Skrevet av Emne: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)  (Lest 5306 ganger)

Utlogget Kingpower

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 53
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 53

  • Kingpowers universal
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #15 : 20. oktober 2010, 21:56 »
Dette var en skoleoppgave, hvor vi skulle finne på fakta selv. "dumme faen"....

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #16 : 26. oktober 2010, 16:28 »
Kanskje du burde presisert det skikkelig før du ber folk finne feil. Du fikk svar, og alle lo av deg.

Ville også vært veldig forsiktig med å kalle andre "dumme faen" - er kun du som legger ut en lam skoleoppgave på ett treningsforum for å rope på hjelp, din mongolid.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

neonX

  • Gjest
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #17 : 26. oktober 2010, 16:32 »
Kanskje du burde presisert det skikkelig før du ber folk finne feil. Du fikk svar, og alle lo av deg.

Ville også vært veldig forsiktig med å kalle andre "dumme faen" - er kun du som legger ut en lam skoleoppgave på ett treningsforum for å rope på hjelp, din mongolid.

hahah, redda dagen.

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #18 : 26. oktober 2010, 16:41 »
 Tongue btw blir ikke denne tatt opp i plagiat kontrollen? siden du har postet den ut på nette
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #19 : 26. oktober 2010, 16:48 »
Han stryker nok blankt uansett.

Ingen som bryr seg om å dop-teste han som kom helt sist.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #20 : 26. oktober 2010, 17:04 »
Han stryker nok blankt uansett.

Ingen som bryr seg om å dop-teste han som kom helt sist.
nei nei, men det er jo lov å håpe da.
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #21 : 26. oktober 2010, 17:34 »
Kanskje du burde presisert det skikkelig før du ber folk finne feil. Du fikk svar, og alle lo av deg.

Ville også vært veldig forsiktig med å kalle andre "dumme faen" - er kun du som legger ut en lam skoleoppgave på ett treningsforum for å rope på hjelp, din mongolid.

Det står jo at det er en nyhetsartikkel.. Det er faktisk lov å tenke selv om du later som at du er en annen.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Skoleoppgave! Noen som gidder og se? :)
« #22 : 27. oktober 2010, 09:35 »
Det står jo at det er en nyhetsartikkel.. Det er faktisk lov å tenke selv om du later som at du er en annen.

At det er vinklet som en nyhetsartikkel er ikke ensbetydende med at man kan finne på ting selv, du som da antagelig heter Ryu til vanlig.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!