Skrevet av Emne: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke  (Lest 75277 ganger)

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #195 : 17. desember 2010, 11:10 »
Jeg elsker feite folk!! De får jo oss veltrente til å se enda bedre ut.

Jo flere feite folk det finnes desto mer moro blir det å være veltrent. Hadde ikke vært like gøy å være veltrent om alle var det. Feite og stygge folk er med andre ord veldig bra å ha.  Grin

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #196 : 17. desember 2010, 22:13 »
Jeg elsker feite folk!! De får jo oss veltrente til å se enda bedre ut.

Jo flere feite folk det finnes desto mer moro blir det å være veltrent. Hadde ikke vært like gøy å være veltrent om alle var det. Feite og stygge folk er med andre ord veldig bra å ha.  Grin
Eg tenkjer det same når eg les innlegga dine her på forumet. At det er bra det fins idiotar som deg. Du får oss andre til å framstå som smarte og skarpe fordi du er så innforjævlig tett i knollen. Smiley
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #197 : 18. desember 2010, 03:09 »
Eg tenkjer det same når eg les innlegga dine her på forumet. At det er bra det fins idiotar som deg. Du får oss andre til å framstå som smarte og skarpe fordi du er så innforjævlig tett i knollen. Smiley

Jeg tenker det samme når jeg leser dine innlegg. At det er bra det finnes slike ureflekterte sekker med dritt som deg selv. Det får oss andre til å fremstå som avbalanserte og sympatiske fordi du er så innforjævlig full av mannskjit... Tongue
You know I like your style, I really do.

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #198 : 18. desember 2010, 03:34 »
Jeg elsker feite folk!! De får jo oss veltrente til å se enda bedre ut.

Jo flere feite folk det finnes desto mer moro blir det å være veltrent. Hadde ikke vært like gøy å være veltrent om alle var det. Feite og stygge folk er med andre ord veldig bra å ha.  Grin

jeezuz..
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #199 : 23. desember 2010, 10:07 »
Eg tenkjer det same når eg les innlegga dine her på forumet. At det er bra det fins idiotar som deg. Du får oss andre til å framstå som smarte og skarpe fordi du er så innforjævlig tett i knollen. Smiley

Du er nok ikke spesielt smart eller skarp dersom du ikke ser ironien i enkelte av mine innlegg og i tillegg tar dem personlig. Tror du faktisk er rimelig uintelligent skal jeg være ærlig.

Utlogget Johannes Doperen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

  • GET BIG - HAVREGRYN!
Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #200 : 26. desember 2010, 11:24 »
Du er nok ikke spesielt smart eller skarp dersom du ikke ser ironien i enkelte av mine innlegg og i tillegg tar dem personlig. Tror du faktisk er rimelig uintelligent skal jeg være ærlig.
rofl Det kom fra rette rævva! Ikke vet du hva ironi er, og så kaller du andre for uintelligente. Snakk om å bli eid.
I don't care if I die young, as long as the coffin is big!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #201 : 20. februar 2011, 01:15 »
Er så lei all denne sytingen fra feite folk.

Å være feit er et valg. Liker du ikke nedsettende kommentarer eller å bli glodd på, er det bare å spise mindre og bevege på deg mer.

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #202 : 20. februar 2011, 09:48 »
Problemet er at fete folk gjerne "alltid" har vært det, helt siden de var små, med fete foreldre, slik at de er vant med at det alltid har vært sånn og de forventer at det alltid kommer til å forbli sånn.
Det som har gjort dem fete er livsstilen deres, som de gjerne har levd med hele livet sitt. Si 40 år, og det skal en del til for å endre på dette, men det er fint mulig. De må bare slutte å skylde på ytre faktorer, slutte å gjøre seg selv til ofre og begynne å ta tak i ting. De må innse at det finnes viktigere ting enn mat (såfremt en får den næringen en trenger selvsagt) som de kan bruke tiden sin på. Også innse det at sultfølelsen ikke er farlig. Forbrenninga stopper jo ikke for det..
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Cyrux

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #203 : 20. februar 2011, 10:37 »
De fleste velger en livstil de liker. Om det er å være velltrent og spise sunt hele tiden eller om det er å nyte livet og spise det man har lyst til, drikke og feste, se på film med masse snop. Har selv ca 15 kg for mye fett men klager ikke jeg vet hvorfor. Dog har jeg bestemt meg for å komme i bedre form nå da Smiley Blir spennende.

Når vi snakker om Kari J
Noen som viste at Kari J har vært lubben tidligere?
Hun gikk fra å være lubben til å bli ganske så slank og lekker.. Hvordan? I sine yngre dager så var hun glad i hvitt pulver :p (ja hvis det ikke var noe annet stoff)

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #204 : 20. februar 2011, 15:01 »
Det er ingen som hater tjukkaser mer enn tidligere tjukkaser, så det kunne i såfall forklart mye. Jeg synes uansett det er en uting å spre rykter om folk på den måten.

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #205 : 20. februar 2011, 15:30 »
De fleste velger en livstil de liker. Om det er å være velltrent og spise sunt hele tiden eller om det er å nyte livet og spise det man har lyst til, drikke og feste, se på film med masse snop.

Helt i orden det.  Men når det er sagt, så går det fint an å kombinere en svært veltrent kropp med både drikking, festing og film med godteri. Bare ikke "masse" drikking, festing og godteri. Moderasjon er nøkkelen, og det er en kunst å finne den balansen.
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Cyrux

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 123
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 123

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #206 : 26. februar 2011, 23:54 »
Helt i orden det.  Men når det er sagt, så går det fint an å kombinere en svært veltrent kropp med både drikking, festing og film med godteri. Bare ikke "masse" drikking, festing og godteri. Moderasjon er nøkkelen, og det er en kunst å finne den balansen.
Helt i orden det.  Men når det er sagt, så går det fint an å kombinere en svært veltrent kropp med både drikking, festing og film med godteri. Bare ikke "masse" drikking, festing og godteri. Moderasjon er nøkkelen, og det er en kunst å finne den balansen.

Det stemmer Smiley Balanse er tingen Smiley

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #207 : 31. mars 2011, 01:34 »
Sitat
Brannmenn og politi måtte til slutt skjære ham løs. Da hadde han sittet i samme stol i to år.
Sitat
Politiet måtte også skjære hull i veggen for å få fraktet mannen ut. Han ble fraktet til sykehus der han nå kjemper for livet.
http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/overvektig-mann-grodde-fast-i-stolen-3455824.html

Med fare for å høres ut som en kald og kynisk jævel... men jeg håper du dør.

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #208 : 31. mars 2011, 02:07 »
Jeg elsker feite folk!! De får jo oss veltrente til å se enda bedre ut.

Jo flere feite folk det finnes desto mer moro blir det å være veltrent. Hadde ikke vært like gøy å være veltrent om alle var det. Feite og stygge folk er med andre ord veldig bra å ha.  Grin
¨
 Jeg skjønner hva du mener  Grin
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Kari Jaquesson - feite folk er late ikke syke
« #209 : 12. juni 2012, 22:39 »
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10050654

Sitat
Jeg har sagt mitt om feite kvinnfolk, men la det være helt klart, ingenting er verre enn FEITE MANNFOLK! Det er det jævligste som finnes, det oser av selvforakt og gi faen mentalitet. Feite mannfolk burde tvangsjogges hver forbanna dag!

Menn har ingen unnskyldning for å være feite, det er latskap, selvforakt, ignoranse og elendige personlige egenskaper som ligger bak. DISGUSTING!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!