Skrevet av Emne: Brennpunkt: Gutten i speilet Tusenvis av norske gutter og menn bruker dopingmidl  (Lest 6711 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Så reklame for denne episoden av Brennpunkt nå nettopp, tror det kan være interessant, selv om det sikkert kommer masse sære uttalelser om emnet og.

Er altså på NRK1 på tirsdag 21.40
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.7342198

Proteinfabrikken tar avstand ifra all styrkesport nå ser det ut til.. Hehe, greit for min del. Har aldri likt dem eller produktene deres, hehe. Visste de kom til å hore seg til mosjonistene og skiløperne etter en stund. Bare fordi at visse i Strongman doper seg betyr det ikke at du ikke kan sponse dem og konkurransen, skal man droppe all sponsing av byggere og da, siden de ikke har dopingsjekk? Vet ikke om de svartmaler styrkeløft som forøvrig praktiserer dopingsjekk.. Jeg er imot doping selv og kommer aldri til å bruke det, men byggere osv som driver med det og vier livet til å stille og vinne, de har faen meg prestert enormt, selv med dop. Så mye har jeg forstått. De spiller etter de gjeldende reglene som er med doping til tider, skulle også ønske at det var mer "natural bodybuilding" i Norge men slik er det altså ikke enda. Kanskje PF burde ta avstand ifra sykkelritt og?
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/vestfold/1.7342198

Proteinfabrikken tar avstand ifra all styrkesport nå ser det ut til.. Hehe, greit for min del. Har aldri likt dem eller produktene deres, hehe. Visste de kom til å hore seg til mosjonistene og skiløperne etter en stund. Bare fordi at visse i Strongman doper seg betyr det ikke at du ikke kan sponse dem og konkurransen, skal man droppe all sponsing av byggere og da, siden de ikke har dopingsjekk? Vet ikke om de svartmaler styrkeløft som forøvrig praktiserer dopingsjekk.. Jeg er imot doping selv og kommer aldri til å bruke det, men byggere osv som driver med det og vier livet til å stille og vinne, de har faen meg prestert enormt, selv med dop. Så mye har jeg forstått. De spiller etter de gjeldende reglene som er med doping til tider, skulle også ønske at det var mer "natural bodybuilding" i Norge men slik er det altså ikke enda. Kanskje PF burde ta avstand ifra sykkelritt og?

Det står kun at dei ikkje vil sponse strongman. Ingenting om styrkeløft(eller bygging for den saks skyld).

Utlogget Karbosjefen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 34

overskriften snakker de om doping (steroider)

leser man nøyere så ser man dette :

"Han valgte å ta sitt eget liv – etter halvannet år med doping og rusproblemer. "

ringer det en bjelle her kanskje ?  

lage en dokumentar om steroider, å så finner de et tilfelle der en har brukt narkotika som de setter på trykk. blir bare feil.


Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Har nå sett programmet. Om jeg skal prøve å analysere utifra et nøytralt synspunkt: kom gode innspill, utrolig nok også fra fagpersoner ifra det offentlige innenfor temaet "Steroider og doping i ikke idrettrettslig og idrettslig sammenheng". Kom også mange stereotypiske utsagn som hadde lite grep om virkeligheten. Historien om Tord handler kanskje om en gutt som allerede hadde problemer, og som fikk større problemer siden steroidene satte følelsene enda mer på spissen, noe som er fakta. Det kan godt forekomme psykiske lidelser av steroider, men gjerne så er det allerede svakere lidelser til stede som blir forsterket.
Selv om man selv har et eget synspunkt tror jeg det kan være nyttig å se denne dokumentaren her, selv om noen av innspillene var tøvete så ble jeg forbauset over de mer matnyttige utsagnene som stort sett har vært fraværende i mediene når man snakker om temaet trening og kosthold. Er nok også blitt gjort tydelig at det offentlige ikke har et godt nok tilbud for steroidebrukere som det skjærer seg for.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Det står kun at dei ikkje vil sponse strongman. Ingenting om styrkeløft(eller bygging for den saks skyld).
Styrkeløft er muligens safe, vi får se. Føler at PF er et firma som horer seg eksepsjonelt etter de allmenne oppfatningene rundt trening og kosthold. Men grunnen til at jeg misliker PF er selvfølgelig ikke derfor. Det er fordi at produktene deres suger hestepikk og er overpriset(sammenligner med tilbudet på andre siden av svenskegrensen).
 Ettersom at de uttaler seg om at de vil ta avstand fra alt som har med doping å gjøre betyr det mye mer enn bare strongman, men ser absolutt hva du mener.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Jeg synes det var bra å opplyse folk om dette.
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Det er fordi at produktene deres suger hestepikk og er overpriset(sammenligner med tilbudet på andre siden av svenskegrensen).

Skal du boikotte all mat som markedsføres i norge og, fordi det er billigere i sverige?.

Back to topic:  Bra det settes søkelys på dette. Mange unge mennesker som blir ødelagt av sine lyster og søken etter "det lille ekstra".
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Skal du boikotte all mat som markedsføres i norge og, fordi det er billigere i sverige?.

Back to topic:  Bra det settes søkelys på dette. Mange unge mennesker som blir ødelagt av sine lyster og søken etter "det lille ekstra".

Nei, reiser ikke så frekvent at det blir hensiktsmessig, kosttilskudd kjøpes kun hver 2-3 mnd, så det er hensiktsmessig. PF selges forøvrig i Sverige og. Liker bare ikke at de prøver seg på monopol, produktene deres, nå holdningen deres osv. Kjøpte litt PF i mine yngre dager, følte meg snytt.  Nok om min subjektive hets av PF, glemte å legge ved en link som fører til dokumentaren for de av dere som ikke fikk den med!

Dokumentaren kan ses her! : http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7336015
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!