Skrevet av Emne: Har Athletic Fitness en fremtid?  (Lest 29059 ganger)

Utlogget KennethF

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • No Pain No Gain
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #30 : 20. mai 2011, 16:23 »
Soje - Hvor har du fått det fra, at det skal arrangeres AF i Nordisk 22 oktober i Sverige? Kan ikke se at det har stått noe om det?
De har et eget særforbund som ligger under SKKF, derfor arrangeres AF uavhengig av bygging og boddyfitness. i fjor hadde de 14 utøvere eller noe sånt. Så økonomisk så var det vel ingen suksess....

Vi NKF får se hvordan utviklingen blir i Norge, fortsetter den å vokse slik den gjør nå. Skal vi ikke se bort i fra at det kanskje blir lagt på en egen dag i fremtiden.
Jeg vil tippe at det fort kan bli rundt 40 utøvere til høstens NM i AF, det var 29 i OGP. Så det går riktige veien:-) Jeg kommer nok til å få satt opp 4 romaskiner og 4 dispstativer til NM, hvis påmeldingen blir som jeg tror....Så det går litt fortere å kjøre styrke momentene.....

Ellers så har IFFB annonsert følgende:

Äntligen kommer Athletic Fitness att visas upp officiellt i internationellt sammanhang, och en demotävling öppen för hela världen kommer att genomföras i samband med VM i Classic Bodybuilding i Tallin, Estland 18-21 november.

Det betyr at vi kommer til å ha kvalik for dette under NM, Så dette burde vel få flere opp av sofaen Wink

Kenneth F.


Styremedlem i NKF (Norges Kroppsbygger Forbund)

3 pl CB +180cm Oslo Grand Prix 2010
7 pl CB +180cm NORDISK 2008
1 pl CB +180cm NM2008
2 pl CB +180cm SM 2008
6 pl AF +180 Oslo Grand Prix 2006
3 pl AF +180 Sandefjord 2006

www.kennethfoss.com

Utlogget Line Marion

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 61

Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #31 : 24. mai 2011, 14:41 »
Oi! Det hørtes jo utrolig spennende ut da! Det går rett vei! Cheesy

Hadde vært veldig gøy å være med på selv, men det går nok heller dårlig på grunn av amming. Wink Men jeg skal gjøre mitt beste med å rekruttere andre til NM i hvert fall!! Hadde vært utrolig moro om man klarte å få samlet 50 stk i AF! Så kom igjen alle jenter og gutter som ønsker en real utfordring! Smiley

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #32 : 26. mai 2011, 23:24 »
Kenneth:
Hehe...det hadde jeg bare fått fra mitt lille stille sinn. Bare antok det ettersom SM skulle være 22.oktober. Der tok jeg tydeligvis veldig feil. Blir absolutt spennende med Tallin og så stor presentasjon av AF under VM av CBB. Frister veldig og jeg har allerede begynt å trene på alle moment som kan komme....Vil gjerne være 100% klar til Tallin om jeg deltar til høsten.


Utlogget thomasht86

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

  • Athletic Fitness Kaliber FKK
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #33 : 27. mai 2011, 08:03 »
Frister veldig og jeg har allerede begynt å trene på alle moment som kan komme....Vil gjerne være 100% klar til Tallin om jeg deltar til høsten.

Har du noen tips eller? Tror du det er aktuelt med elementer som "turn-lignende" øvelser? Er vel det som tradisjonelt gjøres i fitness internasjonalt?

24 år, 173cm,
Vekt: Konk: 73 kg
        Off: ca. 80kg
Treningsperser: (Uten utstyr)
Knebøy: 185 kg
Benk:  160 kg
Mark: 235 kg
Chins: 34 stk
Dips: 63 stk
Roing (1min): 367m

2. plass AF IGP Classic 2009
1. plass AF -180cm Oslo GP 2011

 Loggbok/profil
 Sponsor: Gymgrossisten.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #34 : 27. mai 2011, 08:21 »
Blir det kun 180+ og -?

Utlogget KennethF

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 213
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 213

  • No Pain No Gain
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #35 : 28. mai 2011, 15:46 »
Oki Soje:-)
Har ikke helt bestemt om vi skal la topp 3 i NM får mulighet til å stille i prøve AF under VM eller ta topp 6.
Men siden det er en test, kan det være aktuelt å få sendt så mange som mulig, for å vise oss frem:-) Er litt økonomi aspekt her også.

Jeg er nesten sikkert på at det er den svenske modelen som skal vises frem. Så blir nok disse styrke momentene som blir valgt. Litt synd, for de jeg er redd for at dette vil ta alt for lang tid å gjenomføre, noe IFFB gutta nok ikke vil like, det må være noe som kan gjenomføres på relativ kort tid. Dere kan jo tenke dere, type 60 stk kanskje flere, gjenomføre hinder løype og et eller to styrke moment til. kommer til å bruke en dag bare på det. Så vi jobber for å vise vårt opplegg også. Jeg vet at mange AF utøvere skulle ønske seg hinderløype og andre styrke momenter. Men tid spiller dessverre veldig inn her...

Hvilken klasse inndeling det blir under prøve VM, er litt usikkert. Enten -180 og +180, eller åpen klasse....


Kenneth.


Styremedlem i NKF (Norges Kroppsbygger Forbund)

3 pl CB +180cm Oslo Grand Prix 2010
7 pl CB +180cm NORDISK 2008
1 pl CB +180cm NM2008
2 pl CB +180cm SM 2008
6 pl AF +180 Oslo Grand Prix 2006
3 pl AF +180 Sandefjord 2006

www.kennethfoss.com

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Sv: Har Athletic Fitness en fremtid?
« #36 : 08. juni 2011, 11:03 »
Uansett veldig spennende med AF samtidig som et VM i en mye større sport. Blir fantastisk å endelig få vist dette for toppene i IFBB.

Venter i spenning :-)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!