Skrevet av Emne: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)  (Lest 5238 ganger)

Utlogget Kingpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

  • Kingpowers universal
Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« : 18. oktober 2010, 14:24 »
dd

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #1 : 18. oktober 2010, 14:31 »
Var veldig rotete. Plutselig drar du inn at det er en kar som har blitt smittet osv, burde ikke det være i et eget avsnitt f.eks?

Og "masker og slikt".. man skriver ikke "og slikt".

Utlogget Kingpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

  • Kingpowers universal
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #2 : 18. oktober 2010, 14:35 »
Takk for at du sier ifra!

Men, har lagd det mye bedre i et word dokument, jeg bare kopierte over, derfor det ser litt rotete ut osv. Men, det ser faktisk 80% bedre ut i dokumentet jeg har lagd. Skal rette på det du sa med "og slikt", setter stor pris på hjelpen du ga! Smiley

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #3 : 18. oktober 2010, 14:37 »
Takk for at du sier ifra!

Men, har lagd det mye bedre i et word dokument, jeg bare kopierte over, derfor det ser litt rotete ut osv. Men, det ser faktisk 80% bedre ut i dokumentet jeg har lagd. Skal rette på det du sa med "og slikt", setter stor pris på hjelpen du ga! Smiley

Smiley

Utlogget Kingpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

  • Kingpowers universal
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #4 : 18. oktober 2010, 15:02 »
Noen kloke hoder som gidder og hjelpe til med rettskrivningen? Cheesy

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #5 : 18. oktober 2010, 15:06 »
Synes det var veldig rotete skrevet. Tenker da ikke på avsnitt og kommafeil, men generelt rot. Veldig kort om hvert "tema" og raske avsluttninger på disse. Prøve å dra det ut litt, fortelle litt mer om det du har skrevet, og dele det opp.

Ville også kutta ut nemlig, og lignende, og som sagt over - slikt.

Siden det skal være en nyhetsartikkel bør du også informere om hva man skal foreta seg om du tror du er smittet.


En god del skrivefeil og orddelingsfeil også.

Retter litt her. Rødt med parentes bak er ting jeg ville bytta ut med det som står i parentes. Rødt bør bare fjernes. Dette er bare litt som jeg ville gjort det. Har ikke giddi å lagt til noe, bare retta litt på noe av det du har skrevet.

Som dere ser i tittelen, har vi fått en ny sykdom i landet, nemlig ”svartedauden”.(bør finne på noe bedre) Dette er en dødelig sykdom, som kan smitte hver og en av oss. Det finnes ikke noe medisiner eller lignende som kan gjøre oss immune mot sykdommen. Denne sykdommen utbredte seg langs kysten, nær svenskegrensen. Det var en gammel mann som ble alvorlig syk, og(han) ble fraktet til sykehuset, der de fikk greie på at han hadde fått et livsfarlig virus.(han ble undersøkt, og det ble bekreftet at mannen var smittet av svartedøden) Mannen ligger på et rom der ingen får lov til og gå inn uten masker og slikt.(der ingen har adgang uten nødvendig verneutstyr.) Det er nå kjent at det er ”svartedauden” mannen har fått. Derfor er vi redde for at flere vil bli smittet, og vi oppfordrer alle til og holde hygienen godt og passe på at dere ikke er blitt smittet.( Vi er redde for at flere kan bli smittet og ber alle være ekstra nøye på hygiene og nærkontakt.) Dersom du føler deg dårlig, eller vil sjekke om du er smittet, burde du dra til sykehuset og få dette sjekket.(må du dra til nærmeste sykehus å få dette undersøkt.)
Svartedauden er en sykdom alle kan dø av, og ingen tåler noe mer eller mindre enn noen andre. Det som er skremmende med denne virusen(dette viruset), er at vi ikke har noe skikkelig fakta og gå utifra. Vi har ikke funnet grunnen til at denne sykdommen har rammet landet, men vi har hørt at flere byer i andre land har hatt denne virusen(dette viruset). I sverige hadde(har) en person i ung alder(ung person) omkommet av denne sykdommen, og det er derfor vi vet at den kan være dødelig.(med dette ble sykdommen konstatert dødelig,) Vi hadde nylig et intervju med en medisink lege(medisinsk lege), der han forteller litt om medisinene.
Legen fortalte oss at medisinene til dette viruset er under utvikling, og at han driver og forsker på viruset.(viruset er under forskning) Legen fortalte også om at det er lite han kan gjøre, så lenge ingen kommer inn og melder om at dem(fra om at de) har blitt smittet av ”svartedauden”. Hvis det meldes inn at noen er smittet, kommer denne forsknings legen(forskeren)(forskningslegen) til sykehuset, der han undersøker pasienten selv, og vil derfor få bedre innblikk innenfor sykdommen generelt. Vi velger og(å) skrive denne nyhetsartikkelen, slik at allmennheten skal få et lite innblikk i hva mange mennesker kommer til og oppleve, og ikke minst slik at dere skal passe på dere selv. Svartedauden er et skremmende virus, som ikke bare skremmer yngre mennesker, men omtrent hele voksenverden også. Det er ingen grunn til å få panikk, det eneste vi/dere kan gjøre, er og(å) vente og se hva som kommer til og skje(skjer). Vi får ikke gjort noe med dette viruset uansett(foreløpig), men som sagt lenger opp i artikkelen, jobbes det med medisinske hjelpemidler.(medisiner er under utvikling og vil innen kort tid være tilgjengelige).
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget OptimusPrime

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 833
  • Honnør: 198
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 833

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #6 : 18. oktober 2010, 15:08 »
tror jeg også ville bytta ut "svartedauden" med noe annet. Svartedauden/svartedøden for eksempel. Dropp hermetegna.
Trener jeg også, bare blogger ikke om det.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #7 : 18. oktober 2010, 15:31 »
Mannen blir satt i karantene.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Kingpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

  • Kingpowers universal
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #8 : 18. oktober 2010, 15:33 »
Tusen tusen takk PRIME! Kom til utrolig god hjelp!! woot

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #9 : 20. oktober 2010, 09:39 »
Denne sykdommen utbredte seg langs kysten, nær svenskegrensen.

Finn en feil.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676


Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #11 : 20. oktober 2010, 10:38 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #12 : 20. oktober 2010, 10:39 »
Haha Tongue

Nå kommer svartedauden og tar deg!!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #13 : 20. oktober 2010, 15:14 »
Startet i Bergen.

Forøvrig synd at den ikke utryddet en del flere forfedre til enkelte forumbrukere her inne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #14 : 20. oktober 2010, 16:19 »
Startet i Bergen.

Nå er vel ikke skoleoppgaven til ts en historisk gjengivelse, med tanke på at svartedauden blir omtalt som en ny sykdom.

Forøvrig synd at den ikke utryddet en del flere forfedre til enkelte forumbrukere her inne.

Kjempesynd. Så kunne vi snakket enda mer dansk enn vi allerede gjør Cheesy
 
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!