Skrevet av Emne: Kvinnelige byggere  (Lest 18500 ganger)

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Kvinnelige byggere
« #60 : 27. oktober 2010, 21:45 »
Beklager hvis jeg missforstod.
 
Jeg nevnte svart/hvit fordi jeg tolket det slik at du mener at hvis en sier en liker grønn, er lilla en stygg farge. Jeg sa at jeg synes litt magemuskler er pent, ikke at en liten bilring er stygt. Case closed.


Hvorfor i alle dager skal en ikke få krittisere?. Hva har vi dommere til?. En bodybuilding konk uten dommer hadde vært artig. Ingen til å mene hvor den ene er penere enn den andre...
Du missforstår. Jeg sier ikke at bodybuilder kvinner er stygge. Jeg sier at i mine øyne passer ikke en kvinne med mye muskler.

Hadde vi snakket om dette face2face ville vi begge oppfattet hverandres poeng. Når vi begge sitter bak et tastatur er det mye en har på hjertet.

Tror jeg har oppfattet poenget ditt. Alle har lov å like ditten og datten, men folkeskikk er et stikkord i dette. Muligens ikke du som var verst her (ErikJm helt klart), men ser ikke poenget med å kritisere utseende til noen. Hvertfall ikke når de trener for å se ut slik de vil.

Men ang dommere i byggerkonker, så kritiserer de ikke - de dømmer. De dømmer ut ifra størrelse, harmoni, definisjon, posering osv. Ikke om de synes de er attraktive eller ei.

Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!