Skrevet av Emne: Kvinnelige byggere  (Lest 18498 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Kvinnelige byggere
« #45 : 25. oktober 2010, 21:30 »
Personlig synes jeg det er forferdelig stygt og skjønner ikke fasinasjonen om muskler på kvinner (litt er ok naturligvis, med en vanlig fett% - blodsrit på forumet feks blandt mange andre ser strålende ut).


Med en vanlig fett prosent jah, vel min prosent ligger på 13 - 18 %, og det "vanlige" for jenter på min alder skal være mellom 25 - 30 %. Men uten litt ekstra så får jeg ikke store nok muskler for å oppnå den styrken som jeg så vanvittig ønsker å føle hver gang jeg er på trening Wink haha

Jenter som trener og bygger kropp, gjør neppe dette for å tenne mannfolk. Om det er målet å være tiltrekkene for dere, så er det mye lettere veier å gå enn å trene beinhardt hele uka i mange år...

Det er en bonus og ikke et mål i seg selv, om man blir mer tiltrekkende med denne livsstilen for det motsatte kjønn. Og det går selvfølgelig inn på jenter med muskler når man kaller dem stygge, akkurat som man kaller noen overvektige for stygge.....

Vi er alle forskjellige...Og ingen vinner på å snakke nedtalende om en gruppe mennesker... Det forteller mer om deg enn hva det gjør om dem dessverre...

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Kvinnelige byggere
« #46 : 25. oktober 2010, 21:47 »
Sjekk ut Mariann Pettersen som vant Nordisk Masters da! Fin som faan! Feminin og muskuløs.
I tilegg er dette en masters uttøver Grin  yez yez Laila Brekstad er også flott!
Har ikke sett offseason bilder av disse damene, men regner med de har fyllt ut litt og ser enda bedre ut.

Mulig jeg er gæærn men, foretrekker en kvinnelig bygger fremfor en formløs feit kropp.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Kvinnelige byggere
« #47 : 25. oktober 2010, 21:51 »
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Utlogget Marius150

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 174

  • ‎"Every minute you're not training, some1 does it"
Sv: Kvinnelige byggere
« #48 : 26. oktober 2010, 21:37 »
Vell, kvinnelige bodybuildere er kanskje ikke det fineste som mange gutter vet. men er heller ikke det som er poenget som folk har sagt Smiley syns det blir for teit at folk sier det er stygt. hold det for dere selv hvis dere syns det.. Jeg personlig er 17 år og folk setter SINE drømmer og bryr seg forhåpentligvis ikke om hva andre syns om demmes drøm

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kvinnelige byggere
« #49 : 27. oktober 2010, 17:59 »
Merkelig hvordan noen bruker "ytringsfrihet" som et argument til å snakke nedlatende om andre mennesker på internett.

Sist jeg sjekket sto det ikke noe om ytringsfrihet i reglene for dette forumet, imidlertid vil jeg mene det står en del om høflighet, respekt for menneskers egenart og identitet, osv.

Nå er du litt urettferdig. Ta en titt innom tråden om markløften til Magnusson. Det er din rett å bare kommentere på temaer som strider imot det du mener. Men det er urettferdig for de du retter det mot i denne tråden, når det er så mange andre tråder der det er mer å ta tak i.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Kvinnelige byggere
« #50 : 27. oktober 2010, 18:50 »
I tråden som det er linket til er det bilder av TO kvinnelige kroppsbyggere, to som konkurrerer i classic bodybuilding og resten er bodyfitnessjenter. Wink

Dette er den ene av de kvinnelige kroppsbyggerne offseason ...



Maskulint og fælt, ikke sant?

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Kvinnelige byggere
« #51 : 27. oktober 2010, 19:34 »
At folk er så hårsåre på dette emne da. Jeg ser på meg som ett godt trent individ, men langt fra noe scene form. Jeg får relativt ofte spørsmål om hvorfor jeg vil se ut som jeg gjør. At det ikke er noe pent med store muskler osv. Da kan jeg bare forestille meg hvor mange kommentarer disse damene får iløpet av en uke. Om man velger å skille seg ut fra flokken (Noe jeg mener er positivt i det fleste tilfeller) så burde man tåle noen kommentarer. Jeg personlig fordrar ikke skinny model damer og jeg mener ikke at det er å gå over streken og fortelle det her på forumet.

Om man setter opp en ny tråd her som forteller hvor stygge tynne gutter med skinnypack er tror jeg ikke det vil skape like stort dramaskrik som denne tråden gjorde. Jeg sier meg på ingen måte enig med trådstarter, men forstår ikke hvorfor det ble så stort oppstyr fordi noen gutter under 18 syntes kvinnelige kroppsbyggere er mindre vakre.
Njoa

Xena

  • Gjest
Sv: Kvinnelige byggere
« #52 : 27. oktober 2010, 19:36 »
I tråden som det er linket til er det bilder av TO kvinnelige kroppsbyggere, to som konkurrerer i classic bodybuilding og resten er bodyfitnessjenter. Wink

Dette er den ene av de kvinnelige kroppsbyggerne offseason ...



Maskulint og fælt, ikke sant?



Åh! Hun ser jo fantastisk ut!! Smiley

Btw. hun har samme sko som meg joooo  innocent

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Kvinnelige byggere
« #53 : 27. oktober 2010, 20:00 »
Tror det kalles ytringsfrihet. Hvis det er absurd består samfunnet av 100% absurde personer. Det gjør det faktisk og såpass må vi godta. Det finnes ikke en person som ikke har meninger som ikke er støtende for andre. Men nå publiserte jeg min mening på et offentlig forum så jeg er ikke overasket. jeg aksepterer dine meninger 100%, enten jeg liker de eller ei, men måten du vrir andres meninger etter eget syn er jeg ikke helt fortrolig med.

Å, endelig!! Ytringsfrihet om utseende til folk.

JEG synes du ser ekkel ut. Tynn, bleik, beinete og sikkert en kvisete 17 åring. Hvilken dame ved sine fulle fem kunne tenkt seg å ha sex med en sånn som deg? ÆSJ.. Er vel sikkert en fetish det og.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #54 : 27. oktober 2010, 20:12 »
Å, endelig!! Ytringsfrihet om utseende til folk.

JEG synes du ser ekkel ut. Tynn, bleik, beinete og sikkert en kvisete 17 åring. Hvilken dame ved sine fulle fem kunne tenkt seg å ha sex med en sånn som deg? ÆSJ.. Er vel sikkert en fetish det og.

Hvem i alle dager har sagt det handler om utseende til folk?. Skal man dedikere ytringsfriheten og gi det nye navn ettersom vilket tema det handler om?. Fornøyd da?

Så du mener at man skal skjerme kroppsbygging for kritikk og heller la det gå utover andre ting?.

JEG synes det var like greit du kom med en slik usaklig kommentar, for du er nå likestilt med de "idiotene" du sier ikke har lov til å si sin mening.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Kvinnelige byggere
« #55 : 27. oktober 2010, 20:28 »
Hvem i alle dager har sagt det handler om utseende til folk?. Skal man dedikere ytringsfriheten og gi det nye navn ettersom vilket tema det handler om?. Fornøyd da?

Så du mener at man skal skjerme kroppsbygging for kritikk og heller la det gå utover andre ting?.

JEG synes det var like greit du kom med en slik usaklig kommentar, for du er nå likestilt med de "idiotene" du sier ikke har lov til å si sin mening.

Haha, seriøst eller? Er jo det hele tråden handler om.

Og jeg mener ikke at man skal skjerme kroppsbygging for kritikk, men du sier vel ikke til ei som har en liten bilring på magen "æsj, det er blir alt for mye fett. Jenter skal ha kropper som en strek" ?
Og du vil vel heller ikke like at folk kommer til deg for å fortelle hvor beinete og tynn du er (selv om du ikke har innsett det selv siden du poser på bildet ditt).
Det handler om folkeskikk.
Og for min del, MASSE fitness og byggerdamer som er lekre! Liker du rumpe og lår, så burde du like trente damer og! Wink



Jeg ser ikke på muskler som "desto mer, desto penere". Kvinner skal ikke se ut som muskelberg. De er ikke skapt for det. Men noen små thigte abs er ikke å forrakte.

Mente ikke du utseende her kanskje?


Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #56 : 27. oktober 2010, 20:48 »
Haha, seriøst eller? Er jo det hele tråden handler om.

Og jeg mener ikke at man skal skjerme kroppsbygging for kritikk, men du sier vel ikke til ei som har en liten bilring på magen "æsj, det er blir alt for mye fett. Jenter skal ha kropper som en strek" ?
Og du vil vel heller ikke like at folk kommer til deg for å fortelle hvor beinete og tynn du er (selv om du ikke har innsett det selv siden du poser på bildet ditt).
Det handler om folkeskikk.
Og for min del, MASSE fitness og byggerdamer som er lekre! Liker du rumpe og lår, så burde du like trente damer og! Wink

Mente ikke du utseende her kanskje?




Hvor har du at jeg mener jenter skal se ut som en strek ifra?. Jeg sa at litt magemuskler er pent, jeg sa IKKE at en liten bilring er stygt. Verden er ikke svart hvit, selv om du så gjerne vil tro det.


Og hva har kroppen min med dette å gjøre?. Ikke er jeg beinete, men tynn, ja, det skal jeg gå med på. Din meningsløse kommentar om at jeg tror jeg er stor og sterk står på vaklende grunn. Er det bildenektfortynneungdommer på www.treningsforum.no ?
Kritikk kan jeg ta imot, så lenge den er saklig.

Når jeg tenker på utseendet tenker jeg på fjeset, ikke kroppen. Hvordan fjeset deres ser ut er det meningsløst å kommentere.


PS: Må si jeg synes du er et prakteksempel på folkeskikk, som du henviser til.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: Kvinnelige byggere
« #57 : 27. oktober 2010, 20:58 »

Hvor har du at jeg mener jenter skal se ut som en strek ifra?. Jeg sa at litt magemuskler er pent, jeg sa IKKE at en liten bilring er stygt. Verden er ikke svart hvit, selv om du så gjerne vil tro det.


Og hva har kroppen min med dette å gjøre?. Ikke er jeg beinete, men tynn, ja, det skal jeg gå med på. Din meningsløse kommentar om at jeg tror jeg er stor og sterk står på vaklende grunn. Er det bildenektfortynneungdommer på www.treningsforum.no ?
Kritikk kan jeg ta imot, så lenge den er saklig.

Når jeg tenker på utseendet tenker jeg på fjeset, ikke kroppen. Hvordan fjeset deres ser ut er det meningsløst å kommentere.


PS: Må si jeg synes du er et prakteksempel på folkeskikk, som du henviser til.

Hvis du leser litt bedre, så ser du at det står "DU SIER VEL IKKE..."? Og det var for å ta et eksempel. Har ikke peiling på hva du liker og ikke liker.
Og hvorfor begynner du å blande inn verden som svart/hvit? Aldri nevnt noe som kan henvise til den slags.

Siden du kritiserte andre sitt utseende, fikk jeg lyst at du skulle få smake på egen medisin. Likte du den?

Ikke prøv og ro deg bort ved å si at utseende ikke handler om kropp. Det handler om hele pakka, and you know it!

Takk for at du synes jeg er et prakteksemplar på folkeskikk, prøver å lære deg litt av det jeg sitter inne med Wink

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Kvinnelige byggere
« #58 : 27. oktober 2010, 21:10 »
Hvis du leser litt bedre, så ser du at det står "DU SIER VEL IKKE..."? Og det var for å ta et eksempel. Har ikke peiling på hva du liker og ikke liker.
Og hvorfor begynner du å blande inn verden som svart/hvit? Aldri nevnt noe som kan henvise til den slags.

Siden du kritiserte andre sitt utseende, fikk jeg lyst at du skulle få smake på egen medisin. Likte du den?

Ikke prøv og ro deg bort ved å si at utseende ikke handler om kropp. Det handler om hele pakka, and you know it!

Takk for at du synes jeg er et prakteksemplar på folkeskikk, prøver å lære deg litt av det jeg sitter inne med Wink

Beklager hvis jeg missforstod.
 
Jeg nevnte svart/hvit fordi jeg tolket det slik at du mener at hvis en sier en liker grønn, er lilla en stygg farge. Jeg sa at jeg synes litt magemuskler er pent, ikke at en liten bilring er stygt. Case closed.


Hvorfor i alle dager skal en ikke få krittisere?. Hva har vi dommere til?. En bodybuilding konk uten dommer hadde vært artig. Ingen til å mene hvor den ene er penere enn den andre...
Du missforstår. Jeg sier ikke at bodybuilder kvinner er stygge. Jeg sier at i mine øyne passer ikke en kvinne med mye muskler.

Hadde vi snakket om dette face2face ville vi begge oppfattet hverandres poeng. Når vi begge sitter bak et tastatur er det mye en har på hjertet.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kvinnelige byggere
« #59 : 27. oktober 2010, 21:36 »
Å, endelig!! Ytringsfrihet om utseende til folk.

JEG synes du ser ekkel ut. Tynn, bleik, beinete og sikkert en kvisete 17 åring. Hvilken dame ved sine fulle fem kunne tenkt seg å ha sex med en sånn som deg? ÆSJ.. Er vel sikkert en fetish det og.

Alltid like teit å demonstrere at man ikke liker noe ved å gjøre det selv Tongue
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!