte personer..men bare bruken av denne type signatur.
Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

signaturer TF
« #3 : 12. oktober 2010, 17:52 »
i så fall er denne tråden EPISK feil sted å komme med denne generelle betraktingen.

Men mitt spørsmåler fortsatt like relevant... HVORFOR?

Svaret kan du vente 5 minutter med å komme med, for da er denne avsporingen flyttet.

Utlogget CHN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

signaturer TF
« #4 : 12. oktober 2010, 17:53 »
ventet ikke lenge nok før jeg redigerte heller skrev jeg,utifra at du hadde svart i mellomtiden..men så skriver for 3gang..

Var kun en refleksjon over at MR.LT hadde tolket signaturen på den måten som at de var representanter,og at dette er vel kanskje ikke hensikten..

Om det er så at de velger selv å ha det i signaturen er jeg helt enig med det med det at du/dere ikke kan kontrollere hvilken sport de driver med og få dette med i signaturen..

Ellers om det hadde vist seg at det var mange som tolket de med denne signaturen som representanter for TF så er vel ikke det hensikten..om det er noe problem at de gjør,eller ikke er jo seff opp til dere å avgjør Smiley
Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: signaturer TF
« #5 : 12. oktober 2010, 17:56 »
SÅnn

her hører det hjemme.

Hver enkelt bruker skriver det de ønsker i profilen. Enkelte skriver (under tfsignaturbildet) aktiv utøver i styrkeløft feks...

Men ikke alle gidder å presisere hvilken sport de driver med.

Moderatorene kan ikke bruke tid på å sitte og sjekke hva hver person holder på med, for så å skreddersy og spesiallage signaturer til alle aktive eller eliteutøvere...

sist jeg sjekket var det over 25 000 medlemmer her...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!