Skrevet av Emne: Kvinnelige byggere  (Lest 18473 ganger)

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: Kvinnelige byggere
« #30 : 25. oktober 2010, 19:42 »
Tror du virkelig noen av de profesjonelle utøverne her på treningsforum bryr seg om hva du synes? Din patetiske og latterlige mening? Utifra de siste innleggene dine her på Treningsforum, kan jeg ta en kjapp analyse av deg: Du har mislykket totalt med treningen din, du har lenge ønsket 'drømmekroppen' som blant annet Øyvind Fjeldseth viser fantastisk frem i artikkelen det linkes til.

Du er 17 år, ønsker resultater fortest mulig, helst igår! Du har 'stagnert' over lengre tid, men det du ikke vet er at den eneste fremgangen du noensinne har hatt er den obligatoriske fremgangen ALLE har de første ukene når en løfter vekter. Den vekta du har lagt på deg er mest sannsynlig kun siste innskuddet fra puberteten din der du skal ferdigutvikles.

Så kanskje du skal se deg selv i speilet en gang til, vurdere resultatene du har oppnådd de siste årene før du dømmer noen som dedikerer hele livet sitt til en gren du latterliggjør? Om du hadde hatt resultatene, så hadde du fortsatt hatt 0 rett til å håne sporten på den måten du gjør - En ting er å ytre en mening, men det du presterer å komme med her er moralsk forkastelig.

1) Min latterlige mening? Jeg tror nok 99% av befolkningen støtter mitt syn her, dessverre.

2) Mislykket trening? Nei. Er storfornøyd. Veier 90kg på 180, noe jeg er fornøyd med.

3) Du bør absolutt bli hobbypsykolog. Dette er et felt der du kan gjøre det stort. Jeg har troa på deg Smiley)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #31 : 25. oktober 2010, 19:44 »
Hvis det ikke er en skjønnhetskonkurranse, hva er da vitsen med å kommentere utseendet? De ser jo annerledes ut 99% av tiden uansett liksom. Hvorfor kommentere det estetiske med en konkurranseform? Det er absurd.

Tror det kalles ytringsfrihet. Hvis det er absurd består samfunnet av 100% absurde personer. Det gjør det faktisk og såpass må vi godta. Det finnes ikke en person som ikke har meninger som ikke er støtende for andre. Men nå publiserte jeg min mening på et offentlig forum så jeg er ikke overasket. jeg aksepterer dine meninger 100%, enten jeg liker de eller ei, men måten du vrir andres meninger etter eget syn er jeg ikke helt fortrolig med.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Kvinnelige byggere
« #32 : 25. oktober 2010, 20:11 »
Merkelig hvordan noen bruker "ytringsfrihet" som et argument til å snakke nedlatende om andre mennesker på internett.

Sist jeg sjekket sto det ikke noe om ytringsfrihet i reglene for dette forumet, imidlertid vil jeg mene det står en del om høflighet, respekt for menneskers egenart og identitet, osv.


Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Kvinnelige byggere
« #33 : 25. oktober 2010, 20:14 »
Nå gadd ikke jeg lese gjennom hele tråden, men jeg vil tro samtlige av de som vi ser på bildene har en helt annen form offseason?

Mener trådstarter at de er "stygge" året rundt?

Enig med deg i at damer med store markerte muskler ikke er pent, men da de får litt fett på kroppen så vil jeg tro de fleste snur seg etter samtlige av disse på gata.

Eller kanskje du liker bare syltynne damer? Eller de som er skikkelig smellfeit?
Smil med det smilet du har.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #34 : 25. oktober 2010, 20:15 »
Merkelig hvordan noen bruker "ytringsfrihet" som et argument til å snakke nedlatende om andre mennesker på internett.

Sist jeg sjekket sto det ikke noe om ytringsfrihet i reglene for dette forum. Imidlertid tror jeg at det står en del om høflighet og respekt for menneskers egenart og identitet, osv.

Så man kan ikke si sin frie mening på www.treningsforum.no?. Klart man skal holde seg innenfor visse grenser, noe jeg mener jeg har gjort.

Dette er ikke www.teselskap.no. Forumet har 16 års grense og en må derfor tåle litt uenighet.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Beefcake

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 969
  • Honnør: 1175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 969

  • Spiser til failure
Sv: Kvinnelige byggere
« #35 : 25. oktober 2010, 20:23 »
Så man kan ikke si sin frie mening på www.treningsforum.no?. Klart man skal holde seg innenfor visse grenser, noe jeg mener jeg har gjort.

Dette er ikke www.teselskap.no. Forumet har 16 års grense og en må derfor tåle litt uenighet.

Nei, man kan ikke si sin "frie mening" hvis disse meningene bryter mot forumets regler. Disse reglene synes jeg at du og ErikJm skal lese.

Det handler ikke om "uenighet", men oppførsel.


Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Kvinnelige byggere
« #36 : 25. oktober 2010, 20:24 »
Tror det kalles ytringsfrihet. Hvis det er absurd består samfunnet av 100% absurde personer. Det gjør det faktisk og såpass må vi godta. Det finnes ikke en person som ikke har meninger som ikke er støtende for andre. Men nå publiserte jeg min mening på et offentlig forum så jeg er ikke overasket. jeg aksepterer dine meninger 100%, enten jeg liker de eller ei, men måten du vrir andres meninger etter eget syn er jeg ikke helt fortrolig med.

Du liker ikke sporten på grunn av at utseendet de har på/rundt konkurransedagen ikke er tiltrekkende. Et utseendet de har rundt 1% av tiden. Og du synes fitness er en bedre sport fordi de har mindre muskler og mer fett og er dermed penere for deg? Du skrev at de dro det for langt i kroppsbygging. Da raker du jo ned på sporten. Det er der jeg er uenig med deg.

Jeg synes også fitness-damer ser mer tiltrekkende ut, men det er ikke det samme som bedre. Hvis jeg skal se på kroppsbyggerbilder av menn synes jeg ikke de er tiltrekkende eller pene. Det er ikke det jeg ser etter. Jeg ser jeg på symetrien, harmonien osv. En annen form for skjønnhet. Samme hvis jeg ser kroppsbyggerdamer, selv om det er vanskelig å ikke være overfladisk, jeg innrømmer det.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: Kvinnelige byggere
« #37 : 25. oktober 2010, 20:33 »
Skjønner ikke helt hvorfor man oppretter en tråd hvor man forteller hvor stygge man syns andre mennesker er  what  Men bør tenke litt lenger før man gjør noe sånt, forhåpentligvis bryr ikke disse utøverne seg noe om hva enkelte har skrevet her..

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Kvinnelige byggere
« #38 : 25. oktober 2010, 20:33 »
De står ikke på scenen for å være sexy og pene, det handler om å bygge fysikk og ikke tiltrekke kåte mannfolk.
Fitness utøvere, og noen av de litt større kvinnelige byggerne, ser for øvrig fantastiske ut off-season! Som sagt; det som blir gjort på scenen handler ikke om å være sexy, skjønner ikke hvor folk får den ideen fra.

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
Sv: Kvinnelige byggere
« #39 : 25. oktober 2010, 20:38 »
De står ikke på scenen for å være sexy og pene, det handler om å bygge fysikk og ikke tiltrekke kåte mannfolk.
Fitness utøvere, og noen av de litt større kvinnelige byggerne, ser for øvrig fantastiske ut off-season! Som sagt; det som blir gjort på scenen handler ikke om å være sexy, skjønner ikke hvor folk får den ideen fra.
Hehe bra sagt. Det vil vel alltids finnes noen mannfolk som går rundt og tror/mener kvinnens oppgave er å være sexy for mannen..  biggrin

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Kvinnelige byggere
« #40 : 25. oktober 2010, 20:38 »
Skikkelig trente damer (sett bort fra kroppsybggingdamene) er ekstremt tiltrekkende.
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Kvinnelige byggere
« #41 : 25. oktober 2010, 20:44 »
styrkeløftere har blitt kalt for feite i mange diskusjoner her på tf, men virker som om denne kategorien her som er kroppsbyggere som i tillegg har stål kontroll på kroppen sin er mere hårsår om utsende sitt enn styrkeløftere.. Grin

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #42 : 25. oktober 2010, 20:47 »
Nei, man kan ikke si sin "frie mening" hvis disse meningene bryter mot forumets regler. Disse reglene synes jeg at du og ErikJm skal lese.

Jeg skrev "innenfor visse grenser". dvs forumets egne regler.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #43 : 25. oktober 2010, 20:50 »
Du liker ikke sporten på grunn av at utseendet de har på/rundt konkurransedagen ikke er tiltrekkende. Et utseendet de har rundt 1% av tiden. Og du synes fitness er en bedre sport fordi de har mindre muskler og mer fett og er dermed penere for deg? Du skrev at de dro det for langt i kroppsbygging. Da raker du jo ned på sporten. Det er der jeg er uenig med deg.

Jeg synes også fitness-damer ser mer tiltrekkende ut, men det er ikke det samme som bedre. Hvis jeg skal se på kroppsbyggerbilder av menn synes jeg ikke de er tiltrekkende eller pene. Det er ikke det jeg ser etter. Jeg ser jeg på symetrien, harmonien osv. En annen form for skjønnhet. Samme hvis jeg ser kroppsbyggerdamer, selv om det er vanskelig å ikke være overfladisk, jeg innrømmer det.


Fælt som det generaliseres her da... Jeg har aldri sagt at jeg ikke liker sporten. Les skikkelig før du skriver. Greit nok at du lider av skrivekløe men prøv ihvertfall å forstå hva en mener før du hamrer løs på tastaturet.


Edit: Jeg liker kroppsbygging både når det kommer til kvinner og menn. jeg har aldri sagt at jeg synes noe er stygt, og jeg kommer ikke til å si det heller. Hvis kvinner vil dedikere livet sitt til å øke muskelmassen så skal de få lov til det. Hvis det er deres lidenskap så er det no problem.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Kvinnelige byggere
« #44 : 25. oktober 2010, 21:09 »
Du er 17 år, ønsker resultater fortest mulig, helst igår! Du har 'stagnert' over lengre tid, men det du ikke vet er at den eneste fremgangen du noensinne har hatt er den obligatoriske fremgangen ALLE har de første ukene når en løfter vekter. Den vekta du har lagt på deg er mest sannsynlig kun siste innskuddet fra puberteten din der du skal ferdigutvikles.

Likte ikke det 17-tallet..  dry

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!