avstemning
Spørsmål: Klarer jeg 70 kg benkpress før 1.august
Ja, lett
Ja
Du klarer 65 kg
Nei
Du har ikke sjans

Skrevet av Emne: Champions styrkeløftlogg  (Lest 301380 ganger)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #600 : 18. august 2011, 20:02 »
Hva heter senteret?

Heter mudo-gym. Kampsport og gymsenter! Tror neppe du finne det der du bor, men vil tro at den vanligste prisen ligger mellom 2-300 kroner Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Champions

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

Sv: Gutt-15 logg
« #601 : 18. august 2011, 22:45 »
Heter mudo-gym. Kampsport og gymsenter! Tror neppe du finne det der du bor, men vil tro at den vanligste prisen ligger mellom 2-300 kroner Smiley

Jeg har funnet tre senter i nærheten av meg. Alle koster 4-500 kr i mnd.
Stats:
18 år (96 mod)
182 cm
86 kg (13.12.14)

Maksløft:                               
Knebøy:       177,5kg            13.12.2014
Benkpress:   110kg               23.11.2013             
Markløft:      190kg               13.12.2014


Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102203.0

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #602 : 19. august 2011, 17:26 »
Jeg har funnet tre senter i nærheten av meg. Alle koster 4-500 kr i mnd.

hmm Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Gutt-15 logg
« #603 : 19. august 2011, 19:26 »
Virker realistisk det ja, dyrt å trene med mindre du ikke har tilbud ved skolen, jobb osv.. Så er helt vanlige priser det der.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #604 : 19. august 2011, 19:27 »
Virker realistisk det ja, dyrt å trene med mindre du ikke har tilbud ved skolen, jobb osv.. Så er helt vanlige priser det der.

Makan Tongue jeg som trodde jeg betalte mye den tiden jeg trente en annen plass og betalte 299,- i måneden for en stund tilbake.. har vel noe med hvor en bor.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Champions

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 964
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 964

Sv: Gutt-15 logg
« #605 : 19. august 2011, 21:05 »
Kan vel trene på videregående når jeg begynner der.
Stats:
18 år (96 mod)
182 cm
86 kg (13.12.14)

Maksløft:                               
Knebøy:       177,5kg            13.12.2014
Benkpress:   110kg               23.11.2013             
Markløft:      190kg               13.12.2014


Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=102203.0

Utlogget Marjepie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 56

Sv: Gutt-15 logg
« #606 : 19. august 2011, 21:06 »
Jeg har funnet tre senter i nærheten av meg. Alle koster 4-500 kr i mnd.

betaler 596 kr pr måned jeg på det sentert jeg trener å jeg er student. er vant fra der jeg kommer fra å betale 299 pr måned. Jeg trente også litt på videregående da jeg gikk der Smiley
Tidligere nick på tf: Miemarie

Tidligere perser 2006, 2007,2008,2009:
Benk 60 kg   Med skjorte 75 kg
knebøy 75 kg
Markløft 85 kg
-----------------------
Trener på Avancia Sport Center Smiley
Målet er å se veltrent ut å litt til, er ei jente som ikke er redd for å få muskler på kroppen Wink

Utlogget 41232341

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 415
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 415

Sv: Gutt-15 logg
« #607 : 19. august 2011, 22:54 »
Makan Tongue jeg som trodde jeg betalte mye den tiden jeg trente en annen plass og betalte 299,- i måneden for en stund tilbake.. har vel noe med hvor en bor.

Er det gruppetimer der da?
gruppetimer forhøyer vel prisen betraktelig...

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #608 : 19. august 2011, 23:02 »
Er det gruppetimer der da?
gruppetimer forhøyer vel prisen betraktelig...

Ja, er gruppetimer, men for de betaler man når en skal på en time, vet ikke om det er normalt? Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gutt-15 logg
« #609 : 19. august 2011, 23:05 »
Jeg har 7 sentere rundt om meg, meste prisen er på 500 kr mnd, miste er på 200 kroner pr måned, den billigste er da uten dusjer da.. hehe
Trodde det ikke fantes trenings rom(vekter og slikt) på vgs jeg, utenom at det var en idrettskole
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #610 : 19. august 2011, 23:06 »
Jeg har 7 sentere rundt om meg, meste prisen er på 500 kr mnd, miste er på 200 kroner pr måned, den billigste er da uten dusjer da.. hehe
Trodde det ikke fantes trenings rom(vekter og slikt) på vgs jeg, utenom at det var en idrettskole

Joda, de finnes.. men er som regel helt forferdelig dårlige vil jeg tro.. ialfall den jeg er på Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gutt-15 logg
« #611 : 19. august 2011, 23:08 »
Joda, de finnes.. men er som regel helt forferdelig dårlige vil jeg tro.. ialfall den jeg er på Tongue

Tviler ikke, var på besøk på ett gym på idrettskolen jeg ikke kom inn på, noe av det verste jeg har sett, hehe.
Hjemmegymmet mitt kunne måle seg med det greiene der...
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #612 : 19. august 2011, 23:11 »
Tviler ikke, var på besøk på ett gym på idrettskolen jeg ikke kom inn på, noe av det verste jeg har sett, hehe.
Hjemmegymmet mitt kunne måle seg med det greiene der...

Trente knebøy der en gang.. da klikket gymlæreren og sa at det var helt uforsvarlig! man skulle holde seg til maskiner! frivekter skader man seg bare av.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Gutt-15 logg
« #613 : 19. august 2011, 23:14 »
Trente knebøy der en gang.. da klikket gymlæreren og sa at det var helt uforsvarlig! man skulle holde seg til maskiner! frivekter skader man seg bare av.
Tror jeg hadde begynt å grine, eller ledd meg totalt ihjel av det, haha..
Lurer på hvor den gymlæreren fikk utdanningen sin, og hva han måtte gjøre får å få jobben.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Gutt-15 logg
« #614 : 19. august 2011, 23:17 »
Tror jeg hadde begynt å grine, eller ledd meg totalt ihjel av det, haha..
Lurer på hvor den gymlæreren fikk utdanningen sin, og hva han måtte gjøre får å få jobben.

Heheh, jeg endte jo selfølgelig opp med å stå å krangle med han, dette var i starten av VG1, resten av året har han misliket meg.. heldigvis ny gymlærer nå! Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!