Skrevet av Emne: hvordan kan jeg bli mere utadvent ? :/  (Lest 6229 ganger)

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: hvordan kan jeg bli mere utadvent ? :/
« #15 : 19. oktober 2010, 12:15 »
Du veit vi lever jo i Norge, der for man ikke hjelp før man har brukt lang tid med kjemping med nebb og klør...Tongue Synes også det er høl i hodet at foreldrene ikke har satt seg mere inni syndromet og de ikke har søkt om hjelp til opptrening. Han skal ha krav på det!

For min del kommer jeg til å tvangs innlegge mora mi på gammle hjem den dagen hun ikke fungerer til å klare seg selv, hun er så sta og egen så hun orker ikke jeg å streve med dag inn og dag ut da:P hehe



Jeg kommer nok ikke til å ha svigers i eventuell fremtidelig kjellerleilighet jeg heller nei Smiley Men man får i det minste ha baller nok til å innrømme at man er en kynisk jævel, for det er vi alle mennesker! Så tar man det månedlige besøket med et smil om munnen.
Sa brura

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: hvordan kan jeg bli mere utadvent ? :/
« #16 : 19. oktober 2010, 13:45 »
Jeg kommer nok ikke til å ha svigers i eventuell fremtidelig kjellerleilighet jeg heller nei Smiley Men man får i det minste ha baller nok til å innrømme at man er en kynisk jævel, for det er vi alle mennesker! Så tar man det månedlige besøket med et smil om munnen.

Honnør:D

Utlogget lillegutten16

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

Sv: hvordan kan jeg bli mere utadvent ? :/
« #17 : 19. oktober 2010, 23:18 »
Tusen takk for alle svar, føler meg faktisk mye bedre når det er så mange som tar seg tid til å skrive her! Smiley

Ja, er rart. Men foreldrene mine har heller faktisk ikke fått vite så mye om asperger. De har vært på flere møter osv og møtt folk, men det liksom ingen som vet noe tydeligvis. Ikke så mye om denne diagnosen.

Har jo veldig sære intereser, og de er jeg sinnsykt interesert i også. det er kjent emd aspergere. Det har jeg faktisk hørt ^^ men det største problemet er at jeg sliter å på en måte kunne slappe av når jeg er med andre. klarer liksom ikke trives når jeg er med andre. føler meg som et tungt fjell bare. jeg trener kropsbyggning, har et bra utseene og attitude. men se for dere de 2 tingene. at jeg fysisk virker som alle andre, men innvendig så er jeg nesten kul umulig og ha med å gjøre.

så oppfører jeg meg ekstremt forkjellig fra person til person. skulle ønske jeg kunne være meg selv hele tiden, og kunne prate med hvem som helst uten problemer. når jeg trener med kamerata mine så snakker de hele tiden og kan snakke med hvem som helst andre som er der. for meg er det umulig. jeg er ikke redd for å si noe som sagt. er bare at jeg ikke finner på og si noe, og at jeg ikke trives.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!