Skrevet av Emne: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.  (Lest 70345 ganger)

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #75 : 23. oktober 2010, 17:34 »
godt poeng. Et par striper kokain hver helg er det vel ingen fare med.. Men så kommer det til det at man gjerne ikkje bare tar ett par striper hver helg, ettersom det mister effekten. Steroider mister også litt effekt etter x antall kurer. men ikkje helt. Og resultatene blir ikkje bedre, jo mer man tar over et genetisk bestemt pungt uansett.

Dette mente jeg ironisk.

Blir som de som råkjører store deler av livet uten å kræsje. Ikke bonke en gang.

Er ikke farlig å råkjøre, bare mann gjør det "kontrollert"
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #76 : 23. oktober 2010, 18:26 »

Viss ein tek i bruk den logikken får ein mange morosame eksempel.
Nokon som har litt meir kunnskap og kreativitet enn meg kan heilt sikkert koma på mange fine og illustrerande poeng.

Dei tek medisin fordi dei MANGLAR noko inni kroppen sin. Og trur du virkeleg at Anadrol er bivirkningsfritt for AIDS-pasientar?


Er du borte??
Ser du ikke hva jeg sier.veridene går opp ja.Self høytblotrykk osv..
Anadrol er et møkk steroid.Som ingen bruker nesten.
Men når aids pasienter tåler det,selv om kroppen er svak.Og dem takler bivirkningen som kommer.Takler for faen en frisk man det.Alt går tilbake etter endt kur.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #77 : 23. oktober 2010, 18:30 »
Dette mente jeg ironisk.

Blir som de som råkjører store deler av livet uten å kræsje. Ikke bonke en gang.

Er ikke farlig å råkjøre, bare mann gjør det "kontrollert"

Nei,man gjør det på bane med hjelm,velte bur etc.For og minske skade risken.Derfor man bruker leger når man skal ta en kur og!!!!Svar meg på spm i stedet?Hvorfor tåler veldig syke mennesker steroider i forholdsvis store doser når dem er døds syk nærmest???Da tåler friske mennesker det dobbelte av dem dosene og.At man får biz,er self.Men alt går over etter endt kur.Som man er fylle syk en uke etter inntak 1,5liter sprit på en lørdag og.Er man knust til fredag neste uke.Med diare etc.Men går over!!

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #78 : 23. oktober 2010, 18:47 »
Er du borte??
Ser du ikke hva jeg sier.veridene går opp ja.Self høytblotrykk osv..
Anadrol er et møkk steroid.Som ingen bruker nesten.
Men når aids pasienter tåler det,selv om kroppen er svak.Og dem takler bivirkningen som kommer.Takler for faen en frisk man det.Alt går tilbake etter endt kur.

Eg ser kva du skriv, men eg trur ikkje du skjønnar kva eg meinar. Les det eg har skrive eit par ganger til, og viss du ikkje skjønnar det, så spør du ein oppegåande person kva det betyr.

bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #79 : 23. oktober 2010, 18:49 »
Eg ser kva du skriv, men eg trur ikkje du skjønnar kva eg meinar. Les det eg har skrive eit par ganger til, og viss du ikkje skjønnar det, så spør du ein oppegåande person kva det betyr.

Ingenting er bivrikning fritt..Ingenting.Men vi tåler litt biz.Når syke folk gjør det.Gjør friske det.
edre nå da

Utlogget ST0RMTRIGGER

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

  • Vekt: 130kg Høgde: 1.84
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #80 : 23. oktober 2010, 19:10 »
Nei,man gjør det på bane med hjelm,velte bur etc.For og minske skade risken.Derfor man bruker leger når man skal ta en kur og!!!!Svar meg på spm i stedet?Hvorfor tåler veldig syke mennesker steroider i forholdsvis store doser når dem er døds syk nærmest???Da tåler friske mennesker det dobbelte av dem dosene og.At man får biz,er self.Men alt går over etter endt kur.Som man er fylle syk en uke etter inntak 1,5liter sprit på en lørdag og.Er man knust til fredag neste uke.Med diare etc.Men går over!!

Er nok en god del som råkjører langs vegen også for å si det sånn...

Får ikke HIV pasienter steroider pga manglende/lav testosteronproduksjon? Om de får så store doser som du snakker om, hvorfor er de ikke større og mer muskuløse da?
Om kroppen vår ikke har vondt av en høyere produksjon/inntak av vekst hormon (les: snakker her om friske personer med normale verdier), hvorfor er vi ikke skapt slik av naturen sin side da?
HOBBYSTYRKELØFTER

Knebøy 240 kg
Benkpress 205 kg
Markløft 270 kg

Belt only!

            "There is no point in being alive
               if you cannot do the deadlift"
                    -Jòn Pàll Sigmarsson-

                   -Real men armwrestle!-

                             RAW 4 life!

Min youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UC4klTp6sCJkDrrQ51ZmCwCQ

bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #81 : 23. oktober 2010, 19:15 »
Er nok en god del som råkjører langs vegen også for å si det sånn...

Får ikke HIV pasienter steroider pga manglende/lav testosteronproduksjon? Om de får så store doser som du snakker om, hvorfor er de ikke større og mer muskuløse da?
Om kroppen vår ikke har vondt av en høyere produksjon/inntak av vekst hormon (les: snakker her om friske personer med normale verdier), hvorfor er vi ikke skapt slik av naturen sin side da?

Man tåler det.Det er saken..Ikke noe verre en andre ting som også er lovlig.Nettopp derfor det er lovlig!!!!SKJØNNER DERE DET

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #82 : 23. oktober 2010, 19:21 »
Er nok en god del som råkjører langs vegen også for å si det sånn...

Får ikke HIV pasienter steroider pga manglende/lav testosteronproduksjon? Om de får så store doser som du snakker om, hvorfor er de ikke større og mer muskuløse da?
Om kroppen vår ikke har vondt av en høyere produksjon/inntak av vekst hormon (les: snakker her om friske personer med normale verdier), hvorfor er vi ikke skapt slik av naturen sin side da?

en kamerat fikk ett virus i kroppen som spiste muskler og kroppen hans tok heller ikke til seg næring.. dette skjedde etter en ulykke, da fikk han steroider..  men hallo, mener du han skal bli muskuløs da?

når en bil motor lages så kan en motor leveres med 140hk, men samme motoren står også i den samme bilen men med 180hk, mn med annet chip, men samme innmat i motoren.,.

samme med en menneske kropp, vi blir ikke født med full ytelse, kan jo trene så vi blir sterkere..

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #83 : 23. oktober 2010, 19:22 »
han i eksempelet gikk forresten ned fra 112kg til 75kg..

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #85 : 23. oktober 2010, 19:33 »
dette er ett rått film klipp..  ser for meg det hadde vært heftig diskusjon på tf og i nyhetene hvis martin hadde vært bygger eller strongman tidligere og ikke rally konge..  Grin Grin

http://www.youtube.com/watch?v=McZtCIDAu6U#noexternalembed

Utlogget Gen-i-alt

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 926

  • Provehito in altum
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #86 : 23. oktober 2010, 19:51 »
Man tåler det.Det er saken..Ikke noe verre en andre ting som også er lovlig.Nettopp derfor det er lovlig!!!!SKJØNNER DERE DET

Jeg har den meningen at alle må gjøre sine egne valg, og bør kunne stå til rette for dem. Alle trenger ikke å være enige. Jeg prøver ikke påtvinge mitt synspunkt her, men har interesse av en opplyst diskusjon.

Det er fullt mulig (jeg vet ikke) at man kan ta AAS med nøye kontrollering av diverse faktorer og se at verdiene normaliseres etter endt kur. Blodtrykk, kolesterol etc.
Det er også fullt mulig at man kan ta ASS over mange år, uten at man ser en forverring i livssituasjon, ei heller i psykologisk tilstand (igjen jeg vet ikke). MEN, vet man egentlig effekten av hva disse hormonene gir? Blir alle mulige faktorer sjekket hos legen? Hjertet er en muskel, endrer dette også størrelse? Hva med kreftsammenheng, prostata? Og kan man egentlig vite om personligheten/psyken endres, om man ikke husker hvordan man var før steroid bruken?
 Man kan selvfølgelig si at man har det greit, og ikke opplever noen problemer, og det er da iallefall en positiv evaluering av sin egen situasjon.

Ser grunnen til at du velger å sammenligne friske mennesker med AIDS pasienter, men med en dødsdom over seg velger man kanskje litt anderledes? Vil man ikke prøve alt for å holde seg i live? At man ikke raskere tråkker i grava med et ødelagt immunforsvar ved påstart av steroidbruk gir ikke en sammenlignbar evaluering av trygghet for friske mennesker. At en frisk person vil tåle doble doser? Kroppen er et intrikat system, og man kan nok gjennom år skade kroppen uten å selv forstå omfanget.  

Som frisk, ville jeg ikke tatt medisiner på grunnlag av at de ikke videre forkortet livet til mennesker med en dødsdom!

Men det er kanskje fordi jeg ikke på samme måte ser bakgrunnen til bruk, er det virkelig slik at man ikke kan beholde en kropp sterk og slank uten en medisinsk cocktail? Er det virkelig slik at man må ta snarveier? Eller er kroppsbildet umenneskelig? Skal det ikke være fysisk mulig å nå fysikken man vil ha?
Hva er det som gjør at mennesker ikke klarer å være fornøyd med utgangspunktet, og glede seg over veien og også slitet det tar for å komme i knallform?

Jeg tror nok noen er "smarte" og iallefall etterfølger noen retningslinjer når det gjelder bruk, selv om jeg er uenig i nødvendigheten, og stiller spørsmålet til hvorfor folk "trenger" det.
 Men det store problemet slik jeg ser det er i tilgangen og gjøre det til noe normalt. Unge mennesker er lett påvirkelige og trenger hjelp til å takle livet, ikke en overdose usunne verdier og guiding til ASS assistert fra lege.
Become your potential...

*Min profil

bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #87 : 23. oktober 2010, 20:00 »
Jeg har den meningen at alle må gjøre sine egne valg, og bør kunne stå til rette for dem. Alle trenger ikke å være enige. Jeg prøver ikke påtvinge mitt synspunkt her, men har interesse av en opplyst diskusjon.

Det er fullt mulig (jeg vet ikke) at man kan ta AAS med nøye kontrollering av diverse faktorer og se at verdiene normaliseres etter endt kur. Blodtrykk, kolesterol etc.
Det er også fullt mulig at man kan ta ASS over mange år, uten at man ser en forverring i livssituasjon, ei heller i psykologisk tilstand (igjen jeg vet ikke). MEN, vet man egentlig effekten av hva disse hormonene gir? Blir alle mulige faktorer sjekket hos legen? Hjertet er en muskel, endrer dette også størrelse? Hva med kreftsammenheng, prostata? Og kan man egentlig vite om personligheten/psyken endres, om man ikke husker hvordan man var før steroid bruken?
 Man kan selvfølgelig si at man har det greit, og ikke opplever noen problemer, og det er da iallefall en positiv evaluering av sin egen situasjon.

Ser grunnen til at du velger å sammenligne friske mennesker med AIDS pasienter, men med en dødsdom over seg velger man kanskje litt anderledes? Vil man ikke prøve alt for å holde seg i live? At man ikke raskere tråkker i grava med et ødelagt immunforsvar ved påstart av steroidbruk gir ikke en sammenlignbar evaluering av trygghet for friske mennesker. At en frisk person vil tåle doble doser? Kroppen er et intrikat system, og man kan nok gjennom år skade kroppen uten å selv forstå omfanget.  

Som frisk, ville jeg ikke tatt medisiner på grunnlag av at de ikke videre forkortet livet til mennesker med en dødsdom!

Men det er kanskje fordi jeg ikke på samme måte ser bakgrunnen til bruk, er det virkelig slik at man ikke kan beholde en kropp sterk og slank uten en medisinsk cocktail? Er det virkelig slik at man må ta snarveier? Eller er kroppsbildet umenneskelig? Skal det ikke være fysisk mulig å nå fysikken man vil ha?
Hva er det som gjør at mennesker ikke klarer å være fornøyd med utgangspunktet, og glede seg over veien og også slitet det tar for å komme i knallform?

Jeg tror nok noen er "smarte" og iallefall etterfølger noen retningslinjer når det gjelder bruk, selv om jeg er uenig i nødvendigheten, og stiller spørsmålet til hvorfor folk "trenger" det.
 Men det store problemet slik jeg ser det er i tilgangen og gjøre det til noe normalt. Unge mennesker er lett påvirkelige og trenger hjelp til å takle livet, ikke en overdose usunne verdier og guiding til ASS assistert fra lege.

Jeg har gjennomgått alle tester som er..Vis man ikke bruker enormt med hgh så vokswer ikke hjerte.Har hvertfal ikke mitt gjort.Ja,og ungdommen i disse årene trenger hvertfal ikke alkohol og narkotika..Der problemt ligger,50pros av alle ungdommer røyker hasj på skolen i fræna for eks..Aas er det minste problemet vi har.Kan vi ikke disk noe annet?Ingen får kreft av steroider..Litt forstørret prostata,spes av trenbolone,ellers går den tilbake etter endt kur.

Orker ikke disk mere dette.Ta alkohol som er inngangs partiet til rus i det store og hele.Så kan vi disk steroider etter på.






















bad-boy

  • Gjest
Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #88 : 23. oktober 2010, 20:03 »
Jeg har den meningen at alle må gjøre sine egne valg, og bør kunne stå til rette for dem. Alle trenger ikke å være enige. Jeg prøver ikke påtvinge mitt synspunkt her, men har interesse av en opplyst diskusjon.

Det er fullt mulig (jeg vet ikke) at man kan ta AAS med nøye kontrollering av diverse faktorer og se at verdiene normaliseres etter endt kur. Blodtrykk, kolesterol etc.
Det er også fullt mulig at man kan ta ASS over mange år, uten at man ser en forverring i livssituasjon, ei heller i psykologisk tilstand (igjen jeg vet ikke). MEN, vet man egentlig effekten av hva disse hormonene gir? Blir alle mulige faktorer sjekket hos legen? Hjertet er en muskel, endrer dette også størrelse? Hva med kreftsammenheng, prostata? Og kan man egentlig vite om personligheten/psyken endres, om man ikke husker hvordan man var før steroid bruken?
 Man kan selvfølgelig si at man har det greit, og ikke opplever noen problemer, og det er da iallefall en positiv evaluering av sin egen situasjon.

Ser grunnen til at du velger å sammenligne friske mennesker med AIDS pasienter, men med en dødsdom over seg velger man kanskje litt anderledes? Vil man ikke prøve alt for å holde seg i live? At man ikke raskere tråkker i grava med et ødelagt immunforsvar ved påstart av steroidbruk gir ikke en sammenlignbar evaluering av trygghet for friske mennesker. At en frisk person vil tåle doble doser? Kroppen er et intrikat system, og man kan nok gjennom år skade kroppen uten å selv forstå omfanget.  

Som frisk, ville jeg ikke tatt medisiner på grunnlag av at de ikke videre forkortet livet til mennesker med en dødsdom!

Men det er kanskje fordi jeg ikke på samme måte ser bakgrunnen til bruk, er det virkelig slik at man ikke kan beholde en kropp sterk og slank uten en medisinsk cocktail? Er det virkelig slik at man må ta snarveier? Eller er kroppsbildet umenneskelig? Skal det ikke være fysisk mulig å nå fysikken man vil ha?
Hva er det som gjør at mennesker ikke klarer å være fornøyd med utgangspunktet, og glede seg over veien og også slitet det tar for å komme i knallform?

Jeg tror nok noen er "smarte" og iallefall etterfølger noen retningslinjer når det gjelder bruk, selv om jeg er uenig i nødvendigheten, og stiller spørsmålet til hvorfor folk "trenger" det.
 Men det store problemet slik jeg ser det er i tilgangen og gjøre det til noe normalt. Unge mennesker er lett påvirkelige og trenger hjelp til å takle livet, ikke en overdose usunne verdier og guiding til ASS assistert fra lege.

Slutt og kriminalisere aas.Visst dette var et middel man ble bare deffet av men svak som ei fitte..Så hadde ingen sagt en drit.Det er sannheten!!Og det irriterer meg noe jævlig.

Utlogget rolfmannen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 26

Sv: Brennpunkt "Steroider" verdt å se.
« #89 : 23. oktober 2010, 20:06 »
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/676185/

Synes folk bør ta en titt på denna linken å se hvor farlig dette er.


Så programmet og synes den virker i mot sin hensikt.. synes den var helt rævva.. er nok mange unge som trøkker som ikke kjenner seg igjenn i det hele tatt.. blir som å si mariuhana gir slapp banana.. ble bare irritert,, han ståle hvaforno virket jo faen meg rusa og shnøvla gjennom hele dokumentaren.. her var d ikke bare steroider inn i bildet.. kanke sammenligne kroppsbyggere som bruker hormoner og gutt som bruker narkotiske stoffer og er rimlig ute på kjøret..i samme stening blir bare jævlig galt i min bok. anbefaler ingen å bruke hormoner..og om man først vil.. så bør man tenke seg hardt igjennom det.. jævla søpple film.. en film som er bra det er den derre bigger stronger faster.. d er en bra informasjons film.. og d er av folk som faktisk kan sakene sine.. ikke avdankede narkomaner og foreldre som nettopp har mistet sin gutt.. ble bare kvalm.. kjempe trist at gutten tok livet sitt. men herregud blir så feil å lage denne komboen av møkk i et program. lag en saklig utgave..da kankje folk faktisk hadde tenkt seg litt mere om.. spesielt unge gutter.. mannen snøvla seg igjennom hele filmen.. søppel

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!